Goede service en goede kwaliteit vlees.

Fijn contact, goed vlees en mooie presentatie.

Hele goede ervaring, goed verzonden en goede kwaliteit vlees

Vlees van goede kwaliteit, netjes verzonden en volgens afspraak geleverd

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, snelle duidelijke verzending!

Ik had Stobbegat pakketten. Heerlijk vlees echt een aanrader.

Goede kwaliteit

De producten zijn van goede kwaliteit en erg smakelijk.

Snelle levering en fijne producten

Fijne slager met mooie producten en prima service

Ik heb mijn producten via de website besteld en dat was makkelijk door een duidelijke site, waarbij de producten die wilde hebben snel kon vinden. De bestelde producten waren van hoge kwaliteit en uitermate smakelijk. We gaan het zeker vaker doen

Snelle levering en lekkere worst

Fantastische BBQ gehad

Vlees is volgens afspraak bezorgd, heerlijk gekruid stokbrood, compleet met sausjes en salades. Top geregeld. Vlees was echt overheerlijk en is 100% opgegaan (en meestal houd je wel iets over). Genieten met een grote G.

Snelle levering, goed gekoeld

Uitstekend Vlees!

Vlees was uitstekend van kwaliteit ook netjes en goed verpakt. Verder weinig over te zeggen.

Super service!

Het was weer lekker eten

We hebben er lekker van gegeten zondag we hadden bbq pakket

Kwalitatief zeer goed vlees, op de site breed assortiment, proces van bestellen tot afleveren snel

in een woord uitstekend

Snel geleverd.

Het is snel geleverd. Zorgvuldig verpakt. Kwalitatief goed vlees en het smaakte heerlijk.

Heerlijk vlees voor de barbecue!

Heerlijk mals vlees, netjes bezorgd en aangeleverd.

Het was heerlijk!

Het was onze eerste keer dat wij barbecue vlees bij jullie besteld hebben, het was heerlijk dus gaan we zeker vaker doen!

heel goed

het vlees en de salades waren geweldig, kan niet beter! Het stokbrood was alleen zacht en hebben we alsnog in de oven moeten leggen. Iets meer keuze in de sausjes met 16 personen was fijn geweest, nu hadden we alleen knoflooksaus, kruidenboter en twee hele kleine bakjes aioli.. (niet iedereen houdt van knoflook) en satesaus (ook wat weinig vonden wij..)

Prima vlees. Goed geregeld

Goed geïnformeerd en snel geleverd

geweldig

Ik heb runder tong en lekker, vers, vlees voor braden fantastisch

Zeer tevreden over de kwaliteit van het vlees en de bezorging hiervan. Vlees was goed en koel verpakt inclusief koelelementen. Bij vragen via mail krijg je direct antwoord, dus goede service en alles volgens afspraak.

Keurig op bestelling verpakt en gevacumeerd

Keurig op bestelling verpakt en gevacumeerd

Kwaliteit

Het vlees bestellen met een kadokaart was even een dingetje. Na een telefoontje ben ik geweldig geholpen door dhr Veldman. M’n bestelling werd uitstekend verpakt en op tijd bezorgd.

Snelle en vriendelijke service

Mooi assortiment, snel antwoord op vragen en snelle levering.

Over Veldman Vlees

Wij zijn een bedrijf gespecialiseerd in het snel bezorgen van (h)eerlijk vlees door heel Nederland! Wij werken met rundvlees van onze eigen selectie, wroetvarkens vlees en boerderijkippen. Hierbij staat de diervriendelijkheid centraal en hoog in het vaandel. Deze dieren verwerken wij zelf tot de allermooiste vlees en vleeswaar producten. Van vers vlees voor op de BBQ, heerlijke salades, vleeswaren, hapjes en nog veel meer. Bij ons bent u op het goede adres als u op een eerlijke manier heerlijk wilt genieten!