Verras wat dr Veggie mij brengt

Was erg benieuwd naar dr Veggie. Maar ben postief verrast. Netjes bezorgd.. Inderdaad zeer diep bevroren bezorgt waardoor de sapjes super vers zijn. Smaken blijven hierdoor ook puur. Ikdr Veggie heeft een fan bij

Fijne smaken, goed vol te houden en geen hongergevoel

De driedaagse kuur was prima te doen, boven verwachting. Fijne smaken en geen last gehad van een hongergevoel. Voor herhaling vatbaar, heb geen bijwerkingen ervaren, behalve dat ik mij energieker voel. Wil dit gevoel blijven vasthouden en ik zal periodiek een kuur blijven volgen en/of de sappen tussendoor blijven gebruiken.

Heerlijk verse sappen

Lekkere verse sappen, duidelijk uitleg. Netjes op tijd geleverd zodat het meteen de vriezer in kon.

Lekker en gezond

Heerlijke sappen. Op deze manier altijd mijn dagelijkse groente binnen.

Overtreft alle verwachtingen

Super kwaliteit aan sappen, goede doseringen. Voel mij na het gebruik van de sappen een totaal ander mensen. Door vol te houden en de wilskracht wordt je een compleet ander mens! Dank jullie wel❤️

Snelle levering, goede producten

Voor de eerste keer de 5-daagse detox kuur geprobeerd en moet zeggen dat ik het goed ervaren heb. De goederen werden snel geleverd en het juiste werd geleverd. Het is wel belangrijk om het advies op te volgen van de dagen ervoor al af te bouwen.

Smaakvol, gevarieerd en makkelijk

Levering aan huis. Levering is goed te volgen. Lekkere sapjes en handig drinkschema

Goed, maar wel prijzig!

Ik ben zeker tevreden met Dr. Veggie. Bestellen gaat makkelijk op de website. De sapjes worden netjes bevroren in een gekoelde wagen geleverd. De smaken zijn goed. Alleen de verse sapjes zijn wel prijzig.

De sapjes zijn erg goed te doen. Ik doe vaker een kuurtje en deze sapjes zijn echt lekkerder en de kuur is zeer goed vol te houden.

Hi Leonie, Heel erg bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je de sappen lekker vind en dat je de kuur goed kon volhouden. Met vriendelijk groet, Carola

Had erger verwacht maar viel reuze mee!

Heerlijke gezonde shotjes & sapjes

Hi Tommy, Hartelijk bedankt voor je review en cijfer. Wij zijn heel om te horen dat je de shots en sappen lekker vind. Met vriendelijk groet, Carola

Werkt goed, wel veel honger

Pakket netjes afgeleverd. De sapjes moesten direct ingevroren worden. (Zou wel handig zijn als dit op de orderbevestiging stond). Sapjes waren lekker van smaak, had ze wel iets dikker verwacht. Erge honger gehad de 3 dagen dat ik de detox had gedaan, in principe hoort dit erbij maar ik hield het niet vol. Dus wel in de avond boullion op en veel rauwkost. Ik denk dat het beter is dat je een soep hebt 's avonds. Miste bij levering ook wel een pre detox schema. Ik heb dit zelf wel gedaan, maar zou fijn zijn als dit erbij zou zitten. Met de pre detox 3 dagen en 3 dagen detox ben ik 2,5 kilo afgevallen.

Kwaliteit en prijs uitmuntend goed

Fijne sapjes met veel variatie, door de juiste combi’s en verhoudingen echt een genot om te drinken. De prijs (vind ik) is zeer goed voor de hoge kwaliteit van de sapjes. Gerecycled plastic plus punt weinig co2 uitstoot vergeleken met de glas variant. Gratig bezorging, goud … ook de bezorging zelf is goed voor elkaar. Snel en makkelijk bestelt en de website is ook duidelijk en overzichtelijk. Ik ben groot fan na deze ervaring. En stap over van sap.je naar dr. Veggie

Hi Ruud, Heel erg bedankt voor je review. Wat super leuk om te horen dat je fan bent geworden van Dr.Veggie Wij zijn ook heel erg blij om te horen dat alles zo goed is, en dat alles zo naar wens is verlopen. Met vriendelijk groet, Carola

Levering op tijd. Sapjes zijn kwalitatief goed. Fijn schema erbij. Prima ervaring.

Hi Louis, Hartelijk bedankt voor je review. Erg fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt met Dr.Veggie En dat alles naar wens is verlopen. Met vriendelijk groet, Carola

Shots zijn oke maar de groentesappen zijn niet te drinken zo vies!

Voor de gehele maand bestel. Één shot voor in de ochtend en één groente sap flesje gedurende de dag. De groente sap is echter ontzettend vies, het is nauwelijks te drinken zonder je neus dicht te knijpen. Daarbij een aantal keer gehad nadat ik het flesjes op had, moeten overgeven en de gehele dag last van mijn maag.

Goede kwaliteit en een handig schema voor de kuur!

Ik heb voor de eerste meer bij Dr. Veggie besteld en ben erg tevreden over de sappen! De kuur is voor mij goed vol te houden en zaten er zelfs extra sappen in die ik niet verwacht had. Dat was een leuk verrassing

Hi Steffi, Hartelijk bedankt voor je review. Heel erg leuk om te horen dat je tevreden bent over de sappen. En dat voor jou de kuur goed vol te houden is. Met vriendelijk groet, Carola

Prima te doen. Smaak is soms een beetje te

Het heeft je even een duw om weer goed verder te gaan.

