Beter slapen, scherper reukvermogen

Aanvankelijk nieuwsgierig maar ook deel sceptisch of ik wat zou merken van de Health Card. Nou, dat was gelijk al duidelijk na de 1e nacht. Ik slaap sindsdien beter in en als ik 's nachts aantal keer wakker wordt, dan is mijn hoofd rustig en begint mijn hoofd niet actief allerlei gedachtes te herkauwen wat voorheen wel altijd het geval was. Dat vind ik heel merkbaar en frappant. Maar vooral ook heel fijn. Wanneer ik dan in de ochtend wakker wordt, kan ik me de korte wakkere moment nauwelijks herinneren. Ook voelt mijn reukvermogen aangescherpt. Ik leg de Health Card ook onder het hoofdkussen wanneer ik een client een reflexzone massage geef. Sommige clienten voelen zich (zonder te weten van de kaart vlakbij hun hoofd) heel zen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Ja ja veel mensen zijn sceptisch en zijn dan extra tevreden wanneer men ervaart hoe de kaart hun een beter leven geeft. Crreatief hoe je de kaart gebruikt voor je werk, je cliënten krijgen een extra harmonisch energie veld. Super

My very first feeling was as if I had drunk some wine - very relaxing

My very first feeling was as if I had drunk some wine - very relaxing. My husband felt a slight electric current on his fingers when he touched the card for the first time. After a few days we are more or less used to this new sensation. I have my card very close and for the first 2 days I just felt different - unusual. Now (after a week) we feel great - more balanced.

Feels like a shield of light and peace around me

I got the card to help with my sleep as I particularly feel the effects of frequency interference at night, my rest is often broken and disturbed and I can only do so much with this living in the city. I wear the card in my bra at all times now and my mum has requested one as a Christmas present!

Super-Djed; BLIJ MET ALLE VERBETERINGEN

Zestien weken de Djed in mijn huis heeft veel veranderd. Voorheen had ik druk op mijn oren, veel last van mijn benen (rusteloos), vaak wakker en weer moeilijk in slaap, Nu minder vaak wakker, geen rusteloze benen en geen druk op de oren. Ik heb minder uren slaap nodig en ben bij het opstaan fit. Kom meteen goed op gang en genoeg energie in de ochtend. Hoef nu niet meer zo vroeg naar bed, hou het s’avonds wat langer vol. Ook heb ik minder last van stijve gewrichten. Minder last van een stijf lichaam. Heb bijvoorbeeld geen last meer van trillende oogleden, voorheen begon dat rond de middag. Voel me emotioneel in balans, geen pieken of dalen. Als ik door iets van slag ben, blijf ik er niet in hangen, krijg me snel weer in de Zen modus. De vogels zaten eerst achter in de tuin tussen de bomen , maar zijn naar de klimop tegen het huis verhuisd ... het zijn er wel 50 .... Echt heel bijzonder!! Een waar vogel paradijs!! Heel opvallend. Mijn gezin met de hondjes voelen zich goed, weinig ziek. Ben blij met alle verbeteringen lichamelijk en emotioneel en inderdaad het oerbos (de vogels) dicht bij huis.

Ervaring Super Djed

Ik merk een lichte verbetering qua fitheid na het opstaan. Ik voel meer rust 's avonds en de energie in huis lijkt rustiger. Onderrug klachten zijn afgenomen. Ik lijk wat beter bij mijn gevoel te kunnen komen. Het valt me op dat ik makkelijker mijn mening/waarheid kan uitspreken.

Ik ben enthousiast over de werking van de Superdjed

k slaap beter en soms ook dieper. Bij het opstaan ervaar ik zeker een verbetering; minder stijf en meer energie. Ik profiteer meerdere uren van de goede energie. Ik heb nu een regelmatige ontlasting. Danielle

Meer energie en beter geaard

Ik heb de Djed nu 16 weken. ik heb ‘s avonds weer wat meer energie dan een tijd geleden. Toen viel ik rond 21u in slaap, nu moet ik bewust op tijd naar boven om te voorkomen dat ik tekort slaap. Ik voel me rustiger, beter geaard, meer in mijn kracht. Ik kan beter mijn grenzen voelen en aangeven Ik heb de afgelopen maanden veel transformaties doorgemaakt en mijn vriend ook. Misschien wel mede in gang gezet door de superdjed. Voor iedere transformatie ben ik enorm dankbaar. Steeds lichter door het leven! Ik kan steeds beter voelen als ik op een plek ben met veel straling. In huis is de straling gevoelsmatig laag, misschien mede door de superdjed?

Rustigere gemoedstoestand

Ik slaap beter en vaster. Overdag heb ik meer energie. Mijn stoelgang is vaker en regelmatiger. Ben rustiger en evenwichtiger.

