erg prettige leverancier om mee samen te werken

Zonneenergie Oost heeft hier in Augustus een 20.8 kWp installatie van enPhase geplaatst. gedurende het hele proces vanaf het eerste contact met Onno, tot het advies van Frank is het ons echt goed bevallen. men denkt mee, adviseert oprecht en meerdere opties. geeft helder aan wat voor/nadelen zijn van elke optie om vervolgens tot een heldere offerte te komen. De installatie zelf is echt keurig en super snel verlopen, zelfs met de aanzienlijke hoeveelheid panelen die we besteld hadden waren ze met iets meer dan een dag klaar. we genieten nu inmiddels van de royale opbrengst v/d installatie en kijken uit naar vele jaren van "gratis" energie. als er moet worden uitgebreid, zullen we dit zeker met het van Zonneenergie oost doen.

Zeer tevreden met de Solarwatt zonnepanelen en de installatie door deze firma

Bewust gekozen voor Solarwatt glas/glas panelen met Enphase omvormers na het afwegen van alle mogelijkheden. Helaas lange levertijd van de gewenste panelen, maar de moeite waard. Zeer prettig team van zeer betrokken medewerkers.

uitstekend

Zonnepanelen zijn volgens afspraak geleverd en geplaatst Montage team ruim voor de afgesproken tijd aanwezig, werkt netjes, de beugels op de juiste lengte, en goed geplaatst. Op dak en straat alles netjes achter gelaten. Compliment .

Panelen prima, afwikkeling btw miserabel!

Teleurstellend

Uitstekende service en kwaliteit

Erg tevreden. Met mijn nieuwe installatie. Snel en vakkundig geholpen tegen een scherpe prijs.

Vanwege de scherpe prijs kozen wij voor Zonne Energie Oost. Toen de zonnepanelen geplaatst zouden worden, kwamen we al pratend met de monteurs er achter dat we liever een systeem wilden wat makkelijker uit te breiden is. Dit met oog op de toekomst. Gelukkig kon dit allemaal nog geregeld worden op een later tijdstip. Wij begrijpen dat dit niet handig was voor de planning. Oscar, Kevin en Patrick jullie zijn klantgerichte vakmensen. Bedankt voor jullie advies!

Gewoon goed geregeld

Eerste gesprek top, monteurs over de vloer netjes

Super tevreden.

Super tevreden over alles. Monteurs waren erg vriendelijk en werken mooi vlot. Zonnepanelen liggen netjes op het dak zoals wij het graag wilden hebben. Erg blij mee!

Super tevreden

Fijne omgang vanaf het eerste contact. Ook de leggers van de panelen waren vriendelijk en wisten na overleg wat er allemaal voor af besproken was prima uit te voeren. Dus een prima bedrijf die haar afspraken na komt. ps en de Ballen gehakt met brood waren ook lekker, maar ja die kregen ze van ons. :)

Snelle actie en service

De zonnepanelen zitten op het dak. Een miscommunicatie omtrent de omvormer werd snel opgepakt en aangepast( micro omvormers op panelen ipv omvormer in het huis). Zonne energie oost is goed en snel bereikbaar. Kortom we zijn tevreden en hopen dit te blijven

top geregeld

alles volgens afspraak geregeld.

Snel en goed werk geleverd

Zeer tevreden over alles!

Vriendelijke monteurs en de juiste vakmannen.

Prima geregeld alles

Prima alleen jammer dat de indeling van de panelen anders op het dak gemaakt zijn dan afgesproken in de offerte. Kon volgens de monteurs niet anders...

Goed werk geleverd

Na constatering dat er een gat in het dak zat en versleten pannen is de levering na afwachting stil gezet. Na een nieuw dak zijn de panelen geplaatst.

Snel en netjes geïnstalleerd

Ze waren ‘s morgens goed op tijd en rond het middaguur lagen de panelen erop en was de omvormer geïnstalleerd.

Komt afspraken na en fijn in overleg!!

Het eerste bezoek van Onno was keurig en niet opdringerig. De verdere opvolging was prettig en er kon goed overlegd worden. De Jongens van de montage waren keurig en netjes. Blij mee!!!

7 weken geleden zonnepanelen besteld; Onno geeft goede uitleg niet opdringerig; Installatie: 7 maart snel keurig vakkundig; Contact kantoor: prima

Dik tevreden over de gang van zaken.. Werknemers die goed hun werk hebben geleverd

Een bedrijf dat al je verwachtingen waarmaakt

Na thuis te zijn bezocht door een vakkundige en eerlijke adviseur hadden we ruim binnen een week een complete en duidelijke offerte op de mail. Na onze opdracht kwam er op de afgesproken montage dag een zeer net team monteurs de installatie vakkundig installeren en correct werkend opleveren. De backoffice reageert binnen 24 uur op de mail, is telefonisch goed bereikbaar en geeft proactief alle informatie over de installatie. Allemaal erg plezierige mensen. Echt een top bedrijf, betrouwbaar en waar voor je geld, we bevelen ze heel graag aan!

goed en vriendelijk

Duidelijk verhaal van de monteurs , werken netjes af , top geregeld.

Enorm fijn bedrijf, goed advies en snelle levering en plaatsing

Het begint met een goed onderbouwd advies, de prijs kwaliteit is goed en de levering en de begeleiding betreft btw teruggave en aanmelden bij energieleveren.nl wordt goed begeleid. Erg blij mee!

niet in een zin te beschrijven

's morgens waren de heren er al op tijd. Er werd overlegd met ons wat wij precies wilden. Nadat de heren aan het werk zijn gegaan lijkt het een geoliede machine. Zijn goed op elkaar ingespeeld. Vriendelijk naar elkaar en naar de klant toe. Een volgende keer zouden we zo weer voor dit bedrijf kiezen. Ook voor vragen op dat moment maar ook na plaatsing worden goed en rustig beantwoord

Eerlijk advies/prijs, daarna vakkundige montage.

Het gehele traject erg fijn verlopen.

Prima bedrijf

Uitstekend verlopen traject bij de plaatsing van de panelen. Scherpe prijs, goeie contacten, na storing aan paneel het euvel snel verholpen en totale systeem meteen aangepast aan nieuwe ISO-norm vwb de aarding van het systeem. Ook het kunnen leveren van micro-omvormers is een grote pré.

Over Zonne Energie Oost

Zonne Energie Oost levert en installeert hoogwaardige kwaliteit zonnepanelen-systemen tegen concurrerende prijzen aan particulieren en bedrijven. Wij komen graag en geheel vrijblijvend langs om de mogelijkheden van uw dak te bekijken en uw wensen te bespreken. Aansluitend kunt u dan een op maat gemaakte offerte verwachten zonder verrassingen achteraf.