Top sapjes en heerlijke thee

Goede bezorging, lekkere sapjes, duidelijk boekje en heerlijke thee. Alleen de soep vond ik een beetje waterig.

Goede eerste detoxervaring

Lekkere sapjes, makkelijk te lezen schema!

Hi Wai Lam, Hartelijk bedankt voor je review en cijfer. Wij vinden het heel fijn om te horen dat alles jou heel goed is bevallen. Met vriendelijke groet, Carola

Erg smaakvol

De drie dagen met Dr Veggie makkelijk doorstaan. Heerlijke sapjes en makkelijk mee te nemen ook naar werk.

Hi Sonja, Hartelijk bedankt voor je review. Wat goed om te horen dat de 3 daagse sapkuur jou zo goed is bevallen. Ook super goed dat je de sappen mee hebt genomen naar je werk en daar ook hebt kunnen genieten van de sappen. Met vriendelijke groet, Carola

Lekker, fris en gezond

Vond het een fijne ervaring, verassende smaken en goede combinaties

Hi Mitty, Heel erg bedankt voor je review. Wat goed om te horen dat je alles zo fijn hebt ervaren. En dat onze sappen ook goed zijn bevallen . Met vriendelijke groet, Carola

Heerlijke sapjes voor korte detox-kuur

De sapjes zijn erg smakelijk en veel variatie. Het was niet heel moeilijk om de detox-kuur van 3 dagen vol te houden. De gembershot was wel even wennen, maar erg effectief in de ochtend. Langere tijd geen trek waardoor het goed vol te houden is.

Hi Claudia, Hartelijk bedankt voor je review en cijfer. Wat leuk om te horen dat de sapkuur voor jou goed vol te houden was. En dat je de sappen smakelijk vond en veel variatie. Met vriendelijke groet, Carol

Gezonde, betaalbare en lekkere sapkuur.

Ik heb verschillende kuren met elkaar vergeleken en deze je is en de meest betaalbare enorm gezond en zelfs lekker. Alles wordt diep ingevroren bezorgd dus nog verser.

Hi Hanneke, Hartelijk bedankt voor je mooie review en cijfer. Wat leuk om te horen dat onze sapkuur jouw zo goed is bevallen. En dat je onze sappen lekker en gezond vind. Met vriendelijke groet, Carola

Smakelijk 5daags detoxpakket van goede kwaliteit

Netjes diepgevroren bezorgd, gevarieerde sapjes en pittige shotjes. Helder schema. Smaakvol en gezond!

Hi Am, Hartelijk bedankt voor je review. Heel er leuk om te horen dat de sapkuur jouw goed is bevallen. Ook goed om te horen dat je het schema duidelijk vond en de smaken van onze sappen gevarieerd vind. Me vriendelijke groet, Carola

Top! Lekker en effectief

Heel erg tevreden over deze kuur! Ben zelf voor een driedaagse gegaan, en het heeft het effect gehad wat ik hoopte. 2,8 kilo eraf en voelde me top naderhand. Eerste dag pittig, daarna goed te doen, mede door de sapjes die echt lekker smaakten (vooral de kleine shotjes!) Zou het zeker nog een keertje doen. Nienke

Hi Nienke, Heel erg bedankt voor je review. Wat goed om te horen dat de detox sapkuur jouw zo is bevallen. En wat een top resultaat. hou het goede gevoel goed vast. Hopelijk mogen wij jouw in de toekomst weer voorzien van een sapkuur. Met vriendelijke groet, Carola

Heel goed, ik ben tevreden

Heel goed ik ben blij met een top resultaat

Hi Nancy, Heel erg bedankt voor je review en cijfer. Wat leuk om te horen dat alles zo goed is gegaan en dat je een top resultaat er aan over hebt gehouden. Met vriendelijke groet, Carola

Snel geregeld

Goede service en super producten!!

Hi Loeky, Hartelijk bedank voor je review en cijfer. Heel erg leuk om te horen dat je onze service en producten helemaal goed vind. Met vriendelijke groet, Carola

Heel goed!

Voor de 3e x besteld. Netjes de volgende dag geleverd. Heel blij! Voel me altijd heel goed na de 3 daagse detox.....en dan kan ik ook makkelijker doorgaan met lijnen!

Hi Carolien, Heel erg bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat de detox sapkuur jouw zo goed bevalt. Hou het goede gevoel vast en hopelijk kunnen wij jij in de toekomst weer voorzien van een detox sapkuur. Met vriendelijke groet, Carola

Heerlijke boost

Lekkere sapjes en hele duidelijke afspraken over levering. Top!

Hi Eline, Hartelijk bedankt voor je review en cijfer. Heel erg goed om te horen dat alles zo naar wens is verlopen. Met vriendelijke groet, Carola

Jammer dat er geen fruitsappen in het pakket waren. Was goed te doen.

Snelle levering en bevroren aankomst. Top

Hi Bert, Hartelijk bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat alles zo naar wensen is verlopen. Met vriendelijke groet, Carola

Taste can be improved

Few things I have spotted from my order: 1. Dag 1 1x incorrect flavour was missing from the order. I got the correct number of bottles but not the correct flavour (only dag 1). 2. The juice flavours are lacking a kick. I am on my 4th day and I don’t have a favourite at all. I am abit surprise with that considering the variety 3. You should include in middle of detox one bonus drink that tastes really good. It helps with resetting mouth taste 4. The red drinks (I think biet/rode look oriented) are not very nice and they have very overpowering taste. You need to balance the flavours in those drinks

Hi Zaid, Thank you very much for your review. Sorry to hear you had the wrong taste on the first day. The red drinks have a intens tast that many people have to get used to. You have completed the detox well done. Best regards, Carola

Super drankjes!

