Zeer prettige ervaring, die zeker is aan te bevelen

In contact gekomen met "Zonne Energie Oost" , die een vertegenwoordiger heeft gestuurd, om de wensen aan te horen. Hieruit zijn op mijn verzoek meerdere offertes gekomen, met kleine variaties. Ik heb daarna nog een kleine aanpassing laten maken en toen akkoord gegaan. Levering/ monteren binnen 4 weken. Goede oplevering en alles werkt naar tevredenheid.. Min puntje: Tijdens de montage kwam de monteur tot de conclusie, dat het aansluiten in de groepenkast, niet kon volgens de NEN1010 norm. Dit omdat er geen hoofdschakelaar in mijn groepenkast zat. Hierdoor moet de groepenkast ook aangepast worden.(extra kosten)....Jammer dat dit tijdens niet vooraf is opgemerkt, op basis van de foto's die door de vertegenwoordiger zijn gemaakt.

Hallo F Scheepers, Bedankt voor uw beoordeling. Goed te lezen dat alles werkt naar tevredenheid. Jammer dat er nog een monteur terug moest komen om de meterkast aan te passen. Gelukkig is dit inmiddels allemaal geregeld. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Snel en netjes gelegd Goede service

Hallo J. Naber, Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Betrouwbare partij waar je vanop aan kunt

Niets op aan te merken

Hallo Gert Nijeboer, Bedankt voor uw feedback. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Professioneel en vakkundig bedrijf

Wij hebben zonnepanelen laten leggen door Zonne Energie Oost vorige week. Een vakkundig bedrijf met vriendelijk en goed personeel. De mannen weten waarover ze het hebben, overleggen waar nodig en geven goed advies. Een echte aanrader .

Hallo W. van der Burg, Bedankt voor uw feedback. Goed te lezen dat wij een aan een goed en werkend zonnepanelen systeem hebben geholpen. Wij wensen u veel plezier ervan. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

prima werk geleverd maar...

Uiteindelijk goed werk geleverd en ben ik blij met de zonnepanelen. Echter heb ik nog wel een aantal verbeterpuntjes: 1. interne communicatie: ik had aangegeven voor een bepaalde datum te komen omdat er dan nieuw gras in zou gaan en er niet met een stijger gewerkt zou kunnen worden. Geen probleem natuurlijk echter toen de mannen kwamen met de panelen bleek dat dit niet was doorgegeven en zijn ze weer weg gegaan en moest er een nieuwe planning gemaakt worden. 2. poging 2: omdat het nieuwe gras er inmiddels in lag, zouden ze speciale planken meenemen om onder de stijger te leggen. Je raadt het al: weer niet doorgegeven. Er is toen wat geïmproviseerd om toch de stijger te kunnen opbouwen. 3. Er zouden 2 type modellen zonnepanelen komen omdat er 1 zonnepaneel bij een ander model moesten worden geplaatst. Toen de mannen kwamen, bleek dat ze die ene niet bij zich hadden. Beetje vaag verhaal dat deze kapot was gegaan. Waarom is er van te voren niet even gebeld om dit te melden en te overleggen hoe we dat nu moeten oplossen. Uiteindelijk ter plekke wel tot een passende oplossing gekomen.

Hallo Richard, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat deze puntjes zijn gebeurd en dat de communicatie van onze kant tekort is gedaan. Onze excuses. Hopelijk bent u wel tevreden met het eindresultaat en wensen wij u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Prettig

Vriendelijke mensen en snelle reactie na een foutje.

Hallo Gert, Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Duidelijk, netjes en snel.

Goede en duidelijke informatie voor, tijdens en na plaatsing. Denken mee. Vrij snel na plaatsen van opdracht zijn de panelen gelegd. Zowel vertegenwoordiger, kantoor als installeren vriendelijk en netjes werk geleverd.

Hallo Cees, Bedankt voor uw feedback. Fijn te lezen dat u tevreden bent over het gehele plaatje. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

goed voorbereid, goed overleg, goed uitgevoerd en het werkt ook goed

ik blijf in afwachting van meetspullen+ringkerntrafo's in de meterkast, zodat we in een grafiek(3x geloof ik)., kunnen zien wat geleverd en/of verbruikt wordt, Frank is hiervan op de hoogte, vr gr arend katerberg

Hallo Arend, Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

ik wacht nog op een telefoontje

Na het plaatsen van de zonnepanelen waar ik nog steeds tevreden over ben, wacht ik nog wel op een telefoontje . Er was tijdens de werkzaamheden iets beschadigd en ik zou telefonisch geïnformeerd worden over een oplossing hiervoor.

Hallo H, Bedankt voor uw beoordeling. Ondertussen is er contact geweest en is er een oplossing gekomen. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Eerst koude douche daarna hersteld

Bij de montage op donderdag grove fouten gemaakt daarna zijn deze hersteld maar wel pas na 1 week terwijl er beloofd was het voor het weekend te herstellen ivm verwachtte regen. Nu een hele week met een plastic zakje, wat natuurlijk los waaide, gezeten door kapot geslagen dakpannen. Bij 1e montage kwam personeel niet gemotiveerd over en klus werd afgeraffeld want ze hadden er nog een. Al met al een slechte ervaring, gelukkig goede ervaring met Patrick.

