Goed contact, snelle reactie en plaatsing

Het contact met Onno ging snel en goed. Het plaatsen van de zonnepanelen kon op korte termijn en gebeurde snel en correct.

Super mooi gedaan

Mooi werk afgeleverd. En ook snel gedaan.ziet er gewoon mooi uit.

Prettig contact, scherpe offerte en snelle levering.

Vanaf het eerste moment prima contact gehad, de offerte was snel binnen en was scherp. Op tijd aanwezig op het geplande tijdstip, en net werk geleverd.

Zit er mooi op

Volgdende keer alle bende opruimen!

Vriendelijke vakkundige personeel

Veiendelijke personeel. Zij weten wat zij moeten doen. Vanaf het begin goed contact gehad. Snel reactie voor de vragen. Alles werkt prima.

Professionele vakmanschap

Volgens afspraak keurig op tijd begonnen met de installatie van de panelen en de overige apparatuur. Van begin af aan duidelijke uitleg over wat men ging doen. Duidelijke instructie over hoe de app te bedienen, etc.

Dag Sjack, Bedankt voor deze mooie 8-sterren beoordeling! Veel plezier gewenst met de zonnepanelen en de functionaliteiten van de app. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

geweldig bedrijf

Ze geven goede voorlichting en gaan keurig te werk . Wij zijn super tevreden met onze zonnepanelen. Is voor iedereen aan te bevelen. Met vriendelijke groet Geert

Dag Geert, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn dat jullie zo tevreden zijn met de zonnepanelen. Veel plezier gewenst met het mooie systeem! Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Goed werk tegen een redelijke prijs

Objectieve advisering en goede service. Een aanrader!

Dag Robert, Bedankt voor deze leuke reactie! Fijn dat we jou goed hebben kunnen adviseren. Veel plezier gewenst met de zonnepanelen. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Compleet geïnstalleerde installatie

Keurig afgewerkte installatie. Bedrijf die afspraken nakomt. Vriendelijke mensen aan het werk. Zal het bedrijf zeker aanbevelen.

Beste Marcel, Hartelijk dank voor deze 10-sterren beoordeling!! Fijn dat we een goede indruk hebben achtergelaten. Daar streven we naar. Veel plezier gewenst met de zonnepanelen. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Goede crew, goed materiaal en een heel goede service

Goede en duidelijke sales call - goede service crew, goed en veilig hulp materiaal en zeer goede service op locatie - kortom zeer tevreden Bernard Renker

Beste Bernard, Hartelijk dank voor deze prachtige 10-sterren beoordeling!! Fijn dat we de juiste service hebben kunnen bieden die u wenst. Veel plezier gewenst met het systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

We raden iedereen Zonne Energie Oost aan, ze doen wat ze zeggen, top!

We zijn super tevreden over Zonne Energie Oost, het advies bij ons thuis wordt zeer gewaardeerd, we kregen veel advies en er werd gekeken naar een passende oplossing. Veel respect voor de montageploeg, erg netjes en beleefd, hebben goed werk geleverd. We zijn blij dat we voor Zonne Energie Oost hebben gekozen. Met vriendelijke groet, Roelina en Rieks Kuipers

Beste Roelina en Rieks, Bedankt voor deze mooie 9-sterren beoordeling! Fijn dat jullie zo tevreden zijn en we jullie goed hebben kunnen adviseren. Nette montage is dan ook zeker een streven :) Veel plezier gewenst met de zonnepanelen. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Degelijke partij

Diverse partijen benaderd voor een Zonnepanelen offerte, met zeer veel verschil in aanpak. Bij Zonne Energie Oost ben ik in contact gekomen met Onno en die heeft een prettig aanpak en verstand van zaken. Met Onno diverse opties doorgesproken en de meest optimale opstelling bepaald. De montageploeg heeft boven verwachting goed werk afgeleverd en ook qua planning zijn de afspraken nagekomen. We zijn via Onno tevens in gesprek met Lohues (partner) voor installatie zonneboiler en dat proces loopt helaas iets minder soepel.

Goede service en communicatie

Na het opvragen van diverse offertes uiteindelijk gekozen voor Zonne energie Oost. Bij een hoop leveranciers kreeg ik het idee dat het 'snel scoren' was door alleen online en op afstand te 'adviseren'. Zelf had ik al het e.e.a. aan huiswerk gedaan namelijk. Na een bezoek van de adviseur hadden we binnen enkele dagen een offerte waarin duidelijk omschreven werd wat de bedoeling was en een eerlijk advies. Gezien onze situatie was een 'eenvoudige' installatie een prima oplossing zonder dure optimizers etc. etc. Onze adviseur (Harm) was altijd bereid om advies en informatie te verstrekken, prettig in de communicatie. De 20 panelen werden door een partner van Zonne energie Oost geïnstalleerd en was in een ochtend gerealiseerd. De jongens hebben net werk geleverd en waren vriendelijk. Er zijn wat kleine restpuntjes die binnenkort opgelost worden, niets noemenswaardig. Duidelijke communicatie en korte lijnen.

top bedrijf zeer vlotte afwerking van offerte tot installatie

wij zijn zeer tevreden over de installatie net werk en snel en deskundig personeel

Team werk.

Goede communicatie met Onno.

Prettig en ongedwongen.

Volgens afspraak geleverd en geplaatst. 1 tip! voor de heren wanneer ze klaar zijn met monteren is het prettig als ze het buiten en binnen weer schoon achterlaten. Ook wanneer men naar boven moet is het prettiger dat ze hun schoenen goed vegen en niet overal zand achterlaten. Verder uitermate tevreden over het uiteindelijke resultaat.

Snelle levering en prima plaatsing door deskundige en vriendelijke medewerkers

Zie boven, de installatie verliep in goed overleg en er was duidelijke uitleg. Ook de opbrengst is tot nog toe mbv van de vele zonuren in mei, zeer bevredigend!

Over Zonne Energie Oost

Zonne Energie Oost levert en installeert hoogwaardige kwaliteit zonnepanelen-systemen tegen concurrerende prijzen aan particulieren en bedrijven. Wij komen graag en geheel vrijblijvend langs om de mogelijkheden van uw dak te bekijken en uw wensen te bespreken. Aansluitend kunt u dan een op maat gemaakte offerte verwachten zonder verrassingen achteraf.