Zeker de moeite waard!

Een bijlesdocent vinden was heel eenvoudig. Hij heeft mijn zoon enorm geholpen en is heel meelevend geweest. We zouden in eerste instantie maar een paar bijlessen doen, maar het is zo positief geweest voor mijn zoon dat we nu doorgaan met wekelijkse bijlessen.

Ik ben buitengewoon blij met de vooruitgang van mijn zoon.

Mijn zoon krijgt momenteel online lessen vanwege Corona, maar hij is er erg blij mee, aangezien de inhoud en ondersteuning hetzelfde is als toen de bijlesdocent hier persoonlijk was. Ik ben buitengewoon blij met de vooruitgang van mijn zoon.

Ze zijn erg professioneel en behulpzaam!

Bijlesaanhuis heeft een geweldige website en ik zou het zeker aanbevelen aan zowel studenten als nieuwe bijlesdocenten. Ik heb meer dan twee jaar bijles gegeven via Bijlesaanhuis, met veel plezier. Ze zijn erg professioneel en behulpzaam!

Uitstekend platform voor het volgen van online lessen.

Uitstekend platform voor het volgen van online lessen. Ik heb de perfecte bijlesdocent voor mijn dochter gevonden via bijles aan huis en kan de site niet sterk genoeg aanbevelen.

Gemakkelijk en eenvoudig

Het vinden van gekwalificeerde bijlesdocenten was vrij gemakkelijk. Het regelen en volgen van de bijlessen via website en online platform was eenvoudig.

Goede ervaring

Mijn dochter worstelde met Engels en daarom hebben we contact opgenomen met bijles aan huis. Een bijlesdocent uit de buurt geeft haar nu twee maanden les en ze heeft zoveel meer vertrouwen in de voorbereiding op haar examen volgend jaar.

Uitstekende bijles.

Uitstekende bijles. Ik zou Bijles Aan Huis aanbevelen aan alle ouders met kinderen die wat extra steun op school kunnen gebruiken.

Mooi online platform

Het vinden van gekwalificeerde docenten was vrij eenvoudig. Het volgen van de bijlessen via het online platform ook. Zeer tevreden over biijles aan huis.

Een fantastische website

Een fantastische website om docenten in de buurt te vinden. Ik vond twee geweldige docenten die zeer professioneel waren voorbereid. De bijles aan huis website maakt het heel gemakkelijk om een ​​bijles docent te vinden, boeken en betalen.

Goede bijlesdocent gevonden.

De bijlessen zijn erg consistent, hebben betrekking op mijn zwakke punten en verbeteren mijn begrip voor economie.

Zeer eenvoudig te gebruiken, breed scala aan docenten om uit te kiezen en het stelt je in staat contact op te nemen met de bijlesdocent voordat je een bijles boekt. De door ons gekozen docent is uitstekend; geduldig en kalm. We zijn onder de indruk van de snelle verandering die we hebben gezien bij onze zoon na slechts 4 lessen.

Erg onder de indruk van de vooruitgang.

We hebben nu een paar lessen gehad voor onze dochter omdat ze worstelt met wiskunde en we zijn erg blij met de resultaten. Het vertrouwen dat onze dochter heeft sinds de lessen begonnen zijn komt zeker tot uiting in haar werk. Zeer tevreden en zou het ten zeerste aanbevelen, ik wou dat we eerder waren begonnen met bijles.

Hele goede ervaring

Ik zou graag willen zeggen hoe blij ik ben de website te hebben gevonden en de bijles docent die we nu hebben. Ze is uiterst professioneel en goed geïnformeerd. Ze is erg aardig en kan uitstekend omgaan met mijn zoon. We hebben al een verbetering in zijn cijfers en vertrouwen opgemerkt.

Bijles aan huis is erg goed,

Bijles aan huis is erg goed, gemakkelijk te gebruiken en de communicatie is geweldig. Je kunt gemakkelijk contact opnemen met docenten als je de juiste bijlesdocent hebt gevonden. De website is eenvoudig te navigeren.

Ik vind de website erg leuk.

Ik vind de website erg leuk. Je kunt zelf je bijlesleraar selecteren en via hun profiel iets over hen leren voordat je een bijles boekt.

De bijles docent helpt echt om zelfvertrouwen op te bouwen door Duits te spreken tijdens de bijles!

Geweldige bijles

Geweldige aanpak voor bijles aan huis tijdens corona. De bijlesdocent is ook geweldig en ondersteunend.

Ik zou deze website zeker aan andere ouders aanbevelen.

We waren op zoek naar een plaatselijke bijlesdocent die onze dochter kon helpen met wiskunde en Engels. Ik vond de website gemakkelijk te navigeren en vond het fijn dat ik de profielen van de docenten heel gemakkelijk kon zien en dat je vragen kunt stellen voordat je een afspraak maakt. In de huidige situatie met onzekerheid over verdere sociale beperkingen biedt bijles aan huis ook de mogelijkheid om online lessen te volgen, wat geweldig is.

Heel gemakkelijk

Ik heb heel gemakkelijk een geweldige bijlesdocent gevonden. De website is goed ontworpen. Geen enkel probleem!

Professionele service

Mijn zoon is 15 en hij is onlangs begonnen met wekelijkse bijlessen voor wiskunde en natuurkunde, dit heeft niet alleen zijn zelfvertrouwen enorm geholpen, hij begrijpt ook onderwerpen waar hij eerder mee worstelde. Ik ben ook erg blij met hoe professioneel de service van Bijlesaanhuis is.

Erg nuttig

Mijn zoon worstelde eerder met natuurkunde. Dankzij bijles aan huis is er inmiddels een sterke verbetering!

Tot nu toe zijn we tevreden.

Ik ben erg blij met hoe snel het proces was om de juiste bijlesdocent voor mijn zoon te vinden. Er is niet veel dat ik kan zeggen over het resultaat want de bijlessen zijn nog maar net begonnen en ik kan pas oordelen als ik resultaten zie. De bijlesdocent is betrouwbaar en lijkt elke keer goed voorbereid te zijn. Dus tot nu toe zijn we tevreden.

Ik ben erg blij met bijles aan huis.

Het is erg handig om docenten te kunnen zoeken op postcodes zodat je iemand uit de buurt kunt vinden. De bijlesdocent is erg goed en maakt wiskunde leren een stuk minder saai.

Blij met de resultaten

Ik worstelde met een paar concepten in scheikunde en de bijlessen helpen echt om concepten die ik niet helemaal begrijp verder uit te werken. Het helpt me ook om vooruit te komen in de klas en de werkdruk bij te houden

Erg onder de indruk

Ik vind de website gemakkelijk te gebruiken en het virtuele klaslokaal is geweldig voor online lesgeven. Ik heb gemerkt dat ze erg behulpzaam zijn als ik hulp of advies nodig heb.

• Wat vindt u goed aan onze dienstverlening? heel behulpzaam

Over Bijles Aan Huis BV

Wij zijn Bijles Aan Huis in 2013 begonnen, omdat we geloven dat persoonlijke begeleiding van de juiste docent de manier van denken van een leerling verandert. Onze visie is dat leerlingen door middel van betaalbare begeleiding zonder stress het beste uit zichzelf halen.