Geslaagde kuur.

Op tijd geleverd in een grote doos. Moest wel gelijk allemaal vriezer in. Mooie variatie in smaken. Persoonlijk was ik er op de 5e dag wel echt klaar mee. Langer zou ik niet doen. Voelde me goed en licht en was een mooie kickoff van mijn afslankprogramma.

Prima smaak, lastig vol te houden.

Ik heb de detox van 5 dagen gedaan. De drankjes waren prima, maar ik vond het de 2e dag te moeilijk worden. Ik moest de hele dag werken en daarbij ook veel lopen, sporten heb ik links laten liggen deze dagen maar toch was het niet te doen. Ik heb daarom een banaan tussendoor gegeten en avondeten. Ik ben wel 2 kg kwijt, pluspuntje.

Vergeten

Ben vergeten door te geven dat ik een kool allergie heb

Uitstekend!

Goede producten en super netjes geleverd. Duidelijk schema erbij en de sapjes waren ook nog eens prima te doen (het blijft een detox kuur hè ;)). Fijn dat het zo diepgevroren geleverd wordt! Echt een top product en zeker voor herhaling vatbaar!!

Hi Rebecca, Heel erg bedankt voor je mooie review en cijfer. Heel goed om te horen dat alles goed is bevallen. Met vriendelijke groet, Carola

Heel tevreden!

De sapjes zijn lekker en alles wordt precies op de dag dat je wilt bezorgd. Ook een handig schema ontvang je voor je detox. Ik ben er heel blij mee!

Hi Nienke, Heel erg bedankt voor je review en cijfer. Goed om te horen dat je de sapjes lekker vind en dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Carola

Een leerzame ervaring waarin je discipline wordt beloond

Het was een internationale uitdaging om alleen maar sapjes te drinken voor vijf dagen, maar dankzij het gewichtsverlies en de voedzame sapjes ook een mooie start van een gezondere levensstijl

Hi Mees, Dank je wel voor je review. Goed om te horen dat je de uitdaging bent aan gegaan en die ook hebt volgehouden. En dat je het nu ziet als een nieuwe start van een gezond levensstijl. Hou je gezonde levensstijl ook vast. Met vriendelijk groet, Carola

Goede levering en duidelijk schema

Het is heel overzichtelijk welke sapjes je moet drinken. Makkelijk dat ze in de vriezer kunnen. Het enige wat ik mis is iets van wat meer info wat je erna kan eten. Er staat op de site wel een klein schema, maar dat zou wel fijn zijn als het iets breder is.

Prima levering! Lekkere sappen en goed vol te houden!

Hi Angelique, Bedankt voor je mooie review en cijfer. Goed om te horen dat alles zo goed is bevallen. Met vriendelijke groet, Carola

Echt tevreden, flesjes komen bevroren, een dag van te voren ontdooien en in de koelkast! Vijf daagse kuur gedaan, was goed te doen ! Smaken prima, de een iets lekkerder als de andere maar allemaal goed te doen .

Hi Angelique, Heel erg bedankt voor je mooie review en cijfer. Fijn om te horen dat het zo goed is bevallen. Met vriendelijke groet, Carola

Je voelt gezond

Het was even wennen deze flesjes omdat ik altijd zoete smoothies neem, maar de smaken zijn nu top. Doordat ze niet zo zoet zijn, proven ze echt gezond!

Hi, Demi, Heel erg bedankt voor je review en cijfer. Ik geloof best dat het even wennen was maar wel goed om te horen dat je nu de smaken lekker vind. Met vriendelijke groet, Carola

Matig

Heb inmiddels 3 verschillende ''merken'' geprobeerd, echter vind ik de sappen van Dr. Veggie een echte grondsmaak (nasmaak) hebben. Vond het moeilijk vol te houden!

Hi Fenne, Bedankt voor je review. Goed dat je het hebt volgehouden. Inderdaad onze sappen zijn op groente gebaseerd soms is dat wel even wennen uit eindelijk gaan de meeste klanten het waarderen. Met vriendelijke groet, Jeroen

Heel blij mee ga het zeker weer doen!

Samen met mijn vriend voor het eerst 5 dagen sapvasten gedaan. De voorbereiding was wel even pittig en ging gepaard met wat hoofdpijn maar de 5 dagen met de sapjes waren heel goed te doen en we hebben weinig “honger” ervaren. De shotjes zijn echt heel lekker en ook de sapjes zijn bijna allemaal gewoon lekker. We zijn nu 4 dagen klaar en we hebben echt beide veel meer energie voelen ons erg fit en zijn ook nog eens flink afgevallen. We gaan dit zeker nog een keer doen!

Hi Jenne, Dank je weel voor je review. Ondanks de voorbereiding die pittig is geweest is het jullie wel gelukt de 5 daagse detox sapkuur. Ook erg goed om te horen dat jullie je er erg fit bij voelt. Met vriendelijke groet, Carola

Uitstekende costumer care

Wegens persoonlijke omstandigheden kon ik de sappen niet ontvangen maar en de customer care was uitstekend en heeft mij bijzonder goed geholpen!

