Beter dan ik ooit had kunnen bedenken !

Hallo allen die al ervaring hebben met CBN olie , of erover denken dit te gaan doen . Ik kan alleen maar zeggen probeer het baad het niet schaad het niet . Waarom kleine uitleg van mijn kant . Heb echt al jaren (meer dan 20 jaar) paniekaanvallen, waardoor ik inmiddels een angststoornis heb . Zodanig dat ik amper tot weinig uit de deur kom veel vrienden ben verloren en meer . Ook gebruik ik vele medicatie ben diabetes patiënt en hart patiënt hoge cholesterol hoge bloeddruk etc . En werd het afgeraden door de apotheek dit te gebruiken , was koppig want ik wilde me zo graag weer goed voelen en leven .en geen moment spijt van gehad . Daarbij ook nog een overactief hoofd . Ik begon heel sceptisch met deze CBN olie . Maar ik kan jullie vertellen nu na 2 weken is er verschil van dag en nacht . Heb nu een rustig hoofd dat heb ik in heel me leven nooit gekend . Hoofdpijnen zijn zo goed als weg . Bijna tot geen paniekaanvallen meer . En gisteren voor het eerst weer verder van huis afgeweest , wat ik in jaren niet had gedaan (naar een camping geweest door de drukte en prikkels) zo onwaarschijnlijk maar waar . En dit na 2 weken zo ongelooflijk . En nee ik word niet betaald om dit te schrijven het is echt waar . En dan nog geen eens te benoemen hoe goed PLEUNI mij heeft geholpen . Zo betrokken , begeleid je zo fijn kan niks anders zeggen dan dankjewel en mensen twijfel niet probeer het , het kan levends veranderend zijn !! Ik ben overstag en zweer erbij maar dat ben ik .

Super goed goede begeleiding

Hoi mijn naam is Monique ik gebruik ook de cbn 2500 .jaren lang aan de antidepressiva gezeten nu er vanaf door de cbn olie geen angst en paniekaanvallen meer ook geen pijn meer in mijn darmen en hele lichaam is de pijn ook weg ben blij met de hulp en begeleiding van pleuni Liefs bedankt

Fantoompijn… WEG!

Mijn moeder haar been werd geamputeerd en ze kreeg vreselijke fantoompijnen. De artsen konden daar niet goed iets tegen doen en ze huilde veel van de pijnen. Na een grondig onderzoek en de hulp van Pleuni, zijn we gestart met CBN olie. Al de eerste dag ervaarde ze minder pijn en al snel had ze helemaal geen fantoompijn meer. Echt wonderlijk, daarbij sliep ze veel beter. Nu is ze met het gebruik gestopt aangezien ze geen fantoompijn meer heeft. Echt een wondermiddel en aanrader!

De olie werkt goed, ook goede begeleiding!

Super product en goede behulpzame ondersteuning

Super product , wordt hier voor diverse dingen ingezet Bij ene dochter voor het autisme , bij andere dochter bij menstruatieklachten en hoofdpijn en bij mijzelf voor de pijnlijke stroeve handen En een paar druppeltjes zijn al voldoende

Goed contact

Goed advies over de juiste dosering. Makkelijk, persoonlijk contact. Daardoor goed advies, de druppels werken zeer goed voor mij. Pijn in gewrichten stuk verminderd, kom de dag goed door en slaap weer!

Goede ervaring met cbn olie , heb veel minder pijn.

Ik heb fybromyalgie en heb daardoor veel pijnklachten. Door het gebruik van cbn olie wordt het allemaal een stuk dragelijker.

Uitstekend.eigenwijs

Ik gebruik cbn full spectrum nu 3 weken en heb er baat bij ik heb fibromilagie.atrose.vaatlijden Ik mocht het voor mijn vaatlijden niet hebben van de huisarts maar heb toch doorgezet en kan alleen maar zeggen ook daarvoor werkt het heel goed het kan geen kwaad dus zou ik mensen die er ook last van hebben zeggen doe het gewoon en maak.he geen zorgen ik ben er van opgeknapt

Geen pijn meer

Toen ik begon in achterhoofd dit zal ook wel niet werken. Ik heb namelijk fibromyalgie en daar is geen medicijn voor zeggen ze. Dus wel. Bij mij werkt het heel goed. Op het moment geen pijn meer en dat na 2 weken.

Super kwaliteit werkt prima!

Gebruik de olie nu een maand en ervaar door de dag heen meer energie en voel me fitter. Helpt me ook tegen mijn vele klachten van de overgang. En t verbetert ook mijn slaap, ik slaap dieper en langer. Top product!

De CBN olie en de goede begeleiding helpen mij enorm bij mijn fibromyalgie.

Sinds ik zo’n 2 maand geleden de CBN olie ben gaan gebruiken voor mijn fibromyalgie en de erge hoofdpijn die daarbij gepaard gaat, heb ik nu bijna geen pijnstillers meer nodig. De begeleiding van Pleuni is daarbij super. Ik blijf zeker de olie gebruiken. Ook slaap ik hierdoor veel beter.

Pijn in mijn vingers is echt veel minder

Zo fijn in de nacht niet meer wakker te worden Geen vreselijke pijn meer in mijn vingers.

Wauw , wat ben ik blij dat ik dit gevonden heb!

Dochter met Ass, adhd , super nerveus, woede uitbarstingen voor het minste, ging overal een strijd aan met huilen als gevolg. Wanneer ze ik haar bui terecht kwam was het moeilijk om haar eruit te krijgen. Wij geven nu 1 week CBN olie en wauw wat een verschil. Woede uitbarstingen zijn bij ons verleden tijd. Adhd is ook wel veel beter. Werden aangesproken wat we deden want er was duidelijk een verschil. Wat een hulp kreeg ik hier ook toen ik het bestelde! Bedankt dat je samen met mij naar de juiste dosering hebt gezocht! #bedankt dat dit op mijn pad is gekomen!

Olie met n gouden randje

Door mijn fibromyalgie heb ik elke dag pijn en ben erg moe. Na t volgen van n intensief revalidatietraject ben ik 80 % pijnvrij. De cbn olie zorgt ervoor dat ik voor 95 % pijnvrij ben. Het haalt de laatste scherpe kantjes eraf. Ik kan mijn dagelijkse dingen weer doen!

Haalt de stress weg uit mijn lichaam

Ik ben de olie gaan gebruiken toen ik de diagnose LS kreeg. Nu blijkt dit reuze mee te vallen gelukkig. Ondertussen heb ik de voordelen van de olie leren kennen. Het helpt onder andere bij rugpijn - haalt de stress er omheen weg - en ik slaap er ook beter van. Ook blijf ik het gebruiken om mijn immuunsysteem te ondersteunen nu ik ouder word (57 deze maand). Ik heb paarden aan huis en altijd veel fysiek werk dus blijf graag fit en sterk!

Tevreden!

Zelf ben ik deze olie onder andere gaan gebruiken voor pijnklachten, maar ik gebruik t nog tekort om daar iets over te kunnen schrijven. Wel heb ik gisterenavond lekker geslapen door deze olie, terwijl ik al heel lang thc olie gebruikte daarvoor, omdat niks anders hielp, dus daar ben ik heel tevreden mee, ook omdat je niet stoned of high wordt van deze olie. Ik heb mijn dochter van 12 jaar, 2 druppels van de olie gegeven, omdat ze last van menstruatie krampen had, en na een half uurtje vroeg ik haar of ze nog last had, en ze zei nee. Deze olie werkt daar dus ook goed voor! Het contact met Pleunie vind ik ook erg fijn. Hele lieve vrouw. Is erg betrokken, ze vraagt regelmatig hoe het gaat en beantwoord al je vragen. Top!

Eindelijk resultaat

Ik ben de olie gaan gebruiken voor klachten van de Fybromyalgie. Het geeft echt een resultaat. Ik kan nu weer letterlijk uit de voeten. De begeleiding na aankoop over gebruik en advies zijn een extra service!

Betrokken advies & snelle service.

De full spectrum olie doet mij goed . Duidelijk beter in lijf en leden. Iets hoger doseren indien nodig . Passend gebruik werkt goed !

Werkt goed voor slaapprobleem

Product werkt voor mij goed voor inslaapprobleem! Lijkt te zorgen voor rust in het hoofd waardoor de slaap makkelijker komt. Pleuni is erg betrokken en denkt goed met je mee. Ik raad het dan ook voor iedereen aan die te maken heeft met slaapproblemen.

Had ik veel eerder moeten doen !!

Ik gebruik de olie voor de nacht . De kwaliteit van slaap is zoveel beter ben ontspannen wordt niet overal meer wakker van. Slaap dieper . In de ochtend nu uitgerust wakker

Wordt goed geholpen

Wordt goed geholpen en het wordt uitgelegd. Nu paar weken bezig en merk verschil. Begeleiding is ook goed.

Helpt me de pijnlijke ongemakken te verminderen.

Een paar druppels per dag is voldoende.

Helpt echt bij slecht slapen!

Na het bekijken/lezen (en overleggen met Pleuni) van de site toch besloten om het te proberen. Ik had veel last van overgangsklachten en sliep slecht. Voor mijn overgangsklachten heb ik medicijnen. Het gebruik van deze druppels zorgde ervoor dat ik beter sliep. Ik gebruik deze nu alleen in de avond voor het slapen gaan. Wat ook erg fijn is is dat er veel contact is met Pleuni, ze denkt met je mee en geeft super fijn en vooral eerlijk advies. Mocht je twijfelen dan zou ik het zeker proberen.

Ongelofelijk

Ik heb na een herseninfarct ontzettend veel pijn neurologische pijn, ik heb verschillende pijnstillers gekregen en zelfs antidepressiva voor de pijn maar niks heeft geholpen, cbn was echt mijn redmiddel, sinds ik het gebruik voel ik veel beter stijfheid is minder scherpe pijn is aan de mindere kant

Super service.

Ondersteuning vanuit de organisatie is super. Na enige tijd het gebruiken van de olie voel ik zeker vooruitgang. Ik raad het zeker aan vooral als je onverklaarbare klachten hebt zoals ik. Het is het waard om de olie te gebruiken.

P C Hooftstraat 52

5344 XD Oss

Over CBN Olie Shop

CBN Olie Full Spectrum is een nieuw natuurlijk product wat voor veel mensen een toegevoegde waarde zou kunnen hebben.