Goede service en goede kwaliteit van de producten. Plus dat persoonlijke briefje van de slager maakt het kompleet

Bestelling vlees volgens verwachting!

Bestelling vlees in de vorm van een S als kado voor St. Nicolaas zeer goed ontvangen. " Wer hast dy wei ? " was de eerste reactie. Nou, Veldman slagerij Joure. " Oh, dat sit wol goed ". Mooi gedaan!!

Goed vlees en correcte levering

Goed vlees ontvangen en alles volgens afspraak netjes en op tijd geleverd gekregen

Heerlijk vlees vol van smaak

Was voor de eerste keer gaan rond kijken omdat supermarkt vlees vaak van mindere kwaliteit is. Dit vlees is vol van smaak. Het wordt netjes snel en gekoeld geleverd. Echte aanrader..

Het contact was geweldig, men dacht mee en heeft gezorgd voor een perfect cadeau

Bij het aanschaffen van een digitale cadeaukaart is heel snel persoonlijk contact gezocht om te komen tot een nog betere oplossing om de kaart te bezorgen. Het was grandioos hoe Veldman Vlees dit heeft opgepakt.

Top voor elkaar en een super bezorging

Ben zeer tevreden kwaliteit en vriendelijke bediening en een goede communicatie

personeel en eigenaar altijd zeer vriendelijk

Altijd goed en vriendelijk. Lekker vers. En ook doen ze beslist niet moeilijk. Wij hadden een keer vleeswaren gekocht. Bleek het niet goed te zijn. Ik weer terug en ze deden beslist niet moeilijk kreeg gewoon weer nieuwe mee.

Super handig concept!

Relaxed van uit huis je vlees bestellen, keurig gekoeld in huis de volgende dag en het belangrijkste...heerlijk vlees!!

makkelijk te bestellen en vriendelijk geholpen

Makkelijk om online te bestellen en dan ophalen in de winkel. Vriendelijke mensen en super lekker vlees.

Topbedrijf!

Mooie stukken mals vlees met een heerlijke smaak. Ze staan ook altijd open voor suggesties!

Vlees is goed. Makkelijk bestellen online. Thuis gebracht ideaal

De turf gedroogde worsten van Veldman uit Joure zijn top!!

Eénmaal Veldman droge worst geproefd en je wil nooit meer wat anders. Omdat ik niet in de buurt woon bestel ik ze. Snel geleverd en vervolgens in de vriezer. Als ik dan een gezellig samenzijn heb met familie en vrienden wordt er vaak gevraagd of ik ook weer Jouster droge worst heb. Ik kan ze natuurlijk niet teleurstellen. Dus u bent gewaarschuwd; probeer ze niet want je raakt er zoals ik verslaafd aan. Een top product.

Superslager, (h)eerlijk vlees, lekkere gerechten en hapjes

Wij zijn heel blij met de slager in joure

Heel goed vlees, tegen heel betaalbare prijs, supersnel bezorgd

Voor mij als carnivoor/zerocarb-er de perfecte leverancier van vlees: hoge kwaliteit, een goede prijs en voor 10am besteld is dezelfde avond nog binnen. Echt helemaal top!

Variërend vers vlees

2 heerlijke vlees boxen besteld. Genoeg keuze en lekker vers.

Hoogste kwaliteit vlees and snelle service

Na mijn online bestelling werd ik prompt terug gebeld en werd mijn bestelling nog dezelfde dag langsgebracht. En zoals ik gewend ben was de kwaliteit van het geleverde vlees uitstekend. Fijn om deze slager in Joure te hebben.

Turfgerookte worsten gekocht: erg lekker en bovendien zeer snel geleverd

Mooi assortiment, maar was met name geïnteresseerd in de turfgerookte worsten. Op de site staat dat ze zacht geleverd worden en dat je ze zelf verder moet drogen tot de stevigheid die je wenst. Klopt, ze zijn erg zacht, in ons geval is nadrogen dus een must, gaan we proberen. Levering is erg goed geregeld.

Goed stuk vlees voor een goede prijs

Goede kwaliteit voor een prima prijs

Prima in orde!

Lekker vlees makkelijk bezorgd

Prima kwaliteit prijsverhouding

uitstekend

Super vers en heel eenvoudig te bestellen

Eenvoudig online bestellen en al na een half uur in de winkel af te halen. Super service!

Heerlijke producten, met een fantastische service

Mijn eerste bestelling was een set van 6 Rub specerijen, door vervoer is 1 verpakking beschadigd, werd direct door Veldman Vlees opgepakt, kreeg netjes een nieuw potje opgestuurd, met een verrukkelijke worst!

Geweldige producten, snelle service

Afgelopen week een bavette besteld bij Veldman Vlees. Dat bestellen gaat simpel, en je krijgt keurig een track en trace code van je pakje. En je wordt keurig op de hoogte gehouden wanneer het pakket verzonden wordt. De Bavette kwam vers en koud thuis, netjes vacuüm verpakt en ingepakt met koelpacks. En op de bon was een persoonlijk berichtje van de slager geschreven. Dat de bavette vers gesneden was, van een rund wat 2 weken gerijpt was. Het vlees was erg lekker, en was ook meteen helemaal op. Top service, top producten!!!

Goede service en kwaliteit met persoonlijke aandacht

Kwaliteit en persoonlijke aandacht en zorg voor prachtig vlees

Super heerlijk en goed vlees

Snel bezorgd .en vlees zag er zeer mooi uit. En goed verpakt. en een leuk briefje van de slager zelf. Zoals. Vandaag vers uitgesneden kan zo in de vriezer Gr de slager. Haha hou ik van dankjewel Slager. Gr Bart

Over Veldman Vlees

Wij zijn een bedrijf gespecialiseerd in het snel bezorgen van (h)eerlijk vlees door heel Nederland! Wij werken met rundvlees van onze eigen selectie, wroetvarkens vlees en boerderijkippen. Hierbij staat de diervriendelijkheid centraal en hoog in het vaandel. Deze dieren verwerken wij zelf tot de allermooiste vlees en vleeswaar producten. Van vers vlees voor op de BBQ, heerlijke salades, vleeswaren, hapjes en nog veel meer. Bij ons bent u op het goede adres als u op een eerlijke manier heerlijk wilt genieten!