Na 2 foutieve leveringen toch netjes de wandplankdn ontvangen

2x tevergeefs een bezorger aan de telefoon gehad omdat 1x huisnummer op etiket ontbrak en 1x het pakketje toch niet in de bus zat. Uiteindelijk is dit goed opgelost door Vintage Carpets en heb ik dezelfde week de wandplanken nog ontvangen. Blij met de wandplanken!

Sneller levering, en goede kwaliteit

Een dressior besteld, snel geleverd en mooie en goede kwaliteit.

Fantastisch vloerkleed

Ben echt ontzettend blij met mijn vloerkleed. De kleuren zijn precies zoals ze online staan. Ook de levering ben ik zeer tevreden over, super snel. Wat voor mij ook heel belangrijk was, dat het heel makkelijk is om het te stofzuigen ivm allergie.

Snelle levering, mooie industriele mango wandplank

Snelle levering,goed ingepakt en mooi product!

Positief

Super kleed! Erg mooi van kleur en snel geleverd!

Fijne website met genoeg keus! Kleed was snel binnen. De woonkamer heeft meteen meer sfeer :D

Simpel en goed

Simpel te bestellen Komen afspraken na

Mooie meubels, goede bezorging

Pakket kwam netjes op tijd en was goed ingepakt. Klantenservice ook super!

Mooi kleed

Erg mooi kleed geleverd gekregen. Voldoet aan de beschrijving en verwachting. Snelle levering!!

Snel geleverd en mooie spullen. Betrouwbaar site,zeker

Niet proactief

Na het plaatsen van de bestelling blijft het stil vanaf de andere kant. Geen reactie of bevestiging, helemaal niets. Na een aantal weken zelf maar telefonisch contact opgenomen en kreeg ik ook nog eens te horen dat het 8 weken ging duren.

Hi Dirk, Bedankt voor uw feedback. Excuses voor de gang van zaken. Ons team was in de veronderstelling, omdat de levertijd op de productpagina staat aangegeven, het duidelijk was hoelang de levertijd van het product is. We gaan hier zeker mee aan de slag en zorgen dat dit in de toekomst soepeler zal verlopen! Met vriendelijke groet, Team Vintage Carpet

Prachtige stoelen snelle levering

Deze stoelen online besteld, stonden bij loods 5. Zitten heerlijk en waren een dag later al verzonden!

Ruime keus en snelle service

Hier kun je vaker vloerkleden, tafels, kasten, stoelen, banken, wanddecoratie en woonaccessoires kopen. En dat heb ik natuurlijk reeds gedaan ;)

Een uitnodigend hoekje

Wij hebben een salontafel en twee keer een poef aangeschaft via Vintage Carpet en wij zijn erg tevreden. We hadden in ons kantoor een hoekje over wat we graag gezellig en toegankelijk wilde maken en dat is zeker gelukt. Goede kwaliteit, netjes afgeleverd.

Correct geleverd en verpakt

Alles is vlot verlopen, de planken zijn mooi, een beetje ruw afgewerkt maar hoort bij de industriële stijl

Erg snel!

De levering was erg snel! Ik ben zeer tevreden

alles wat je als klant verwacht

Wij hebben een prachtig karpet besteld, betaald en ontvangen en dat geheel conform de service die men belooft, top !!

Erg tevreden

Super mooie wandplanken online besteld. Ze zijn van erg goede kwaliteit! Het pakket werd snel en zeer goed verpakt geleverd. Ik ben er erg blij mee en zou een bestelling bij Vintage Carpet zeker aanraden! Top!!

Snelle levering, perfecte kwaliteit

Een karpet en dan met namen de kleur online kiezen vonden we spannend. Maar ons snel geleverde karpet is perfect! Goeie kwaliteit, voldoet volledig aan de verwachtingen.

Super snelle levering, van een heel mooi product

Duidelijkheid op de site, goede foto's van product, zeer tevreden over de levering en het product

Binnenkort weer wat bestellen.

Hele mooi setje Mangohouten planken besteld. Snel geleverd, en vooral duidelijke communicatie over de bestelling. Binnenkort weer een bestelling plaatsen aangezien ze veel leuke spullen hebben.

Voldeed aan verwachting

Snelle levering en mooie kwaliteit vloerkleed.

Een goed product

Vlotte levering,

Snel geleverd en goed verpakt!

Over Vintage Carpet

Op zoek naar mooie meubelen van hoge kwaliteit voor een lage prijs? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Vintage Carpet biedt een ruim assortiment aan voor elk budget. De collectie bestaat uit vloerkleden, tafels, kasten, stoelen, banken, wanddecoratie en woonaccessoires. Waarom Vintage Carpet? ✓ Gratis bezorging in Nederland* ✓ 14 dagen retourrecht ✓ Een ruim assortiment ✓ 24/7 geopend ✓ Fijne service ✓ Eigen Showroom