Filters

8

Prima te doen

Prima te doen. We deden en kuur van 5 dagen. Lekker is anders, maar beslist niet vies. Top !

  • Aanbevelen? Ja
8

Erg goed bevallen

Goed vol te houden en een paar kilo kwijt. Absoluut het gewenste effect. Na afloop bleek ik corona te hebben dus ik kan iets minder goed oordelen over hoe je je (normaal gesproken) voelt na afloop van de kuur. Ik zou het zeker nog eens doen en beveel het echt aan.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede sappen

Compleet pakket met veel verschillende smaken die ik tot nu toe allemaal lekker vind. Groot nadeel vind ik wel dat ik niet wil afvallen en het per dag erg weinig kcal zijn. Het is daarom voor mij niet mogelijk om alleen via deze weg te detoxen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Een mindset!

Dit was mijn tweede kuur van Dr. Veggie. De tweede keer vond ik makkelijker dan de eerste keer. Dat komt oa doordat ik nu wist wat mij te wachten stond maar ook omdat ik nu meer water/thee er naast heb gedronken. Daardoor een voller gevoel en dus makkelijker om vol te houden. Ik heb de eerste avond wel "gesmokkeld" met 2 luchtige crackers van Wasa met een plakje kipfilet. In mijn hoofd voelde dat niet goed maar het was wel even iets dat ik op dat moment nodig had. De tweede dag was pittig omdat mijn omgeving lekkere dingen aan het eten waren. Maar nu komt het mooiste.. Ik zag en rook het lekkere eten maar ik kwam op dat moment ook tot de conclusie dat ik geen trek had. En daar komt de bewustwording... Daar ga ik mee verder. Bewust worden van wat ik eet en kleinere hoeveelheden.. De sapjes waren lekker. Ik vind de rode sapjes (biet en rode kool) altijd iets minder, maar dat is een kwestie van smaak. De sapjes waren niet heel zoet maar wat mij betreft mag alle zoetigheid er uit. Zoerigheid wordt verkregen door fruitsoorten die gemixt worden met de groentes.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Patricia, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is voor ons heel waardevol! Fijn om te lezen dat deze sapkuur jou nog beter is bevallen dan de vorige. Je hebt een mooi doel voor ogen en wij helpen jou hier graag bij. Mocht je dus nog vragen hebben of tips willen, mag je ons altijd een berichtje sturen! Volgende keer kunnen we de rode sappen vervangen met andere smaken als je dat liever hebt. Met vriendelijke groet, Annemie

10

Top !

Uitstekend en resultaat behaald .

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Agatha, Wat fijn dat alles goed is gegaan! Bedankt voor je review en het mooie cijfer. Leuk om te horen dat alles je zo goed is bevallen en dat jij je doel hebt gehaald! Met vriendelijke groet, Annemie

3

Heel goor

Levering etc. prima, maar wat een smerige sappies.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Kim, Wat jammer dat jij de groentesappen niet zo lekker vond. We vinden het wel fijn te lezen dat de rest wel goed is gegaan. We horen niet vaak dat de smaken zo vies zijn zoals jij ze in deze review beschrijft. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, mag je ons uiteraard altijd een mailtje sturen! Met vriendelijke groet, Annemie

8

Goede sapjes

Goede sapjes, ze zijn zeersmaakvol en zijn effectief. Verbeterpunt: ten opzichte van2 jaar geleden is dr. Veggie flink de lucht ingegaan met de prijzen. Logosch, alles wordt duurder. Ik had wel verwacht dat er wat vernieuwd was. Nieuwe groentes in een pakket, of mooiere uitstraling van het 'detoxmenu' dit is precies het zelfde en kan zeker een uodate gebruiken. Maar de sapjes zijn smaakvol en doen waar het voor gemaakt is. Dat is het belangrijkste.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Antal Hekkelman, Bedankt voor je review en cijfer. Goed om te horen dat je de sapjes goed en smaakvol vind. Helaas zijn wij ook genoodzaakt om de prijzen iets om hoog te doen aangezien onze grondstoffen ook omhoog zijn gegaan. Gelukkig blijven onze sappen nog steeds smaakvol. Met vriendelijke groet, Carola

10

Top

Lekkere sapjes, alles duidelijk omschreven .. voor herhaling vatbaar

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Heleen, Hartelijk bedankt voor je mooie review en cijfer. Leuk om te horen dat alles je zo goed is bevallen. Met vriendelijke groet, Carola

10

Precies zoals beloofd en verwacht!

