Geweldige producten, snelle service

Afgelopen week een bavette besteld bij Veldman Vlees. Dat bestellen gaat simpel, en je krijgt keurig een track en trace code van je pakje. En je wordt keurig op de hoogte gehouden wanneer het pakket verzonden wordt. De Bavette kwam vers en koud thuis, netjes vacuüm verpakt en ingepakt met koelpacks. En op de bon was een persoonlijk berichtje van de slager geschreven. Dat de bavette vers gesneden was, van een rund wat 2 weken gerijpt was. Het vlees was erg lekker, en was ook meteen helemaal op. Top service, top producten!!!

Goede service en kwaliteit met persoonlijke aandacht

Kwaliteit en persoonlijke aandacht en zorg voor prachtig vlees

Super heerlijk en goed vlees

Snel bezorgd .en vlees zag er zeer mooi uit. En goed verpakt. en een leuk briefje van de slager zelf. Zoals. Vandaag vers uitgesneden kan zo in de vriezer Gr de slager. Haha hou ik van dankjewel Slager. Gr Bart

heerlijk eerlijk vlees.

Goed vlees prima bezorgdienst en ondanks warmte buiten goed gekoeld.

Prima service, weinig diversiteit voor vegetariërs

Het snack pakket besteld als vegetariër. Hier zat weinig diversiteit in. Paar stukjes groente 1 vega vlees en een paar stukjes kaas. Wel heel veel Jopie saus? Wellicht wat meer sausjes aanpassen op de groenten en vega. Kan veel smakelijker voor het bedrag van een snackpakket! Tip: Kijk eens hoe wijn en spijs het doen ;)

goede kwaliteit en vriendelijk

Ideaal om vlees vooraf te bestellen en dan afhalen. Heerlijk en goede kwaliteit vlees en altijd vriendelijk personeel.

Mooi en eerlijk vlees

Superservice en snelle levering! Fijn klantcontact. Je wordt erg vriendelijk geholpen

Veel keuze, zowel in assortiment als in hoeveelheid per portie, en je kunt aangeven op welke dag en op welk tijdstip je het wilt laten bezorgen. En het smaakt goed!

Geweldige slager!!!

In 1 WOORD geweldige slager!! Niks op aan te merken!!!

Heerlijke Boerewors!!

Voor echte Zuid-Afrikaanse boerewors ben je hier op de perfecte plek!

Goed !

Ik was erg tevreden met mijn pakket! Echter vond ik het jammer dat ik het pakket savonds kreeg. Ik had eind van de middag verwacht daardoor werd het geleverd bij de buren en daar hebben ze niet vermeld dat het vlees was dus de hele nacht buiten de koeling gestaan. Dat zou ik als tip willen meegeven.. even vermelden dat het gekoeld is als het ergens anders geleverd wordt.

Top slager

Goed vlees voor een eerlijke prijs

Blij

Hele prima service. Contact via email heel vlot. En de steak die ik bestelde smaakte heerlijk! Snelle bezorging ook!!!

Top slager, top kwaliteit vlees, fantastische service en goed deskundig personeel.

Fijn om een goede alager te hebben op de Jouwer.

geweldig

thuis kan ik digitaal de bestelling plaatsen en zelf aangeven wanneer ik het kan ophalen. heerlijk vlees voor een mooie prijs

Heerlijk!

Erg goed,vers en mooi vlees. Het proefde heerlijk en jullie hebben er vanaf nu 2 vaste klanten bij! Ga zo door

Top vlees en prima lever service!

Geweldig mooi en lekker vlees en voor ieder wat wils!

Geweldig product, prima service!!

Heel fijne communicatie ook over vervoer. Leuk pers.krabbel op nota. Wist niet dat de kluiven zo groot waren. Mijn rescue honden zijn al dagen zoet en blij!

tevreden

Wij zijn heel tevreden over het vlees. 1 puntje dan, er is veel plastic verbruikt bij de verpakking van de vleeswaren.

Heerlijk

Top producten en snelle levering door vriendelijke bezorgers.

Super leuk

Mooie vlees en fijne boerewors

Zaligggg

Stond al klaar toen ik op kwam halen, pakket zeer compleet vlees echt heerlijk, hoge kwaliteit...voor herhaling vatbaar

Het vlees werd door vertraging een dag later dan gepland bezorgd. Het was alsnog goed koud gehouden door de coolpacks. Top gedaan!

Super lekker vlees, mooie prijs. Aanrader

Super lekker vlees, mooie prijs. Een echte Aanrader.

Mooi vlees, goed verpakt

Het eerste wat ik zag was een handgeschreven briefje van de slager. Zoiets maakt gelijk een goeie indruk. Daarn het vlees uit de gekoelde verpakking gehaald en al het vlees was netjes per soort verpakt in vacuüm stalling. Ook waren de stukken duidelijk gelabeld. Nog een extra pluspunt, de short rib was al getrimd dus dat scheelde mij weer werk.

Over Veldman Vlees

Wij zijn een bedrijf gespecialiseerd in het snel bezorgen van (h)eerlijk vlees door heel Nederland! Wij werken met rundvlees van onze eigen selectie, wroetvarkens vlees en boerderijkippen. Hierbij staat de diervriendelijkheid centraal en hoog in het vaandel. Deze dieren verwerken wij zelf tot de allermooiste vlees en vleeswaar producten. Van vers vlees voor op de BBQ, heerlijke salades, vleeswaren, hapjes en nog veel meer. Bij ons bent u op het goede adres als u op een eerlijke manier heerlijk wilt genieten!