Lekkere smaken en nu met het warme weer zeker een aanrader.

heb meerdere keren sapjes besteld. Vind ze allemaal lekker maar sla, wortel en gele paprika is toch wel mijn favoriet.

Niet te drinken! Smaak is erg vies

Waar ik dacht dat dit een uitdaging zou worden voor mijn doorzettingsvermogen omdat ik zou moeten vechten tegen honger, is het juist het geval dat de sapjes écht niet te drinken zijn. De smaak is zo vies, alleen bij het ruiken in een flesje draait je maag al om. Niet proberen dus, zonde van je geld.

Beste Maud, Naar aanleiding van je opmerking hebben wij besloten om te kijken of we onze detox schema's moeten aanpassen. Misschien is gele paprika's te heftig in de vroege ochtend. Jammer dat je de smaken van de 3 gebruikte sappen niet lekker vond. De smaak van een groentesap verschilt zeker van de bekende zoete fruitsappen. Wij voegen juist zo weinig mogelijk fruitsappen toe om onze groentesappen zo puur mogelijk te houden. In ons telefoongesprek heb je aangegeven dat je nooit eerder groentesappen hebt gedronken. Het is bekend dat je aan de smaak van groentesappen moet wennen. Wij dachten dat we met de oplossing die we je geboden hebben, we tot een bevredigend oplossing waren gekomen. Met vriendelijke groet, Het serviceteam van Dr. Veggie Jeroen

Geweldige service, smaakvolle sapjes

Prima geholpen, na problemen met de vervoeder. Ook bij een foutje in de levering hebben ze dat snel hersteld en geleverd, top service! De sapjes smaken geweldig.

Afzien

Had wel verwacht dat de smaken ook echt zijden verschillen maar alles heeft de zelfde smaak

Danny Bedankt voor je reactie, Vervelend dat je het verschil van onze smaken niet duidelijk hebt kunnen proeven. Gelukkig hebben we deze ervaring nog niet eerder gehoord. We weten dat sommige sappen uitdagend zijn. Ze bevatten een hoog percentage groente. Hierdoor miste je wellicht de verwachte zoete smaak zoals in fruitsappen het geval is. Met vriendelijke groet, Het serviceteam van Dr.Veggie Monika

Snelle service en goede producten

Dr Veggie heeft een fijne website, snelle service en de producten vind ik fijn.

Het smaakt naar grondwater

Ik ben er na een halve dag mee gestopt omdat ik het echt niet weg kreeg. Het is heel duur spul en het smaakt echt naar grond. Heel jammer valt me echt tegen.

Hi Kim De meeste mensen die voor het eerst groentesappen drinken vinden het in eerste instantie niet echt lekker. Groentesappen moet je echt leren drinken. Maar als je eenmaal aan de smaak gewent bent vinden de meeste mensen ze in het in het algemeen lekker. Onze sappen bevatten geen toevoegingen van smaak en kleurstoffen en zo zijn de smaken dus heel puur en heel gezond. We krijgen gelukkig ook heel veel positieve reactie. Met vriendelijke groet, Dr.Veggie Monika

Vreselijk

De honger en overige effecten van de sappenkuur waren prima te doen, maar de sapjes waren dusdanig vies dat ik ze niet weg kreeg (sommige kwamen letterlijk weer omhoog) en ik niet eens dag één af heb kunnen maken.

Hoi Nikita We zijn blij om te horen dat je geen honger gevoel hebt gehad. Onze sappen bestaan voor een groot gedeelde uit groenten, soms is dat best een uitdaging om ze te drinken. Groente sappen moet je echt leren drinken, eenmaal gewend aan de smaak vinden de meeste klanten "gelukkig" ze best goed te doen! Met vriendelijke groet, Jeroen

Goede sappen en kon op korte termijn beginnen. Wat super is!

Ik vond alle groentesappen stuk voor stuk heerlijk!!

Zeer smaakvol!

Heerlijke verse sapjes. Ideaal om de dag mee te beginnen en de smaak is echt heel goed!

Lekker!

Snelle levering, goed verpakt, smaken goed!

De sapjes zijn goed te doen

Zeer makkelijk als je niet veel tijd wil besteden om te detoxen (ten opzichte van zelf verse groente klaar maken). 2 sapjes vind ik minder qua smaak, de gele paprika en rode biet. De gele paprika proef je de hele dag nog. Het gember shot is ook wel vrij heavy qua smaak. Voor de rest prima te doen. Eerste dag wel gevoel van hoger gehad maar de overige dagen totaal niet. 3 dagen was goed te doen, maar de 4 de en 5de dag had ik er wel genoeg van en was ik toe aan wat anders eten.

Detox kuur van Dr.Veggie ressetten mindset en body

De detox kuur van 3 dagen was goed vol te houden. Ik kreeg meer energie en voelde mij fitter. Zelfs viel ik er ook 2,5 kg van af. Ik raad daarom Dr.Veggie aan als je meer balans in je gezondheidspatroon wil krijgen.

Goede service!

De bestelling voldeed aan de verwachtingen. De groentedrankjes van Dr. Veggie zijn erg gezond, smaakvol en gemakkelijk. Zeker aan te raden!

Met kort voor levering een sms. Prima service!

Super lekker. Gezond.

Heerlijk om af en toe een maaltijd te vervangen door een sap. Gezond. Super vers. Heerlijke sapjes.

Top en erg lekker!

Wordt netjes geleverd en product is geweldig!

Heerlijke sapjes

Wij drinken al een tijdje deze lekkere en gezonde sapjes, de groentensapjes zijn zeer variërend en smaken allemaal zeer goed. Ook de gember shot is een aanrader. We voelen ons hierdoor echt een stuk fitter en hebben ook meer energie. Echt een aanrader voor iedereen!!

Lekkere sapjes!

De sappen zijn allemaal erg lekker en genoeg per dag.

Erg tevreden, mijn schoonmoeder wil niet meer eten. Door deze flesjes en nutridrink flesjes is zij nog in leven. Service is ook prima!

Heerlijk gezond

Ik ben erg tevreden over de vers ingevroren groentensappen. Ze zijn erg lekker en heel gezond, boordevol vezels, vitamines en mineralen. Het is een makkelijke aanvulling om genoeg of extra groenten binnen te krijgen. Ik bestelde alle kleuren. Sinds kort hebben ze ook speciale detox variant met toegevoegde spirulina. Ook de service is top! Bedankt weer!!!

Super product, ik ben vooral fan van de chinese kool en komkommer

Met de producten van Dr.veggie weet ik zeker dat ik aan mijn dagelijkse hoeveelheid groente kom. Daarnaast drinkt het makkelijk weg!!

Onlangs kennis gemaakt met Dr Veggie. Een zeer gevarieerd kennismakingspakket. Erg voedzaam en gezond. Leuk personeel! kortom erg tevreden.

Aanrader !!

Detox pakket is erg fijn ! Veel verschillende smaken en je krijgt van de sapjes los een stuk meer energie! Goede aanvulling op je dagelijkse maaltijden of als vervanging !

Heerlijke, gezonde sapjes!

Na twijfelen een tijdje geleden toch eens uitgeprobeerd en sindsdien ben ik een enthousiaste klant! De sapjes worden steeds netjes bevroren afgeleverd. Ze zijn heerlijk en proeven ook echt gezond. Ideaal voor dagelijks gebruik (even routine om dagelijks een flesje uit de vriezer te halen) of af en toe als je even een extra boost qua weerstand kunt gebruiken. Ik ben fan! Zeker de spinazie-, sla- en komkommer-varianten zijn aanraders ;).