top bedrijf zeer vlotte afwerking van offerte tot installatie

wij zijn zeer tevreden over de installatie net werk en snel en deskundig personeel

Team werk.

Goede communicatie met Onno.

Prettig en ongedwongen.

Volgens afspraak geleverd en geplaatst. 1 tip! voor de heren wanneer ze klaar zijn met monteren is het prettig als ze het buiten en binnen weer schoon achterlaten. Ook wanneer men naar boven moet is het prettiger dat ze hun schoenen goed vegen en niet overal zand achterlaten. Verder uitermate tevreden over het uiteindelijke resultaat.

Snelle levering en prima plaatsing door deskundige en vriendelijke medewerkers

Zie boven, de installatie verliep in goed overleg en er was duidelijke uitleg. Ook de opbrengst is tot nog toe mbv van de vele zonuren in mei, zeer bevredigend!

Over Zonne Energie Oost

Zonne Energie Oost levert en installeert hoogwaardige kwaliteit zonnepanelen-systemen tegen concurrerende prijzen aan particulieren en bedrijven. Wij komen graag en geheel vrijblijvend langs om de mogelijkheden van uw dak te bekijken en uw wensen te bespreken. Aansluitend kunt u dan een op maat gemaakte offerte verwachten zonder verrassingen achteraf.