Goed, allen de smaaken van bepaalde sappen vond ik niet lekker

Fijn evaring, er waren precies genoeg sappen. Alleen de paprika smaken vond ik niet lekker, dus daar had ik heel veel moeite mee.

Was even afzien, maar deze kuur heeft zo veel goed gedaan!

Ik heb de kuur van drie dagen gedaan. Dit was mijn eerste bestelling bij Dr. Veggie, maar had wel al vaker een kuur via andere sites gedaan en zelf gemaakt. Maar ik ben super tevreden over deze kuur. Een heel duidelijk overzicht van welke sappen welk tijdstip, erg gevarieerd en goeie/smaakvolle sappen! Eerste dag was even aanpoten, maar toen ik wakker werd voelde ik mij uitgeslapen en energiek! Derde dag dacht ik: had ik toch maar de kuur van 5 dagen gedaan. Maar dat is voor de volgende keer. 3 kg afgevallen, energiek, voel mij strak (ook zichtbaar verschil) en heb zin om weer lekker gezond te eten met af en toe een sapje als aanvulling.

Het was makkelijk vol te houden, totaal geen honger gevoel. 5 dagen waren goed vol te houden, ik ga het zeker vaker doen. Het idee is nu om dit 2x per jaar 5 dagen te doen. Super snelle levering.

Suikerverslaving is weg!

Ik was erg verslaafd aan suikers en iedere avond moest ik zoetigheid hebben en daar kon ik niet mee stoppen. Ondanks het vele sporten begon mijn gewicht toe te nemen. Ik moest wat doen. Ik kwam veggie tegen. Ik was in het begin sceptische, maar ik had mij voorgenomen om dit vol te houden. Ik dacht ga veel honger ervaren, maar dat had ik niet. Wat ik altijd ervaar. Dag 3 had ik geen honger, maar je ervaart een leeg gevoel. Alleen ik had niet het gevoel dat ik zoetigheid wilde. Langzaam alles weer opgebouwd en ik pak in de avond wel wat, maar het snoepen is gestopt.

Hi Yvonne, Bedankt voor je review! Wat goed om te horen dat je suikerverslaving weg is. Daar mag je echt heel trots op zijn. Met zo een detox sapkuur reset jij echt je lichaam en dat voelt zo fijn. Nu lekker genieten van het welverdiende detox-gevoel! Met vriendelijke groet, Annemie

Ideaal en lekker.

Goede levering, smaak is uitstekend en ideaal binnen 24 uur ontdooit.

Hi Alice, Bedankt voor die 10 en je mooie woorden! Blij dat alles goed gegaan is en dat je ervan genoten hebt. Nu lekker genieten van het welverdiende detox-gevoel! Met vriendelijke groet, Annemie

Lekkere sappen , nette levering!

Fijne verrassing dat de sappen echt lekker smaken . Ik heb vaker sap detoxen gedaan en kan zeggen dat sommige groenten sappen echt een marteling zijn . Ook gelukkig veel variatie en dat helpt met volhouden!

Hi Elena, Bedankt voor je review! Wat leuk dat je zo van onze sappen hebt kunnen genieten. Wij produceren ze namelijk zelf met verse en natuurlijke ingrediënten. Nu lekker genieten van het welverdiende detox-gevoel! Met vriendelijke groet, Annemie

Heerlijke sapjes voor een nette prijs

De sapkuur van 3 dagen is goed uit te houden, mede door de goede afwisseling van smaken en voldoende sapjes verspreid over de dag.

Hi Linda, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat alles je goed bevallen is en dat je de sapjes heerlijk vond. Geniet van het fijne detox-gevoel! Met vriendelijke groet, Annemie

Quick delivery and good selection

Package was delivered quick and without delay. The bottles offer a wide selection. I have to admit that they don't all taste good but I was not expecting that anyways. Do far I am happy with my purchase.

Hi Vanessa, Thank you so much for your review! I am happy to hear that everything went well and that you are happy with your purchase. In case of your next order feel free to send us an e-mail or to call us if you would like to replace some flavors for other ones. We would be very happy to do this for you! I wish you all the best, Kind regards, Annemie

Als vanouds tevreden

Keurige levering en goede kwaliteit.

