Zeer goede service & vlees

Ik bestel altijd Zuid-Afrikaanse boerewors voor op de BBQ!! Heerlijk, en snel bezorgd

Heerlijke smaak en kwaliteit!

Ik zou het iedereen aanbevelen om het vlees te bestellen bij jullie!

Perfect vlees, perfecte bezorging. Een aanrader!

Zonder twijfel de beste/lekkerste/eerlijkste manier om van vlees te kunnen genieten.

Prachtig vlees

Aandachtspunt; ik had graag de biefstukken apart gevacumeerd willen zien

Super vlees Goede prijs Bezorgen ook fantastisch, goed verpakt. Top slager.

Snel en perfect geleverd

In t weekend besteld, maandagavond geleverd. Netjes en verzorgd ingepakt.

Goed spul

De carpaccio steak iets goedkoper maken zodat mensen deze vaker bestellen. Dit ook in eigen belang omdat ze super smaken

Heerlijk!

Lekker vlees. Aanrader

Heerlijk vlees altijd!

Als ik goed en smaakvol vlees wil hebben ga ik naar Obe Veltman.

Heerlijk culinair genoten!

Wat een heerlijkheid aan salades, vlees, sauzen. Je merkt het verschil, wat een kwaliteit aan eten wordt er geleverd. De gourmetschotel echt een aanrader!

Heerlijk!

Heerlijke gourmetschotel prima service.

Super! Goede service en goed vlees!

Er wordt goed gecommuniceerd over de status van de bestelling. Het vlees is heerlijk! De kwaliteit super.

Snel en goede leveringen

De levering was heel erg snel en wordt tot de minuut aangegeven hoelaat ze komen Daarbuiten is het vlees fantastisch Zeer Goed verzorgd en netjes verpakt En niet te vergeten super goed vlees Wij eten niet veel vlees maar als we vlees eten ,eten we graag goed en eerlijk vlees

Goede service mooie producten

Bestelling gedaan, aangegeven welke dag ik het bezorgd wilde hebben. Werd netjes gekoeld bezorgd op de gevraagde dag.

Erg tevreden met de kwaliteit van het vlees en het bestel- en bezorgproces.

Dit was onze eerste bestelling en is ons erg bevallen. We hebben meerdere producten besteld en zijn erg tevreden over de kwaliteit van de producten. Goede smaak en versheid hebben ervoor gezorgd dat wij ervan smullen. Producten waren goed verpakt (inclusief coolpacks) en wat erg fijn was dat de bezorging vrijwel tot op de minuut van bezorging kan worden gevolgd (erg fijn in deze coronatijd). Suggestie voor de website is om bij het afrekenen te attenderen op de gratis bezorging vanaf een bepaald bedrag (hadden wij helaas gemist). Al met al een aanrader!

vlotte en vriendelijke afhandeling van de bestelling

Ben heel benieuwd hoe het vlees zal smaken

Goed vlees, prima verpakt, gekoeld geleverd.

Lekkere kip, mals scharrelvlees, mild gekruid.

Snelle levering en goede prijs/ kwaliteit

Vandaag besteld en morgen geleverd. Prijs/ kwaliteit is goed. Vlees is erg mals ( bavette). Andere bestelde vlees moeten we nog proeven.

Prima kwaliteit en stipte levering

Zoals ik wederom mag concluderen: prima levering van kwaliteits vlees. Absoluut aan te bevelen!

Heerlijk vlees

Vriendelijke bediening en zelfs heerlijke kruiden bij het vleespakket geleverd. Helemaal top.

Bij Veldman Vlees een aantal stukjes vlees besteld. Wat runderlappen, een runcer carpaccio rolletje en een h.o.h. rollade. Vlees was snel bezorgd (kreeg niet alles mee vanwege het spamfilter, maar kon zelf een indicatie aangeven wanneer ik het wilde ontvangen). De rollade gaat er vanavond aan, het andere vlees al burgemeester gemaakt. Was erg lekker!

Goede levering

Snelle levering, goed geleverd, mooie stukken vlees

Goed eerlijk lekker en betrouwbaar

De slager waar wij sinds kort ons vlees bestellen. En wat zijn wij hier ontzettend blij mee! Eerlijk puur en betrouwbaar bedrijf. Daarnaast is het vlees ontzettend lekker en eerlijk! Prijs kwaliteit is ook erg goed Wij willen nooit meer anders!

Makkelijk bestellen en snelle levering

Gemakkelijk om de bestelling te plaatsen. Duidelijk informatie over levertijden en persoonlijke noot van de slager. Via tracking code duidelijk levertijd beschikbaar.

Over Veldman Vlees

Wij zijn een bedrijf gespecialiseerd in het snel bezorgen van (h)eerlijk vlees door heel Nederland! Wij werken met rundvlees van onze eigen selectie, wroetvarkens vlees en boerderijkippen. Hierbij staat de diervriendelijkheid centraal en hoog in het vaandel. Deze dieren verwerken wij zelf tot de allermooiste vlees en vleeswaar producten. Van vers vlees voor op de BBQ, heerlijke salades, vleeswaren, hapjes en nog veel meer. Bij ons bent u op het goede adres als u op een eerlijke manier heerlijk wilt genieten!