Meer energie, meer relax, geen tintelingen

Ik heb de Super-Djed nu 14 weken. Ik word bijna nooit meer wakker ‘s nachts. Heerlijk! Voor de Djed deed ik ‘s middags nog wel eens een dutje, de laatste 3 weken is dat niet meer nodig. Ik voel me ook rustiger. Sinds mijn zware hernia, 5 jaar geleden, heb ik tintelingen in m’n been/voet, vooral als ik ga slapen. Dan voel ik het het ergst. Nu met de djed zijn die tintelingen langzaam maar zeker verdwenen. Is het toeval? Ik merk het ook aan de poes. Ze wil meer kroelen en is veel relaxter. Joke

Equipped and fitter when getting up

The experience was good in contact, ordering and receiving the order. Everything went well.

• Você nos recomendaria? sim

Heel tevreden over de EMF Health Card

Een aanrader. Ik ben heel gevoelig voor straling en ervaar hier ook soms last van. Met de EMF Health Card ben ik echt veel beter beschermd.

Geen merkbaar effect.

Heb de kaart nu meer dan 2 weken, merk geen enkele verandering. Slaap niet verbeterd, geen rust als de lussen naar me toe gericht zijn, ga zo maar door. Jammer, kan zijn dat ik anders ben maar heb alleen maar positieve reviews gezien. Ga de kaart terug sturen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Bob, Ik ben altijd blij als er een reactie tussen zit waar iemand geen verschil merkt bij het gebruik van de kaart. Alleen maar goede reacties is niet echt geloofwaardig :). We hebben geen 100% positieve score maar van de 100 mensen krijg ik gemiddeld 2 kaarten terug omdat men niks voelt. Teveel of negatief voelen betekent dat de kaart voor je wérkt, alleen je moet eraan wennen. Het beste is dat je contact met me opneemt als je géén of te veel reacties voelt zodat ik je tips kan geven over het gebruik van de kaart. Meestal ervaart men dan wel de positieve werking van de kaart. De "niet goed geld terug" regeling wordt dan ook met 2 maanden verlengd.

Geen duizeligheid meer

De kaart werkte voor mij al in één dag. Ik had vaak last van duizeligheid, en kon geen oorzaak vinden dus je gaat dingen proberen. Ik moet zeggen dat de kaart voor mij heel goed werkt, want ik heb sindsdien geen duizeligheid meer gehad. Ik draag m altijd bij me, en s nachts leg ik m onder mijn kussen. Een aanrader!

Meer rust

In de avond als ik ga slapen ervaar ik gewpon veel meer rust. Ik draag ‘m altijd bij me en het voelt gewoon goed

Rustgevend

Ik heb mijn Health Card nu 3 weken in bezit. Zelf ben ik een hoog sensitief persoon, dus ik voel veel zeg maar. Ik moest wel even aan de kaart wennen. Maar ik merk nu echt wel dat ik erg goed slaap en mijzelf gewoon rustiger voel. Afgelopen week waren wij op wintersport. Card vergeten.......Ondanks dat wij iedere dag moe waren van het skiën sliepen we niet zo goed als de 2 weken daarvoor. Mijn kaart ligt normaal op mijn nachtkastje dus mijn vrouw heeft er ook profijt van. En dan zou je alcohol of apres ski misschien de schuld kunnen geven van de moeizame slaap. Alleen wij drinken geen alcohol;-). Dus ik ben eigenlijk wel tevreden met mijn kaart. Ik draag hem ook de hele dag bij mij.

eerst sceptisch, nu gebruik ik de EMF Health Card al aantal jaren met volle tevredenheid

In het begin was ik sceptisch over de EMF Health Card, inmiddels gebruik ik deze al een aantal jaren met volle tevredenheid. Voor mij als Hoogsensitief persoon een prachtig hulpmiddel om beter te kunnen aarden. Geeft mij meer rust en balans dan zonder Card. Als ik per ongeluk de Card niet in mijn broekzak heb gestoken, merk ik verschil. Zonder Card ontstaat er meer onrust, onbehagen en voel ik me raar worden in mijn hoofd. Dan denk ik, heb ik de Card wel bij me? Check, niet dus. Steek ik de Card dan weer bij me, verdwijnt dat weer. Dit is me al een paar keer zo overkomen. Om die reden heb ik een reserve aangeschaft, want ik moet er niet aan denken de Card kwijt te raken.

Na 21 jaar kan ik eindelijk lekker slapen!

Zolang ik me kan herinneren, ik ben inmiddels 21 jaar, sta ik 's nachts op omdat ik moet plassen en me onrustig voel, vaak zelfs 2 of 3 keer. 2 weken geleden gaf mijn vader mij een EMF Health Card....en ik ben geen nacht meer op geweest. Ik slaap heerlijk en het onrustige gevoel dat ik al 21 jaar had is weg. En ook de rest van mijn gezinsleden kan nu heerlijk doorslapen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Dankje Kaddy, zo zie je maar dat straling impact had op jou zonder dat je het wist. Trakteer je vader maar op een cappuccino :). Ik ben blij voor je. Marcel

Nadat ik Marcel, na een fijne samenwerking in het verleden, sprak over de EMF Health card was ik nog enthousiaster dan ik al was via de website. Ik gaf aan dat ik op zoek was naar een product dat me kon beschermen tegen alle stralingen die tegenwoordig overal aanwezig zijn. Daarnaast was mijn energiepeil, door de laatste 3 pittige jaren, behoorlijk laag. Ik werd echter zo enthousiast dat ik 3 kaarten bestelde, zowel voor mezelf als voor mijn gezin. Toen de kaarten binnen waren, ging ik aan de slag en merkte direct bij het volgen van de instructies rust....en energie! Waanzin. Vanaf dat moment draag ik de kaart bij me...'s nachts met de "rust" kant op mijn hart gericht. Ik slaap nog beter dan voorheen en voel me uitgeruster. En overdag draag ik de "energie" kant naar me toe. Ik barst van de energie zowel fysiek als in mijn hoofd. Voel me daarnaast veel evenwichtiger.... Wat mij betreft een absolute must-have!

