Helemaal tevreden

Snelle levering.

Heerlijke sappen

Snelle levering, heel makkelijk dat je zelf aan kunt geven wanneer je het wilt ontvangen en alle sappen zijn echt heerlijk.

Verse producten, super snelle bezorging.

Kreeg er bij mijn tweede bestelling zelfs een 'cadeau' flesje bij! Leuke verrassing.

Ik was al fan van gember, maar dit is echt een fijne start. Ik wil graag ook de kurkuma shots proberen

Ik hou ervan!!

Wat ben ik blij dat ik de aanbieding tegen kwam. Ik heb de gembershotjes besteld om uit te proberen. Binnen 2 dagen netjes bevroren bezorgd. Gelijk in de vriezer gedaan en elke avond haal ik er 1 uit voor de volgende dag. De smaak van de gembershotjes is wat scherp maar ik hou ervan!!

Erg lekker!

Had niet verwacht dat de shotjes zo lekker zouden zijn en zo goed werken. Ik neem elke ochtend 1 gembershot en ben direct wakker en fit. Bezorging is ook echt uitstekend!

Goed vol te houden!

Ik had de detox kuur van 3 dagen en deze was heel goed vol te houden, Sapjes zijn lekker en goed afgestemd op elkaar door de dag heen. En wat waardeer je het eten weer op dag 4!

De gember vind ik lekker en ook de kurkuma

Ik heb wel een vraag over de kurkuma. Heel fijn dat er een tikkeltje zwarte peper in zit? Want ik weet volgens de ayurvedische wijze dat er in kurkuma een tikkeltje zw pp gemixt moet worden zodat de kurkimie opgenomen wordt in de bloedbaan! Wel lekker om die op te drinken. De serves vind ik optimaal goed! Met vriendelijke groeten, Peggy Poepon

Uitstekend!

Keurige levering en de shotjes zijn heerlijk en gezond en superhandig om mee te nemen.

Goede snelle service

Goede service en heerlijk sapje

Ja super service! En ze Zijn heerlijk

Bezorging en informatie is goed geregeld

Alles was duidelijk en goed geregeld. Prijs is wel aan de hoge kant!

Super lekker en goed

Ik heb hem 3 dagen gedaan + shots gember! Super voelde mij super goed en geen honger gevoel gezonde sappen met veel groente

Top service...

Zeer vriendelijk geholpen, de sapjes zijn stuk voor stuk heerlijk!!!

Super service!

Gember en Kurkuma. Lekker en gezond!

Goede service, snelle bezorging. Top!

Erg goed!

Topproduct de gembershotjes

Heerlijke pittige boost de gembershot. Levering prima.

Heerlijke sapjes

Heerlijke sapjes. Lekker veel variatie.

Heerlijke sapjes. Lekker veel variatie.

lekker spul en snelle levering

Inhoud van de diverse smoothies is top en de leveringen zijn snel en goed ingevroren

Prettige communicatie en uitstekende service!

Gewoon top!!!

Fijne website makkelijk vinden wat je zoekt Producten snel geleverd, en zijn goed!!! Kortom top!!!!

goed geregeld

levering is netjes, diep gevroren komt het binnen. ben benieuwd naar de smaken heb ze namelijk nog niet gedronken. als het bevalt ga ik zeker vaker wat bestellen.

Uitdagend maar aan de smaken lag het niet!

Ik verwachtte vieze smaken en honger. Dit was echter niet zo. De smaken waren oke en omdat je om de 1,5u iets mag nemen treedt er ook niet echte honger op. Het mentale deel maakt het het lastigst. Let wel op dat je de sapjes tijdig ontdooit want anders kan je niet op tijd je sapje nemen.

Verrassende sappen

Een geweldige verrassing. Deze sappen zijn voor mij een uitvinding. Moest wel wennen aan de smaken. Veel minder zoet, maar wel veel gezonder.