Slechte communicatie!!!

Ik heb 2,5 maand geleden een product besteld. Ik had verwacht dat hij binnen 48 uur op de deurmat zou liggen maar dat was niet zo. Ik heb die week meerdere keren gebeld en gemaild zonder dat er werd opgenomen of werd teruggebeld. Uiteindelijk heb ik mijn nummerherkenning op anoniem moeten zetten zodat er opgenomen zou worden. Er werd mij gezegd dat er naar gekeken zou worden en dat ik eind van de middag wat zou horen. Vervolgens moest ik wat veranderen want ze konden het zo niet drukken. Prima, ik meteen gedaan en vervolgens krijg ik weer 1,5 week geen reactie. Weer geprobeerd te bellen. WEER ZONDER GEHOOR! Nu zijn we 2,5 maanden verder met nog steeds niks op de deurmat. Ik vind het echt heel slecht hoe er gehandeld wordt en het lijkt alsof ik aan de kant wordt gezet. Dit kan echt niet! Ik hoop dat er via deze weg wel naar mij geluisterd kan worden en er iets mee kan gebeuren want via een andere weg krijg ik gewoon geen contact meer met jullie.

Snel kwalitatief drukwerk

Ik had met spoed een kleine oplage dubbelzijdig bedrukte A2-posters nodig. Mooze was de enige leverancier die me dat kon bieden. Vrijdag besteld, maandag binnen. En de drukkwaliteit was ook nog eens boven verwachting!

top bedrijf

Hij denkt met je mee zorgt dart als je wat naders wil dat het kan en goede prijzen.

Fijne ervaring, online en vooral ook als mens.

Handig natuurlijk, alles online bestellen. Ook een prima Indesign pagina aanwezig, voor de juiste instellingen. Maar wat als de levering dan niet aankomt? Dan is het fijn gewoon even te overleggen telefonisch, er werd meteen een nieuwe oplage gedrukt, en verzonden. Alles nog op tijd voor mijn Dutch Design Week project!

Professionele & persoonlijke top service!

Mooze levert kwaliteit, weet snel in te spelen op uitdagingen en komt met persoonlijk advies. Een top partner voor het verzorgen van divers drukwerk.

Fijn bedrijf met vriendelijke medewerkers

Wij bestellen hier regelmatig visitekaartjes. De medewerkers zijn behulpzaam en reageren vlot. Zeker aan te raden dus.

Geen positieve ervaring met mooze

Telefonisch bereikbaar na hslf uur in de wacht zelf maar opgehangen. Er word niet reagereerd op een email met het verzoek om helderheid over te late levering. Het geleverde drukwerk is niet zoals ik gehopt had.

Geachte heer, Wat jammer dat u het zo negatief ervaren heeft. Graag reageer ik op de aangehaalde punten van kritiek. De slechte bereikbaarheid was het gevolg van een storing bij onze provider van het zakelijke nummer. De latere levering had te maken met de kwaliteit van het aangeleverde bestand waarover wij u nog een mail gestuurd hadden maar waarop van uw kant geen nadere reactie is gekomen. Toen hebben wij besloten om toch te drukken met de aangeleverde bestanden. Helaas omstandigheden waarop wij weinig tot geen invloed hadden of hebben. Wellicht dat wij in de toekomst nog een kans van u krijgen om het wel goed te doen. Met vriendelijke groet, mooze.nl Rémon Kortman

Heel mooi gedaan.

Vandaag de visitekaartjes binnengekregen en zien er perfect uit, met hulp van Remon. Nogmaals bedankt en tot een volgende keer.

Betrouwbare partner

Mooze is makkelijk in gebruik en betrouwbaar in levering. Persoonlijk advies wanneer ik dat nodig heb.

Super behulpzaam en altijd tevreden

Ik maak nu al sinds mei 2018 gebruik van de diensten van Mooze, en ik kan niet anders zeggen als dat ik altijd tevreden ben. Mocht er in mijn ontwerp iets niet kloppen dan wordt er gelijk contact opgenomen. Ze denken mee en wat ook niet al te onbelangrijk is, is dat ze een zeer snelle service hebben. Ik raad dan ook iedereen aan gebruik te maken van Mooze!

Meedenkend, flexibel en een eenvoudig tool

B

Top drukker! Goede kwaliteit tegen normale prijzen

We hebben een aantal brochures laten drukken in grote oplages en zijn erg tevreden over de uitstraling en kwaliteit van de brochures! Communicatie verloopt snel en prettig en ze staan erg open om mee te denken. Daarnaast snelle levertijden. Al met al zijn we erg tevreden over deze drukker!

Heel prettig en klantvriendelijk geholpen!

