Dik tevreden over de gang van zaken.. Werknemers die goed hun werk hebben geleverd

Een bedrijf dat al je verwachtingen waarmaakt

Na thuis te zijn bezocht door een vakkundige en eerlijke adviseur hadden we ruim binnen een week een complete en duidelijke offerte op de mail. Na onze opdracht kwam er op de afgesproken montage dag een zeer net team monteurs de installatie vakkundig installeren en correct werkend opleveren. De backoffice reageert binnen 24 uur op de mail, is telefonisch goed bereikbaar en geeft proactief alle informatie over de installatie. Allemaal erg plezierige mensen. Echt een top bedrijf, betrouwbaar en waar voor je geld, we bevelen ze heel graag aan!

goed en vriendelijk

Duidelijk verhaal van de monteurs , werken netjes af , top geregeld.

Enorm fijn bedrijf, goed advies en snelle levering en plaatsing

Het begint met een goed onderbouwd advies, de prijs kwaliteit is goed en de levering en de begeleiding betreft btw teruggave en aanmelden bij energieleveren.nl wordt goed begeleid. Erg blij mee!

niet in een zin te beschrijven

's morgens waren de heren er al op tijd. Er werd overlegd met ons wat wij precies wilden. Nadat de heren aan het werk zijn gegaan lijkt het een geoliede machine. Zijn goed op elkaar ingespeeld. Vriendelijk naar elkaar en naar de klant toe. Een volgende keer zouden we zo weer voor dit bedrijf kiezen. Ook voor vragen op dat moment maar ook na plaatsing worden goed en rustig beantwoord

Eerlijk advies/prijs, daarna vakkundige montage.

Het gehele traject erg fijn verlopen.

Prima bedrijf

Uitstekend verlopen traject bij de plaatsing van de panelen. Scherpe prijs, goeie contacten, na storing aan paneel het euvel snel verholpen en totale systeem meteen aangepast aan nieuwe ISO-norm vwb de aarding van het systeem. Ook het kunnen leveren van micro-omvormers is een grote pré.

Nette prijs, maar montage kwaliteit en vooral opbrengst vallen tegen

Hele scherpe prijs Maar nu een klein jaar later liggen de panelen scheef op het dak en de opbrengst valt eigenlijk wel tegen Ongeveer 2500 tot 2600 kwh voor het eerste jaar met 16 panelen(8x ZO en 8x ZW) moet er wel bij zeggen dat ik in de middag wat schaduwwerking heb

geweldig

Hele aardige jongens aan het werk gehad , en ze gingen niet eerder weg dan dat alles het perfect deed .

Super en vlot...

Na de aanvraag om informatie kwam er al snel een reactie en werd een afspraak gemaakt voor een bezoek aan huis. tijdens dat bezoek bleek er al het nodige voorwerk gedaan te zijn en werd een offerte al gepresenteerd, super! Er werd gezegd dat het zo'n 4 weken zou duren voordat de installatie plaats zou vinden, maar binnen 3 weken was alles klaar. Helaas hadden we na de installatie een probleempje waardoor er wat regenwater naar binnen liep, maar ook dit werd direct opgelost. Nadat alles weer was opgedroogd bleven er vlekken achter op het behang, maar ook dit werd naar tevredenheid opgelost. We zijn hier heel blij mee.

Uitstekend eindresultaat ;systeem brengt goed stroom op.

in april 2020 16 panelen geïnstalleerd in juli 2021 24 panelen geïnstalleerd. Zonne panelen Oost kon nu ook heel goed meekomen met scherpe landelijke aanbiedingen. Snel en vakkundig werk met goede materialen . Bij navragen zijn er ook nog brandwerende platen achter de omvormers geplaatst.( omdat de verzekering erom vroeg)

Prima bedrijf, in een kort tijdsbestek een uitstekend werkend zonnepaneel dak.

Na de schouw van het dak, heel snel een datum voor het plaatsen van de installatie. Het plaatsen was binnen één dag klaar en operationeel. Dit inclusief het extra werk wat nodig was in de meterkast. om 8.00 uur gestart en om 14.00 uur begon het oogsten van de stroom.

Vlotte en vriendelijke mensen

De planning klopte niet helemaal, maar ondanks dat is alles in fases geplaats en aangesloten. Dit is na alle te vredenheid gebeurd. 1 kleine kanttekening, wanneer de panelen gelegd worden en op elkaar aangesloten, graag de afval stroomdraden en zaag restanten van de leggers opruimen. Lag veel rommel in de goten en op de grond. Diegenen die alles in de groepenkast hebben aangesloten hebben goed en mooi werk afgeleverd. Over het geheel genomen goed werk geleverd.

Goed en snel geplaatst

Alles netjes gemonteerd, en netjes afgewerkt

Flexibel, vakkundig en betrouwbaar

Na eerst wat contact te hebben gehad met wat zonnepanelen cowboys en daar geen goed gevoel aan over te hebben gehouden heb ik uiteindelijk contact gelegd met Zonne Energie Oost. Afspraak was gauw gemaakt en in goed overleg kunnen bepalen wat we zelf konden doen. Door de algehele leverproblemen in deze tijd helaas iets vertraging opgelopen maar dit was buiten de schuld van Zonne Energie Oost om. Al met al zeer tevreden en de panelen doen het boven verwachting.

Uitstekend!