Hi Ingrid, Bedankt voor je review! Je bent er inderdaad al sinds het begin van ons avontuur bij en daar willen wij jou oprecht voor bedanken. Dat vinden wij echt fantastisch! Fijn dat je nog steeds helemaal tevreden bent over de kwaliteit van ons product en de levering. Mocht er ooit iets zijn, aarzel dan niet om ons even te bellen! Met vriendelijke groet, Annemie

Had het echt niet zó goed verwacht!

Ik was een beetje sceptisch toen ik met de kuur begon, omdat ik natuurlijk niet wist wat de bijwerkingen en gevolgen zouden zijn. Wel wilde ik het erg graag doen om mij beter te voelen in mijn lichaam. De eerste dag ging eigenlijk veel beter dan verwacht. Geen last van honger en meer dan genoeg energie om te gaan sporten. De tweede dag kreeg ik een beetje last van vermoeidheid, maar dat duurde maar voor eventjes. De derde dag ging ook weer erg makkelijk voorbij. Als ik ernaar terugkijk had ik zelfs een langere kuur willen proberen! Het enige wat ik miste was het kauwen op iets, maar verder is dit geweldig! 3 KG in 3 dagen eraf en ik heb mij nooit beter gevoeld. Ik raad het iedereen zeker aan en ik kan niet wachten om het weer te kunnen doen.

Hi Daniella, Bedankt voor je review en het mooie cijfer! Wat leuk om te lezen dat jouw eerste sapkuur jou zo goed is bevallen. Je hebt het heel goed volgehouden ondanks je het miste om op iets te kauwen. Geniet nu van het fijne gevoel en wij voorzien je volgende keer graag weer van een gepaste detox sapkuur! Met vriendelijke groet, Annemie

Heerlijk….

Ik kon maar niet afvallen en wilde mijn lijf resetten en kwam uit bij jullie. Heb de 3 dagen detox gedaan! Alle shotjes waren heerlijk behalve de rode kool. Geen hongergevoel gehad en vond het jammer dat ik klaar was. Resultaat na 3 dagen. Rustige huid, energiek en 3 kg kwijt… super blij!! Ga dit vaker doen!

Hi Carolien, Bedankt voor je review en mooie cijfer!! Wat fijn om te lezen dat je bij ons bent uitgekomen en dat alles naar wens was. Heerlijk dat jij je doelen hebt gehaald en nu dus kunt genieten van een volledige reset, precies waar je naar op zoek was. Weet dat je de volgende keer kunt vragen om de rode kool om te wisselen voor een andere smaak! Dat doen wij graag voor je. Geniet van het gevoel! Met vriendelijke groet, Annemie

Smaakvolle sapjes

Lekker sapjes, prima product! Komen na wat ze beloven.

Hi Isa, Bedankt voor de mooie woorden! Daar worden wij heel erg blij van. Met vriendelijke groet, Annemie

Vurrukkuluk !!!

Mooie combinatie van groenten en fruit waardoor de smaak elke keer een verrassing is.

Hi Sabine, Dank je wel voor je review en het mooie cijfer! Wat leuk om te lezen dat jij onze sappen super lekker vond en dat je er elke keer weer door verrast werd. Laat ons weten wat jouw lievelingssmaak was! Met vriendelijke groet, Annemie

Niks voor mij.

Helaas niks voor mij. De smaken zijn mij vies tegen gevallen, aan elk flesje zat naar mijn idee een aarde smaak. Ook vond ik alle smaken op elkaar lijken, hierdoor ging het mij helaas al snel tegenstaan om de sap überhaupt te drinken. Ik had verwacht dat de sap iets dikker zou zijn, het was echt een waterachtige substantie. Wel 1 kilo kwijt, maar dat kan ook zijn omdat ik op dag 2 en 3 liever niks binnen kreeg, dan de sap…. Smaken verschillen natuurlijk, maar voor mij helaas nooit meer.

Hi Gerdien, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Wat jammer dat de detox sapkuur jou niet is bevallen. Een detox sapkuur is zeker niet gemakkelijk en niet voor iedereen. Groentesappen smaken net iets anders in vergelijking met sappen die je vaker drinkt. Dat kan het soms wat moeilijker maken. Wij nemen je feedback over de dikte van de sappen intern mee! Met vriendelijke groet, Annemie

Het viel flink tegen

Het bestellen ging goed, de levering was snel en netjes. Alles kwam bevroren binnen. Ik begon met goede moed. De honger en hoofdpijn had ik ingecalculeerd maar wat erg tegen viel was de smaak. De flesjes hadden een soort van muffe, grond smaak en vieze nasmaak. De flesjes gingen steeds meer hetzelfde smaken en gingen me steeds meer tegenstaan. Ik heb het 2 dagen volgehouden. Ik had voor 5 dagen besteld. Heel erg jammer…..

Hi Marlies, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Fijn om te lezen dat het bestellen en de levering goed is verlopen. Jammer dat de smaken jou niet helemaal bevielen. Soms kan het zijn dat je moet wennen aan de smaak van groentesappen omdat ze minder zoet smaken dan andere sappen. Probeer over een tijdje nog eens een flesje uit, deze kun je namelijk tot 8 maanden in je vriezer bewaren. Wortel en Chinese kool zijn namelijk net wat zoeter van smaak. Mochten wij jou nog ergens mee kunnen helpen, horen wij het graag! Met vriendelijke groet, Annemie

Goed vol te houden!

Na de sapkuur van Dr. Veggie van 3 dagen voel ik me goed en ben ik 2.2 kg lichter. De sapjes waren best wel lekker, dus het was geen straf om er elke 1,5/2 uur 1 te nemen. Wel had ik trek in alles wat ik nu niet mocht, maar ik vond het leuk en effectief om te proberen.

Hi Julia, Bedankt voor je review en het mooie cijfer! Wat leuk om te lezen dat alles naar wens was en dat jij je goed voelt. Je mag heel trots zijn op jezelf dat je het hebt geprobeerd en dat je alle verleidingen hebt weerstaan. Met vriendelijke groet, Annemie

Lekkere sapjes en shots

De sapjes en shots zijn heerlijk. Ik heb de 3 dagen basic detox gedaan. Ik heb vaker een sapkuur gedaan, dit was de eerste keer bij dr. Veggie en het beviel me prima. Als single moeder van een peuter, waar de maaltijd momenten centraal staan, is het lastig om uit te leggen waarom we 3 dagen niet samen eten. Buiten dat is de sapkuur goed bevallen en ben ik het meeste overtollig vocht weer kwijt en voel ik me weer een beetje ge-reset.

Hi Vanessa, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven! Wat leuk om te lezen dat jij onze sapjes en shots lekker vond. Ze zijn met veel liefde gemaakt. Fijn dat onze detox jou een reset gevoel heeft gegeven. Kinderen vinden onze sappen heel erg lekker, dus als je een volgende keer nog wat wenst te bestellen stoppen wij er graag een flesje bij zodat je kindje het ook kan proeven! Geniet van het fijne gevoel! Met vriendelijke groet, Annemie

een andere ervaring van groente

vult prima geen honger gevoel , goed beschreven over de dag vond het soms wat te veel doorgeschoven naar een volgende dag van 3 dagen 5 dagen gemaakt (ontbijt normaal niet , maar naar 1 dag weet je toch dat je in de morgen wel moet nemen) merk toch dat veel drankjes gezoet waren en niet altijd de juiste smaak naar boven kwam soms wat eentonig hou niet van zoet

Hi Sonja, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons te delen. Fijn dat je geen hongergevoel hebt ervaren en dat je zelf hebt besloten om de sappen te verspreiden. Sommige groenten hebben van nature een ietwat zoetere smaak zoals wortel, chinese kool of paprika. Onze sappen zijn 100% natuurlijke en verse ingrediënten en bevatten geen toegevoegde middelen. De smaak is dus volledig natuurlijk. Je mag ons altijd een berichtje sturen als bij een volgende bestelling wat smaken wil omwisselen met andere smaken die je lekkerder vond. Met vriendelijke groet, Annemie

Uitdagend maar veel van geleerd

Het was voor mij vooral een mentale uitdaging om niet af en toe wat te snacken tussendoor. Het honger gevoel bleef voor een groot deel van de 3 dagen weg. Wel weet ik dat langer dan 3 dagen voor mij te uitputtend zou worden en ik heb ook niet veel fysieks gedaan tijdens de detox om het haalbaar te maken. Het besef dat mijn lichaam niet extreem veel nodig heeft, heeft mij van een aantal slechte gewoontes afgeholpen.

