Heerlijk.

Goed en lekker vlees en daarbij was het erg prettig dat het vlees op zondag kon worden opgehaald.

Heerlijk vlees voor de barbecue!

Het barbecuevlees van slagerij Veldman is heerlijk! Lekker mals en goed gekruid. Hier gaan we vaker vlees halen!

Mooie kwaliteit vlees en een zeer goede after sales

Ik heb een bestelling geplaatst voor een bavette, varkensribben, hamburger en een cote du boeuf. Het vlees iav geode kwaliteit en goed verpakt aangeleverd. De ribben zijn echt dikbevleesd. De eerste zending is door de bezorgdienst niet goed gegaan, maar dat is keurig opgelost door Veldman door opnieuw de bestelling aan te bieden en te bezorgen

Heel erg tevreden!

Producten kwamen mooi gekoeld aan. De kwaliteit van het vlees was erg goed. Een goede eerste ervaring en zeker voor herhaling vatbaar

Goede service, lekker brood, vlees en salades.

Top.

Verrukkelijk!

Altijd heerlijke kwaliteit vlees

Prima geregeld

Lekker vlees en wat erbij hoort.

Super slager

Heb afgelopen week een vleesdoos besteld maar kreeg die in een papieren tas aangeleverd. Op de webside staat toch echt een doos. Omdat dit een cadeautje was viel dat wat tegen. Verder is het een super slager.

Goed vlees en goede service

Ik heb voor een barbecue online vlees besteld. Op de gewenste dag kreeg ik 's ochtends een mailtje dat ik het op kon halen. Het heeft goed gemaakt.

Heerlijk vlees

We hebben lekker gegeten en meer dan genoeg.

Fantastische service en lekker vlees

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam en daardoor konden wij zorgeloos en lekker genieten van de BBQ

Mooi en lekker vlees

Wij hadden BBQ vlees besteld. Dit is keurig op tijd geleverd. Persoonlijk vindt ik dat er veel grote stukken vlees bij zaten,iets meer verdelen op bv stokjes geeft meer het BBQ gevoel,maar vlees was genoeg en erg lekker

Heerlijk en goede service

Al paar bbq pakket besteld en lopend buffet. Echt heerlijk en super fijne service.

Snelle bezorging en goede kwaliteit

Bovenstaand zegt voldoende.

Helemaal prima

Het vlees was perfect niks op aan te merken en de salade was heel mooi opgemaakt

Goede service en goede kwaliteit vlees.

Fijn contact, goed vlees en mooie presentatie.

Hele goede ervaring, goed verzonden en goede kwaliteit vlees

Vlees van goede kwaliteit, netjes verzonden en volgens afspraak geleverd

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, snelle duidelijke verzending!

Ik had Stobbegat pakketten. Heerlijk vlees echt een aanrader.

Goede kwaliteit

De producten zijn van goede kwaliteit en erg smakelijk.

Snelle levering en fijne producten

Fijne slager met mooie producten en prima service

Ik heb mijn producten via de website besteld en dat was makkelijk door een duidelijke site, waarbij de producten die wilde hebben snel kon vinden. De bestelde producten waren van hoge kwaliteit en uitermate smakelijk. We gaan het zeker vaker doen

Snelle levering en lekkere worst

Fantastische BBQ gehad

Vlees is volgens afspraak bezorgd, heerlijk gekruid stokbrood, compleet met sausjes en salades. Top geregeld. Vlees was echt overheerlijk en is 100% opgegaan (en meestal houd je wel iets over). Genieten met een grote G.

Snelle levering, goed gekoeld

Over Veldman Vlees

Wij zijn een bedrijf gespecialiseerd in het snel bezorgen van (h)eerlijk vlees door heel Nederland! Wij werken met rundvlees van onze eigen selectie, wroetvarkens vlees en boerderijkippen. Hierbij staat de diervriendelijkheid centraal en hoog in het vaandel. Deze dieren verwerken wij zelf tot de allermooiste vlees en vleeswaar producten. Van vers vlees voor op de BBQ, heerlijke salades, vleeswaren, hapjes en nog veel meer. Bij ons bent u op het goede adres als u op een eerlijke manier heerlijk wilt genieten!