Super leuk

Mooie vlees en fijne boerewors

Zaligggg

Stond al klaar toen ik op kwam halen, pakket zeer compleet vlees echt heerlijk, hoge kwaliteit...voor herhaling vatbaar

Het vlees werd door vertraging een dag later dan gepland bezorgd. Het was alsnog goed koud gehouden door de coolpacks. Top gedaan!

Super lekker vlees, mooie prijs. Aanrader

Super lekker vlees, mooie prijs. Een echte Aanrader.

Mooi vlees, goed verpakt

Het eerste wat ik zag was een handgeschreven briefje van de slager. Zoiets maakt gelijk een goeie indruk. Daarn het vlees uit de gekoelde verpakking gehaald en al het vlees was netjes per soort verpakt in vacuüm stalling. Ook waren de stukken duidelijk gelabeld. Nog een extra pluspunt, de short rib was al getrimd dus dat scheelde mij weer werk.

Heerlijk vlees!

Heerlijk vlees! Op de beloofde tijd bezorgd. Super!

Super actie met vaderdag

Mooie plank en goed stuk vlees

TOP! Uitermate TOP

Spareribs zijn zoals ze beloven...! Dik bevleesd! Met wat vet tussen het vlees. Uitermate geschikt voor slow bereiden. Aanrader is ook de droge worst. Denk dus niet dat je een stukje afsnijdt van de worst.. want hij gaat gewoon op.

Heerlijk, vers vlees!

Sinds een aantal weken bestel ik online mijn vlees. Ik haal het op uit de winkel of laat het bezorgen. Wij zijn erg tevreden over de kwaliteit en service.

Rommelig

Vond alles wat rommelig ingepakt, en kon nergens een overzicht vinden van de inhoud van de doos en de ingrediënten , graag wel een lijstje erbij volgende keer we moesten nou raden wat er in zat

Hoogwaardige kwaliteit.

Hiermee bedoel ik de kwaliteit van de producten en de kwaliteit van het bedienende personeel. Men is klantvriendelijk en heeft inhoudelijke kennis van de te verkopen producten.

Eerlijk en heerlijk vlees van goede kwaliteit!

Supersnelle service waarbij dezelfde dag de producten nog geleverd kunnen worden. Erg fijn om in eigen tijd en gelegenheid via de overzichtelijke site te kunnen bestellen.

Uitstekend!

Uitstekende service! Heel vriendelijk en professioneel! Sterk aanbevolen!

Heerlijk stuk vlees

Voor op de bbq een double barrel shotgun Prime rib bestelt. Een heerlijk stuk vlees zeker een aanrader

Fantastisch.

Enthousiast team enorm klantvriendelijk en kundig. We hebben pulled pork, spare ribs, short ribs, brisket, en een hele mooie dubbele barrel shotgun prime Rib gehad van slagerij Veldman. Een aanrader. Vraag en ze maken het met veel plezier.

Als het beste nog niet goed genoeg is, dan kies je voor veldman vlees!!!

Je hebt vlees, vlees en veldman vlees. Alleen het beste is goed genoeg bij deze slager. Heerlijk eerlijk vlees.,

Top vlees

Prijs - kwaliteit is uitstekend

Snelle levering en fijn contact wat betreft bezorgen

Snelle levering en fijn contact wat betreft bezorgen. Zeer vriendelijk en snel

Super afhandeling en prachtig product!

Goede service en een kwalitatief hoogwaardig product. Levering keurig op tijd in een milieuvriendelijke verpakking. Er zullen zeker nog meer bestellingen volgen

Fijn Hollans vlees

Fijn dat het vlees hier gewoon uit Nederland komt. Het smaakt ook nog eens goed! Mijn levering kwam pas laat rond 22.30, maar ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van het pakket. Echt goede service

Heerlijk vers vlees, snel geleverd!

Voor de barbecue verschillende soorten vlees besteld. Entrecote, Picanha, Varkenshaas netjes in vacuümverpakking en de Spareribs en Shortribs bevroren. Nog niet alles kunnen proberen, maar de entrecote was alvast zeer smakelijk!

Prima producten Super klantvriendelijk Blijf bestellen

Het is bereid met passie en dit proef je terug in de smaak

Wekelijks halen we hier ons beleg & vlees voor bij het avondmaal.

Topservice

Leuke cadeautjes verstuurd, je word goed op de hoogte gehouden van waar je pakket zich bevind. Ook is de bezorging erg snel. Vleespakketten worden keurig verpakt waardoor alles koel blijft en opnieuw snel verzonden en goede service. En niet te vergeten heerlijke en eerlijke producten? Dik tevreden !

Gewoon lekker

Goed service ok

Over Veldman Vlees

Wij zijn een bedrijf gespecialiseerd in het snel bezorgen van (h)eerlijk vlees door heel Nederland! Wij werken met rundvlees van onze eigen selectie, wroetvarkens vlees en boerderijkippen. Hierbij staat de diervriendelijkheid centraal en hoog in het vaandel. Deze dieren verwerken wij zelf tot de allermooiste vlees en vleeswaar producten. Van vers vlees voor op de BBQ, heerlijke salades, vleeswaren, hapjes en nog veel meer. Bij ons bent u op het goede adres als u op een eerlijke manier heerlijk wilt genieten!