Hond is er dol op!

Vlees ruikt goed, hond is er dol op. Jammer alleen dat jullie zo ver weg zitten!

Perfecte rollade, heerlijk gekruid!!

Voor de kerst een heerlijke rollade en wat borrelhapjes besteld, alles heerlijk en lekker gekruid! Online besteld, erg makkelijk en handig.

Goed verpakt

goed en snel geleverd

goed en snel geleverd

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Goede ervaringen met online bestelling en in de winkel

Goed vlees voor de hond en snel en op tijd geleverd.

Goed en betrouwbaar

Keurige levering. Goed en netjes verpakt voor in de vriezer. De hond doet het er goed op.

Goed en betrouwbaar

Perfect!!

Goede kwaliteit vlees...

Professioneel ingepakt en product zoals het hoort.

JAAHAAA HET WAS LEKKERR

nou geen mailtjes meer oke. Als ik het goor vind dan hoor je me wel weer...

Prima en snelle service

Voor het eerst vlees voor de honden besteld. Echt snelle reactie en snel geleverd. De honden lusten het graag en de katten snoepen mee. Voor herhaling vatbaar.

Product snel geleverd

Topproduct én snel geleverd

Die lekkere zachte Friese droge worst, zo heerlijk! En lekker snel geleverd. Goed verpakt, worsten zijn gevacumeerd. Meteen eentje opgegeten ;-)

Goed geregeld

Vrijdagavond 22.00 besteld en alles lag keurig klaar de volgende ochtend in de winkel.

Veel Beter dan de supermarkt troep

De smaak van vlees die ik verwacht

Prima maar salades kunnen beter

Vlees is perfect salades zijn een soort massa productie, zo komt dat over Stokbrood is heerlijk

Altijd vertrouwd en heerlijk vlees

We hebben er van genoten, lekker gemarineerd en vers

Bestelling vlees voor barbeque was heerlijk...rundvleessalade was heerlijk...

Mooie, nette en goede slager.

Ik heb goede ervaringen met Uw Slager Veldman uit Joure.

Alles compleet boven verwachting

Even een keer alles uit handen geven. Compleet verzorgde bbq. Van vlees, salades, sauzen en stokbrood alles was heerlijk. Met alleen maar lovende woorden van onze gasten. Van bestellen tot afleveren alles keurig geregeld. Zeer zeker aan te raden. Mede dankzij Veldman een geslaagde avond.

Heerlijk vlees en goede service

Top vlees, lekkere bijproducten en een goede service!

Prachtig vlees, uitstekende verpakking, snelle verzending.

Prachtig vlees (en darmen om zelf worst te maken) die zeer goed verpakt waren (het was zo'n 28 graden) en goed gekoeld aankwamen na een vlotte verzending. Voor het eerst sinds jaren dat ik weer eens zulk mooi kippendijvlees heb geproefd!

Prima bediening, lekker complete gourmet

Mijn gasten vonden het zeer goed verzorgd en erg lekker. Al met al een geslaagd samenzijn met vrienden.

mooi schoon bedrijf en vriendelijke bediening

Zijn ongeveer een jaar klant. Is sociaal bedrijf met aandacht voor de gemeenschap

Over Veldman Vlees

Wij zijn een bedrijf gespecialiseerd in het snel bezorgen van (h)eerlijk vlees door heel Nederland! Wij werken met rundvlees van onze eigen selectie, wroetvarkens vlees en boerderijkippen. Hierbij staat de diervriendelijkheid centraal en hoog in het vaandel. Deze dieren verwerken wij zelf tot de allermooiste vlees en vleeswaar producten. Van vers vlees voor op de BBQ, heerlijke salades, vleeswaren, hapjes en nog veel meer. Bij ons bent u op het goede adres als u op een eerlijke manier heerlijk wilt genieten!