Fijne producten, goede service

Heb tot op heden nog niets besteld dat bij levering tegenviel. Handdoeken, beddengoed, dekbed, etc is allemaal erg fijn.

Top service en sublieme kwaliteit

Aan de service van Douxe Hotel Luxury kan ieder bedrijf een voorbeeld aan nemen. Mooie producten van een prachtige kwaliteit maar bovendien een uitstekende, goed bereikbare klantenservice (hier geen lange wachtrijen;). Twijfel je nog hier een order te plaatsen? Niet doen, bestellen!

Super service en prachtige kwaliteit

Echt prachtige spullen ontvangen en heel fijn contact gehad in de winkel en via e-mail en telefoon.

Simone gaat voor de extra mile

Levering binnen 1 dag was noodzakelijk omdat ander bedrijf mijn bestelling ineens had gewijzigd. Simone is de extra mile gegaan, dacht met mij mee kwam met suggesties. Zij heeft er voor gezorgd dat ik de dag later de matras topper thuis had, zodat de gast lekker kon slapen.

Amazing service

Douxe pillows are amazing and absolutely worth the money. Not only this the customer service is amazing also. I had a problem with my delivery and Paula Van Staalduinen from customer services has been very efficient and helpful. 100% recommend this product and company

Nothing is going right in The Netherlands apart from Simone!

I really couldn't have had a worse experience with my order, but none of it was to do with Simone or Douxe Hotel Luxury. Problems with suppliers, problems with logistics (DHL is useless at the moment) really put the dampeners on Simone being able to deliver great service. However, she really pulled out all of the stops and communicated effectively and frequently to ensure that I finally got all of my bedding after a couple of weeks. Again I do not blame Douxe or Simone for any of this, and to be honest without Simone helping as much as she did I probably would have requested a refund. Well done Simone!

Geweldige producten en top service

Hele mooie kwaliteitsproducten! Snel geleverd. Een echte aanrader.

Excellente service

Had de topper al eens kunnen testen tijdens een vakantie, uiteindelijk besteld voor thuis. Nu lijkt het elke dag vakantie. Uitstekende klantenservice en snelle levering. Supertevreden klant hier!

Flexibles Verkäuferteam, überzeugende Qualität

Es gab zwar einen kleinen Schluckauf bei der Bestellung, das Team von DOUXE hat jedoch prompt reagiert und das Problem schnell und kompetent behoben. Intl. Lieferung erfolgte innert 2 Tagen ! Die Qualität der Ware ist wirklich aussergewöhnlich gut: Perfekte Stoffqualität und saubere Nähte an allen Teilen der Bettwäsche, guter Gummizug beim Fixleintuch. Vielen Dank für alles. Tom

prima service en alerte reactie

DHL heeft de bestelling kwijt geraakt, onmiddellijk heeft Douxe het opnieuw gestuurd.

Einzigartiger Service und schöne Bettwäsche

Ich persönlich kann jeden empfehlen bei Douxe Hotel Luxury einzukaufen. Ich hatte ein kleines Problem und wurde sofort auf meine email hin persönlich von Frau Maria Lingham angerufen. Eine sehr nette und kompetente Mitarbeiterin. Mein Problem wurde in Sekunden gelöst. Ich werde immer wieder bei Ihnen bestellen. Frohe Weihnachten an das gesamte Team und einen guten Rutsch ins neue Jahr 2022. Vielen Dank und liebe Grüße aus Berlin Meliha B.

Hotelbed make-over!

Wij hebben de feather topper, de Pulitzer kussens en een dekbed besteld..en wat een make-over zeg! Het voelt alweer als onze logeer momenten bij de Pulitzer en de Krasnapolsky..de beste slaap! Wij zijn fan van DOUXE geworden!

Beste meneer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie. Wat fijn om te horen dat u heel veel (slaap)plezier met ons beddengoed en featherbed heeft. Sweet Dreams, Team DOUXE PS: Wij zijn ook fan van u!

Heerlijk matras

Fantastisch geen druk punten je slaapt veel langer door

Beste Esthe, Bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te horen dat u nu veel langer slaapt en echt van uw beddengoed geniet! Sweet Dreams, Team DOUXE

Heerlijk dekbed en lekkere brede, zachte kussens

Precies wat ik hoopte. Zacht, fluffy dekbed en heerlijke (brede) kussens.

Beste Janny, Bedankt voor uw reactie. Wij wensen u heel veel ontspannende nachten onder uw nieuwe superzachte dekbed! Sweet Dreams, Team DOUXE

Een fantastisch lekker dekbed

We hebben het dekbed van hotel Pullitzer gekocht, een echte aanrader, heerlijk valt t om je heen en is heerlijk dik maar niet te warm, echt een luxe gevoel.

Beste Marloes, Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie. Het Pulitzer dekbed is speciaal voor het Pulitzer hotel ontworpen: lekker zacht, fluffy en natuurlijk luxe! Wat fijn om te horen dat u van uw dekbed geniet. Sweet Dreams, Team DOUXE

Hadden we jaren eerder moeten doen!!!