Het lukte me niet om onze trouwuitnodiging zelf netjes te krijgen, toen ben ik ontzettend (klant)vriendelijk geholpen door Mooze. Heel goed advies gekregen en ze hebben van A tot Z geassisteerd met het perfect krijgen van de kaarten. De prijzen zijn ook heel netjes, zeker vergeleken met andere bedrijven. Ik zou een volgende keer zeker weer met ze in zee gaan!

Mooi resultaat en niet duur

Fijne samenwerking met Rémon. Resultaat van de bestekzakjes is heel goed. Netjes afgewerkt. Communicatie over de levering kon iets vlotter, maar dit had ook te maken met het feit dat we met een strikte deadline zaten. Verder helemaal prima

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Dank voor jouw beoordeling Katherine en heel graag gedaan natuurlijk de volgende keer zullen wij proberen u beter te informeren.

Fantastische schorten!!

Geweldig cadeau. Schort met tekst. Eigen ontwerp, maar wel met persoonlijk hulp van Moose klantenservice, Rémon, zijn ze echt heel erg mooi geworden! Top bedrijf!!

Dank voor jouw beoordeling José en heel graag gedaan natuurlijk.

Perfect!

I wanted to order the ‘proefdruk’ first before I order a lot of my folders but my file was too big, I had some problems with upload that and Mooze helped me with that. They adjust my file, even helped me to put it in shopping bag online. I really happy with their service and now I’ll order more from them. Their quality of the printing is also super good!

Thanks a lot for your kind words and glad we could be of assistance. I wish you a lot of customers.

Snelle communicatie, van hun woord qua levering, aangekocht gerief is prima.

Dank voor jouw beoordeling Caroline en heel graag gedaan natuurlijk.

Super service!

In verband met wijziging van ons logo contact opgenomen voor het juiste sjabloon voor a4 en a5 enveloppen met venster. Al heel snel werd er contact opgenomen om de precieze wensen door te spreken. En toen gelijk het gemaakte voorbeeld van Mooze akkoord was hadden ze hem al in mijn winkelwagen geüpload. Ontzettende bedankt voor de snelle top service!

Dank voor jouw beoordeling Anne-Liza, we hebben het graag gedaan.

topservice in no-time

duidelijke ontwerpen door Mooze je word actief geadviseerd door Mooze voor de beste opties voor zichtbaarheid , zeer degelijke mooie materialen en mooie stof van de beachflags. snel gehandeld door Mooze ivm winkelopening met bijpassende reclame . van ontwerp tot ontvangst een aanrader , Bedankt!

Dank voor jouw beoordeling Tamara en heel graag gedaan natuurlijk. Ik hoop dat inmiddels veel klanten de vlaggen bij binnenkomst van jullie winkel hebben gezien.

Snel en kwaliteit

Werd super goed geholpen en snel geleverd!!! Staan altijd voor je klaar

Dank voor jouw beoordeling Remco en heel graag gedaan natuurlijk.

Goede service, hoog kwaliteit printwerk

Via Mooze wilde ik printwerk aanleveren bij Spotta maar geen flauw idee hoe ik dit goed opgang kon zetten en wat ik wilde was best moeilijk, maatwerk was hier echt van toepassing. Geen benul welk papiersoort en hoeveel gram ik nodig moest hebben. Met een enkel belletje is alles top uitgelegd, deskundige advies ontvangen en geld bespaard. Wat wil je dan nog meer......

Goeie service en kwaliteit

Mooie borden besteld voor onze restaurants. Super snel geleverd en top service. Aanrader

Goede snelle service en professioneel bedrijf

Goede kwaliteit drukwerk en snelle levering

Super snelle service en top kwaliteit!

Drukwerk is snel geleverd en erg mooi geworden. Goede en duidelijke communicatie met Rémon die uiteraard alles weer super geregeld heeft! Daarnaast is hij goed bereikbaar en regelt hij zelfs bij eeen last minute aanvraag alles tot in de puntjes! Erg fijne service!

Snelle, goede en vriendelijke service

Voor een schoolproject moest ik een aantal uitingen printen. Bij Mooze was de mogelijkheid om proef te drukken. Na twee werkdagen kwamen ze keurig verpakt en optijd binnen. Ik ben er super blij mee, zeker een aanrader dus!

Over Mooze

mooze printpartner voor de horeca Wij bedrukken horecaproducten met jouw eigen stijl of met één van onze unieke ontwerpen. Of het nu gaat om een menukaart, een bierviltje, een flyer of een bestekzakje; alles voor jouw horecagelegenheid bestel je op mooze.nl ✓ makkelijk je eigen ontwerp maken in onze online editor ✓ gratis bestandscontrole en persoonlijk contact ✓ in-huis DTP service