Super lekkere sappen!

Ik bestelde de box 24. Ook mijn kinderen drinken jullie sappen zo nu en dan. Al moesten ze wel wennen aan zoveel gezonde groente smaak. Maar het gaat gelukkig steeds beter. Wij zijn fan van jullie sappen, ga zo door!

Hi Ilse, Wat goed dat je kinderen onze sapjes drinken! We snappen ook wel dat zij er even aan moeten wennen. Met onze sapboxen heb je gelukkig wel voldoende sapjes voor iedereen. Dank je wel voor het mooie compliment en cijfer, Met vriendelijke groet, Annemie

Voldoet helaas niet aan mijn verwachtingen.

Begonnen met de eerste dag, eerste sapjes niet echt smaakvol maar wel vol te houden. Ik ben gek op rode biet en gele paprika. Maar de smaken van de sappen zijn echt niet naar mijn verwachting. Zeker voor de prijs die betaald moet worden. Het product ziet er geweldig uit en erg professioneel. Maar ik vind de smaken echt slecht. Ik heb er lang over nagedacht om deze review te schrijven maar, toch besloten om mijn persoonlijke mening hierover te geven. De gember en spirulinashots zijn wel erg lekker.

Hi Anita, Bedankt dat je toch de tijd hebt genomen om je review te schrijven. Ook jouw mening is voor ons belangrijk. Onze sappen bevatten meer groente dan fruit vergeleken met sappen van andere sap aanbieders. We verwerken meerde soorten groenten in een flesje. Dit komt terug in de smaak, waardoor het kan zijn dat verwachtingen niet altijd overeenkomen. Fijn dat onze nieuwste shots met spirulina jou goed zijn bevallen! Met vriendelijke groet, Annemie

Levering prima, maar detox reageerde ik niet goed op.

De sapjes met komkommer vond ik echt heeeeel vies. Vanaf de 2de dag kreeg ik allemaal aften in mijn mond, koorts en echt buikpijn. Wel 3 dagen volgemaakt. Wel heel ellendig geweest. Koorts wel meteen gestopt na de sapjes. Heeft voor mij geen extra voordelen opgeleverd helaas. Ik heb nu 3x een detox gedaan, maar vond deze ook echt het minst lekker. Al waren de shotjes wel heerlijk. Ik zal volgende keer ook niet meer voor deze gaan.

Hi Wendy, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons te delen. Wij vinden het heel jammer dat onze detox sapkuur bij jou niet zo in de smaak is gevallen. In tegenstelling tot sommige andere sap aanbieders bevatten onze producten veel groente en weinig fruit. Daardoor kan de smaak anders zijn geweest dan dat je van vorige sapkuren gewend bent. Fijn dat je onze shots wel lekker vond. Wist je dat deze ook apart te verkrijgen zijn? Met vriendelijke groet, Annemie

Lekker en gevarieerd

Lekkere, gevarieerde sapjes. Heb er een stralende huid van gekregen.

Hi Daphne, Wij zijn heel erg blij met de 10 die wij van jou hebben gekregen! Het drinken van groenten kent inderdaad veel gezondheidsvoordelen. Je lichaam krijgt de nodige rust en energie om er weer volledig tegen aan te gaan. Ga zo door, want je bent lekker bezig! Met vriendelijke groet, Annemie

Erg smakelijk

Het is gezond en je valt er van af!

Hi Kim, Lekker bezig! Wij geven je helemaal gelijk en zijn heel blij dat jij er zo enthousiast over bent. Bedankt voor dit mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Annemie

Elke dag een feestje

Het is heerlijk .pure smaak. Elke dag een genot..

Hi Cindy, Daar zijn we het helemaal met je eens! Met vriendelijke groet, Annemie

Goede kwaliteit - prima levering

Ik heb de sapjes / shotjes al eerder besteld. Erg lekker en de levering is ook zeer klantvriendelijk. Wel vond ik het teleurstellend dat zonder overleg 1 van de 4 bestelde shots was vervangen zonder overleg. Vervangen voor een andere die ik reeds besteld had en nu dus dubbel heb, jammer!

Hi Myrthe, Bedankt voor om jouw mening met ons te delen! Het spijt ons dat het niet helemaal goed is gegaan. Mocht je hier nog vragen over hebben mag je ons altijd een berichtje sturen! Met vriendelijke groet, Annemie

Ik ben zeer tevreden.

Fijn zo'n, schema en sappen smaken heerlijk.

Hi Deb, Wat leuk om jouw review te lezen! Hier worden wij ontzettend blij van. Met vriendelijke groeten, Annemie

Het voelt gezond, maar het is ontzettend smerig

Vooral de bietenshot vind ik echt niet te drinken, de spirulinashot is iets beter. Ik leng de shots aan met water tot aan de rand van het glas, omdat ik het anders niet wegkrijg vanwege de ontzettend sterke gembersmaak. Het voelt gezond om de shots te drinken, maar ik heb niet het idee dat ik nou echt heel veel verschil merk.

Hi Mirthe Bedankt voor je review. We vinden het erg belangrijk wat onze klanten van onze producten vinden. Zoals je al zelf al aangeeft zijn shots heel gezond om te drinken. Jammer dat ze bij jou niet zo in de smaak vallen. Gember heeft inderdaad een pittige smaak. Wij geven onze klanten als tip een glas water te nemen na het drinken van een shot. Daarmee raak je de scherpe smaakt makkelijke kwijt. Met vriendelijke groet, Jacqueline

Lekkere sappen met duidelijk schema

Schema is overzichtelijk en de sappen zijn gevarieerd en smaken goed.

