erg goed

vlotte mensen goede uitleg over het geen wat ze doen , de installatie word netjes afgeleverd top....

Hallo Ton, Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen uw veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Goede professionele en snelle service

Ik ben al met zeer tevreden

Hallo Jos Weerink, Bedankt voor uw Feedback. Goed te lezen dat u tevreden bent, Veel plezier met uw Zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Ging soepel en alles in overleg

Serieuse mannen, denken in oplossingen. Alles is netjes geinstaleerd.

Hallo T.E, Bedankt voor uw feedback. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Alles goed en correct verlopen

Kwamen met een goede en scherpe offerte. Alles is volgens afspraak verlopen. En alles is goed geleverd. Als de btw teruggave ook goed gaat. is het hellemaal top.

Hallo Dinand, Bedankt voor uw beoordeling. Goed te lezen dat alles goed is verlopen. Als de belastingdienst meewerkt komt de btw teruggaaf hopelijk snel uw kant op. ;) Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem.

Zonne Energie Oost werkt klantvriendelijk en klantgericht.

De gemaakte afspraken werden nagekomen. Er werd naar ons geluisterd. Op de montagedag kwamen ze met 5 monteurs. Een vriendelijk en goed samenwerkend team. Na 4 uur was alles naar wens geïnstalleerd. De rommel werd opgeruimd. Wij zijn zeer tevreden over Zonne Energie Oost en indien aan de orde zullen we dit bedrijf zeker bij anderen promoten.

Hallo Linze Dijkstra, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn te lezen dat alles na tevredenheid is gelopen. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

uitmuntende service, installatie en klantenservice

in alle opzichten dik tevreden

Hallo Martijn, Bedankt voor de mooie 10 sterren beoordeling. Fijn te lezen dat u in alle opzichten tevreden bent. Veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Goed en vakkundig goed personeel

Hallo K Drenth, Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

De afspraken en de offerte waren goed en duidelijk .

We zijn erg tevreden over de oplevering en plaatsen van de zonnepanelen en het aanpassen van de meterkast. Er werd netjes gewerkt en schoon. achtergelaten. Problemen werden snel opgelost. Een bedrijf waar je mee in zee kan gaan. Mvg Eefting

Hallo Eefting, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij te lezen dat alles na tevredenheid is gelopen. Veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Gehele traject rommelig en slechte werkvoorbereiding.

De werkvoorbereiding liet te wensen over. Legplan was niet duidelijk en de uitvoering moest nog even snel ergens bij achteraan waardoor de monteurs in het donker nog lagen te werken met een bouwlamp van mij. Ik moest zelf na afloop het dak nog op om dakpannen terug te leggen. Tevens kunnen de panelen wel wat vlakker volgens mij. Oplevering werd snel aangevinkt en deze heb ik ook niet ondertekend.

Goede partij, zeer goede ervaring mee gehad.

Mijn ervaring met Zonne Energie Oost zijn goed. Goede punten: - Komen bij je thuis langs. - Vriendelijk personeel. - Snelle repleys op emails en bellen. - Prijs technisch goed. - Zonnepanelen liggen mooi recht en uitgelijnd. Minder goede punten (maar hersteld): - Omvormer hangt scheef. Is hersteld door de monteurs en hangt nu recht. - Buis voorzieningen niet recht en netjes gemonteerd. Is hersteld door de monteurs en is nu netjes. - Aardpunt buitenzijde omvormer niet aangesloten dus zelf maar gedaan. Volgens de monteur is de omvormer aan de binnenzijde geaard en is dit aardpunt aan de buitenzijde voor de potentiaal vereffening van het frame op het dak. Maar meestal legt men een kabel vanaf het dak direct naar de meterkast. - Niet alle pannen waren netjes recht teruggelegd, gevolg wateroverlast binnen. Maar de volgende dag hebben de monteurs de pannen recht gelegd en hersteld. Nu geen wateroverlast meer. En de punten nav de wateroverlast binnen zijn ook netjes afgehandeld.

Hallo Harald, Vervelend dat er een aantal punten mis zijn gelopen. Gelukkig hebben we in goed overleg de misgelopen munten opgelost. Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost.

Hallo Prima werk geleverd,door een team wat elkaar aanstuurt.

Nadat alles geplaatst en aangesloten was , buiten en binnen alles netjes achtergelaten! We zijn dus dik tevreden. P.S. Teruggave van de B.T.W. hebben we nog tegoed. Gegevens zijn per post verstuurd. We wensen het hele team goede feestdagen en gezond 2021. Vriendelijke groet van Jannie en Daan de Jonge.

Hallo Jannie en Daan, Goed te lezen dat jullie dik tevreden zijn. Hier worden wij blij van. De btw teruggave wordt in het nieuwe jaar voor u geregeld. Wij wensen jullie ook Fijne Feestdagen en een goed Nieuwjaar. Veel plezier met jullie zonnepanelen systeem. Team, Zonne Energie Oost

Correct en netjes afgewerkt

Goede voorlichting en een heldere offerte gekregen en op korte termijn geplaatst en alles werkt perfect. Laat de zonnepanelen nu maar hun werk doen.

Hallo Henny, Bedankt voor uw 10 sterren beoordeling. Goed te lezen dat u tevreden bent over het gehele plaatje. En zoals u nu zegt laat de zonnepanelen nu hun werk maar doen. Fijne feestdagen en een goed Nieuwjaar. Team, Zonne Energie Oost

Topkwaliteit en prima service!

Snelle offerte en snelle levering van de zonnepanelen. Alles was in een halve dag klaar. Leuke mensen om zaken mee te doen!

