Filters

9

correcte firma duidelijke afspraken en aan een zeer voordelige prijs !

correcte firma duidelijke afspraken en aan een zeer voordelige prijs !

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Van te voren contact gehad over het product, geven eerlijk antwoord dat enkelwandig voldoende is en hogere kosten niet nodig zijn. Ook gesproken over het afleveren vooraf, fijne communicatie. Week van te voren was duidelijk welke dag, dag van te voren duidelijk hoe laat en levering kwam mooi op tijd. Bestelling gecontroleerd en alles in orde. Met het plaatsen van de lichtkoepel kwamen we erachter dan de koepel 105 bij 165 was ipv 100x160.. of dat nu een meet fout bij ons is of een fout in levering laat ik in het midden, of een fout in de opstand, met een handige oom die het heeft opgelost is er niets aan de hand :) Misschien wel goed om dus even te controleren of alle maten goed kloppen en het past voordat je bestelling plaatst en geen handige oom hebt :) Heel tevreden verder!

  • Aanbevelen? Ja
1

tegenvaller

hele dag thuis gebleven voor aflevering: maar niemand gezien en zelf niet even een bericht

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Nicolaas, Dit is heel vervelend. We bieden hier dan ook onze excuses voor aan. Het verhaal van de transporteur is als volgt: De chauffeur heeft uw lichtkoepel helaas bij een andere klant afgeleverd, waardoor hij niet meer het juiste product voor u bij zich had. Dit is helaas een menselijke fout. Uiteraard moeten wij van DaglichtDirect.nl hiervoor onze verantwoording nemen, omdat u een overeenkomst heeft gesloten met ons. Echter is dit volledig buiten onze macht om gebeurd. We komen de lichtkoepel het eerstvolgende aflevermoment bij u afleveren. Met vriendelijke groet, Kenny Anderson DaglichtDirect.nl BV.

10

uitstekend

Uitstekende service goede levering, en nog advies van de bezorger qua boren 2 mm groter ivm krimpen en uitzetten dank jullie wel

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf! Goed advies en hele goede service!!

Top bedrijf! Goed advies en hele goede service!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke site, goede prijzen, betrouwbare aflevering

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima producten,

Snel geleverd, Mooie materialen voor een schappelijke prijs

  • Aanbevelen? Ja
1

Ontevreden!

Een heldere koepel besteld, een melkglas cq doffe koepel geleverd. Helaas moest het dak dicht omdat het de enige mooie dag was en het dak volledig openstond hebben we hem toch geplaatst. Uiteraard hebben we een deel aan klant moeten retourneren aldaar dit niet de afspraak was.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Melvin, Erg jammer dat u ons zo beoordeelt. Daarbij is het feitelijk ook nog eens onjuist wat je schetst. Hieronder zullen we dat weergeven: 1. Lichtkoepel dubbelwandig acrylaat 100x100 opaal. Is het product dat u heeft besteld. Dit is heel erg duidelijk te zien in uw bestelling. Het is logisch dat de lichtkoepel dan niet helder is. 2. U heeft afgehaald in het magazijn in Gorinchem. Aldaar had u kunnen zien dat de bestelde opale lichtkoepel een persoonlijke fout was en u liever een heldere had gehad. Het was geen enkel probleem om deze dan toch nog om te wisselen. Het is jammer dat we bij deze een zeer slechte beoordeling hebben ontvangen, maar hopen je op deze manier toch een goed antwoord gegeven te hebben op de reden dat er een opale lichtkoepel is afgehaald. Met vriendelijke groet, Kenny Anderson DaglichtDirect.nl BV

10

Top

Snelle levering ziet er netjes uit

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Alles op tijd geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service! En bij vragen direct bereikbaar!

Een aanrader, zal zeker nogmaals bestellen als ik nog platen nodig heb!

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle service

Uitstekend in telefonisch contact .behulpzaamheid en levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Levering sneller dan aangegeven

Top

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Fijn bedrijf om mee samen te werken. Goeie communicatie en vriendelijkheid.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Juiste producten geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

TOP

Ten eerste bij mijn gesprek met de persoon over de bestelling was goed,duidelijk, behulpzaam en de manier van uitleg naar mij toe was uitstekend en het heeft geleid dat ik bij jullie heb besteld. En de bezorging is ook goed, behulpzaam en vriendelijk. TOP! Ik zal reclame maken over Daglicht Direct naar mijn Fam: en vrienden. Met vriendelijke groet, J.de Queljoe.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed en snel

Fijne ervaring

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer tevreden

Zeer goede service

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed bereikbaar en vriendelijk.

Polycarbonaat dakplaten besteld. PVC platen gekregen. Gelijk achteraan gebeld en de week erop de juiste gekregen. Nemen direct de telefoon op. Heel fijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Snel en correct geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
9

goed

goed. hebe producten niet gebruikt

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Korrekt geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect geregeld, goede prijs en keurig op tijd bezorgd.

In de doolhof van aanbieders uitgekomen bij daglicht . NL Concurrerende prijs, juist voorraad.

  • Aanbevelen? Ja
8

prettig geholpen

Ging iets mis bij de bestelling, maar werd keurig gebeld en probleem werd zsm verholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

Van product-info tot bestellen en afleveren, "grote klasse!"

10-en geven we niet, anders is er helemaal niets meer te verbeteren en ga je op je ondernemers-lauweren rusten en da's nie goed!

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd