Snel top vriendelijk

Nog geen ervaring.

Ik heb nog geen ervaring omdat ik een bestelling heb gedaan en daarvan een bevestiging gehad. De lichtkoepel heb ik nog niet ontvangen. Vriendelijke groeten, Stein Potgieter-Kolkman.

Bedankt voor uw review. Helaas is het zo dat onze leverancier volledige sluiting heeft gedurende de feestdagen. Doordat we dus geen enkele mogelijkheid hebben om een afleverdatum aan u te kunnen communiceren is dit ook nog niet gebeurd. We hebben op de site proberen weer te geven dat leveringen langer op zich laten wachten. Echter hadden we wellicht beter ook kunnen communiceren dat u de afleverdatum dus ook pas na dit tijd ontvangt. Maandag ochtend zijn ze weer geopend en dan hopen we zo spoedig mogelijk uw afleverdatum te kunnen communiceren.

Goed aanbod, snel antwoord op vragen

Kenny van DaglichtDirect.nl geeft snel en duidelijk antwoord op vragen. Een moeilijke maat dakraam hadden ze op voorraad staan en dat ook nog tegen een scherpe prijs.

Zeer goed geholpen met enkele vragen, duidelijk en super snelle levering terwijl men niet meer gedacht had nog voor de kerst te kunnen leveren waren er extra vrachten ingezet om iedereen toch nog te helpen. Top

Super vlotte levering

Snelle levering mooi prijsje

Vlot, snel, goede communicate over leveren.

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Polycarbonaat platen besteld Uitstekende kwaliteit voor een redelijke prijs Snelle levering door een vriendelijke chauffeur

Lichtkoepel

Prima ervaring voor herhaling vatbaar

Kenny/Daglicht Direct, TOP! Van Boven Kunststoffen ZEER MATIG

Via Daglicht Direct (Kenny) een renovatie dakraam besteld. Dit is een glasraam incl koepel. Deze producten zijn van Van Boven Kunststoffen. Heb ik zelf gemonteerd. Glasraam pastte perfect. Koepel op glasraam ook.. dacht ik.. Maar sloot in de hoeken toch niet helemaal 'dicht' aan, wat glasband betreft. Dit aangegeven bij Kenny. Die hulpvaardig is! Vervolgens wat foto's gestuurd.. Waarop Van Boven zei dat ze verkeerde koepel geleverd hadden. Dus andere koepel gekregen. Waarna het probleem hetzelfde was. Daarna is Van Boven langsgekomen na het probleem onderkend te hebben. Na een aanpassing gedaan te hebben, was het probleem nóg hetzelfde. Maar nu trok Van Boven z'n handen ineens er vanaf!?! Voor Van Boven heb ik dus weinig goede woorden over! Kenny echter, die er tussenin zit, en waar ik dus regelmatig contact mee had, heeft mij gewoon altijd goed te woord gestaan! Hulpvaardig geweest en oplossingsgericht! Helaas werkte Van Boven niet mee. Uiteindelijk bij Kenny helft van de prijs betaald (dit omdat ik zelf het dak op moet/ga om het goed te maken). Daarom voor Kenny 5 sterren!

Tip!

Makkelijk te bestellen, prima service w.b. bezorgen!

Persoonlijk advies en snelle levering

Goed bereikbaar voor advies en nadat we de bestelling hadden geplaatst werden de koepels snel geleverd.

Perfecte service

De bestelde koepels zouden later geleverd worden omdat ze te laat besteld waren. Gebeld met daglichtdirect en kon na enige aanpassing de spullen in Gorinchem ophalen. Dankzij de goeie service van de heer Kenny hebben we toch een koepel kunnen plaatsen. De verbouwing laten stopen en wachten op de koepel was geen optie voor de aannemer.

Prijs/kwaliteit prima, net als de levering

Bijna duidelijke webshop; moest bellen om te weten of ook bevestigingsmateriaal er bij zit. Duurde even voordat ik teruggebeld werd want men zat in een verhuizing. Kan gebeuren. Werd vriendelijk en duidelijk geholpen.

Netjes!

Prima koepel voor een prima prijs. Communicatie van de chauffeur kan beter. 1 uur later als het aangegeven tijdsbestek

Snelle levering en goede prijs

De productomschrijving was voldoende om onze keus op te baseren. Prijs-kwaliteit verhouding is goed en verzending was snel.

Prima !

Alles volgens afspraak netjes gekregen.

Prima en voordelig

Prima service, mooie dakplaten, snelle levering

Goede en snelle levering

Levering werd meteen ingepland, na 3 dagen vond de levering plaats, top..!

Aanrader

Bestelling keurig op tijd binnen Goede prijs

Goede kwaliteit en snelke levering

De kwaliteit is heel goed. Mooie platen en nette levering.

Makkelijk bestellen, nette prijs, telefonisch contact verliep goed, levering (afhalen in Gorinchem) ging prima.

Behulpzaam, vriendelijk en leveren op afgesproken datum

Erg vriendelijke geholpen door Kenny. Zowel aan de telefoon als per mail.

Keurig geregeld allemaal

Keurig geregeld

Snelle levering en prijs kwaliteitverhouding top

Duidelijke website en ook telefonisch advies prima.

Goed.

goed.