Vanaf het 1e klantcontact is alles prima verlopen. Snel een duidelijke prijsopgaaf over zonnepanelen in het algemeen en de aanbieding voor specifiek onze situatie. Een offerte met een goede prijs kwaliteitverhouding. Duidelijke communicatie met zowel de binnendienst alsook met de vakmensen die de panelen kwamen plaatsen. Er was overleg over de plaatsing van de panelen op het dak en de omvormer op zolder. Kortom: alle lof!

Snelle correcte service!

Naar aanleiding van een hele geschikte offerte Zonne Energie Oost de fiat gegeven de zonnepanelen op ons dak te plaatsen. De installateurs werkten netjes en snel. Erg tevreden met de gang van zaken.

Hallo J, Bedankt voor uw mooie feedback. Goed te lezen dat u tevreden bent met de gang van zaken. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Prima mensen en netjes opgeleverd, snelle reactie bij vragen

Nogmaals netjes en goed opgeleverd

Hallo J, Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Echt top!!

Gisteren zijn onze zonnepanelen geïnstalleerd door een echt top team. Meedenkend, zorgvuldig, vriendelijk en harde werkers. Erg tevreden over. PATRICK, JEROEN & KEANO BEDANKT!!

Hallo Laurens, Bedankt voor uw feedback. Goed te lezen dat uw tevreden bent. Namens Patrick, Jeroen en Keano: graag gedaan! Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

prima geregeld

prima geregeld geen opmerkingen tot nu toe

Hallo Marlene Brockman, Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

op maat en met aandacht

Sinds een maand hebben we onze zonnepanelen. Nadat een ander bedrijf op de dag van plaatsing had afgehaakt omdat ze het toch niet aandurfden om de panelen op ons dak van gecoat stalen golfplaten aan te brengen kwamen wij via onze buurman bij Zonne Energie Oost terecht. De offerte was met zoals we dat wilden met mini-omvormers en het type paneel dat qua formaat en beeld bij ons huis past, de prijs niet te hoog. De plaatsing verliep uiteindelijk met een hoogwerker om beschadiging te voorkomen. Met het plaatsingsteam viel goed te overleggen en we hadden het idee dat alles zorgvuldig en geduldig aangesloten werd. Enige minpuntje vind ik zelf de betalingstermijn van slechts twee dagen, aan de andere kant was een aanbetaling vooraf niet nodig.

Hallo Maarten, Bedankt voor uw feedback. Fijn dat wij u aan een passend zonnepanelen systeem hebben kunnen helpen. De betalingstermijn wordt van te voren uiteraard aangegeven in de offerte, zodat dit niet als een verrassing komt. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

goed tot nu toe.

Tot nu toe tevreden. Vriendelijke en kundige medewerkers. Plaatsing zonnepanelen nog maar sinds 3 weken. Afwachten hoe het verder verloopt. Procedure BTW- teruggave loopt nog. Suggestie: beoordeling komt wel erg snel, mijns inziens beter even afwachten tot ongeveer 2 maanden na plaatsing. Groet, Harry R. Enter 5-7-21

Hallo Harry R. Enter, Bedankt voor uw beoordeling. En bedankt voor de tip/suggestie. Hopelijk betaald de belastingdienst uw btw teruggave snel uit. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes , Team Zonne Energie Oost

Prima prijs - kwaliteit verhouding, klantvriendelijk en snelle levering

Door en tip van een tevreden klant kwamen we in contact met Zonne Energie Oost. De offerte en het inventarisatiegesprek waren duidelijk, de contacten waren prettig. De scherpe prijs en de technisch gezien goede oplossing maken de keuze voor ons eenvoudig. De levertijd was kort en de levering verliep prima. Dat gold ook voor de nalevering van het paneel wat bij het transport was beschadigd.

Hallo Hervormde gemeente Haren, Bedankt voor uw beoordeling. Goed te lezen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van het zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

goed en bekwaam personeel

personeel dat vakbekwaan is en alle rommel opruimt en meeneemt

Hallo W. Boelens, Bedankt voor uw feedback. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Zeer prettige ervaring, die zeker is aan te bevelen

In contact gekomen met "Zonne Energie Oost" , die een vertegenwoordiger heeft gestuurd, om de wensen aan te horen. Hieruit zijn op mijn verzoek meerdere offertes gekomen, met kleine variaties. Ik heb daarna nog een kleine aanpassing laten maken en toen akkoord gegaan. Levering/ monteren binnen 4 weken. Goede oplevering en alles werkt naar tevredenheid.. Min puntje: Tijdens de montage kwam de monteur tot de conclusie, dat het aansluiten in de groepenkast, niet kon volgens de NEN1010 norm. Dit omdat er geen hoofdschakelaar in mijn groepenkast zat. Hierdoor moet de groepenkast ook aangepast worden.(extra kosten)....Jammer dat dit tijdens niet vooraf is opgemerkt, op basis van de foto's die door de vertegenwoordiger zijn gemaakt.

Hallo F Scheepers, Bedankt voor uw beoordeling. Goed te lezen dat alles werkt naar tevredenheid. Jammer dat er nog een monteur terug moest komen om de meterkast aan te passen. Gelukkig is dit inmiddels allemaal geregeld. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Boschdijk 766 5624 CL Eindhoven

Over Zonne Energie Oost

Zonne Energie Oost levert en installeert hoogwaardige kwaliteit zonnepanelen-systemen tegen concurrerende prijzen aan particulieren en bedrijven. Wij komen graag en geheel vrijblijvend langs om de mogelijkheden van uw dak te bekijken en uw wensen te bespreken. Aansluitend kunt u dan een op maat gemaakte offerte verwachten zonder verrassingen achteraf.