Snelle levering en lekker product

De levering is top uitgevoerd, met voldoende communicatie vooraf. Heel belangrijk aangezien het over diepgevroren producten gaat. Smaak van de shotjes is lekker maar vind het prijzig. Dus heel interessant wanneer het 1+1 is, de volle pot zou ik er nooit voor geven.

Heerlijk sap

Het is lekker

Ben net gestart, het smaakt goed. Op langer termijn nog geen idee

zeer te vreden

netjes geleverd wel veel in de vriezer! smaak is goed en het volhouden ook heb er weinig echter trek bij terwijl ik echt een snoeper ben vind de prijs erg hoog vandaar een 8

Mijn ervaring is goed.

Goedemiddag, Ik heb de flesjes na ontvangst in de vriezer gedaan. En heb er nu 2 gebruikt. En ik wil zeggen het bevalt? Als ze op zijn. Plaats ik mogelijk weer een bestelling? Vindt de verpakking netjes en correct.

De lekkerste gembershots!

Elke ochtend neem ik een gembershot voor ik aan mijn dag begin. Het is zo lekker en geeft je veel energie! Een moment waar ik telkens weer naar uitkijk!

Super lekker

Lekker biologisch.

Sinds ik iedere ochtend 1 shotje gember en kurkuma neem heb ik stukken minder last van mijn reuma. Ook het opgeblazen gevoel is weg en heb weer energie voor 10.

Ieder zijn smaak

Ik heb meerdere sapkuren gedaan en persoonlijk vond ik deze van dr. Veggie niet lekker, de eerste dag heb ik mezelf er door heen geslagen maar de dagen erna heb ik de meeste flesjes, helaas, na een paar slokken weggegooid.

Goede levering en lekkere shots! 1 tip: op het etiket staat levensijl ipv levensstijl

Keurige levering van een goed product.

Heel tevreden, wel behoorlijk hoog geprijsd

Goede producten en snelle levering

Voor het eerst besteld bij Dr Veggie. Volgende dag netjes geleverd met persoonlijk kaartje erbij. Producten zijn ook echt goed. Aanrader.

Heerlijke gember shots!

Een friezer vol met gember shots is een feestje, elke dag begin ik met een boost! De smaak is lekker en fris, verhouding goed en de gember zorgt voor een lekkere pit.

Heerlijke smaak. De versheid proef je

Echter heb ik niet zodanig de potjes gekregen dat ik het schema helemaal kon volgen. Zo had ik pastinaak en sla te kort. Had wel voldoende potjes. of het schema klopt niet

Goed te drinken

Ik heb de 3 dagen detox met spirulina gevolgd. Ik vond de drankjes goed te drinken, de ene wel lekkerder dan de ander. Merkte wel met de immense kou buiten ik het moeilijk warm kreeg en op dag 3 het schema wat heb aangepast zodat ik voor de lunch een warm eitje kon eten, dit ipv 2 drankjes die ik de dag erna dronk. Ik wil dit wel vaker doen

Goede service, lekkere sapjes, goed vol te houden.

De sapjes zijn lekker, de een wat lekkerder dan de ander. Goede service, netjes bezorgd. Het enige wat ik nog mis is een plan/tips voor het op en afbouwen. Zou fijn zijn als dat ook in het pakket erbij zit. Verder had ik verwacht dat het een zware strijd zou worden voor een food-lover als ik. Maar ik vond het goed vol te houden. Doordat je niet kauwt moet je wel vaker je tanden poetsen. Ze voelen snel wat slijmerig aan.

Heerlijke pittige Healty gembershots

Smakelijke sappen met een duidelijk plan

Fijn dat alles zo helder was wat betreft sap schema. De voorbereiding (afbouw voeding) en opbouw nadien mag wel meer helder in het pakket benoemd worden. Vooral het opbouwen er na, wat moet je wel en vooral niet doen, dat miste ik nog. Verder hele smaakvolle sappen, absoluut niet 'vies'. Goed helder schema. Aflevering was top.

Redelijk oke op sommige vlakken.

Levering is geweldig geregeld en alles ook goed vormgegeven. Mooi dat er per dag alles op geschreven is. Maar my god ik krijg het gewoon niet weg. De smaak is zo niet mijn ding. Ik heb voor 5 dagen besteld, kwam niet verder dan dag 2. Dag 3 kreeg ik echt de kots van de drankjes. Misschien voor een ander heerlijk maar het spijt mij ik vond het verschrikkelijk.

Perfect!

Alleen de flesjes zijn wat ongemakkelijk om uit te drinken.

4 kilo kwijt!

Het was te doen maar wel pittig. Af en toe gesmokkeld met wat rauwkost. Ik heb alleen 4 nachten niet geslapen dus dat vind ik erg vervelend. Komt dit vaker voor? Meer energie maar niet slapen trek ik slecht! Lig uren wakker.

Deze groentesappen smaken heerlijk en top service!

Weggegooid geld

De doppen waren niet goed gesloten. Over 2 dagen was de helft al leeggelopen en overal zat onder de gele kurkuma shot. Niets voor niets schoonmaak.

Goed vol te houden, achteraf veel honger

De 3-daagse sapkuur zelf is goed vol te houden. Echter in de dagen erna merkte ik dat mijn lichaam geen energie had en ik meer moest eten dan daarvoor om mijn dag goed door te komen zonder flauw te worden. Hierdoor is het effect van mijn kuur niet wat ik ervan hoopte.

Gezond en makkelijk

Ik heb de drie dagen detox gedaan! Het is allemaal te drinken maar heb wel echt honger aan t einde van de dag.