Een tevreden klant

Netjes overlegd over de offerte. Ruimte voor eigen inbreng. Bijna alles op afgesproken dag geïnstalleerd. Wat ontbrak werd keurig de volgende werkdag alsnog gemonteerd.

Prachtige zonnepanelen aangebracht door heel prettige medewerkers!

Doordat het zo hard vroor en er veel sneeuw lag konden de oude zonnepanelen niet direct verwijderd worden, maar men begon in de bittere kou opgewekt aan de voorbereidingen op twee andere daken. Een weekje later toen de sneeuw gesmolten was, werd de klus afgerond. Vervolgens bleek de afstand tussen modem en electriciteitskast te groot omdat er een blok beton tussen lag. Niet getreurd, enkele dagen later kwamen ze weer terug om wifi-versterkers aan te leggen. En dat alles heel goedgehumeurd. De totaalprijs volgens offerte bleef hetzelfde. Petje af!

Hallo Johanna, Bedankt voor uw mooie feedback. Goed te lezen dat wij u aan een goed en werkend zonnepanelen systeem hebben kunnen helpen. Fijn dat alles nu naar behoren werkt. Veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Duidelijke advies. Zeer tevreden

Hallo Tomson, Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Plaatsing niet conform afspraak.

Uiteindelijk tevreden hoe ze geplaatst zijn. En: Op het moment dat de monteur weg ging gaf ik aan dat het systeem niet werkte. Volgens monteur lag dit aan Enphase. Uiteindelijk bleek dit aan de monteur te liggen. Ondertussen wel aanmaningen dat er niet betaald werd. Niet fijn...

Hallo P Maassen, Vervelend dat het zo gelopen is. Dat is natuurlijk nooit de bedoeling. Wij wensen u ondanks de vervelende situaties veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Top.

Frank heeft intussen voor ons 50 panelen geplaatst. 1x liet de omvormer ons na ca. 1,5 jaar in de steek. Geen probleem. 2 dagen later werd er gratis, voor 2 koppen koffie, een nieuwe geïnstalleerd. Zijn nu verhuisd en daar heeft Frank in een halve dag 16 optimisers en de daarbij behorende omvormer geïnstalleerd. Alles werkt perfect! (Hij heeft zelfs de HWA ontstopt. Er stond volgens hem teveel water op het platte dak, dus dat heeft hij opgelost.) Heel dik tevreden dus. Groet, Jos Logtenberg, Ommen.

Hallo Jos, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Goed te lezen dat u heel tevreden bent met het werk dat geleverd is. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Goede uitleg en snel gemonteerd volgens afspraak

Zeer prettig gesprek gehad met Harm over onze wens om op de paardenstallen zonnepanelen te monteren. De offerte naast 3 andere leveranciers gezet en het bedrijf Zonne Energie Oost kwam voor ons als beste uit de bus met een goede prijs kwaliteitsverhouding. Ze konden zelfs al na 1,5 week monteren en heeft bij elkaar een goede halve dag geduurd. Netjes afgewerkt met de zwarte profielen, zodat de uiteinden niet zichtbaar zijn. Een aanrader dit bedrijf

Hallo Marcel, Bedankt voor uw mooie feedback. Fijn dat wij u aan een mooi en goed zonnepanelen systeem hebben kunnen helpen. Wij wensen u er veel plezier van. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Prima advies, snelle levering en vakkundige montage

We hebben verschillende offertes vergeleken en de aanbieding in kwaliteit en advies sprong er positief uit. Levertijd was momenteel erg kort, 2 weken, en het systeem werd door de monteurs vakkundig en snel uitgevoerd. In één keer goed.

Hallo Pieter, Bedankt voor uw mooie feedback. Fijn te lezen dat wij er positief uit sprongen. En dat wij u aan een goed zonnepanelen systeem hebben kunnen helpen. Wij wensen u veel plezier ervan. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Professioneel en conform afspraak geleverd en geplaatste zonnepanelen.