Hi Yvonne, Hartelijk bedankt voor je review. Met vriendelijk groet, Carola

Prima geregeld, snelle en zorgvuldige bezorging

Sapje werden ingevroren geleverd, smaakten goed en Detox kuur was in 3 dagen goed vol te houden.

Hi Henny, Hartelijk bedankt voor je review. Wij vinden het erg goed om te horen dat je de 3daagse kuur goed hebt weten vol te houden. En dat de smaken van de sappen jou ook goed zijn bevallen. Met vriendelijke groet, Carola

Bezorging waardeloos

Over de sapjes ben ik erg tevreden. Tweede keer nu besteld. Werken goed, goed van smaak en veel variatie. Alleen de bezorging was waardeloos! Ik had met een reden aangevinkt bezorgen vanaf 17:00 uur. Vanaf 14:00 werd ik al continue gebeld door de bezorger dat hij al voor de deur stond. Uitgelegd dat dit niet de afspraak was. Ik moest maar naar huis komen want de bezorger ging verder met zijn bezorging in een andere stad. Uiteindelijk bij de buurvrouw bezorgd waardoor mijn sapjes nog maar half bevroren waren…. Slechte bezorging . Sapjes zijn erg prijzig en dit is gewoon zonde!

Hi Sylvana, Dank je wel voor je review. Wij vinden het spijtig om te horen dat je levering totaal niet goed is verlopen. We zullen hier zeker met onze vervoerder contact over opnemen. Hopelijk hebben de sappen jou wel gesmaakt. Met vriendelijk groet, Carola

Goed bezorgt op afgesproken tijd

Meteen in de vriezer gelegd Nu de week plannen voor rust en voor de 3 daagde sappen dagen

Hi Jacoliem, We wensen al vast heel veel succes met je 3 daagse kuur. Heel fijn om te horen dat de levering goed is verlopen. Als je nog vragen hebt dan horen wij ze graag. Met vriendelijk groet, Carola

Redelijk

Het enige wat me opvalt is beste veel suikers er nog in zit het maakt het wel smakelijk maar meer detox ket minder koolhydraten en suikers en meer groente zal fijn zijn

Lekkere en gezonde sapjes

Sapjes smaken erg goed en zijn afgeleverd conform afspraak waarbij ze je goed op de hoogte houden per wanneer ze komen. Omdat de samenstelling van de sapjes ook verschillen qua samenstelling zijn ze niet zo saai qua smaak en helpt dit de soms zware periode door te komen. Ik zou het zeker aanraden.

Hi Martin, Heel erg bedankt voor je review. Heel erg fijn om te horen dat de sappen zo goed in de smaak vallen. En dat de levering helemaal naar wens is verlopen. Met vriendelijk groet, Carola

't Is voor herhaling vatbaar.

Het is me alles meegevallen. Alhoewel na de 2e dag er toch iets ontstond van: "ik wil wat eten". Ik denk dat dat er mee te maken heeft dat alle smaken laf zoetig zijn (op de gember en kurkuma na). Er zit te weinig smaakverschil in de drankjes. Én er mist voor mij toch wel enige substantie. Maar daar zal het nu dus juist wel om gaan. Ik had ook 5 flesjes extra met Daylr (?) erbij gekregen. Die vond ik wat meer pit hebben. Maar alles bij alles .... het was te doen. En ik heb na afloop ook het gevoel dat het wel iets gedaan had.

Hi Bart, Hartelijk bedankt voor je review. Wij snappen helemaal dat je op de 2e dag wat wilde eten. Dat is wel een beetje normaal als je zo kuur doet. Wel heel goed dat je hebt doorgezet en het hebt volgehouden. Met vriendelijk groet, Carola

Smakelijk en oh zo makkelijk

Voorheen perste ik zelf al mijn sappen. Nu met kleine kinderen is dat moeilijker te regelen. De service van Dr. Veggie is dan ideaal. De levering ging in afstemming waardoor ik tijd had om de vriezer leeg te halen. Ik vind het zelf ideaal dat alles in de diepvries gaat. Als ik dan een keer een soepje mee wil eten met mijn gezin dan pak ik er een sapje minder uit en verleng ik de periode waarin ik vast. De sapjes zelf zijn smaakvol én groen tegelijk. Tip: De mogelijkheid om zelf aan te geven hoeveel calorieën je wilt. 600 is voor mij (gezin, baan, lichte beweging) te weinig.

Hi Angela, Heel erg bedankt voor je review. Heel erg fijn om te horen dat Dr.Veggie jou zo goed kan helpen met het drukke leven. Wat een super oplossing ook hoe je het doet met het verlengen van de sap periode. Ga zo door! Met vriendelijk groet, Carola

Goede service en heerlijke sapjes

De levering was volgens afspraak. Ik had de derox kuur van 3 dagen, deze was goed vol te houden. Voel me een stuk beter na de kuur en ben me bewuster van wat ik nu eet.

Hi Ellen, Hartelijk bedankt voor je review. Goed om te horen dat de levering naar wens is verlopen. Wat goed van je dat je de 3 daagse detox kuur hebt weten vol te houden. Hou het gevoel wat je hebt gekregen van de detox goed vast. Met vriendelijk groet, Carola

Super, heerlijke sapjes!

Elke keer een ander sapje, heerlijk! Ook de detox thee was erg lekker! :)

Hi Sabine, Heel erg bedankt voor je review. Heel erg fijn om te horen dat alles jou zo goed is bevallen. Met vriendelijk groet, Carola