Wat je bestelt krijg je snel en goed thuis geleverd!

Dragers van hout gekocht aan de muur, 2 stuks. Zien eruit zoals op de website, snel thuisbezorgd en superblij mee!

Bestelling geplaatst en volgens de verwachte levertijd geleverd. Duidelijk informatie, alles zo als het wenselijk is. Beveel het zeker aan!

Een combinatie van staal en warm hout.

Prachtige meubels. Warm hout met zwart staal. Salontafel, kast en tvkast gekocht. Mooi om te zien en passend in elk interieur. Onze woonkamer knapt er van op. Makkelijk in onderhoud. Levering perfect en op afspraak bezorgd, binnen 2 dagen in huis. Wij zijn er erg blij mee!

Perfect!

Beautiful table, very well done and easy to assembly. The wood and metal parts look great! Very happy with my purchase. Recommend

Kwaliteit- prijsverhouding perfect!

Stevig kleed, mooie afwerking. Kleuren zijn in het echt donkerder. Snelle verzending! Kortom een goede ervaring!

Snelle, vlotte en correcte levering

Alles verlopen zoals het hoort. Zeer tevreden!

Makkelijke website, snelle levering,

Goede ervaring

Netjes verpakt en heel erg blij met het nieuwe kleed, ligt mooi in de woonkamer!

Mooi vloerkleed

Ik ben erg blij met het vloerkleed heel snel geleverd ook!

Tevreden met de bestelling bij vintagecarpet, snelle levering en dat ook nog eens in deze tijd! Zeker een aanrader

Mooie producten en snelle levering

De salontafel set Bart staat heel erg mooi in onze woonkamer en kwam nog sneller dan verwacht!

Tevreden.

Wat ik had besteld en zoals ik het mij had voorgesteld, zo heb ik het ook ontvangen. Zeer tevreden.

Heel erg tevreden

4 stoelen besteld, kreeg ik de volgende werkdag al geleverd. Terwijl het volgens de website wel een week kon duren. Dus erg tevreden mee!

Over Vintage Carpet

Op zoek naar mooie meubelen van hoge kwaliteit voor een lage prijs? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Vintage Carpet biedt een ruim assortiment aan voor elk budget. De collectie bestaat uit vloerkleden, tafels, kasten, stoelen, banken, wanddecoratie en woonaccessoires. Waarom Vintage Carpet? ✓ Gratis bezorging in Nederland* ✓ 14 dagen retourrecht ✓ Een ruim assortiment ✓ 24/7 geopend ✓ Fijne service ✓ Eigen Showroom