Hi Marije, Bedankt voor je review! Wat leuk om te lezen dat de sapkuur jou goed heeft gedaan en dat jij van een aantal slechte gewoontes af bent. Dat is precies waar een detox sapkuur voor bedoeld is! Een reset voor je lichaam. Je mag trots zijn op jezelf dat je niet hebt toegegeven aan de snacks tussendoor, want een detox is zeker niet makkelijk. You did it! Wij wensen je heel veel succes met je gezonde levensstijl. Met vriendelijke groet, Annemie

Smaakvolle sapkuur, goed vol te houden

Boven verwachting heerlijke sapjes. Heb totaal geen honger gevoel gehad, bij deze sapkuur krijg je net iets meer sapjes dat maakt echt een verschil.

Hi Ellen, Bedankt voor je review en het mooie cijfer. Fijn om te horen dat de detox sapkuur jou zo goed is bevallen. Bij de detox sapkuur van Dr.Veggie krijg je inderdaad meer sapjes in tegenstelling tot anderen. Met vriendelijke groet, Annemie

Geen aanrader

Na twee dagen gestopt, ziek van geworden en zo slap als een vaatdoek. Heb ervaring met detoxen/vasten, maar dit nog nooit meegemaakt.

Hi Ben, Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat deze detox niet liep zoals je het gewend bent. Een detox sapkuur is zeker niet makkelijk en zo een gevoel heeft vaak te maken met de voorbereiding en je huidige levensstijl. De voorbereiding of 'pretox' is een heel belangrijk onderdeel bij een detox sapkuur. De manier waarop jij je voorbereidt, je huidige gewoontes en de omgeving waarin jij je bevindt, hebben veel invloed op hoe jouw lichaam tijdens een sapkuur reageert. Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, hoor ik het graag! Met vriendelijke groet, Annemie

Zeer geslaagd en smaakvol.

Prijs kwaliteitverhouding is heel goed. Smaak is prima daardoor goed vol te houden.

Hi Wilma, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat alles naar wens was en dat je van onze smaken hebt genoten. Met vriendelijke groet, Annemie

Alles perfect aangeleverd en een fijn schema erbij! Werkt zoals beschreven. De sapjes zijn goed te doen, sommige zelfs lekker! Ik zou het zo weer doen!

Hi Lauri, Bedankt voor je review en die mooie 10! Fijn om te lezen dat alles naar wens was, zowel de service als begeleiding bij je detox. Mocht je volgende keer een paar sapjes willen vervangen met andere sapjes mag je ons altijd een berichtje sturen. Met vriendelijke groet, Annemie

Echt super lekker!

Top: ik was een beetje bang hoe het zou smaken. Ik hield mijn neus voor de zekerheid dicht, maar de drankjes zijn gewoon lekker! Tip: Al dat plastic zat mij wel dwars. Las dat het van gerecycled plastic was maar zo zag het er niet uit en sowieso niet helemaal 2022. Ik heb alles maar afgewassen en bewaard voor als ik zelf shakes ga maken voor onderweg.

Hi Nadira, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat onze sappen jou goed bevallen zijn. De flessen die wij gebruiken, zijn inderdaad gemaakt van 100% gerecycled plastic. Dat wil zeggen dat als je deze bij het plastic afval gooit, ze weer worden herbruikt. Mocht je hier nog vragen over hebben, hoor ik graag van je! Met vriendelijke groet, Annemie

Gevarieerde sapjes die me een reset gaven die ik nodig had

Netjes geleverd, gevarieerde smaken.

Hi Bea, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat wij jou de reset hebben kunnen geven die je nodig had en dat alles naar wens is gelopen. Met vriendelijke groet, Annemie