Kwalitatief goed vlees

Een goed stuk vlees voor een redelijk prijs.

Goed vlees voor goede prijs

Goed vlees voor goede prijs!

Top vlees

Snel en makkelijk bestellen en heerlijk eten

Duidelijke website. Prima producten. Zeker een aanrader.

Heerlijk

Top kwaliteit en goede service

Kwaliteit

Kwaliteit

Fijne service, goed verpakt en mooi vlees!

Het lukte me niet direct mijn waardebonnen in te wisselen maar na een telefoontje werd ik snel opweg geholpen. Tijdig ontvingen we een berichtje van de bezorgdienst en ze waren ook exact op het aangegeven tijdstip aan de deur. Goed verpakt en door de koelelementen nog mooi koud. Fijn geportioneerd, door de stickers duidelijk wat wat is en mooi vers vlees. Enige tip: de bakjes waarin het bbq vlees zit zijn er ruim voor 2 stuks. Dat zou van mij ook in een zakje mogen.

Goed en lekker vlees

We hebben 3 smulstenen geprobeerd. Geweldig lekker en heel leuk, een goed alternatief voor gourmetten.

Goede ambachtelijke producten

Goede producten, goed verpakt, nog koel bij aankomst. Zelf gemaakte producten, goed op smaak. Wel een onhandigheidje bij de productdeclaraties, maar daar heb ik inmiddels over gemaild. Ik ga hier vaker bestellen.

Heerlijk vlees voor een nette prijs

Heerlijk vlees voor een nette prijs

geweldig vlees

geweldig vlees en prima barbecue mogelijkheden, evenals voordeel simpel en doeltreffend bestellen ervan

super!

Super mooie producten, erg lekker van smaak en ook een zeer fijn advies ! Dan de bezorging van de producten is ook nog eens uitstekend geregeld.

Ribeye

Zoveel lekkerder dan van de supermarkg. Opvallend ook geen toegevoegd water!

Fijne communicatie, lekker eten

'snachts besteld, de volgende dag alles fijn in huis en lekker gegeten.

Super goede kwaliteit van het vlees en goede klantenservice.

Klantenservice was uitstekend. Snelle reactie en goede hulp. Spareribs waren erg lekker en ruime porties.

Zeer snelle reacties + snelle en nette levering!

Voor het bestellen via de mail een vraag gesteld die erg snel en duidelijk werd beantwoord. Na het bestellen het vlees snel en netjes verpakt in huis!

Lekker vlees keurig en op tijd bezorgd

Lekker vlees, keurig verpakt en op tijd bezorgd

Bestelling lag snel klaar en was goed van kwaliteit

ik ben tevreden

tevreden

Zeer goede service & vlees

Ik bestel altijd Zuid-Afrikaanse boerewors voor op de BBQ!! Heerlijk, en snel bezorgd

Heerlijke smaak en kwaliteit!

Ik zou het iedereen aanbevelen om het vlees te bestellen bij jullie!

Perfect vlees, perfecte bezorging. Een aanrader!

Zonder twijfel de beste/lekkerste/eerlijkste manier om van vlees te kunnen genieten.

Prachtig vlees

Aandachtspunt; ik had graag de biefstukken apart gevacumeerd willen zien

Super vlees Goede prijs Bezorgen ook fantastisch, goed verpakt. Top slager.

Over Veldman Vlees

Wij zijn een bedrijf gespecialiseerd in het snel bezorgen van (h)eerlijk vlees door heel Nederland! Wij werken met rundvlees van onze eigen selectie, wroetvarkens vlees en boerderijkippen. Hierbij staat de diervriendelijkheid centraal en hoog in het vaandel. Deze dieren verwerken wij zelf tot de allermooiste vlees en vleeswaar producten. Van vers vlees voor op de BBQ, heerlijke salades, vleeswaren, hapjes en nog veel meer. Bij ons bent u op het goede adres als u op een eerlijke manier heerlijk wilt genieten!