Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!

Gebeld voor advies en hierdoor juiste dekbed besteld

Beste meneer Mark, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Wat fijn dat wij u goed hebben adviseert zodat u het juiste dekbed heeft besteld. Wij wensen u heel veel slaap-plezier! Zzzzzzz Sweet Deams, Team Douxe

Hele fijne service van Maria van Douxe, en nog fijnere kussens om op te slapen. Echt topkwaliteit en absoluut het geld waard.

Beste Joni, bedankt voor je reactie en fijn om te horen dat onze kussens je goed bevallen! Sweet Dreams, Maria van Team Douxe

Outstanding!!!

I've never slept better!

Dear Jennifer, Thank you for this beautiful review! Sweet Dreams, Team DOUXE

fijn, plezierig, ongekend, top

Kwalitatief hoogstaande artikelen, dito voor de gebruikte materialen, medewerkers met verstand van zaken waar bij service hoog in het vaandel staat.

Beste G.C.Bont, Hartelijk dank voor deze mooie complimenten! Daar doen wij het voor! Sweet Dreams, Team DOUXE

Mijn nieuwe lievelingswinkel voor luxe beddengoed in Hotelstijl

Ik zocht 90cm brede hotelkussens en extra breed beddengoed, hierdoor kwam ik na wat zoeken bij Douxe terecht. Douxe heeft een hele nieuwe wereld voor me geopend. Nu heb ik het lekkerste bed ter wereld en wissel ik mijn satijnen dekbedovertrek af met mijn percale. Allemaal supersterk en superzacht Egyptisch katoen in de perfecte kleuren. Iedereen is ook jaloers op mijn bodykussens waar ik lekker tegenaan kan leunen als ik in bed aan het lezen ben. Ik ben fan.

Beste Andrew, Wat ontzettend leuk om te lezen dat u zo blij bent met de hotelkussens en het bedlinnen van Egyptisch katoen! Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze mooie review te schrijven! Sweet Dreams, Team DOUXE

Zalig

Percal dekbedovertrek, dat is pas slaapcomfort.

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw mooie review! Goed om te horen dat u zo lekker slaapt onder het Percal bedlinnen van Egyptisch katoen! Sweet Dreams, Team DOUXE

Heerlijke kussens, mooie kwaliteit

Eindelijk na vele kussens gekocht te hebben, de beste gevonden

Beste Kittie, Wat goed om te lezen dat u na verschillende kussens het juiste kussen bij DOUXE heeft gevonden! Hartelijk dank voor uw mooie review! Sweet Dreams, Team DOUXE

Super kwaliteit

Snelle levering en super producten jullie hebben een nieuwe fan

Beste Ineke, hartelijk dank voor uw enthousiaste reactie!. Wij zijn ook zeker fan van u! Team Douxe wenst u heel veel plezier met de nieuwe aankoop.

lekker slapen

Deskundige en erg aardig geholpen

Beste Leen, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Wij hebben u graag geholpen en wensen uw heel veel slaap-plezier met uw superzachte beddengoed! Sweet Dreams, Team Douxe

Tophotel , topservice en superbedden

Zeker voor herhaling vatbaar !

Beste Karla, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen dat u van uw nieuwe, superzachte featherbed geniet. Graag tot de volgende keer! Sweet Dreams & heel veel slaapplezier, Team Douxe

Beste Karin, Hartelijk dank voor uw mooie review! Sweet Dreams, Team DOUXE

Just what I was looking for. Thank you.

The search for the perfect pillow has (finally) ended. Great quality, easy delivery, everything as promised.

Dear Susan, Thank you so much for your review. We are extremely happy to hear your search for the perfect pillow ended with us! Wishing you lots and lots of restful nights. Sweet Dreams, Team Douxe

Mooie producten

Na eerst telefonisch contact gehad te hebben, online besteld. 1 artikel was niet geleverd maar werd zonder problemen nageleverd. Ik heb 1 percal set en 1 satijn set, beide liggen heerlijk zo ook het donzen dekbed, in de zomer met de warme dagen te warm maar nu heerlijk en lekker licht. Graag zou ik de roze set ook in satijn willen helaas is dat nog niet te krijgen op jullie site maar anders zou ik die ook nog x bestellen….en misschien een tip om het in het assortiment te doen.

