Prima voor elkaar

Komen afspraken na dat is voor ons belangrijk

Hallo F Volkerink, Bedankt voor uw feedback. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

De monteurs waren vriendelijk en deden hun werk goed.

Hallo Ingrid, Bedankt voor uw feedback. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

De afspraken zijn goed nagekomen en de panelen zijn op een mooie en goede manier gemonteerd.

Wij hebben prijzen opgevraagd van drie leveranciers en Zonne Energie Oost kwam als voordeligste naar voren. Wij hebben goed contact met de verkoper en installateurs gehad. Zij denken goed mee in het oplossen van probleempjes en komen waar mogelijk met betere oplossingen.

Hallo Wim, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

duidelijke communicatie en doen wat ze zeggen

De inlichtingen waren duidelijk en volledig. De gemaakte afspraken zijn nagekomen. Bij de levering werd keurig gecommuniceerd wat er ging gebeuren. De panelen lagen er uiteindelijk vlot op! Zeer tevreden over het geheel. Ze regelen ook de btw-teruggave. In ons geval doe ik dat zelf omdat er nog een andere nota is. Maar voor mij niet zo'n probleem.

Goedemorgen Saskia, Bedankt voor uw mooie feedback. Fijn dat wij u aan een goed zonnepanelen systeem hebben geholpen. Wij wensen u veel plezier ervan. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Betrouwbaar

Leuke team met kennis van zaken, leggen goed uit en luisteren goed naar de klant behoefte.

Hallo Richard, Bedankt voor uw beoordeling. Goed te lezen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Vlotte mannen die goed georganiseerd en keurig en met overleg werke

Geen spijt van dat we gekozen hebben om bij Zonne Energie Oost de panelen te kopen .

Hallo Dhr Wever, Bedankt voor uw mooie feedback. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Al met al heel tevreden

Bij ons zijn op vrijdag 22 januari 13 panelen geplaatst met micro omvormers en een envoy s metered. Ik had zelf van tevoren goed nagedacht over de installatie, het legplan en het kabeltraject. In overleg is het allemaal zo gegaan als verwacht. De monteurs hebben net werk afgeleverd en waren heel prettig om mee samen te werken. Bedankt!

Hallo Henk, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat alles zo is verlopen zoals u het voor ogen had. Wij wensen u daarom ook veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Ervaren en vriendelijke monteurs

Goede service en het zijn mensen die er verstand van hebben. Top!

Hallo Dogay, Bedankt voor uw mooie feedback. Dit doet ons goed. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Er zijn zeker nog verbeterpunten

Tot aan de installatie van het systeem ging alles prima, daarna was het toch wat minder. 1: De monteurs zouden er rond 13:00 zijn, dit werd bijna 14:00 omdat er bij de eerste klant meer werk was dan ingeschat. 2: Het eerste wat de monteur roept als hij de dakkapel ziet is: dit past nooit. Blijkbaar moet je toch echt naar het dak kijken in plaats van de informatie van Google halen en het legplan van de buren te gebruiken aangezien die een andere dakkapel hebben. 3: Hierdoor hebben de monteurs wederom extra werk en moesten ze de volgende dag terugkomen wat betekend dat er iemand anders geregeld moest om de deur open te doen aangezien ik ook moet werken. 4: Het verwachte kabeltraject kon niet gevolgd worden (extra werk) wat de minst mooie oplossing tot gevolg had, een leiding vanaf het dak achter de regenpijp naar de kruipruimte. Hiervoor word dan een grijze electrobuis aan de regenpijpbeugels met tyraps vast gezet. Dit gebeurt ook in de meter kast. 5: Om de kabel uit te lopen, lopen ze bij 2 buren door de tuin heen en vervolgens rustig weer naar binnen. Maar alles werkt en administratief gaat het allemaal prima. Ik heb wel het idee dat de werken te makkelijk ingeschat worden waardoor de monteurs ook te druk zijn om het werk wat netter te doen.

Prima ervaring

Gezellige mensen met prima vakkennis. Er is netjes gewerkt en alle rommel die ze hebben gemaakt is door hen ook weer opgeruimd.

Hallo C, Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem . Groetjes Team Zonne Energie Oost

Goeie service

2 dagen bezig geweesd om de panelen te plaatsen. Vriendelijke mannen en werken secuur. Geen klachten en als er wat was ,ze kwamen gelijk. Zeker de moeite waard om hun aan te bevelen.

Hallo Wil, Bedankt voor uw feedback. Goed te lezen dat er geen klachten zijn. Veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Topbedrijf

Snel en vakkundig

Hallo H, Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Netjes en vakkundig geinstalleerd

Netjes en vakkundig geinstalleerd en alles werkt goed. Mannen werken hard en overleggen goed waar alles mag komen te hangen.

Hallo Gert, Bedankt voor uw mooie feedback. Goed te lezen dat alles mooi is verlopen. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Keurig gemonteerd en goede service

Vakkundig is de gehele installatie aangelegd. Panelen liggen mooi op het dak.

Hallo Fred, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat wij u konden helpen aan een goed zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

erg goed

vlotte mensen goede uitleg over het geen wat ze doen , de installatie word netjes afgeleverd top....

