lekker gevarieerd

De sappen zijn erg lekker en gevarieerd.

Hi Marion, Heel erg bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je de sappen lekker vind. En dat je de variatie in de smaken ook goed vind. Met vriendelijk groet, Carola

Lekker als je van paprika houdt

De smaak van paprika overheerst in de meeste sapjes. Ik hoef na mijn 3-daagse kuur voorlopig geen paprika weer. Levering prima, kwaliteit top.

Hi Leon, Dank je wel voor je review. Erg goed van je dat je ondanks de smaak de kuur toch hebt vol gehouden. Fijn ook dat de levering naar wens is verlopen. Met vriendelijk groet, Carola

Wisselend

De kuur zelf verliep soepel. Sommige smaken had ik echter wel veel moeite mee.

Hi Demi, Hartelijk bedankt voor je review. Wij snappen helemaal dat je met sommige smaken moeit hebt gehad, maar je hebt wel je sapkuur weten vol te houden heel erg goed van je. Met vriendelijk groet, Carola

Goed verzorgd en meeste drankjes zijn lekker

Ik zit nu op dag 5 van mijn 5 daagse sap-kuur. Het is mij meegevallen. De drankjes waren meestal lekker, in elk geval van goeie kwaliteit en ook de documentatie was netjes. Na de 3e dag verdween het hongergevoel.

Hi Jelle, Heel erg bedankt voor je review. Heel erg goed van je dat je de 5daagse sapkuur goed hebt weten vol te houden. En dat je tevreden bent over de informatie die erbij zit. Gelukkig vond je ook de meeste smaken van de sappen lekker. Met vriendelijk groet, Carola

Snelle levering en heerlijke sapjes

De levering was snel en goed aangegeven hoe laat er werd geleverd. De sapjes zijn heerlijk van smaak. Geen straf om ze elke dag te nemen.

Hi Annette, Hartelijk bedankt voor je review. Wij vinden het heel erg fijn om te horen dat je de smaken van de sappen heerlijk vind en dat je ook tevreden bent over de levering. Met vriendelijk groet, Carola

Alles naar tevredenheid !

Smaken goed , super duidelijk qua bezorgen , we zijn FAN .

Hi Joke, Heel erg bedankt voor je review. Echt heel leuk om te horen dat jullie fan zijn van Dr.Veggie En dat jullie zo tevreden zijn over de bezorging en de sappen. Met vriendelijk groet, Carola

Slecht

Ik vond de sapjes persoonlijk niet lekker, en kreeg onwijs veel buikpijn l.

Goed geregeld

Super goede bezorging! Keurig op de hoogte gehouden van de tijd en de sapjes konden zo de vriezer in! Eerste keer dat ik besteld heb, ik ben heel tevreden!

Hi Marije, Hartelijk bedankt voor je review. Heel erg fijn om te horen dat je over alles zo tevreden bent. Met vriendelijk groet, Carola

Heerlijke sapjes, super tevreden! Goed resultaat (-3 kg in 5 dagen).

Meerdere sapjuren gedaan bij andere bedrijven, maar tot nu toe vind ik dit bedrijf het beste! Heerlijke sappen en een effectieve kuur gedaan van 5 dagen (-3 kg).! Een aanrader!

Hi Judith, Heel erg bedankt voor je reiew. Wij vinden het heel erg leuk om te horen dat je de sapkuur van Dr.Veggie jou het beste bevallen. En wat een mooi resultaat hebt je bereikt met de 5daagse sapkuur. Met vriendelijk groet, Carola

Ik had meer verwacht

Ik vond de porties/flesjes veel te klein. De sappen waren ook te waterig zodat je je nog steeds helemaal leeg voelt na het drinken. De prijs kwaliteitverhouding is niet voldoende in mijn ogen.

De sapjes werden optijd in een doos gebracht. Je kreeg een SMS met daarin de aangegeven levertijd, echt top! Ik kreeg nog een leuke gratis koeltas met daarin 5 gratis sapjes. De sapjes van Dr. Veggie smaken allemaal heel verschillend en zijn goed te doen. Je proeft echt duidelijk de verse groenten erin verwerkt. En dat is wat je wilt. Ik heb een sapkuur van 3 dagen gedaan en dat was heel goed vol te houden, zonder hongergevoel te hebben gehad. Volgende keer bestel ik weer bij Dr. Veggie! Zeker een aan rader!!!

Hi Simone, Heel erg bedankt voor je review. Wij vinden het heel erg leuk om te horen dat je de giftbox leuk vond. Fijn ook om te horen dat je de 3daagse detox sapkuur goed hebt weten vol te houden door de verschillende smaken. En dat je geen last hebt gehad van een honger gevoel. Met vriendelijk groet, Carola

Snelle bezorging, kwam exact op het afgesproken tijdstip. Sapjes zijn prima, smaak moest ik even aan wennen, maar geen honger gevoel!

Hi Froukje, Heel erg bedankt voor je review. Wij snappen helemaal dat je moest wennen aan de smaak van de sappen. Gelukkig vond je ze toch lekker en heb je geen last gehad van een honger gevoel. Met vriendelijk groet, Carola

Goed vol te houden

De sapjes zijn heel toegankelijk qua smaak. Dus de Detox was goed vol te houden. Een verbeterpuntje zou kunnen zijn om ze iets dikker te maken, zodat het voelt alsof het meer vult.