Ik heb afgelopen 3 dagen gedetoxed met de drankjes van Dr. Veggie, en ik ben erg tevreden. De drankjes smaken goed en je krijgt er een vet handig schema met elke 2 uur een drankje. Hierdoor bijna geen honger gevoel gekregen. Ik raad deze drankjes zeker aan voor iedereen die zich fitter wil voelen, af wil vallen, etc.

Hi Lisa, Heel erg bedankt voor je mooie review. Wij vinden het heel erg leuk om te horen dat de detox sapkuur jouw zo goed is bevallen. En dat alle smaken van onze sappen ook lekker vind. Met vriendelijke groet, Carola

Niet na te maken!

De sapjes zijn zo lekker dat zelfgemaakte niet in de buurt komen! Ik gun het mezelf om op dagen dat ik niet aan m’n groenten kom zo’n heerlijk flesje achterover sla!

Hi Mirjam, Heel erg bedankt voor je mooie review. Wat leuk om te horen dat je de smaken van onze sappen zo lekker vind. Hopelijk kunnen we jou ook in de toekomst voorzien van onze sappen. Met vriendelijke groet, Carola

Perfect geregeld alles. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Hi Hans, Heel erg bedankt voor je mooie review. Wij zijn heel erg blij om te horen dat alles jouw zo goed is bevallen. We hopen je in de toekomst weer te mogen voorzien van onze sappen. Met vriendelijke groet, Carola

Prima vol te houden detox kuur

Ik heb de 3 dagen gedaan. Dat was heel goed te doen. De smaken zijn goed. Ik ben in 3 dagen 2,5 kilo afgevallen. Een mooie bijkomstigheid. EN ik voel me goed. Nu wil ik elke week een dag sappen.

Hi Hennie, Heel erg bedankt voor je review. Heel erg leuk om te horen dat alles jou zo goed is bevallen en wat een mooi resultaat heb je bereikt. Hou je goede gevoel goed vast. Met vriendelijke groet, Carola

Even doorzetten...

Dit was m'n eerste keer detoxen. Ik moet zeggen dat het wel even doorzetten is en dat je beter wat afleiding kunt hebben, zodat je niet steeds aan eten denkt. De sapjes waren prima en doordat je 8 momenten hebt op een dag goed te doen. Na 3 dagen was ik wel blij dat ik weer iets kon kauwen. Erbij sporten is wat mij betreft geen aanrader. Al met al is het me goed bevallen. Ik voel me fris in mijn hoofd en zou het zeker nog wel eens vaker doen.

Hi Merel, Bedankt voor je review. Voor een eerste keer detox heb je het heel goed gedaan. Wij snappen helemaal dat het doorzetten was en dat je blij was dat je na die 3 dagen weer op iets kon kauwen. Je hebt het goed volgehouden en een prachtig resultaat behaald. Met vriendelijke groet, Carola

Goede producten. Goeie en snelle verzending.

Goede produkten. Snelle verzending. F

Hi Wilma, Hartelijk bedankt voor je review en cijfers. Wij vinden het heel leuk om te horen dat alles jouw zo goed is bevallen. Met vriendelijke groet, Carola

Goed om 1 keer gedaan te hebben

Het is zwaar om alleen maar sappen te drinken voor 3 dagen en sommigen smaken echt niet lekker. Maar 2 kilo's minder dus wel de moeite waard.

Hi Ashnah, Dank je wel voor je review. Ik snap helemaal dat het lastig is om 3 dagen alleen maar sappen te drinken, maar je hebt het wel gedaan en met een heel mooi resultaat. Met vriendelijke groet, Carola

Uitstekend!

Uitstekend!

Hi Nel, Harte bedankt voor deze top review. Met vriendelijke groet, Carola

Super goed,precies wat ik verwachtte

Ik heb het goed vol kunnen houden de 3 dagen.De drankjes geven een verzadigd gevoel.Niet alle even lekker maar dat is smaak verschil,Een goede detox kuur,absoluu. Service verliep ook goed, Dr Veggie,bedankt voor de ervaring .

Hi Nicolet, Heel erg bedankt voor je review. Wat goed om te horen dat de sapkuur jou goed is bevallen. En dat je sapkuur goed hebt volgehouden. Met vriendelijke groet, Carola

Eerste keer en 5 dagen is perfect te doen

De sapjes zijn heerlijk en geven een goed en vol gevoel, geen behoefte aan vast eten. Soms wat hoofdpijn vooral als je ook moet werken en achter de computer bezig bent. De tips voor de verse thee gebruik ik nog steeds. deze 5 dagen hebben er voor gezorgd dat ik weer ben begonnen met hardlopen sinds 2 jaar en vooral dat geeft een goed gevoel. Echt een aanrader als je wel wil maar even niet weet hoe te starten en weer voor jezelf en je lichaam te kiezen en te zorgen.

Hi Joan, Dank je wel voor je review. Wat goed om te horen dat de detox jou zo is bevallen en dat het jou echt heeft geholpen aan een start van een gezonde levensstijl. Hou dit gevoel goed vast. Met vriendelijke groet, Carola