Uitstekend in telefonisch contact .behulpzaamheid en levering

Levering sneller dan aangegeven

Fijn bedrijf om mee samen te werken. Goeie communicatie en vriendelijkheid.

Juiste producten geleverd

TOP

Ten eerste bij mijn gesprek met de persoon over de bestelling was goed,duidelijk, behulpzaam en de manier van uitleg naar mij toe was uitstekend en het heeft geleid dat ik bij jullie heb besteld. En de bezorging is ook goed, behulpzaam en vriendelijk. TOP! Ik zal reclame maken over Daglicht Direct naar mijn Fam: en vrienden. Met vriendelijke groet, J.de Queljoe.

Goed en snel

Fijne ervaring

Zeer goede service

Goed bereikbaar en vriendelijk.

Polycarbonaat dakplaten besteld. PVC platen gekregen. Gelijk achteraan gebeld en de week erop de juiste gekregen. Nemen direct de telefoon op. Heel fijn.

Snel en correct geleverd.

goed. hebe producten niet gebruikt

Korrekt geleverd.

Perfect geregeld, goede prijs en keurig op tijd bezorgd.

In de doolhof van aanbieders uitgekomen bij daglicht . NL Concurrerende prijs, juist voorraad.

prettig geholpen

Ging iets mis bij de bestelling, maar werd keurig gebeld en probleem werd zsm verholpen

Van product-info tot bestellen en afleveren, "grote klasse!"

10-en geven we niet, anders is er helemaal niets meer te verbeteren en ga je op je ondernemers-lauweren rusten en da's nie goed!

Top produkten

Zeer klantvriendelijk,, Behulpzaam en betrouwbaar. Bezorging met eigen bezorgdienst is top met een vriendelijke en behulpzame. Chauffeur.

Verkeerde maat platen afgeleverd

Daar ik de boel los had liggen in afwachting van de platen, was ik behoorlijk teleurgesteld toen bleek dat de platen niet de afgesproken lengte bleken te hebben. Ze moesten dus weer terug en kon ik ze niet gaan plaatsen, terwijl het een mooie en droge dag bleek te gaan worden. Jammer en nu maar wachten tot de juiste maat geleverd wordt. Voorlopig dus niet aanbevelen. Eerst eens zien hoe het afgewikkeld wordt.

Beste Gerrit, Onze excuses dat er 214cm platen zijn geleverd in plaats van 244 platen. Dit is helaas in het magazijn mis gegaan. We komen deze woensdag de juiste platen leveren. We zullen er alles aan doen om alles volledig naar wens te herstellen. Met vriendelijke groet, Kenny Anderson

Ontzettend goede service!

Omdat onze bestelde dakkoepel helaas niet geleverd kon worden is er netjes contact met ons gezocht. Vervolgens is daglichtdirect met een zeer mooie oplossing gekomen. Naar onze tevredenheid. Vervolgens is de dakkoepel op korte termijn naar afspraak geleverd. Wij zullen iedereen dit bedrijf aanraden.

Correcte levering, ziet er goed uit

Correcte levering, jammer alleen dat het 2 weken moet duren. Dubbelwandige koepel met Carbonaat buitenzijde ziet er goed uit, moet nog gaan monteren, hopelijk past het allemaal ;-)

Beste Paul, Bedankt voor uw beoordeling :). Wij doen er alles aan zo snel als mogelijk te leveren. Uw lichtkoepel was een niet voorraad artikel en dient dus eerst nog gepland te worden in de fabriek en vervolgens gefabriceerd. Daarna dienen we de lichtkoepel met eigen transport naar u toe te brengen. Hier gaan uiteraard steeds wat dagen overheen. Zodoende kon het helaas niet sneller. Veel plezier van uw lichtkoepel! Met vriendelijke groet, Kenny Anderson DaglichtDirect.nl BV

Goede ervaring

super

volgende keer weer deze zaak nogmaals super

Top Service !!!

Bij ontvangst van artikel bleek het toch niet de juiste uitvoering. Is retour gegaan en ik heb volledig bedrag incl vrachtkosten weer terug ontvangen; perfect !

zeer tevreden over de levering en het product

tevreden

Mooi product en snel geleverd

Mooi product en snelle levering

goede service

Duidelijke website, goede service

Heel goed ook de levering keurig op tijd.

Alles goed kunnen bevestigen ziet er netjes uit.