Hi Kim, Hartelijk bedankt voor je review. Goed om te horen dat je de detox goed vol te houden vond. En dat de smaken van de sappen ook lekker vond. Met vriendelijk groet, Carola

De sapjes 10 bezorgservice 6

De sapjes zijn lekker! De bezorgservice vraagt om tijdsspanne van dagdeel daar hou je rekening mee maar last minute wordt het toch gewijzigd na later op de dag waardoor ik in de knoop kwam met afspraken. Gezien het gelijk de vriezer in moet is dit niet handig.

Hi Saar, Heel erg bedankt voor je review. Jammer te horen dat de bezorgen niet naar wens is verlopen. Wij hebben hierover ook contact opgenomen met onze vervoerder. Gelukkig vond je de sappen wel lekker. Met vriendelijk groet, Carola

Super fijne sapjes!

Ik heb de 3 daagse detox besteld en zit nu op de helft. Het is goed te doen en de sapjes zijn best smaakvol! Zeker een aanrader!

Hi Jessica, Bedankt voor je review. Leuk om te horen dat je de detox sapkuur goed kan volhouden en dat je de smaken van de sappen ook lekker vind. Met vriendelijk groet, Carola

Ik ben 2,5 kilo afgevallen in drie dagen tijd!

Het afbouwen van eten en de sapjes direct er achter aan hebben mij geholpen om de stap te zetten naar een gezonder leven!

Hi Ashley, Dank je wel voor je review. Goed om te horen dat de sapkuur jou heeft geholpen naar een gezonder leven. Hou dat gezonde leven goed vast. Met vriendelijk groet, Carola

Echt een aanrader!

De 5-dagen detox is door de afwisselende en smakelijke sapjes prima te doen. Ik heb geen hongergevoel gehad en voelde mij fit en energiek!

Hi Betty, Heel erg bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat de 5 daagse sapkuur jou heel goed is bevallen. En dat je fit en energiek voelde. Met vriendelijk groet, Carola

Heerlijke sapjes!

De sapkuur is afwisselend, de sapjes zijn heerlijk en de vijfdaagse.deep clean was voor mij goed te doen. Ik ben ook een aantal kilo’s lichter en ben vastberaden om de gezonde eetgewoonten zo lang mogelijk vol te houden.

Hi Johanna, Hartelijk bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat een 5 daagse deep clean jou zo goed is bevallen. En wat heb je een mooi resultaat bereikt. Ook heel erg goed dat je nu bezig bent met gezonde eetgewoonten. Met vriendelijk groet, Carola

Weer terug na weg geweest te zijn

Ik was gestart met dr. Veggie sapjes maar ben daarna overgestapt naar andere groente sapjes. Na een tijdje merkte ik toch dat dr. Veggie de beste sapjes heeft. Zit meer groente in, tenminste niet waterig en na een paar weken merk je al verschil in je energie die omhoog gaat!

Hi Valery, Hartelijk bedankt voor je review. Goed om te horen dat je onze sappen niet waterig vind en dat voor jou genoeg groente er is zit. Hou het gevoel van energie goed vast. Met vriendelijk groet, Carola

Goede kwaliteit geen honger gevoel na de 3daagse kuur.

Hi Bob, Hartelijk bedankt voor je review. Erg fijn om te horen dat alles zo naar wens is gegaan. En dat je onze kwaliteit goed vind. Met vriendelijk groet, Carola

alle afspraken zijn nagekomen, duidelijke levering.

Gemakkelijk op te volgen. Duidelijk schema. Geen honger gehad met alle groentesappen.

Hi Annemarie, Heel erg bedankt voor je review. Wat goed om te horen dat je sapkuur met succes hebt gedaan. Fijn ook dat je alle informatie die er bij zit duidelijk vond en makkelijk te volgen. Met vriendelijk groet, Carola

correcte levering

Ik kreeg wat ik verwachtte!

Hi Ingrid, Bedankt voor je review. Erg fijn om te horen dat alles naar je verwachting is gegaan. Met vriendelijk groet, Carola

Heerlijke sapjes, top levering

Sapjes op tijd geleverd. Had een 5-daagde kuur en ging mij makkelijk af aangezien de sapjes heerlijk waren en goed verdeeld over de dag.

Hi Marisa, Erg bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je de smaken van onze sappen lekker vond, aardoor je gemakkelijk je 5 daagse sapkuur goed hebt weten vol te houden. Met vriendelijk groet, Carola

Heerlijke sapjes, drinken makkelijk weg

Al veel verschillende detox-kuren gedaan maar deze sapjes zijn erg lekker van smaak. Veel verschillende en mooie combinaties waardoor de smaak erg lekker is. Zit op dag 2, nog eentje te gaan, maar zou het makkelijk 5 dagen volhouden.

Hi Samantha, Heel erg bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je onze sappen zo lekker vind smaken. En dat het voor jouw gemakkelijk is om een detox van 3 dagen goed vol te houden. Met vriendelijk groet, Carola

Het pakket van Dr. Veggie werd geleverd volgens afspraak en zag er keurig uit! Er zat zelfs een gratis koeltas bij. De sapjes smaken heerlijk en de instructies die er bij zitten zijn ook heel gebruiksvriendelijk.

Hi Roos, Hartelijk bedankt voor je review. Fijn om te horen dat alles zo naar wens is verlopen en dat de sappen jouw goed hebben gesmaakt. Met vriendelijk groet, Carola

Albert van t Hartweg 37 2665 MJ Bleiswijk

06-52096589