Gisteren 13 panelen bijgeplaatst door Zonne energie oost. In 3 uur tijd is mijn volledige pakket geïnstalleerd/ werkend. Gemonteerd door vakkundig en vriendelijke medewerkers.

Hallo P.J Nieborg, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Goede service, communicatie

Fijne monteurs, harde werkers, nette gasten. Werkten hard, lieten alles keurig netjes achter. Precies zoals het hoort!

Hallo Marjan, Bedankt voor uw feedback. Fijn te lezen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Prima bedrijf.

Gelukkig was het in deze natte periode op 27 jan. j.l. een redelijk droge dag. Ruim 8.00 uur stonden 3 man voor de deur. Ik bemerkte al snel dat iedereen wist wat zijn taak was en ging men voortvarend van start. Vooraf was geconstateerd dat er een loze leiding liep vanuit de meterkast naar de zolder waar ook de omvormer was geprojecteerd, geweldig kon de aansluiting mooi binnendoor. Helaas; er bleken een paar lastige bochten in te zitten en wat men ook geprobeerd heeft, het lukte niet om de draden er doorheen te trekken. Dan toch maar buitenom, dit was gelukkig de enige tegenvaller, voor het overige ging alles vlot. Om ca 14.00 uur alles klaar, op naar de volgende klus. Vriendelijk en voorkomend in hun contact en optreden is er bij ons een goede indruk achtergebleven.

Hallo B. Bouwman, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat wij u aan een mooi en werkend zonnepanelen systeem hebben kunnen helpen. Wij wensen u er daarom ook veel plezier van. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Goede service en zeer ervaren monteurs.

Na het aanvragen van een offerte stond mij de prijs direct aan hoefde ik niet verder te zoeken. Ze kwamen ze bij ons thuis om alles uit te leggen. Zeer goeie service wij zijn er super blij mee. Alles is netjes gemonteerd.

Hallo E, Bedankt voor uw mooie feedback. Fijn dat u zo tevreden bent met de zonnepanelen. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Van offerte tot oplevering SUPER.

Vanaf de eerste contact een fijne ervaring met duidelijke afspraken. De offerte was duidelijk, en na akkoord werden de zonnepanelen binnen een week geplaatst door vakkundige en vriendelijke monteurs. Zonne Energie Oost bedankt.

Hallo Hoger Hoogenberg, Bedankt voor uw mooie feedback. Goed te lezen dat wij als team u aan een goed zonnepanelen systeem hebben kunnen helpen. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

De zonnepanelen zaten vlot op het dak en netjes. Helaas was er onderling met een medewerker ruzie geweest waarvan 1 naar huis is gegaan en de overige werknemers het verder met zijn 3en moesten doen. Gelukkig is hun dit goed gelukt en was alles prima afgerond en uitgelegd.

Hallo Marieke, Bedankt voor uw beoordeling. Spijtig dat er onderling ruzie is geweest en u dit als klant heeft moeten meekrijgen. Maar gelukkig hebben de monteurs hun werkzaamheden daarna goed uitgevoerd. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Vakmensen

Vakmensen met oog voor de klanten!

Hallo Pieter, Bedankt voor de mooie 10 sterren beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Prima voor elkaar

Komen afspraken na dat is voor ons belangrijk

Hallo F Volkerink, Bedankt voor uw feedback. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

De monteurs waren vriendelijk en deden hun werk goed.

Hallo Ingrid, Bedankt voor uw feedback. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

De afspraken zijn goed nagekomen en de panelen zijn op een mooie en goede manier gemonteerd.

Wij hebben prijzen opgevraagd van drie leveranciers en Zonne Energie Oost kwam als voordeligste naar voren. Wij hebben goed contact met de verkoper en installateurs gehad. Zij denken goed mee in het oplossen van probleempjes en komen waar mogelijk met betere oplossingen.

Hallo Wim, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

duidelijke communicatie en doen wat ze zeggen

De inlichtingen waren duidelijk en volledig. De gemaakte afspraken zijn nagekomen. Bij de levering werd keurig gecommuniceerd wat er ging gebeuren. De panelen lagen er uiteindelijk vlot op! Zeer tevreden over het geheel. Ze regelen ook de btw-teruggave. In ons geval doe ik dat zelf omdat er nog een andere nota is. Maar voor mij niet zo'n probleem.

