Goed en eerlijk bedrijf

Kenny is een man van zijn woord reageert snel op mails, duidelijke communicatie. Eerlijk en goed bedrijf. Snel antwoord op je vraag en oplossing gericht wordt meegedacht

Top service!

Als leek was ik op zoek naar een nieuwe lichtkoepel. Stap voor stap werd ik door de keuzes geleid en met een prima handleiding hebben we de lichtkoepel ook zelf kunnen plaatsen. Fijn om geholpen te worden door iemand met verstand van zaken!

Uitstekende service, snelle levering!

Goed geholpen en goed meegedacht over snelle levering. Aanrader.

Super klantenservice - snel bereikbaar!

Ik zocht een nieuwe lichtkoepel maar ben zelf behoorlijk atechnisch. Kreeg snel iemand aan de lijn die al mijn vragen wist te beantwoorden en er niet per se vanuit ging dat ik alle ins en outs ken, super fijn!

Goed advies en top geregeld

Netjes terug gebeld ivm vragen en advies

Goed !

In tegenstelling tot de grote concurrent lichtkoepeltje.nl waarmee ik een zéér onprettige en onprofessionele ervaring had voelde dit kleinere bedrijf als een warm bad. Zó moet internet kopen zijn, snel behulpzaam en als het nodig is, een stem aan de telefoon. Ik wens dit bedrijf een grote groei toe!