perfect teamwork

Geweldig teamwork, vakmannen en een perfecte aflevering, complimenten naar het hele team van offerte tot plaatsing!!!

Snel en netjes geleverd uw heeft ze kwamen zelfs de volgende dag weer om een probleem op te lossen toppers zijn het en hele vriendelijke en aardige personeel

Vlekkeloos

Uitermate vriendelijk personeel en goed advies gehad. Doorslaggevend was naast de prijs ook het feit dat de adviseur aan huis kwam.

Goede en snelle service. Geen minpunten ervaren.

Hallo N, Bedankt voor uw feedback. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Kwaliteit en vakmanschap.

Wij zijn zeer tevreden over de geleverde zonnepanelen. Door ervaren personeel alles vakkundig gemonteerd. Alles netjes afgewerkt. Ook het contact met Zonne Energie Oost was goed. Als er vragen waren gelijk een antwoord. Medewerkers zeer gemotiveerd, taakverdeling duidelijk.

Hallo Eric, Bedankt voor uw beoordeling. Goed te lezen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Zeer goede ervaring

Goede ervaringen met Zonne Energie Oost, van begin (offerte) tot einde (montage). Komen aan huis om alles door te spreken. Montage verliep vlot.

Hallo B, Bedankt voor uw feedback. Goed te lezen dat u goede ervaringen met ons als bedrijf heeft gehad. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Plezierige communicatie en problemen zijn er om opgelost te worden

Duidelijk advies en dito offerte. Na aanleg ook adequate aftersales.

Hallo Erik, Bedankt voor uw beoordeling. Gelukkig zijn de problemen opgelost door onze monteurs. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost.

Heel mooi en snel geregeld.

Ik heb mijn broer ook geadviseerd bij jullie de zonnepanelen te laten doen.

Hallo R, Bedankt voor uw feedback. En bedankt voor het doorgeven van onze naam. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Snel deskundig en vriendelijk

Niet opdringerig en deskundig advies. Snelle levering en plaatsing

Hallo Petra Drenth, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat wij u aan een goed zonnepanelen systeem hebben geholpen. Wij wensen u veel plezier ervan. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Goede installatie

Alles goed geregeld. Communicatie omtrent het hoe en waar plaatsen kan beter!

Hallo T, Bedankt voor uw feedback. Bedankt voor de tip omtrent communicatie. Hier zullen wij aan werken. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Zie review

Vakkundig, vriendelijk en doeltreffend Gaan niet eerder weg als alles perfect werkt naar de wens van de klantz

Hallo Gerrit, Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

perfect gelegd, geschikte mensen, keurig achtergelaten, 10+ !!

de aanloop , uitvoering , uitleg , alles goed en professioneel voor elkaar

Hallo Meeme Folkers, Bedankt voor uw feedback. Goed te lezen dat wij u aan een mooi zonnepanelen systeem hebben kunnen helpen. Veel plezier ervan. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Super snel en goed personeel

Mijn ervaring met zonne energie oost is goed. Ben door mijn zwagers overgehaald om zaken te doen met zonne energie oost! Super service en super snel!! Ook zijn de werknemers vriendelijk en kun je Alles mee overleggen

Hallo Berthil, Bedankt voor uw feedback. Goed te horen dat alle na tevredenheid is gelopen. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost.

Snel, goed en vriendelijk

Prima bedrijf. Geen gekke of verborgen kleine lettertjes. Komen de afspraken na en werken met plezier!

Hallo Thuis, Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Deskundig, betrouwbaar, vriendelijk en korrekt

Na een minder fijn kontakt met een andere zonnepaneel aanbieder ging ik zoeken naar een prettiger bedrijf. Op internet vond ik Zonne Energie Oost en omdat die veel goede recenties heeft belde ik ze op. Wat een verademing. Vanaf het eerste moment voelde dit goed. De voorlichting was uistekend en de prijs was eerlijk en scherp. De opdracht gegund. Helaas zat het tegen met de installatie waardoor ze twee keer terug moesten komen voordat alles naar behoren werkte. Achteraf bleek het niet in de installatie te zitten maar in een ruis op de stroomkabel. Heel prettig te ervaren dat de medewerkers net zo vriendelijk en vrolijk bleven als voor de tegenslag. Samenvattend: zonnepanelen nodig? Koop ze bij Zonne Energie Oost!

Hallo HHC, Bedankt voor uw mooie feedback. Gelukkig werkt uw installatie nu zo als het hoort. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

In 1 woord geweldig

Goede en vakkundige installatie, naar volle tevredenheid geïnstalleerd. Prijs kwaliteit helemaal top, vriendelijk te woord gestaan door de verkoper, kantoorpersoneel en niet te vergeten de jongens die ondanks de sneeuw toch vet dak opgingen. Kan vet bedrijf alleen maar aanbevelen bij andere mensen, iets wat ik ook daadwerkelijk doe. Ik/we zijn meer dan tevreden. Hartelijk dank voor de service en goede en snelle montage.