Goedemorgen Saskia, Bedankt voor uw mooie feedback. Fijn dat wij u aan een goed zonnepanelen systeem hebben geholpen. Wij wensen u veel plezier ervan. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Betrouwbaar

Leuke team met kennis van zaken, leggen goed uit en luisteren goed naar de klant behoefte.

Hallo Richard, Bedankt voor uw beoordeling. Goed te lezen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Vlotte mannen die goed georganiseerd en keurig en met overleg werke

Geen spijt van dat we gekozen hebben om bij Zonne Energie Oost de panelen te kopen .

Hallo Dhr Wever, Bedankt voor uw mooie feedback. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Al met al heel tevreden

Bij ons zijn op vrijdag 22 januari 13 panelen geplaatst met micro omvormers en een envoy s metered. Ik had zelf van tevoren goed nagedacht over de installatie, het legplan en het kabeltraject. In overleg is het allemaal zo gegaan als verwacht. De monteurs hebben net werk afgeleverd en waren heel prettig om mee samen te werken. Bedankt!

Hallo Henk, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat alles zo is verlopen zoals u het voor ogen had. Wij wensen u daarom ook veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Ervaren en vriendelijke monteurs

Goede service en het zijn mensen die er verstand van hebben. Top!

Hallo Dogay, Bedankt voor uw mooie feedback. Dit doet ons goed. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Er zijn zeker nog verbeterpunten

Tot aan de installatie van het systeem ging alles prima, daarna was het toch wat minder. 1: De monteurs zouden er rond 13:00 zijn, dit werd bijna 14:00 omdat er bij de eerste klant meer werk was dan ingeschat. 2: Het eerste wat de monteur roept als hij de dakkapel ziet is: dit past nooit. Blijkbaar moet je toch echt naar het dak kijken in plaats van de informatie van Google halen en het legplan van de buren te gebruiken aangezien die een andere dakkapel hebben. 3: Hierdoor hebben de monteurs wederom extra werk en moesten ze de volgende dag terugkomen wat betekend dat er iemand anders geregeld moest om de deur open te doen aangezien ik ook moet werken. 4: Het verwachte kabeltraject kon niet gevolgd worden (extra werk) wat de minst mooie oplossing tot gevolg had, een leiding vanaf het dak achter de regenpijp naar de kruipruimte. Hiervoor word dan een grijze electrobuis aan de regenpijpbeugels met tyraps vast gezet. Dit gebeurt ook in de meter kast. 5: Om de kabel uit te lopen, lopen ze bij 2 buren door de tuin heen en vervolgens rustig weer naar binnen. Maar alles werkt en administratief gaat het allemaal prima. Ik heb wel het idee dat de werken te makkelijk ingeschat worden waardoor de monteurs ook te druk zijn om het werk wat netter te doen.

Prima ervaring

Gezellige mensen met prima vakkennis. Er is netjes gewerkt en alle rommel die ze hebben gemaakt is door hen ook weer opgeruimd.

Hallo C, Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem . Groetjes Team Zonne Energie Oost

Goeie service

2 dagen bezig geweesd om de panelen te plaatsen. Vriendelijke mannen en werken secuur. Geen klachten en als er wat was ,ze kwamen gelijk. Zeker de moeite waard om hun aan te bevelen.

Hallo Wil, Bedankt voor uw feedback. Goed te lezen dat er geen klachten zijn. Veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Over Zonne Energie Oost

Zonne Energie Oost levert en installeert hoogwaardige kwaliteit zonnepanelen-systemen tegen concurrerende prijzen aan particulieren en bedrijven. Wij komen graag en geheel vrijblijvend langs om de mogelijkheden van uw dak te bekijken en uw wensen te bespreken. Aansluitend kunt u dan een op maat gemaakte offerte verwachten zonder verrassingen achteraf.