Hi Aniek, Leuk dat je een review hebt geschreven. Fijn dat onze sappen je goed smaken. Met vriendelijke groet, Jacqueline

Super lekker en het helpt echt. Echt een aanrader voor iedereen dat zich lekker wilt voelen.

Hi Moos, Super bedankt voor je review en cijfer. Leuk dat je zo enthousiast bent over onze groentesappen. Daar worden wij ook blij van. Met vriendelijke groet, Annemie

Netjes op tijd

Netjes op tijd, vriendelijke bezorger.

Hi Marisss, Wij zijn ook erg blij met onze bezorgers. Bedankt voor review en super mooie waardering! Met vriendelijke groet, Jeroen

Zéér smaakvol, prijs - kwaliteitverhouding prima!

Hi Jeroen, Leuk dat net zo enthousiast bent over onze groentesappen als wij. Bedankt voor je hoge waardering! Met vriendelijke groet, Jacqueline

Gezond en makkelijk!

Gezonde keuze, bevroren aangeleverd en de sapjes geven me zoveeel energie!

Hi Marcus, Super mooie waardering, bedankt. Fijn te horen dat onze groentesappen je zo goed doen! Met vriendelijke groet, Jacqueline

Heerlijke gezonde sappen.

Goede levering, duidelijke communicatie!

Hi Ellen, Bedankt voor je hoge waardering. Daar worden wij blij van! Met vriendelijke groet, Annemie

De verzending was erg slecht.

Tijdens de bestelling kun je een tijdsvak aangeven waarin je graag wilt dat de bestelling bezorgd wordt, wat heel fijn is als het werkt. Uiteindelijk is hier totaal niet aan gehouden en ruim buiten dit tijdvak bezorgd op het moment dat ik niet meer thuis kon zijn. De sapjes moeten direct in de vriezer en daarom is het niet gewenst dat het pakket bij de buren wordt bezorgd. Achteraf ben ik gebeld met excuses maar hierin tijdens dit gesprek is gezegd dat ze zelf weten dat dit op de website niet goed staat, toch laten ze het zo staan. Helaas een slechte ervaring gehad en mijn advies is dan ook om dit aan te laten passen op de website zodat andere klanten dit niet ook in de toekomst hoeven mee te maken.

Hi Maaike, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze feedback te schrijven. We vinden het jammer dat je het op deze manier hebt ervaren want wij horen vaak positieve reacties over de bezorging. Daarom hebben we ook telefonisch contact met je opgenomen om ons excuses aan te bieden voor dit ongemak en je uit te leggen dat dit te maken had met de drukte in de bezorging vanwege het paasweekend. We zullen onze klanten voortaan beter informeren als door drukte in de bezorging het gekozen bezorgvenster mogelijk in gedrang komt. Met vriendelijke groet, Jeroen

IS TOP GEREGELD

BESTELING TOP GEREGELD EN HET WERK OOK TOP

Hi Wim, Super bedankt voor je review. Wat een mooi cijfer! Met vriendelijke groet, Jacqueline

Smakelijke sappen

Voor mij ideaal daar ik niet van groente en fruit hou. Sapjes zijn heerlijk Makkelijk elke dag 1 uit de vriezer halen

Hi Claudia, We vinden het erg leuk om te horen dat onze sappen het jouw makkelijk maken om je dagelijks portie groente binnen te krijgen. Dat is een mooi compliment! Bedankt voor je positieve review. Met vriendelijke groet, Jacqueline

Heerlijke producten van top kwaliteit!

De bezorging was echt stipt op tijd. Met bevroren flesjes dus meteen de vriezer in. De smaak van de detox sapjes waren ook echt goed! Goed verpakt met een duidelijk schema er ook nog eens bij!

Hi Rebecca, Super leuke review en super mooi cijfer geeft je ons, bedankt! Fijn om te horen dat onze detox sapkuur je zo goed is bevallen. Met vriendelijke groet, Annemie

Fijne communicatie

Prettige webshop, fijne informatie over het tijdstip van levering.

Hi Monique, Bedankt voor je positieve feedback. Wij vinden het fijn om te weten wat klanten van ons vinden. En met jouw feedback maak je ons blij. Met vriendelijke groet, Jacqueline

Super vers ! Smaakt ook super!

Hi Brechtel, Bedankt voor je positieve review! Leuk om te horen dat je genoten hebt van onze groentesappen. Met vriendelijke groet, Annemie

Zou er de volgende keer zeker weer bestellen

Lekkere gezonde producten!

Lekkere gezonde producten en goede service!

Hi Nancy, Bedankt voor je review en het mooie cijfer dat je ons geeft. Daar worden wij blij van. Met vriendelijke groet, Jacqueline

super service

super goed geregeld

Hi Ria, Bedankt voor je complement en je super mooie waardering. Met vriendelijke groet, Jacqueline

Helemaal top!

Allereerst de keurige bezorging , vantevoren aangekondigd en ook op tijd . Superlekkere sapjes, handig schema ! Ik ga het weer doen ! Aanbeveling : statiegeld op de flesjes zodat ze hergebruikt kunnen worden ?

Hi Saskia, Wat een mooie waardering heb je ons gegeven. Super bedankt! Flesjes hergebruiken is helaas niet mogelijk vanwege de voedselveiligheid. De flesjes zijn natuurlijk wel recyclebaar en kunnen daarom gewoon in de afvalcontainer voor plastic. Wij blijven de ontwikkelingen in plastic of alternatieven volgen, omdat wij ook zo milieuvriendelijk willen produceren. Met vriendelijke groet, Jeroen