Hallo Johann, Bedankt voor uw beoordeling hier worden wij blij van. Wij houden van ons werk en het is fijn als dat opgemerkt wordt. Veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Wij wensen u fijne Feestdagen en een goed Nieuwjaar. Team, Zonne Energie Oost

Prettig, vriendelijk en professioneel

Hallo M, Bedankt voor uw 10 sterren beoordeling. Fijn dat wij u konden helpen aan een goed zonnepanelen systeem. Wij wensen u fijne Feestdagen en een goed Nieuwjaar. Team, Zonne Energie Oost

Snel geregeld

De afspraak was snel geregeld en binnen 2 weken lagen de zonnepanelen op het dak. Ze zijn die dag 2.5 uur bezig geweest en hebben alles weer netjes achter gelaten

Hallo Andrea, Allereerst bedankt voor de 10 sterren beoordeling. Goed te lezen dat er netjes gewerkt is door onze monteurs. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Fijne feestdagen en een goed Nieuwjaar. Team, Zonne Energie Oost.

Goede service, komen afspraak na zoals besproken in de offerte.

Als eerste een passende offerte gekregen. De vertegenwoordiger was vooral zichzelf en niet opdringerig. De heren van de montage zijn netjes en correct en denken vooral mee. Een goed bedrijf die met een juiste prijs/kwaliteit verhouding goed bezig zijn.

Hallo R, Goed te lezen dat wij u goed van dienst konden zijn. Ons streven is ook naar een netjes en correcte installatie. Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw Zonnepanelen systeem. Fijne Feestdagen en een goed nieuw jaar. Team, Zonne Energie Oost

goed werk

Goede en snelle levering, keurige aansluiting.

Hallo Nico, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij te lezen dat alles na tevredenheid is gelopen. Veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Prima service snelle plaatsing en ondersteuning voor teruggave

Zie hier boven

Hallo R, Mooi te lezen dat alles na tevredenheid is verlopen. De administratieve service is voor ons ook erg belangrijk. Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Geweldige monteur

Monteur Patrick w is echt geweldig

Hallo J, Wij vinden onze monteur Patrick W ook helemaal geweldig en zijn heel blij met hem. Veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Prima bedrijf, houdt zich aan afspraken

We hebben geen negatieve ervaring met dit bedrijf. Alles is prima verlopen.

Hallo Dhr Dokman, Bedankt voor uw beoordeling. Goed te lezen dat alles prima is verlopen. Wij wensen u daarom veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Voor 80 jarigen een stressvolle ervaring

Uiteindelijk , na kordaat optreden van de baas is alles na volle tevredenheid opgelost.

Hallo W, Bedankt voor uw beoordeling. Gelukkig is alles na volle tevredenheid opgelost, ook dat is ons streven om alles netjes op te lossen. Veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Zeer goede service.

In maart zonnepanelen laten plaatsen en begin december kwam ik er achter dat tijdens het plaatsen mijn kap van de rolluiken iets van de muur hing, Firma blancozon er bij gehad en (er waren 2 beugels afgeknapt,de monteurs hebben op de dakgoot gestaan en daardoor zijn ze afgeknapt, de kap zit onder de goot) deze gerepareerd , kostte 60€. Een mail naar energie oost gestuurd met de rekening en binnen 24 uur hebben ze 60€ overgemaakt op mijn rekening. Dit geeft aan dat dit een zeer betrouwbaar bedrijf is waar de Service hoog in het vaandel staat.

Hallo Gerard, Vervelend dat de monteurs de rolluiken kapot hebben gemaakt. Maar gelukkig is alles weer netjes opgelost en kunt u nu genieten van uw zonnepanelen systeem. Wij wensen u daarom ook veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Bedankt voor uw beoordeling. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Prettig zaken doen

Een jaar eerder contact mee gehad en geen probleem om op korte termijn opnieuw langs te komen en mijn wensen te bespreken. Daarna snel tot een overeenstemming gekomen en ook vlot een afspraak gemaakt voor installatie. In een dag werden er 31 zonnepanelen gemonteerd plus de omvormer en alle benodigde bekabeling. Dat alles naar volle tevredenheid.

Hallo Piet, Bedankt voor deze mooie 10 sterren beoordeling. Prettig te lezen dat alles naar volle tevredenheid is gelopen. Veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

In goed overleg met de mannen tot de juiste keuze's gekomen!

Helaas konden niet het aantal panelen geplaats worden die vooraf voorzegd waren zonder het ene paneel dwars op het andere te monteren wat een niet mooi strak geheel tot gevolg heeft. In goed overleg met de mannen heb ik gekozen voor een symmetrisch geheel waardoor er enkele panelen minder geplaats konden worden. De mannen hebben geen mentaliteit van monteer op die panelen en wegwezen weer!

Hallo Dhr Kramer, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat het aantal panelen niet gemonteerd konden worden. Maar fijn te lezen dat er in goed overleg toch een mooi symmetrisch systeem geïnstalleerd kon worden. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem! Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Goed contact, snelle reactie en plaatsing

Het contact met Onno ging snel en goed. Het plaatsen van de zonnepanelen kon op korte termijn en gebeurde snel en correct.

Hallo Danny, Bedankt voor uw 10 sterren beoordeling. Fijn te lezen dat Onno u goed van dienst kon zijn en dat de installatie correct is uitgevoerd. Veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost.

Over Zonne Energie Oost

Zonne Energie Oost levert en installeert hoogwaardige kwaliteit zonnepanelen-systemen tegen concurrerende prijzen aan particulieren en bedrijven. Wij komen graag en geheel vrijblijvend langs om de mogelijkheden van uw dak te bekijken en uw wensen te bespreken. Aansluitend kunt u dan een op maat gemaakte offerte verwachten zonder verrassingen achteraf.