Afwisselende smaken tijdens 3-daagse detox

Vele afwisselende smaken tijdens de drie dagen detox, prettig tijdschema wat helpend is. Volgende x ga ik voor de 5-daagse detox ;)

Hi Sheila, Heel erg bedankt voor je review en het mooie cijfer. Yes! Het is je gelukt de 3 daagse detox sapkuur. En wat goed om te horen dat je het ook afwisselend vond qua smaak en dat het tijdschema je ook goed is bevallen. We zien je graag weer terug voor je 5 daagse detox sapkuur. Met vriendelijke groet, Carola

Heerlijke sapjes, smaken allemaal heerlijk!!

Hi Peggy, Hartelijk bedankt voor je mooie review en cijfer. Goed om te horen dat je hebt genoten van onze sapjes. Met vriendelijke groet, Carola

Heerlijke sapjes

Ik heb echt genoten van de sapjes van Dr. Veggie. Ze waren stuk voor stuk smaakvol en ik voelde me tijdens de kuur energiek. Echter, er ontbrak wel 1 sapje die op de lijst stond. Ik heb daar over gemaild maar geen reactie op gekregen. Dat vond ik wel jammer.

Hi Ruby, Heel erg bedankt voor je review. Goed om te horen dat je genoten hebt van onze sapjes. Gelukkig hebben wij elkaar nog telefonisch gesproken over het sapje en zijn we er goed uit gekomen. Met vriendelijke groet, Carola

Super en lekker

Super en lekker

Hi Didi, Heel erg bedankt voor je mooie review en cijfer. Met vriendelijke groet, Carola

Positief

Goed te doen, fijne energie. Drankjes niet lekker maar zeker ook niet vies. Ik heb een goede afbouw en daarna weer een opbouw gedaan, dus nauwelijks klachten. Ben alleen weinig afgevallen (ruim 1 kilo) en dat vind ik echt jammer...

Hi Franca, Bedankt voor je review en mooi cijfer. Yes! Je hebt je detox sapkuur gedaan ondanks dat je de smaken niet erg lekker vond. Heel erg goed van je dat je een goede afbouw en opbouw hebt gedaan. Zo kan je lichaam wennen aan de verandering. Met vriendelijke groet, Carola

Gaat tegen staan

3dagse kuur besteld, drankje zijn best lekker ene lekkerder dan de andere, echter ging de 3dag de sapjes me zo tegen staan dat ik het niet meer naar binnen kreeg. Dag 3 was ook de dag dat ik enorme hoofdpijn kreeg. Me energie hing wel on hoog. Zou der goed over na denken of dit wat voor jou is 3dagen is langer dan je denkt.

Hi Renske, Heel erg bedankt voor je review met jouw ervaring. Goed van je dat je de sapkuur hebt afgemaakt ondanks dat je de 3e dag minder goed is verlopen. Gelukkig heb je wel energie er van gekregen. Met vriendelijke groet, Carola

Lekkere sapjes voor een goede prijs

Lekkere sapjes gehad, enkel zijn vooral de groene sapjes niet na 24 uur helemaal ontdooid Dus iets eerder uit de vriezer en in de koelkast.

Hi Kay, Heel erg bedankt voor je review en cijfer. Met vriendelijke groet, Carola

Pakket was niet goed bezorgd door de vervoerder , wat voor iedereen heel vervelend was . Maar ze hebben het heel snel en goed opgelost door een nieuw pakket te verzenden. Erg tevreden met de service en de producten

Hi Your Body First, Bedankt voor je review. Wij zijn blij dat we tot een goede oplossing zijn gekomen voor het probleem met de levering. Heel erg leuk om te horen dat je ook erg tevreden bent met de producten. Met vriendelijke groet, Carola

Alles goed gegaan

Fijn dat je iets van te voren mail krijgt van de levering!helemaal top

Hi Wendy, Heel erg bedankt voor je review en het mooie cijfer. Super leuk om te lezen dat alles goed is gegaan en dat je het helemaal top vind. Met vriendelijke groet, Carola

Lekkere shotjes!

Lekkere shotjes!

Hi Maike, Heel erg bedankt voor je review en cijfer. Leuk om te horen dat je de shots lekker vind. Met vriendelijke groet, Carola

Hi Corrie, Bedankt voor je bericht. Wat fijn dat de sapkuur jou goed is bevallen. Met vriendelijke groet, Carola

Viel tegen

Vanaf de start een flink honger gevoel.. prima smaak, maar beviel dus niet. De energie was het te zoeken, ook na die drie dagen geen energie.. daarnaast merk ik dat mn lichaam nog niet op orde is, ondanks dat ik gezond eet.

Hi Wendy, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Wat jammer dat de sapkuur jou niet is bevallen. Een goede voorbereiding is in zo een situatie van groot belang zodat het lichaam zich kan voorbereiden op de sapkuur en verandering in eetpatroon. Sommige lichamen vragen om meer voorbereidingstijd ondanks je al gezond eet. Wellicht is dit iets wat je kunt proberen bij een volgende keer. Mocht je hier nog vragen over hebben, mag je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Annemie