Geweldige service van Bijles Aan Huis

Dit is de derde keer dat we gebruik hebben gemaakt van Bijles Aan Huis - de docenten zijn altijd uitstekend en de service van Bijles Aan Huis is erg goed.

Ik vond Bijles Aan Huis heel gemakkelijk

Ik vond Bijles Aan Huis heel gemakkelijk te navigeren, het benaderen van docenten is ook heel gemakkelijk. De prijzen variëren, afhankelijk van je budget, en als de ene bijlesleraar niet geschikt voor je is helpt Bijles Aan Huis jje heel snel een andere te vinden.

• Wat vindt u goed aan onze dienstverlening? erg gemakkelijk

Echt blij met Bijles Aan Huis. Hun website en het vinden van een geschikte bijlesdocent voor mijn dochter was heel gemakkelijk en duidelijk. Ik ben erg blij dat we ze hebben gevonden!

Grote aanwinst voor mijn zoon zijn opleiding

Mijn zoon heeft moeite met concentreren en leert daardoor moeilijk. Als ouder heb ik de tijd niet om dit op te lossen, maar ik wil uiteraard wel dat hij mooie cijfers haalt. De bijlesdocent is tot nu toe een grote aanwinst. Hij weet de stof leuk uit te leggen, mijn zoon kan zich daardoor beter concentreren en dat lijkt zijn vruchten af te werken, want hij loopt niet meer achter.

Helemaal aan te bevelen!

Mijn zoon was echt onzeker over bijles, maar we wilden hem het voordeel geven van wat 1 op 1 lesgeven vanwege de tijd dat hij niet op school was. De bijlesdocent was briljant en de houding van mijn zoon ten opzichte van bijles is compleet veranderd. Zou Bijles Aan Huis aanbevelen!

Goede ervaring

Ik vond de ervaring erg nuttig. De docenten waren uitstekend in hun uitleg van materiaal. Ze tonen veel kennis en ondersteuning tijdens de bijlessen.

Bijles gemakkelijk gemaakt

Bijles Aan Huis heeft mij het ideale platform gegeven om mijn onderwijservaring te delen met leerlingen die wat extra persoonlijke ondersteuning nodig hebben. Het aanmeldingsproces is eenvoudig en spreekt voor zich. Het ondersteuningsteam is benaderbaar en zeer ondersteunend. Het online platform is ook geweldig.

Helemaal geweldig

Uitstekende service, niks op aan te merken …

Geweldige docenten en klantenservice

Een breed scala aan geweldige docenten, vriendelijke en professionele klantenservice, snelle IT-ondersteuning en een zeer gebruiksvriendelijke website.

Snel, effectief en gemakkelijk.

Snel, effectief en gemakkelijk.

Alles was heel eenvoudig

Het vinden van een bijlesdocent ging naadloos via Bijles Aan Huis. Tot nu toe zijn we erg blij met wie we hebben gevonden en je kunt vrij simpel de docent en prijs vinden die het beste bij je passen. Boeking en betaling is ook heel eenvoudig.

Goed georganiseerd

Goed georganiseerd en reageren snel op eventuele vragen. We hebben via Bijles aan huis een leuke bijlesdocent voor onze zoon gevonden. Betalen is eenvoudig, herinneringen voorafgaand aan de lessen, wij zouden zeker aanbevelen.

Blij met de bijlessen!

Mijn zoon verheugt zich op meer lessen met zijn bijlesdocent.

Tot nu toe heel tevreden

Fantastische website, zo gemakkelijk om een ​​les te boeken. Mijn zoon heeft pas sinds een paar weken bijles maar het gaat al hartstikke goed.

Effectief en professioneel

Bijles aan huis bracht ons snel in contact met een uitstekende bijlesdocent. Het online platform is geweldig omdat aantekeningen gemakkelijk kunnen worden gedeeld wat het begrip bevordert. Aanrader.

Snel en vriendelijk

We vonden de website gemakkelijk te gebruiken en de reactie was erg snel en vriendelijk. De bijlesdocent is zeer professioneel in zijn communicatie en heeft een zeer positieve werkrelatie met mijn dochter opgebouwd. We zouden bijles aan huis ten zeerste aanbevelen aan vrienden en familie.

Super blij!

Super blij met de bijles docent. Legt goed uit en neemt de tijd.

Een aanrader

Zelf bijles gehad in een aantal probleemvakken, de ondersteuning vanuit de bijlessen waren aangenaam en boden dus behalve hulp met het huiswerk ook nog eens motivatie om voor de slaging te gaan, met succes. Een aanrader dus.

Professioneel geregeld.

Onze zoon heeft altijd al moeite gehad met wiskunde en scheikunde. Daarom hebben we aangeklopt bij bijles aan huis. De begeleiding is erg professioneel geregeld; er werd een plan van aanpak op maat gemaakt. Wij als ouders, onze zoon en de bijlesdocent, weten precies naar welke doelen we streven, dit geeft rust en zekerheid.

• Wat vindt u goed aan onze dienstverlening? erg professioneel

Duidelijke uitleg

Duidelijke uitleg en bereid om mee te denken. Ons kind krijgt nu via hun online platform bijles omdat er geen bijlesgevers in de buurt wonen. Cijfers zijn duidelijk verbeterd. Kortom, zeer tevreden!

• Wat vindt u goed aan onze dienstverlening? Het online platform

Bijles Aan Huis werkt uitstekend om als bijlesdocent te matchen met leerlingen en de communicatie is eenvoudig en duidelijk.

Goede bijlesdocenten

Mijn dochter heeft goede bijlesdocenten gehad via bijles aan huis. Toen de eerste niet meer kon was er ook snel een tweede gevonden. Ook de administratie en website zijn overzichtelijk.

• Wat vindt u goed aan onze dienstverlening? Snel en overzichtelijk

Alles super!

Alles is heel makkelijk te regelen, reacties zijn snel en zelfs het weer opzeggen gaat makkelijk. De bijlesdocent was heel fijn en hield zich aan alle afspraken, top!

Snelle respons bij de aanvraag

Snelle respons bij de aanvraag. Snel een goede bijlesgever. Resultaten waren vlot zichtbaar. Administratief is ook alles op orde. Duidelijke afspraken en geen verrassingen achteraf.

• Wat vindt u goed aan onze dienstverlening? Snel

Uitstekend!

Goede website, administratie klopt, uitstekende bijlesleraar, stelde zich flexibel op. Indien we onverhoopt weer bijles nodig hebben gaan we zeker terug naar Bijles aan huis.

Over Bijles Aan Huis BV

Wij zijn Bijles Aan Huis in 2013 begonnen, omdat we geloven dat persoonlijke begeleiding van de juiste docent de manier van denken van een leerling verandert. Onze visie is dat leerlingen door middel van betaalbare begeleiding zonder stress het beste uit zichzelf halen.