Eerlijk verhaal, uitstekende service

Ik had meerdere offertes opgevraagd, met alle partijen de offerte doorgesproken. Onno van Zonne energie Oost gaf mij als enige het eerlijke verhaal. Ja het is momenteel zwaar in deze sector. Ja we kunnen nog rondkomen. Nee veel meer korting zit er niet in, want we zitten al aan/onder de bodem. Die eerlijkheid vind ik zeer waardevol! Alle andere partijen hadden zogenaamd nergens last van en het liep storm. Dat is met de huidige verhalen gewoon niet geloofwaardig. Zeker niet als je binnen 2-4 weken kan komen installeren. Mede daarom voor Zonne energie oost gekozen. Daarnaast hebben ze een meer dan prima prijs, snelle levering en ook nog eens gezellige (en kundige!) collega's die de panelen (en in mijn geval ook de meterkast) komen installeren. Zeer zeer tevreden over dit bedrijf!

Goede uitleg, duidelijke afspraken en zeer snel geleverd en gemonteerd

In het gesprek was duidelijk naar voren gekomen wat we wilden, juiste aantal panelen wat geadviseerd werd zijn op het dak gelegd. Ondanks dat de panelen op één van de weinige hete dagen van dit jaar gemonteerd zijn, waren de mannen zeer snel leken ze het werk met plezier te doen. Vanwege de warmte wat extra drinken aangeboden wat ze zeer waardeerden. Aan het eind van de ochtend/ begin van de middag waren ze klaar, alles werkt en de verpakkingen en alle rommeltjes werden keurig opgeruimd.

Discreet afgewerkt.

Zeer tevreden.

Ze zijn al jaren op de markt. Ze weten wel wat voor product als ze verkopen. Geen honkie plankje bedrijf. Geen cowboys.

Er werd vlot gewerkt en de zaken werden netjes achtergelaten, ik ben zeer tevreden

Aanrader top.

Uitgebreide informatie en uitleg van de mogelijkheden. Goeie kwaliteit ,vakkundig en snel geplaatst. Goeie service en klantvriendelijk .

Behulpzame en kundige service

Prettige ervaring zowel in het voortraject als tijdens de plaatsing van de panelen. Hele vriendelijke en behulpzame collega’s die zelfs even hielpen iets te verplaatsen. Zeer tevreden!

Goed advies, goede offerte, afspraken betrouwbaar nagekomen.

ZEO heeft me uitgebreid geadviseerd, ontwikkelingen gaan snel (omgaan met salderingsregeling/terugleverkosten/batterij etc). Nu is wel even afwachten hoe eea uitpakt. Maar de dialoog was goed, de offerte ook (creatieve oplossing, leidde tot een relatief aantrekkelijke offerte) en het team heeft goed invulling gegeven aan de gemaakte afspraken. Goed bereikbaar, flexibel, mooie afstemming over het hetgeen er moest gebeuren en hoe dat ging gebeuren.

Service gericht

Zonne Eenergie Oost heeft bij ons 12 zonnepanelen aangebracht. Zeer prettige medewerkers die heel vakkundig te werk zijn gegaan. Ben zeer tevreden met het contact.

Het dak eindelijk waterdicht

In 2013 had Zonne Energie Oost zonnepanelen op mijn huis geplaatst, maar inmiddels doet het bedrijf ook bouwkundige klussen. Ik had er een ander bedrijf bij gehad eind 2023, maar na het werk lekte het dak nog steeds. Het leek me het beste er een ander bedrijf bij te halen, en dat is Zonne Energie Oost geworden. Ze hebben niet alleen de betreffende plekken goed aangepakt, maar ook een aantal andere plekken van het dak waarvan ze gezien hadden 'dat het beter kon'. Daar ben ik heel blij mee. Vakmensen die goed meedenken!

Snelle levering, goede prijskwaliteit en duidelijke informatie over de panelen in de bijlage.

Ik ben erg tevreden met de zonnepanelen. Heel erg bedankt!

Een professioneel bedrijf die oplossingsgericht meedenkt

Voor onze VVE wilde we zonnepanelen en voor de bewoners ook de mogelijkheid om zonnepanelen aan te schaffen. Op deskundige wijze werd er met ons meegedacht in de mogelijkheden. De installateurs waren deskundig en prettig in de omgang zowel naar hun collega’s als naar de bewoners.

zeer positief, snel, deskundig, netjes, vriendelijk

zie korte omschrijving

Prettige mensen, duidelijke uitleg vooraf, snelle levering , komt de afspraak na, netjes gewerkt. kt

Als boven vermeld

Uitstekend geregeld

Het plaatsen van de zonnepanelen bij mij in het appartementencomplex verliep vlekkeloos, zeer vakkundig personeel en behulpzaam

Goed bedrijf, komt afspraken goed na.

Eerst 8 en later nog eens 4 panelen bij laten plaatsen. Beide keren snel , efficiënt en volgens planning geplaatst.

Alles volgens afspraak

geen klachten

Goede kwaliteit en service, weinig geluidsoverlast

Goede kwaliteit en service, weinig geluidsoverlast

Vlotte levering

Vlotte levering en vriendelijk.

Duidelijk, snel, goed en goedkoop

Na een eerder succesvol project met 24 panelen in 2021 in Haren, in 2024 een succesvol project met 76 panelen voor 14 woningen van een VVE in Groningen.

Spoedig verlopen

Weinig aan toe te voegen, prettige club, goede prijs snel geholpen.

Leuke groep jongens, die het werk perfect deden.

Snel en vakkundig tegen een nette prijs

Snel en vakkundig tegen een nette prijs.

snelle installatie en erg netjes gewerkt.

een nette groep installateurs die snel werken en meedenken zodat alles vlot verloopt.

Boschdijk 766

5624 CL Eindhoven

Over Zonne Energie Oost

Zonne Energie Oost levert en installeert hoogwaardige kwaliteit zonnepanelen-systemen tegen concurrerende prijzen aan particulieren en bedrijven. Wij komen graag en geheel vrijblijvend langs om de mogelijkheden van uw dak te bekijken en uw wensen te bespreken. Aansluitend kunt u dan een op maat gemaakte offerte verwachten zonder verrassingen achteraf.