Hallo R, Bedankt voor uw beoordeling. Wat spijtig te lezen dat dit bij u is overkomen. Met het installeren van de zonnepanelen kan het helaas voorkomen dat er een dakpan kapot gaat. Gelukkig heeft u wel goede ervaringen gehad met Patrick en is alles opgelost. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Goede, duidelijke, eerlijke uitleg. Gezellige mensen tijdens het leggen. Snelle levering. Matige afwerking in de CV ruimte. Fijn, alles achteraf betalen

Hallo E, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat er met de afwerking van de CV ruimte geen andere mogelijkheid was. Uiteraard is dit ook ter plekke besproken met u. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Hard werkend team,met super resultaat

Als Nederlands elftal net zoon team bij elkaar heeft als dit team maken we kans om kampioen te worden. Kortom.goed op.elkaar ingespeeld. Netjes gewerkt en stipt. Ze werken snel.en doordacht. Alles werkt en levert aardig wat op. De aanvraag teruggave b t w. Ook snel, en aanvraag is al verzonden.. Kortom zeer tevreden .

Hallo Steven, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie oost

Snel werk en levering.

Vlotte reactie op mail . Ik hoop dat het afwerken met de b.t.w. teruggave ook zo snel gaat.

Hallo Regina Kleinsmit, Bedankt voor uw feedback. Wij hopen ook voor u dat de belastingdienst dit vlot afhandelt. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Zeer tevreden.

Snel en deskundig geleverd. Tot nu toe is alles prima.

Hallo Harry, Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Alles netjes volgens afspraak en vriendelijke installateurs

Zie hierboven. Prima!

Hallo M, Bedankt voor uw feedback. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost.

Super, goed werk afgeleverd

Super, goed werk afgeleverd

Hallo H, Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Uitstekende service en vakkundig geplaatst

Na aanvraag van de offerte werd er snel een afspraak gepland. De informatie die werd verschaft was duidelijk en er werd uitgebreid de tijd genomen om alle vragen te beantwoorden. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. De plaatsing van de panelen is vakkundig gedaan.

Hallo Raymond, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost.

Prima uitgevoerd werk

Het plaatsen van de panelen is keurig uitgevoerd, nette mensen op de werkvloer tijdens de montage en keurige begeleiding en advisering vanuit kantoor.

Hallo Herman, Bedankt voor uw feedback. Fijn dat wij u aan een goed zonnepanelen systeem hebben geholpen. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

perfect teamwork

Geweldig teamwork, vakmannen en een perfecte aflevering, complimenten naar het hele team van offerte tot plaatsing!!!

Hallo Frans de Heij, Bedankt voor uw feedback. Goed te lezen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Snel en netjes geleverd uw heeft ze kwamen zelfs de volgende dag weer om een probleem op te lossen toppers zijn het en hele vriendelijke en aardige personeel

Hallo Albert van der Werf, Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Vlekkeloos

Uitermate vriendelijk personeel en goed advies gehad. Doorslaggevend was naast de prijs ook het feit dat de adviseur aan huis kwam.

Hallo R. Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Goede en snelle service. Geen minpunten ervaren.

Hallo N, Bedankt voor uw feedback. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Kwaliteit en vakmanschap.

Wij zijn zeer tevreden over de geleverde zonnepanelen. Door ervaren personeel alles vakkundig gemonteerd. Alles netjes afgewerkt. Ook het contact met Zonne Energie Oost was goed. Als er vragen waren gelijk een antwoord. Medewerkers zeer gemotiveerd, taakverdeling duidelijk.

Hallo Eric, Bedankt voor uw beoordeling. Goed te lezen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Zeer goede ervaring

Goede ervaringen met Zonne Energie Oost, van begin (offerte) tot einde (montage). Komen aan huis om alles door te spreken. Montage verliep vlot.

Hallo B, Bedankt voor uw feedback. Goed te lezen dat u goede ervaringen met ons als bedrijf heeft gehad. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost

Plezierige communicatie en problemen zijn er om opgelost te worden

Duidelijk advies en dito offerte. Na aanleg ook adequate aftersales.

Hallo Erik, Bedankt voor uw beoordeling. Gelukkig zijn de problemen opgelost door onze monteurs. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem. Groetjes, Team Zonne Energie Oost.

Boschdijk 766

5624 CL Eindhoven

Over Zonne Energie Oost

Zonne Energie Oost levert en installeert hoogwaardige kwaliteit zonnepanelen-systemen tegen concurrerende prijzen aan particulieren en bedrijven. Wij komen graag en geheel vrijblijvend langs om de mogelijkheden van uw dak te bekijken en uw wensen te bespreken. Aansluitend kunt u dan een op maat gemaakte offerte verwachten zonder verrassingen achteraf.