Hallo Gea, Bedankt voor uw mooie feedback. Het doet ons goed dat u tevreden bent over het gehele plaatje. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Goede service en vakwerk

Goede en snelle service, goed advies en aardige mensen

Hallo Ronny, Bedankt voor uw mooie feedback en deze prachtige 9!! Goed om te horen dat we u van snelle service en een goed advies hebben kunnen voorzien. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Topservice

Goede uitleg over het aantal zonnepanelen en de aanleg daarvan. Op de dag dat de zonnepanelen geplaatst werden werd er hard en zorgvuldig gewerkt. Goede service door dit bedrijf, die we zeker ook bij andere mensen aanraden

Hallo G.G, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alles naar tevredenheid is afgerond en dat u ons bij andere personen zou aanraden. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

net dat stapje extra

super bedrijf dat met raad en daad klaar staat. denken met je mee, ook met gerelateerde zaken buiten hun dienstverlening om.

Hallo meneer Eggengoor, Bedankt voor uw mooie feedback. Fijn dat alles naar tevredenheid is afgerond. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Goede ervaring met Zonne Energie Oost

Deskundige adviseur die eerlijk advies gaf. Prijs kwaliteit verhouding is goed. De installateurs waren vriendelijk, werkten netjes en lieten geen rommel achter. Helaas werkt monitoring met de app niet, hierover ben ik nog in contact en vertrouw erop dat het opgelost wordt.

Hallo Mw Fox, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn te lezen dat u tevreden bent over de gehele installatie. Hopelijk is binnenkort de monitoring opgelost. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes , Team Zonne Energie Oost

Het ging allemaal heel soepel en vlug. Nu hopen op mooi weer!

Vanaf dat de vertegenwoordiger langs kwam tot aan de montage.Ging alles soepel en vlug. Bedankt!

Hallo R, Bedankt voor uw mooie feedback. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Montage conform zelf opgesteld legplan: prima.

Door naar kantoor te bellen kwam ik er na montage achter dat de BTW niet teruggevraagd kon worden. Dit was in tegenspraak met hetgeen in de voorbereiding gemeld is. Deze financiële misrekening is het bedrijf aan te rekenen.

Hallo Daan, Ik snap uw punt. Helaas is dit een nieuwe regel van de belastingdienst en staan wij hier ook machteloos in. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Algehele indruk heel erg goed.

Informatie vooraf was perfect, alle tijd voor klant echt voorbeeldig. Installatie idem, erg goed gedaan, spontaan hecht team en alles netjes opgeruimd. Onderwerp van aandacht is kleurverschil in panelen. Vooraf aangegeven hier heel scherp op te letten omdat panelen bij ons in zicht zitten. Helaas 4 stuks echt een fors afwijkende kleur. Hierop geacteerd door Zonne energie Oost. Waarschijnlijk is dit een olie coating die na een paar regenbuien verdwijnt. Zo niet dan komen er andere panelen op. Dus dit is nog even een dingetje, maar wij hebben er vertrouwen in dat dit goed komt.

Hallo O Valk, Bedankt voor uw feedback. Goed te lezen dat u tevreden bent over zowel de informatie vooraf als de installatie. Het kleurverschil is inderdaad bij ons bekend en zijn we mee bezig. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Een tevreden klant

Netjes overlegd over de offerte. Ruimte voor eigen inbreng. Bijna alles op afgesproken dag geïnstalleerd. Wat ontbrak werd keurig de volgende werkdag alsnog gemonteerd.

Hallo Erik, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat wij u aan een goed en werkend zonnepanelen systeem hebben kunnen helpen. Wij wensen u veel plezier ervan. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Prachtige zonnepanelen aangebracht door heel prettige medewerkers!

Doordat het zo hard vroor en er veel sneeuw lag konden de oude zonnepanelen niet direct verwijderd worden, maar men begon in de bittere kou opgewekt aan de voorbereidingen op twee andere daken. Een weekje later toen de sneeuw gesmolten was, werd de klus afgerond. Vervolgens bleek de afstand tussen modem en electriciteitskast te groot omdat er een blok beton tussen lag. Niet getreurd, enkele dagen later kwamen ze weer terug om wifi-versterkers aan te leggen. En dat alles heel goedgehumeurd. De totaalprijs volgens offerte bleef hetzelfde. Petje af!

Hallo Johanna, Bedankt voor uw mooie feedback. Goed te lezen dat wij u aan een goed en werkend zonnepanelen systeem hebben kunnen helpen. Fijn dat alles nu naar behoren werkt. Veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Over Zonne Energie Oost

Zonne Energie Oost levert en installeert hoogwaardige kwaliteit zonnepanelen-systemen tegen concurrerende prijzen aan particulieren en bedrijven. Wij komen graag en geheel vrijblijvend langs om de mogelijkheden van uw dak te bekijken en uw wensen te bespreken. Aansluitend kunt u dan een op maat gemaakte offerte verwachten zonder verrassingen achteraf.