Goed geregeld

Lekkere sapjes en duidelijke informatie over de bezorging!

Prima ervaring

De sappen zijn me goed bevallen. Ze waren niet lekker maar ook niet vies en ik heb mijn doel, een paar kilo afvallen, bereikt.

Goede producten en service

Heel tevreden, 1 x bij een concurrent besteld, maar snel weer terug gegaan naar Dr. Veggie. Aanrader!

Lekkere sapjes!

Oprecht lekkere sapjes die ik elke 2 uur ongeveer nam. Ik was laat wakker ivm vakantie dus hield aan het eind vd dag nog wat over of nam tussendoor een extra sapje. De smaken zijn echt goed, ga het vaker doen!

Alle sapjes zijn lekker!

De bezorging van de sapjes ging snel en netjes op de afgesproken tijd. De sapjes zelf zijn heerlijk! Prima om smorgens mee te starten.

Helder, lekker en duidelijk.

Lekkere sapjes, geen groot hongergevoel, duidelijke instructies. Voor een beginner is drie dagen voldoende maar nu ik weet hoe het is durf ik de volgende keer wel vijf dagen aan. Dan neem ik wel de variant met ook warme gerechten. Aanrader.

Uit nieuwsgierigheid een sapkuur

Een detox sapkuur stond op mijn bucketlist. De sapjes worden diepgevroren aangeleverd,echt top! Ik had een hot and cold pakket genomen. De eerste dag was het moeilijkst, daarna ging het steeds makkelijker. De variaties van sapjes was wel oké. Sommige smaken waren lekker maar sommige niet. De beschtijving was duidelijk, wat je vóór de start moest doen en tijdens de sapkuur. Ik miste wel een opbouwdchema na de detox. En wat te doen met alle plastic flesjes? Ivm duurzaamheid en recyclen. Zou mooi zijn, als de flesjes retour kunnen naar Dr Veggie.

Slecht!!!!!! Niet te vergelijken met Sapje

Je krijgt weinig groente in de flesjes, erg waterig en teveel fruit. Staat bijvoorbeeld Sla, zitten er nog meer andere ingrediënten en vooral grotere basis fruit sap. Na smaak altijd na drinken, volgens mij doen ze overal paprika bij. Niet te vergelijken met Sapje.Nl. Nooit leeg koop ik hier waardeloos! Vooral omdat ik diabetes type 2 heb. Niet aan te raden

Goed vol te houden

Een 5 daagse keur besteld, werd op de afgesproken dag keurig bezorgd. Zit een mooi dag schema bij. De keur is goed vol te houden en ik heb geen honger gevoel. Nu bezig met dag drie dus resultaat in kilo’s weet ik nog niet.

Lekkere smaakjes

Lekkere afwisselende smaken tov de ah sapjes die ik altijd koop. En fijne hoeveelheid in de flesjes. Helaas wel iets te prijzig voor mij om op regelmatige basis te bestellen. Anders had ik dat zeker gedaan.

Heerlijk gezonde sappen en snelle levering

Gezonde verse sappen, gebruik het zowel als detox of als vervanging voor groente als ik geen tijd heb om uitgebreid gezond te koken.

Helemaal top!

Het is even afzien, maar uiteindelijk goed vol te houden. Erg blij met het eindresultaat!

Het werkt heel goed!

Ik voel duidelijk de opschoning door de sapjes en de detox thee is heerlijk!!! Daar kan ik me overdag echt op verheugen. De sapjes zijn voedzaam en goed verpakt met een duidelijk schema. Voor iedereen te doen.

Bezorging

Goedemorgen, dit is de 2de keer dat men zegt dat ze langs zijn geweest, echter de gehele dag thuis (poorten en deuren open) en vervolgens ontvang ik de mail "we zijn langs geweest maar u was niet thuis".

Lastig om vol te houden

Ik vond het erg lastig om vol te houden. Ook waren de drankjes echt mega vies. Ik moest me er echt door heen worstelen. Ook merk ik nu ik klaar ben geen enkel verschil met voorheen.

Wat ik had verwacht, top product!

goed te drinken

niet alle groentes zijn even lekker bleeksellerij en sla is niet lekker maar de rest is goed te drinken je mist wel je eet momentjes dus heb ik er tussen door een banaan en wortel bij gegeten

Moeilijker dan gedacht

Het pakket werd snel geleverd, zeer duidelijk concept, sommige heel lekker en sommige niets voor mij. Maar voor drie dagen even doorbijten. Na dag één meer energie en dat geeft een boost om door te zetten. Voor mij een duwtje in de rug om hierna ook gezondere keuzes te maken

Heerlijke gezonde sappen en snel geleverd.

Ik had mijn eerste "proef" bestelling gedaan met 14 verschillende sappen. Ik heb nog niet alles geproefd maar tot nu toe smaakte ze elke keer wel lekker en je proeft gewoon dat het puur groenten is en niks anders. Dikke aanrader op een gezonde levensstijl.

Goed vol te houden

Goed vol te houden. Duidelijk schema.

Sappen waren niet compleet! Miste spinazie

Ipv spinazie hadden ze extra sla erin gedaan

Goed te doen!

De eerste 3 dagen zijn goed te goed. Dag 4 en 5 zijn moeilijker van de detox. Ik was vooral de wortelsmaak en paprika smaak in veel drankjes zat. Voor de rest was her erg goed!

Goeie variatie van sapjes perfect voor detox

Ik ben zeer te spreken over de sapjes selectie. Ben momenteel midden in de kuur en voel me fantastisch. Als ik een punt van kritiek zou moeten geven zou ik graag in het vervolg wat minder sla sapjes willen hebben en inplaats daarvan meer spinazi. Merk tijdens de kuur ook dat het zeer behulpzaam is in het verminderen van buikvet.

Helaas niet zo goed.

Helaas ben ik nadat ik het een halve dag heb gebruikt, verschrikkelijk gaan spugen. Heb de detox dus niet af kunnen maken. Ik denk dat mijn lijf er niet tegen kan. Helaas zit ik nu dus met heel veel flesjes die ik niet meer ga gebruiken. Ik zal het niet nog een keer gaan gebruiken.

Alles in een doos

Alle flesjes in een doos, door elkaar. Eerdere ervaring meer gerangschikt. Die koeltas hadden we nog.