Beste Wendy, Wat fijn om te lezen dat u zo lekker slaapt onder het nieuwe beddengoed. Wij zullen uw tip zeker meenemen :) Hartelijk dank voor uw mooie review! Sweet Dreams, Team DOUXE

Zeer klantvriendelijke en professionele benadering

Tijdens het bezoek aan de showroom, die er trouwens prachtig uitziet, ben ik heel goed geïnformeerd en voorgelicht over de verschillende materialen van de aan te schaffen dekbedovertrekken. Op een eerder moment was dat al gebeurd nav de verschillende matrassen. Beide producten gebruikt ik inmiddels tot volle tevredenheid .

Beste Arianne, Hartelijk dank voor deze mooie complimenten! Daar doen wij het voor! Sweet Dreams, Team DOUXE

Excellent quality at a reasonable price

We bought bedding and are very happy

Dear Johan, Thank you for this beautiful review! Sweet Dreams, Team DOUXE

Heerlijke kwaliteit

Goede service Prima prijs en kwaliteit verhouding

Beste Marc, Hartelijk dank voor uw mooie review! Sweet Dreams, Team DOUXE

Heerlijk kussen kado gekregen van mijn moeder, en ik heb er meteen ook een voor mn vader gehaald. We slapen er allemaal heerlijk op en hebben geen schouder of nek klachten meer sinds we op het extra firm kussen slapen. De beste kussens ever! Zit ook te denken om hier nieuwe dekens te halen.. de lakens en kussen slopen van Egyptisch katoen zijn ook heerlijk en lekker koel en zacht

Beste Kim, Wat goed om te horen dat jullie allemaal zo lekker slapen op de nieuwe kussens! Hartelijk dank voor deze mooie review! Sweet Dreams, Team DOUXE

Ik slaap heerlijk

Ik heb geen last meer van mijn schouder

Beste Joke, Wat fijn dat u geen last meer heeft van uw schouder! Hartelijk dank voor uw review! Sweet Dreams, Team DOUXE

mooie kwaliteit tegen redelijke prijs

daarnaast is support bij afwijking van bestelling pro-actief en vriendelijk.

Beste Robert-Paul, Hartelijk dank voor deze mooie complimenten! Sweet Dreams, Team DOUXE

Heerlijk bedlinnen en goede service :)

Mijn bestelling werd snel bezorgd, was mooi verpakt. Het bedlinnen zelf is van heel goede kwaliteit, de kleur was ook mooi en subtiel. Ik had een vraag over het onderhoud en werd persoonlijk gebeld met informatie hierover. Ik heb voor de zomer de percal kwaliteit bedlinnen besteld en denk dat ik voor de winter de satijn kwaliteit ga bestellen.

Beste Harriet, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze mooie review te schrijven! Sweet Dreams, Team DOUXE

Amazing bedsheets

I bought here my bed some time ago (very haply with it) and came back for a duvet cover. Amazing quality for reasonable price, so 100% recommended!!!

Dear SK, Thank you for this beautiful review! Much appreciated! Sweet Dreams, Team DOUXE

We waren op zoek naar goeie/hoge kwaliteit beddengoed en vonden Douxe. Best duur maar de producten en service zijn de investering ( prive) waard.

Beste Mick, Hartelijk dank voor uw mooie review! Sweet Dreams, Team DOUXE

Uitstekende kwaliteit

Top service! Dank u wel !

Beste Elisabeth Tilly, Hartelijk dank voor deze mooie complimenten! Sweet Dreams, Team DOUXE

sehr gut, alles perfekt

Qualität der Produkte sind sehr gut. Lieferung sofort. Preis angemessen. Danke für ein neues Schlafgefühl ! !

Liebe Heike, Herzlichen Dank für die nette Nachricht! Wir freuen uns sehr dass Sie zufrieden sind mit unseren Produkte. Wir wünschen Ihnen weiterhin viel Schlafkomfort! mit freundlichen Grüßen und Süße Träume, Team DOUXE

Superieur beddengoed

Beste Michiel, Hartelijk dank voor uw mooie review! Sweet Dreams, Team DOUXE

Hellingweg 96 2587 WH Den haag

Over DOUXE Hotel Luxury

DOUXE Hotel Luxury was founded in 2011 by ambitious hospitality professionals with the desire to bring hotel luxury home. DOUXE designs and develops unique quality bed concepts and bed products for luxury hotels worldwide. Through www.douxestore.com you can shop a unique assortment of bespoke hotel beds, bedding & bath products. With our DOUXE collection you can create five-star hotel luxury at home. The high standards one experiences in five-star hotels is our constant inspiration, and with this in mind we pay attention to every detail in the stylish collections we create and the service we provide. All of our products are produced in Europe with the utmost care for the environment as a constant consideration.