Hallo Ton, Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen uw veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Goede professionele en snelle service

Ik ben al met zeer tevreden

Hallo Jos Weerink, Bedankt voor uw Feedback. Goed te lezen dat u tevreden bent, Veel plezier met uw Zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Ging soepel en alles in overleg

Serieuse mannen, denken in oplossingen. Alles is netjes geinstaleerd.

Hallo T.E, Bedankt voor uw feedback. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Alles goed en correct verlopen

Kwamen met een goede en scherpe offerte. Alles is volgens afspraak verlopen. En alles is goed geleverd. Als de btw teruggave ook goed gaat. is het hellemaal top.

Hallo Dinand, Bedankt voor uw beoordeling. Goed te lezen dat alles goed is verlopen. Als de belastingdienst meewerkt komt de btw teruggaaf hopelijk snel uw kant op. ;) Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem.

Zonne Energie Oost werkt klantvriendelijk en klantgericht.

De gemaakte afspraken werden nagekomen. Er werd naar ons geluisterd. Op de montagedag kwamen ze met 5 monteurs. Een vriendelijk en goed samenwerkend team. Na 4 uur was alles naar wens geïnstalleerd. De rommel werd opgeruimd. Wij zijn zeer tevreden over Zonne Energie Oost en indien aan de orde zullen we dit bedrijf zeker bij anderen promoten.

Hallo Linze Dijkstra, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn te lezen dat alles na tevredenheid is gelopen. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

uitmuntende service, installatie en klantenservice

in alle opzichten dik tevreden

Hallo Martijn, Bedankt voor de mooie 10 sterren beoordeling. Fijn te lezen dat u in alle opzichten tevreden bent. Veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Goed en vakkundig goed personeel

Hallo K Drenth, Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

De afspraken en de offerte waren goed en duidelijk .

We zijn erg tevreden over de oplevering en plaatsen van de zonnepanelen en het aanpassen van de meterkast. Er werd netjes gewerkt en schoon. achtergelaten. Problemen werden snel opgelost. Een bedrijf waar je mee in zee kan gaan. Mvg Eefting

Hallo Eefting, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij te lezen dat alles na tevredenheid is gelopen. Veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Gehele traject rommelig en slechte werkvoorbereiding.

De werkvoorbereiding liet te wensen over. Legplan was niet duidelijk en de uitvoering moest nog even snel ergens bij achteraan waardoor de monteurs in het donker nog lagen te werken met een bouwlamp van mij. Ik moest zelf na afloop het dak nog op om dakpannen terug te leggen. Tevens kunnen de panelen wel wat vlakker volgens mij. Oplevering werd snel aangevinkt en deze heb ik ook niet ondertekend.

Goede partij, zeer goede ervaring mee gehad.

Mijn ervaring met Zonne Energie Oost zijn goed. Goede punten: - Komen bij je thuis langs. - Vriendelijk personeel. - Snelle repleys op emails en bellen. - Prijs technisch goed. - Zonnepanelen liggen mooi recht en uitgelijnd. Minder goede punten (maar hersteld): - Omvormer hangt scheef. Is hersteld door de monteurs en hangt nu recht. - Buis voorzieningen niet recht en netjes gemonteerd. Is hersteld door de monteurs en is nu netjes. - Aardpunt buitenzijde omvormer niet aangesloten dus zelf maar gedaan. Volgens de monteur is de omvormer aan de binnenzijde geaard en is dit aardpunt aan de buitenzijde voor de potentiaal vereffening van het frame op het dak. Maar meestal legt men een kabel vanaf het dak direct naar de meterkast. - Niet alle pannen waren netjes recht teruggelegd, gevolg wateroverlast binnen. Maar de volgende dag hebben de monteurs de pannen recht gelegd en hersteld. Nu geen wateroverlast meer. En de punten nav de wateroverlast binnen zijn ook netjes afgehandeld.

Hallo Harald, Vervelend dat er een aantal punten mis zijn gelopen. Gelukkig hebben we in goed overleg de misgelopen munten opgelost. Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost.

Hallo Prima werk geleverd,door een team wat elkaar aanstuurt.

Nadat alles geplaatst en aangesloten was , buiten en binnen alles netjes achtergelaten! We zijn dus dik tevreden. P.S. Teruggave van de B.T.W. hebben we nog tegoed. Gegevens zijn per post verstuurd. We wensen het hele team goede feestdagen en gezond 2021. Vriendelijke groet van Jannie en Daan de Jonge.

Hallo Jannie en Daan, Goed te lezen dat jullie dik tevreden zijn. Hier worden wij blij van. De btw teruggave wordt in het nieuwe jaar voor u geregeld. Wij wensen jullie ook Fijne Feestdagen en een goed Nieuwjaar. Veel plezier met jullie zonnepanelen systeem. Team, Zonne Energie Oost

Over Zonne Energie Oost

Zonne Energie Oost levert en installeert hoogwaardige kwaliteit zonnepanelen-systemen tegen concurrerende prijzen aan particulieren en bedrijven. Wij komen graag en geheel vrijblijvend langs om de mogelijkheden van uw dak te bekijken en uw wensen te bespreken. Aansluitend kunt u dan een op maat gemaakte offerte verwachten zonder verrassingen achteraf.