Super behulpzaam en altijd tevreden

Ik maak nu al sinds mei 2018 gebruik van de diensten van Mooze, en ik kan niet anders zeggen als dat ik altijd tevreden ben. Mocht er in mijn ontwerp iets niet kloppen dan wordt er gelijk contact opgenomen. Ze denken mee en wat ook niet al te onbelangrijk is, is dat ze een zeer snelle service hebben. Ik raad dan ook iedereen aan gebruik te maken van Mooze!

Meedenkend, flexibel en een eenvoudig tool

B

Top drukker! Goede kwaliteit tegen normale prijzen

We hebben een aantal brochures laten drukken in grote oplages en zijn erg tevreden over de uitstraling en kwaliteit van de brochures! Communicatie verloopt snel en prettig en ze staan erg open om mee te denken. Daarnaast snelle levertijden. Al met al zijn we erg tevreden over deze drukker!

Heel prettig en klantvriendelijk geholpen!

Het lukte me niet om onze trouwuitnodiging zelf netjes te krijgen, toen ben ik ontzettend (klant)vriendelijk geholpen door Mooze. Heel goed advies gekregen en ze hebben van A tot Z geassisteerd met het perfect krijgen van de kaarten. De prijzen zijn ook heel netjes, zeker vergeleken met andere bedrijven. Ik zou een volgende keer zeker weer met ze in zee gaan!

Mooi resultaat en niet duur

Fijne samenwerking met Rémon. Resultaat van de bestekzakjes is heel goed. Netjes afgewerkt. Communicatie over de levering kon iets vlotter, maar dit had ook te maken met het feit dat we met een strikte deadline zaten. Verder helemaal prima

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Dank voor jouw beoordeling Katherine en heel graag gedaan natuurlijk de volgende keer zullen wij proberen u beter te informeren.

Fantastische schorten!!

Geweldig cadeau. Schort met tekst. Eigen ontwerp, maar wel met persoonlijk hulp van Moose klantenservice, Rémon, zijn ze echt heel erg mooi geworden! Top bedrijf!!

Dank voor jouw beoordeling José en heel graag gedaan natuurlijk.

Perfect!

I wanted to order the ‘proefdruk’ first before I order a lot of my folders but my file was too big, I had some problems with upload that and Mooze helped me with that. They adjust my file, even helped me to put it in shopping bag online. I really happy with their service and now I’ll order more from them. Their quality of the printing is also super good!

Thanks a lot for your kind words and glad we could be of assistance. I wish you a lot of customers.

Snelle communicatie, van hun woord qua levering, aangekocht gerief is prima.

Dank voor jouw beoordeling Caroline en heel graag gedaan natuurlijk.

Super service!

In verband met wijziging van ons logo contact opgenomen voor het juiste sjabloon voor a4 en a5 enveloppen met venster. Al heel snel werd er contact opgenomen om de precieze wensen door te spreken. En toen gelijk het gemaakte voorbeeld van Mooze akkoord was hadden ze hem al in mijn winkelwagen geüpload. Ontzettende bedankt voor de snelle top service!

Dank voor jouw beoordeling Anne-Liza, we hebben het graag gedaan.

topservice in no-time

duidelijke ontwerpen door Mooze je word actief geadviseerd door Mooze voor de beste opties voor zichtbaarheid , zeer degelijke mooie materialen en mooie stof van de beachflags. snel gehandeld door Mooze ivm winkelopening met bijpassende reclame . van ontwerp tot ontvangst een aanrader , Bedankt!

Dank voor jouw beoordeling Tamara en heel graag gedaan natuurlijk. Ik hoop dat inmiddels veel klanten de vlaggen bij binnenkomst van jullie winkel hebben gezien.

Snel en kwaliteit

Werd super goed geholpen en snel geleverd!!! Staan altijd voor je klaar

Dank voor jouw beoordeling Remco en heel graag gedaan natuurlijk.

Goede service, hoog kwaliteit printwerk

Via Mooze wilde ik printwerk aanleveren bij Spotta maar geen flauw idee hoe ik dit goed opgang kon zetten en wat ik wilde was best moeilijk, maatwerk was hier echt van toepassing. Geen benul welk papiersoort en hoeveel gram ik nodig moest hebben. Met een enkel belletje is alles top uitgelegd, deskundige advies ontvangen en geld bespaard. Wat wil je dan nog meer......