Na reviews te hebben gelezen over lekkage van de flesjes en de onaangename smaak, had ik mij op het ergste voorbereid. Viel allemaal ontzettend mee. Begon al met de bezoerging, keurig op de afgesproken tijd. Natuurlijk komt er condens van de flesjes als ze ontdooien, maar ze lekker zeker niet. En de smaak? De een wat meer bij mij passend dan de ander, maar zeker niet vies. Omdat ik al jaren zelf groentesmoothies maak, is mijn smaak misschien niet representatief. Dus heb ik mijn man (die een enorme zoetekauw is) gevraagd van meerdere een slokje te proeven; zelfs hij vindt ze prima te doen. Dan de werking: het verbaast mijzelf hoe weinig honger gevoel ik heb. Het lijkt zo weinig in volume en in energie, maar blijkbaar is het toch genoeg om me niet slap te voelen. Ik kan zelfs gewoon mijn werk doen (fulltime lesgeven). Dankzij de mondkapjes in corona-tijd hebben mijn leerlingen zelfs niets gemerkt van mijn onaangename adem ;)

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Marjorie, Bedankt voor je review en mooie woorden! Wij vinden het fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service en dat de smaken jou zijn bevallen. Iedereen heeft natuurlijk zijn voorkeur van smaak en het feit dat je al vaker groentesappen hebt gemaakt en gedronken zal zeker wel meespelen. Mocht je een sapje echt niet lusten mag je ons in de toekomst vragen om dat met een andere smaak te wisselen waar je wel van geniet, want dat doen we graag voor je! Met vriendelijke groet, Annemie

6

Een mooi begin voor een andere levensstijl

Iedereen zei, wat zie je rood. Dat hield in dat ik sinds enige tijd een boost aan vitaminen kreeg, goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Jaap, Bedankt voor je review! Wat fijn dat wij jou hebben kunnen voorzien van onze groentesappen en dat je bij ons een goede ervaring hebt gehad en leuk dat mensen een verschil zagen. Wij wensen je heel veel succes met je nieuwe levensstijl! Met vriendelijke groet, Annemie

10

Goede service, lekker en energie!

Ik moest mijn verstandskies laten trekken. Op kort termijn kon ik de sapjes ophalen met een persoonlijk bericht erbij, heel fijn! De sappen waren heerlijk en het schema duidelijk. Ben nu hersteld en zit vol energie! Dankjulliewel!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Daisy, Dank je wel voor je mooie review en cijfer. Goed om te horen dat je de sapjes heerlijk vond. Wij zijn blij dat we jouw op deze manier hebben kunnen helpen. Super om te horen dat je weer helemaal hersteld bent en dat je vol energie zit. Met vriendelijke groet, Carola

10

Love it!

Elke maand bestel ik de sapjes. Vooral spinazie en broccoli zijn favoriet. In mijn drukke leven is het soms echt lastig om gezond te lunchen. Als ik van te voren weet dat ik geen tijd heb voor lunch vervang ik dat met een sapje. Gemiddeld 2 keer per week. Het geeft een gezonde boost en ben super tevreden over de smaak, snelheid van leveren en de webshop.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Heleen, Bedankt voor je review en lieve woorden! Wat goed dat onze sappen een mooie aanvulling zijn op jouw levensstijl. Mocht je iets missen of feedback hebben, mag je er ons altijd over bellen. Wij zijn erg blij te horen dat je over alles tevreden bent! Met vriendelijke groet, Annemie

8

Lekker het nieuwe jaar weer in

Mijn eerste keer een sap kuur. Ik heb de sap kuur van 5 dagen gekozen warm/koud. De sappen waren niet echt lekker, de ene viezer dan de ander (maar ik hou sowieso niet van groentesapjes). Toch alles opgedronken (op het sla drankje na) en 5 dagen alleen maar sappen en verse thee gedronken. Heb me wat slap gevoelt en in de ochtend soms wat duizelig. Soms een beetje honger gevoel. Maar helemaal geen hoofdpijn. Waarschijnlijk zitten er in al die drankjes voldoende vitamine! In de sap dagen van 65 kg naar 62 kg gegaan. Nu weer het eten aan het opbouwen. Dus even afwachten wat het uiteindelijke resultaat gaat zijn. Ik vind de sapjes wel duur. En had net de kortingscode DMV20 (20% korting) gemist :-(. Misschien kan ik nu iemand anders nog blij maken met deze kortingscode. Al met al blij en trots dat ik het gedaan heb. Ga het wel vaker doen!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Jolanda, Bedankt dat jij de tijd hebt genomen om een review te schrijven en wat goed dat jij je sapkuur hebt afgemaakt! Jammer dat niet alle smaken jou zijn bevallen. Groentesappen hebben inderdaad een hele andere smaak als je het vergelijkt met fruitsappen, waardoor je eerst moet wennen aan de smaak. Bij Dr.Veggie kiezen wij er bewust voor om de minimale 75% groenten te behouden zodat onze sappen niet teveel suikers (fructose) bevatten. Weet dat je in de toekomst ons altijd een mailtje kunt sturen om de smaken die je minder graag hebt om te wisselen, dat doen wij graag voor je! Ik ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat, mocht ik je ergens bij helpen (vb. tips voor na een detox sapkuur), kijk ik graag met je mee! Met vriendelijke groet, Annemie

