We raden iedereen Zonne Energie Oost aan, ze doen wat ze zeggen, top!

We zijn super tevreden over Zonne Energie Oost, het advies bij ons thuis wordt zeer gewaardeerd, we kregen veel advies en er werd gekeken naar een passende oplossing. Veel respect voor de montageploeg, erg netjes en beleefd, hebben goed werk geleverd. We zijn blij dat we voor Zonne Energie Oost hebben gekozen. Met vriendelijke groet, Roelina en Rieks Kuipers

Degelijke partij

Diverse partijen benaderd voor een Zonnepanelen offerte, met zeer veel verschil in aanpak. Bij Zonne Energie Oost ben ik in contact gekomen met Onno en die heeft een prettig aanpak en verstand van zaken. Met Onno diverse opties doorgesproken en de meest optimale opstelling bepaald. De montageploeg heeft boven verwachting goed werk afgeleverd en ook qua planning zijn de afspraken nagekomen. We zijn via Onno tevens in gesprek met Lohues (partner) voor installatie zonneboiler en dat proces loopt helaas iets minder soepel.

Goede service en communicatie

Na het opvragen van diverse offertes uiteindelijk gekozen voor Zonne energie Oost. Bij een hoop leveranciers kreeg ik het idee dat het 'snel scoren' was door alleen online en op afstand te 'adviseren'. Zelf had ik al het e.e.a. aan huiswerk gedaan namelijk. Na een bezoek van de adviseur hadden we binnen enkele dagen een offerte waarin duidelijk omschreven werd wat de bedoeling was en een eerlijk advies. Gezien onze situatie was een 'eenvoudige' installatie een prima oplossing zonder dure optimizers etc. etc. Onze adviseur (Harm) was altijd bereid om advies en informatie te verstrekken, prettig in de communicatie. De 20 panelen werden door een partner van Zonne energie Oost geïnstalleerd en was in een ochtend gerealiseerd. De jongens hebben net werk geleverd en waren vriendelijk. Er zijn wat kleine restpuntjes die binnenkort opgelost worden, niets noemenswaardig. Duidelijke communicatie en korte lijnen.

top bedrijf zeer vlotte afwerking van offerte tot installatie

wij zijn zeer tevreden over de installatie net werk en snel en deskundig personeel

Team werk.

Goede communicatie met Onno.

Prettig en ongedwongen.

Volgens afspraak geleverd en geplaatst. 1 tip! voor de heren wanneer ze klaar zijn met monteren is het prettig als ze het buiten en binnen weer schoon achterlaten. Ook wanneer men naar boven moet is het prettiger dat ze hun schoenen goed vegen en niet overal zand achterlaten. Verder uitermate tevreden over het uiteindelijke resultaat.

Snelle levering en prima plaatsing door deskundige en vriendelijke medewerkers

Zie boven, de installatie verliep in goed overleg en er was duidelijke uitleg. Ook de opbrengst is tot nog toe mbv van de vele zonuren in mei, zeer bevredigend!

Over Zonne Energie Oost

Zonne Energie Oost levert en installeert hoogwaardige kwaliteit zonnepanelen-systemen tegen concurrerende prijzen aan particulieren en bedrijven. Wij komen graag en geheel vrijblijvend langs om de mogelijkheden van uw dak te bekijken en uw wensen te bespreken. Aansluitend kunt u dan een op maat gemaakte offerte verwachten zonder verrassingen achteraf.