Goeie service en kwaliteit

Mooie borden besteld voor onze restaurants. Super snel geleverd en top service. Aanrader

Goede snelle service en professioneel bedrijf

Goede kwaliteit drukwerk en snelle levering

Super snelle service en top kwaliteit!

Drukwerk is snel geleverd en erg mooi geworden. Goede en duidelijke communicatie met Rémon die uiteraard alles weer super geregeld heeft! Daarnaast is hij goed bereikbaar en regelt hij zelfs bij eeen last minute aanvraag alles tot in de puntjes! Erg fijne service!

Snelle, goede en vriendelijke service

Voor een schoolproject moest ik een aantal uitingen printen. Bij Mooze was de mogelijkheid om proef te drukken. Na twee werkdagen kwamen ze keurig verpakt en optijd binnen. Ik ben er super blij mee, zeker een aanrader dus!

Snel, adequaat en persoonlijk!

Ik heb op korte termijn een offerte aangevraagd, deze werd meteen opgepakt, aangepast aan mijn wensen en doorgezet. Met 2 dagen had ik mijn banner al in huis! En het product is perfect!

Uitgebreide persoonlijke service

Prachtige kaartjes gedrukt voor een hele aantrekkelijke prijs. Hoewel de online editor heel duidelijk en makkelijk in gebruik is had ik toch wat hulp nodig met het formaat van het bestand dat ik wilde uploaden voor mijn ontwerp. Remon nam heel uitgebreid de tijd om mij telefonisch te helpen en de kaart precies aan mijn wensen te laten voldoen.

Beste Tim, Heel erg graag gedaan en een volgende keer doen we het zo weer! Enorm bedankt voor je waardering. Hartelijke groet, Remon

Top service en mooie kwaliteit

Het is super fijn samenwerken met Mooze. Helpen je graag en denken ook altijd mee. Daarnaast is de prijs kwaliteit verhouding heel goed. Wij zijn een hele tevreden klant en zeker een aanrader!

Bestel al jaren mijn producten bij MOOZE!

Mooze helpt u goed en is ook altijd erg klantvriendelijk. En kwa prijs vindt ik het ook nog is heel erg voordelig voor wat je ook wilt. Voor ieder wat wils!

Zeer tevreden met schort

Schort met opdruk besteld. Levering was netjes en kwaliteit is top! Zowel het schort als de opdruk erg netjes en de kwaliteit uitstekend. Inmiddels al veel leuke reacties gehad.

Dank je wel Chantal en heel graag gedaan. Als er meer kennissen zijn die zo'n mooie schort willen bestellen dan weet je naar wie jij ze kunt doorsturen.

Super snel, meedenkend en professioneel.

Dank je wel voor deze mooie woorden Marjolein.

Geweldige persoonlijke en snelle service!

Remon van Mooze is geweldig. Hij denkt persoonlijk mee, hij gaat een stapje extra, niks is te gek. Ik wilde wat bestellen wat online niet samen te stellen was, maar nee is geen optie. We hebben een aantal keer gebeld over de mogelijkheden en samen zijn we eruit gekomen. De kwaliteit van het drukwerk is super, hele snelle levering, veel mogelijkheden. Ik ben SUPER tevreden over Mooze en vooral over de service. Dat het nog kan, een persoonlijke benadering via een online drukwerk winkel. Bij Mooze is het een feest om drukwerk te bestellen, in tegenstelling tot andere online leveranciers.

Wow Lynn, Dank je wel wat een lieve beoordeling, you make me blush! Maar wel heel graag gedaan en de volgende keer doen we het weer!

Super samenwerking!

Ik heb de samenwerking met Mooze als zeer prettig ervaren. Leuk, open en innovatief bedrijf. Een aanrader voor elke horeca onderneming.

Dank je wel Brian.

Geweldige service! Persoonlijk contact.

Direct contact, goede producten en kennis van de markt!

Dank je wel Melvin. Wij werken ook graag met jullie samen.

Over Mooze

mooze printpartner voor de horeca Wij bedrukken horecaproducten met jouw eigen stijl of met één van onze unieke ontwerpen. Of het nu gaat om een menukaart, een bierviltje, een flyer of een bestekzakje; alles voor jouw horecagelegenheid bestel je op mooze.nl ✓ makkelijk je eigen ontwerp maken in onze online editor ✓ gratis bestandscontrole en persoonlijk contact ✓ in-huis DTP service