9

Prima

De shotjes zijn prima alleen is de verhouding van de gember appel shotje veranderd! Er zit veel meer appel in en dat is wat minder. Ik heb 1 keer een tasje erbij ontvangen daarna nooit meer. Die tasjes zijn wel handig wat ik moet de shotjes in vriezen. Als ik ze normaal zonder tasje in vries is dat niet fijn. Daarnaast had ik ook een kortingscode die plotseling niet meer geldig was na het invoeren. Dat was ook jammer.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Chandhni, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen! Dat klopt dat wij de tasjes niet meer bij elk product gebruiken. Dit doen wij om verspilling tegen te gaan. Uiteraard mag je bij je bestelling in de opmerking plaatsen dat jij het tasje wel graag wenst omdat het handig is om het in de vriezer te stoppen. Dat verstaan wij helemaal en geven het graag met je bestelling mee! Mocht er een kortingscode het niet doen, mag je altijd contact met ons opnemen. Dan kijken we graag met je mee en zoeken wij naar een gepaste oplossing. Met vriendelijke groet, Annemie

8

Goede service goede kwaliteit

Waren stipt op tijd met bezorgen en Prodi t is super!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Tine, Hartelijke bedankt voor je mooie review en cijfer. Goed om te horen dat de levering en onze producten jouw zo goed is bevallen. Met vriendelijke groet, Carola

10

Zwaar maar goede uitleg en super trots nu!

De uitleg was goed, de sappen waren lekker. Tip: eet de soep licht verwarmd uit een kom met een lepel. Dat hielp mij enorm met het idee dat ik iets kon eten.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Lisette, Hartelijk bedankt voor je review en cijfer. Goed om te horen dat alles je bevallen is en dat je nu heel trots bent op het eind resultaat. En wat een goeie tip van jouw over het eten van de soep. Met vriendelijk groet, Carola

10

Precies wat ik ervan verwacht had, namelijk lekkere en voedzame sappen!

Top! Ik drink de sappen naast gewone (lichte en gezonde) maaltijden als aanvulling. Perfect!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Renée, Dank je wel voor je review en cijfer. Leuk om te horen dat je onze sappen gebruikt als aanvulling op je maaltijden. Zo weet je zeker dat je voldoende groeten op een dag binnen krijgt. Ga zo door! Met vriendelijke groet, Carola

10

Superfijne detoxkuur

Ik heb een hot & cold van 7 dagen gedaan! Nu op mijn laatste dag vind ik het nog steeds goed te doen. De sapjes zijn lekker, ze vullen best wel en ik heb eigenlijk bijna geen honger gehad. Ook de detoxthee is mega lekker! Vanochtend op de weegschaal 4,5 kilo lichter en ik voel me super. Thanks :)

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Emma, Heel erg bedankt voor je mooie review en cijfer. Goed om te horen dat de detox sapkuur jouw zo goed is bevallen. Super dat je daardoor ook zo goed bent gaan voelen. En wat je hebt een heel goed resultaat bereikt. Met vriendelijke groet, Carola

9

Super producten, snelle en vriendelijke levering

Alle sapjes zijn stuk voor stuk lekker. Duidelijke website en hele snelle en vriendelijke levering. Ik haal elke avond een flesje uit voor de volgende dag, heerlijk begin van mijn dag!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi MM, Hartelijk bedankt voor je review en cijfer. Heel leuk om te horen dat je onze sapje lekker vind en dat je dag begint met een sapje vol met vitaminen en mineralen. Ga zo door. Met vriendelijke groet, Carola

10

Goede ervaring met alle verschillende sappe

Als je eenmaal ingesteld bent om een detox kuur te doen, dan kan ik Dr Vegan aanbevelen omdat de samenstelling erg goed is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk product heb jij bij Dr.Veggie besteld? N.v.t.
  • Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja
10

Al jaren tevreden klant!!

Deze sapjes bevatten veel groente, maar toch lekker! En makkelijke manier heb je niet om de dag gezond te beginnen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk product heb jij bij Dr.Veggie besteld? Dialy box
  • Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Ellen, Wij zijn ook heel erg blij met jou als klant! Bedankt voor de fijne review, het mooie cijfer en de mooie woorden. Met vriendelijke groet, Annemie

10

Zeer tevreden, fijne klantenservice!

Heerlijke sappen, duidelijke gebruiksaanwijzing, goede klantenservice!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk product heb jij bij Dr.Veggie besteld? Hot & cold sapkuur 5 dagen
  • Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Marieke, Hartelijk bedankt voor je mooie review! Heel fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Met vriendelijke groet, Annemie

10

Goodd quality product

thanks for everything. they both make delicious juices and help out even if there are problems in the process.

  • Would you recommend us? Yes
  • 7-day detox
  • Yes
10

Top service

Top service! Prettig contact! Prima sappen voor 2/3 dagen :)!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk product heb jij bij Dr.Veggie besteld? Detox 3 dagen
  • Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Chantal, Hartelijk bedankt voor je mooie review en cijfer. Wij zijn heel blij dat we jouw op deze manier hebben kunnen helpen. En dat de detox sapkuur je is bevallen. Met vriendelijke groet, Carola

10

Duidelijk schema en lekkere sappen!

3-daagde kuur gevolgd. Smaakvolle sappen die goed vullen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk product heb jij bij Dr.Veggie besteld? 3 daagde sapkuur
  • Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Nicole, Hartelijk bedankt voor je mooie review en cijfer. Goed om te horen dat de detox 3 daagse sapkuur je goed is bevallen. Met vriendelijke groet, Carola

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd