Keurig en netjes gewerkt en afgeleverd

Alles is netjes verlopen en snel binnen 3 weken afgesproken en er op liggen en werkt goed Alleen licht nog een jas van een monteur bij ons Mvg Jos. Koops

Praktisch en een goede prijs - kwaliteit verhouding

Een nuchtere praktische aanpak met een prima prijs - kwaliteit verhouding.

Snel geregeld en voordelig

Prettige communicatie en goede en snelle service. Als extra had ik graag een optie gehad waarin ik het verbruik gespecificeerd had kunnen zien.

Zeer goed en snel geplaatst.

Zeer snel geleverd en geplaatst. Wij zijn tevreden en raden dit bedrijf aan.

Goed geregeld en snel.

De medewerkers waren netjes op tijd en heb en alles, naarctevredenheid, geïnstalleerd.

Net bedrijfje, snelle levering

Heel tevreden over dit bedrijf. Ze werken netjes, half dagje werk voor installeren van 8 panelen. Scherpe prijs ook. Mocht ik nog meer panelen willen, dan ga ik daar weer heen.

Alles volgens afspraak, goed verlopen.

Helemaal tevreden met dit bedrijf. Vlotte levertijd volgens planning! Goed personeel die snel, net en efficiënt werken. Mijn oude panelen kan ik nu ook op de app bekijken, dit hebben ze ook geregeld.

Professioneel bedrijf!

Alles keurig volgens afspraak gemaakt.

Vriendelijk

Mijn ervaring met jullie was dat jullie dienstverlenend, vriendelijk en adequaat jullie werk doen. Wel een kleine punt van aandacht is de planning, toelichting hier op, is dat op datum van plaatsing de zonnepanelen niet geplaatst konden worden wegens de weersverwachting (harde wind), wat volkomen logisch is. Er werd ons door het personeel verteld dat ze de vrijdag erop de panelen zouden plaatsen i.v.m. een inhaal dag. Hiervan zouden we nog een belletje krijgen. Hiervanuit gaande hebben wij in de loop van de dagen geen telefoontje gehad. Op de vrijdag reden we naar onze woning en lagen de panelen op het dak wat top is! Alleen werdt ons verteld dat we gebeld zouden worden omdat iemand de woning nog in moest voor het aansluiten van de panelen op de meterkast (achteraf bleek dit al te zijn gedaan). Wellicht een stukje miscommunicatie intern. Misschien is dit een leermoment, maar zeker geen kritiek vanuit ons! Bedankt voor de service en hulp!

Prima bedrijf met goede service

Bij Zonne energie Oost 12 zonnepanelen besteld met Micro omvormers. Bijzonder leuke ervaring en alles werkt uitstekend. Leuke mannen die het hebben geplaatst die erg klantgericht werken. Ben erg blij met mijn zonnepanelen en helemaal met die geweldige App, waarmee ik kan zien hoeveel energie mijn zonnepanelen leveren. Heel leuk speeltje!

Als bedrijf helemaal top, vakwerk, duidelijke communicatie

Helaas wel een kantekening, zzp’er die er niet veel zin inhad. Zou echt overwegen om deze niet meer in te huren als installateur zijnde.

Het contact verloopt makkelijk en duidelijk, het adviesgesprek was prettig en de plaatsing en installatie is goed en netjes verlopen. En ook de prijs was prima.

Deskundig team

Vanaf de offerte tot de uiteindelijke plaatsing zeer tevreden. Er wordt goed geluisterd naar de wensen en meegedacht. Snelle service voor wat betreft plaatsing.

Uitstekend!

Na een prettig en duidelijk advies gesprek met Onno besloten 8 panelen te plaatsten met een goodwe omvormer. De montage verliep voorspoedig en de monteurs leveren net werk af.

Uitstekend,

vriendelijke en deskundige vakmensen

Voorzichtig positief

Prettig personeel. Fouten werden zonder probleem opgelost.

Alles super geregeld

De panelen en bijbehorende systeem zijn heel erg snel na de offerte geplaatst en dit was ook heel erg snel en vakkundig gedaan. Alles is helder duidelijk uitgelegd Echt top!!

Over het geheel goed!

Vlot gewerkt, alleen opruimen iets minder Rommel in de goot laten liggen min punt.

fijn bedrijf om zaken mee te doen

Komen de gemaakte afspraken na. En leveren goed werk af. Nu voor de tweede keer met hen in zee gegaan. Zal het de volgende keer zeker weer doen.

Duidelijk ,en komen afspraken na

Duidelijk ,en komen afspraken na

Alles goed geregeld voor een scherpe prijs.

Vriendelijk duidelijk en behulpzaam

Vanaf het begin is het het een fijn contact. Alle vragen worden beantwoord en ook snel. Communicatie is helder en eerlijk. De jongens die de panelen leggen zijn vriendelijk en behulpzaam en bekwaam. Alles is netjes weg gewerkt.

Netjes en goed werk geleverd

Netjes en goed werk geleverd

Een zonnige ervaring, zeer positief

Communicatie zijn we zeer tevreden over. Echter om feedback te geven; misschien intern overleg tussen de praktijk en theorie. In onze situatie kleine misverstanden over de onderliggende constructie die nodig was, waardoor we meermaals contact en afspraken in moesten plannen. Overal een fijne samenwerking.

p

positief

Over Zonne Energie Oost

Zonne Energie Oost levert en installeert hoogwaardige kwaliteit zonnepanelen-systemen tegen concurrerende prijzen aan particulieren en bedrijven. Wij komen graag en geheel vrijblijvend langs om de mogelijkheden van uw dak te bekijken en uw wensen te bespreken. Aansluitend kunt u dan een op maat gemaakte offerte verwachten zonder verrassingen achteraf.