Uitstekend,

vriendelijke en deskundige vakmensen

Voorzichtig positief

Prettig personeel. Fouten werden zonder probleem opgelost.

Alles super geregeld

De panelen en bijbehorende systeem zijn heel erg snel na de offerte geplaatst en dit was ook heel erg snel en vakkundig gedaan. Alles is helder duidelijk uitgelegd Echt top!!

Over het geheel goed!

Vlot gewerkt, alleen opruimen iets minder Rommel in de goot laten liggen min punt.

fijn bedrijf om zaken mee te doen

Komen de gemaakte afspraken na. En leveren goed werk af. Nu voor de tweede keer met hen in zee gegaan. Zal het de volgende keer zeker weer doen.

Duidelijk ,en komen afspraken na

Duidelijk ,en komen afspraken na

Alles goed geregeld voor een scherpe prijs.

Vriendelijk duidelijk en behulpzaam

Vanaf het begin is het het een fijn contact. Alle vragen worden beantwoord en ook snel. Communicatie is helder en eerlijk. De jongens die de panelen leggen zijn vriendelijk en behulpzaam en bekwaam. Alles is netjes weg gewerkt.

Netjes en goed werk geleverd

Netjes en goed werk geleverd

Een zonnige ervaring, zeer positief

Communicatie zijn we zeer tevreden over. Echter om feedback te geven; misschien intern overleg tussen de praktijk en theorie. In onze situatie kleine misverstanden over de onderliggende constructie die nodig was, waardoor we meermaals contact en afspraken in moesten plannen. Overal een fijne samenwerking.

p

positief

Snel en netjes werk geleverd.

Gezellige jongens die goed en snel werken. En alles netjes achter laten. Goede uitleg gehad hoe alles werkt.

Helder gesprek

Vakmensen

Echt enorme goede vaklui en je weet wat je aan ze hebt Stipt op afgesproken tijd En eerst bij een kop koffie de situatie doornemen Een aanrader

Goede communicatie en snelle levering en plaatsing.

Uit een aantal offertes kwam Zonne Energie Oost het beste uit de bus. Fijne communicatie. Snelle levering en plaatsing.

Eerlijk en accuraat

Heb Zonne Energie Oost nu voor de tweede keer ingeschakeld. Deze keer om een aantal panelen toe te voegen. Net als drie jaar geleden prima service, vlotte afwikkeling en goede kwaliteit zonnepanelen.

Uitstekende Service en ook snel voor elkaar

Hele vriendelijke mensen met verstand van zaken. Ze leveren kwaliteit en werken alles netjes af. Na de 1e aanvraag zitten de panelen al binnen een maand op het dak. Op de dag zelf hebben ze alles in een paar uurtjes klaar. Zeker een aanrader voor iedereen die nog iets met zonnepanelen wil doen.

Geen lange wachttijd om ze te laten installeren en binnen een paar uur was het klaar prima service hoor !

de jongens werkten netjes en waren vriendelijk en goede uitleg

ik ben niet tevreden, over dat jullie niet van te voren even bent wezen kijken. vanwege aansluiting in de meterkast. en dat er nog 200 euro bij de prijs op kwam. de opbrengst van de panelen is bij mijn zoon is wel 2 keer zoveel dan bij mij. en ik vind dat de panelen veel lawaai maken bij wind.

Zoals eerdere plaatsing weer zeer tevreden, snel, vakkundig en volgens afspraak.

Reeds in 2019 ook een PV-systeem laten plaatsen. Nu 12 panelen bij laten leggen en, op advies, een andere omvormer die ook geschikt is voor batterijfunctie en backup.

nette heren. werk netjes

Bedankt voor uw reactie en fijn om te horen dat u tevreden bent. Wij wensen u heel veel energieke besparing toe.

Bijzonder

Zonnepanelen zijn prima. De eerste zin van de medewerker was...ik dacht dat we eerst maar even een bak koffie deden. Met andere woorden, zet jij maar even koffie. Rond 11uur, ik was zelf niet thuis, kwamen de mannen binnen en gingen ongevraagd aan de eettafel zitten en gaven min of meer onze huishoudelijk hulp de opdracht om koffie te zetten. Een bijzondere gang van zaken.

Compleet

Alles wat we hebben laten doen ivm de zonnepanelen is top verlopen. Gisteren nog een vraag gesteld bij de installateur, zelfde dag bericht terug. TOP

Deskundig en snel

Er is snel goed werk geleverd. Vriendelijk personeel

Goed en netjes werk geleverd.

Goed werk geleverd . Vanaf het voor overleg tot aan het eind .

Over Zonne Energie Oost

Zonne Energie Oost levert en installeert hoogwaardige kwaliteit zonnepanelen-systemen tegen concurrerende prijzen aan particulieren en bedrijven. Wij komen graag en geheel vrijblijvend langs om de mogelijkheden van uw dak te bekijken en uw wensen te bespreken. Aansluitend kunt u dan een op maat gemaakte offerte verwachten zonder verrassingen achteraf.