Had niet verwacht zo lekker te slapen. Hadden we jaren eerder moeten doen!!! Snelle levering goede beschrijving en super attent om van te voren te bellen over het bestelde artikel. Kortom zeer tevreden

Beste Klazina, Bedankt voor uw review. We zijn enorm blij dat we u naar tevredenheid hebben geholpen! Heel veel (slaap)plezier met uw nieuwe aankoop, Team DOUXE

Delighted to sleep on this feather cloud.

Fully recommend

Dear Britta, Thank you for this beautiful review! Sweet Dreams, Team DOUXE

Aanrader, slaapt super, maar is opgeschud kleiner dan de opgegeven maat.

Slaapt heerlijk, maar moet wel dagelijks opgeschud worden. Als het matras is opgeschud, is het echt een stuk kleiner dan de opgegeven maat, en is daardoor korter dan het bed. Als je het matras echt strak trekt en dan nameet klopt het wel weer met de opgegeven maat. Al met al wel een aanrader. Maar een paar cm extra is geen overbodige luxe.

Beste Guido, Hartelijk dank voor uw review! Wat goed om te horen dat u zo heerlijk slaapt op het Featherbed! Het klopt inderdaad dat na het opschudden het Featherbed in het begin door de veerkracht iets kleiner is. Wanneer u op het Featherbed gaat liggen zal deze uitdijen naar de juiste maat. Op termijn wordt dit verschil steeds kleiner. Sweet Dreams, Team DOUXE

Toppie

Zeer tevreden heerlijk beddengoed

Beste Claudia, Fijn dat u van ons superzachte beddengoed geniet! Bedankt voor uw reactie. Heel veel slaap-plezier & Sweet Dreams, Team Douxe

Excellent product(s)

Purchases include : bed, pillows, towels, and bed linen. I am satisfied with everything. Service both inhouse and online is pleasant and efficient.

Dear Diana, Thank you so much for your feedback. We are delighted to hear that you enjoyed your experience with us! See you back soon in our concept store. Sweet Dreams, Team Douxe

Featherbed topmatras aangeschaft ik kan het echt iedereen aanbevelen . Je ligt werkelijk in een heerlijk (vogel) nestje Had hier 10 jaar eerder aan moeten beginnen .

Kwaliteit kussen is prima. Echter niet wat ik zocht. Product omschrijving nauwkeuriger?

Beste Adriaan, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Jammer, dat het kussen niet 100% bevalt. Graag willen wij u adviseren bij de juiste keuze. Kunt u ons een mail naar [email protected] sturen? Bellen kan natuurlijk ook altijd: +31 85 401 07 59 Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet. Sweet Dreams, Team Douxe

Goede kwaliteit en snel geleverd met een personal touch

Beste Ties, Hartelijk bedankt voor uw recensie en heel veel slaap-plezier met uw superzachte bedlinnen! Sweet Dreams, Team Douxe

2 toppers besteld . Snelle bezorging . Juiste maat . Mooi verpakt . En liggen heerlijk . Mooie kwaliteit ! Paar dagen later nog hoezen voor de toppers besteld . Ook deze voldoen aan alle eisen. Nu nog kijken voor het juiste dekbed. Gaat vast ook lukken

Beste meneer/mevrouw J., Hartelijk bedankt voor uw recensie. Kwaliteit, klantenservice en een snelle levering is het belangrijkste bij Douxe. Wij horen graag dat u helemaal tevreden bent! Heeft u hulp bij het vinden van het juiste dekbed nodig? Graag mailen [email protected] of bellen +31 85 401 07 59. Tot snel! Sweet Dreams, Team Douxe

Topkwaliteit voor een redelijke prijs

Bedlinnen is zo belangrijk voor een goede nachtrust, daarom kies ik altijd voor Egyptisch katoen 400 TC. Daar wordt je al blij van als je in bed stapt! Bij anderen is het voor hetzelfde geld geen Egyptisch katoen of het is minder dan 400 TC.

Beste meneer/mevrouw NVH, Hartelijk bedankt voor uw recensie. Wij wensen u heel veel slaap-plezier en een goede nachtrust met uw superzachte beddengoed. Sweet Dreams, Team Douxe

Over DOUXE Hotel Luxury

DOUXE Hotel Luxury was founded in 2011 by ambitious hospitality professionals with the desire to bring hotel luxury home. DOUXE designs and develops unique quality bed concepts and bed products for luxury hotels worldwide. Through www.douxestore.com you can shop a unique assortment of bespoke hotel beds, bedding & bath products. With our DOUXE collection you can create five-star hotel luxury at home. The high standards one experiences in five-star hotels is our constant inspiration, and with this in mind we pay attention to every detail in the stylish collections we create and the service we provide. All of our products are produced in Europe with the utmost care for the environment as a constant consideration.