Had ik het maar eerder geweten!

Door een collega ermee bekend geraakt en na 2 nachten zijn geleende kaart uit te proberen, zelf 3 stuks aangeschaft. Investering waard. Ik zelf slaap er dieper door en voel me ook meer uitgerust dan ooit tevoren. Had de kaart in de kamer gelegd en beide zonen hebben beiden lekkerder geslapen en ook "dieper". Proefwerk week verliep door de kaarten "gemoedelijk". Marcel Visschers is het zelfs persoonlijk komen brengen naar ons huis. Zegt iets over deze charismatische man. Ik kan de emf kaart aanraden. We nemen de kaarten dagelijks mee. Feitelijk gezien zit hier wel een studie vooraf aan mbt de juiste elementen in de juiste harmonie. Er zijn genoeg andere emf aanbieders maar die hebben naar mijn mening niet de desgewenst resultaat. Nogmaals een investering waard! Volgende stap is een weightloss coin. Mvg Virgil

Antwort des Geschäftsinhabers

Dank je wel Virgil voor het delen van jouw ervaringen en complimenten. De FeelGood Coin (ook voor afvallen) wordt al via de www.EMFHealthCard.com verkocht en werkt net als de kaart verbazingwekkend

De EMF Health Card geeft innerlijke balans c.q. rust, omdat ik mij meer geaard voel

In het begin was ik erg sceptisch over de EMF Health Card. Nu ben ik erg blij dat ik deze in mijn bezit heb. Als ik een dag weg ga, een afspraak heb of op reis, controleer ik altijd extra of ik de kaart bij me heb. Het verschil werd me duidelijk op het moment dat ik onrustig werd en bemerkte dat ik thuis de kaart overdag niet bij me had gestoken. Toen ik de volgende dag de kaart wel weer bij me had, voelde ik me meer in balans en rustiger. Meer geaard. Dacht eerst dat ik me het verbeelde. Maar dit is meerdere keren zo voorgevallen, zonder dat ik er eerst erg in had. Kan geen toeval zijn.

We merken geen verschil

Ik, mijn partner en onze zoon hebben alle drie helaas geen verschil gemerkt met de kaart. Ik heb last van oorsuizen, maar dit werd niet beter. Het kan zijn dat we het te kort hebben geprobeerd. De kaarten hebben we teruggestuurd binnen 2 dagen en is netjes binnen de waterrijke termijn teruggestort. Aanbeveling zijn wij 'neutraal'.

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor jullie review. Het geef me de gelegenheid om uit te leggen dat je eigenlijk de kaart minimaal 3 weken moet uit proberen om te kijken of de kaart iets voor jou kan betekenen. Het kan zijn dat de kaart in het begin niets doet of zelfs teveel doet. Contact mij altijd in deze 2 situaties via [email protected] zodat ik je tips kan geven. De "niet Goed terug regeling" wordt dan automatisch verlengd naar 90 dagen zodat de jij en de kaart een eerlijke kans krijgen.

Rust

Sinds het in gebruik nemen van de kaart ervaar ik rust in mijn systeem. Overdag betere concentratie en in de nacht een betere kwaliteit rust.

Goede werking EMF card bij slapen, rust en dromen.

Enkele maanden geleden heb ik contact gehad over onderstaande (een onverwachte verminderde werking van de EMF-Card na bepaalde tijd). Inmiddels bijna 5 mnd verder kan ik de volgende info geven: • Dat de EMF card minder tot niet werkte kan wel kloppen. Een paar dagen nadien kwam ik n.l. thuis te zitten, met een (werk-gerelateerde) burn-out. Er speelde dus kennelijk teveel zowel fysiek als psychisch. Dat kan die EMF card kennelijk niet opvangen. • De card draag ik nog steeds in mijn broekzak op mijn lichaam. • De card in onze slaapkamer heb ik nu tussen ons in hangen tegen de achterwand van het bed. Mijn vrouw geeft aan er weinig tot niks van te merken. Wel droomt ze meer. Ik merk er in ieder geval wel wat van. Inmiddels zijn mijn lijf en mijn hersenen weer zo goed als volledig hersteld. Dat merk ik ook weer in de richting van de werking van de EMF card. Deze doet nu sinds enkele weken n.l. weer wat hij daarvoor ook altijd deed. Een moeier gevoel aan het einde van de avond, eerder/vlugger inslapen, een vastere slaap, ook sneller weer inslapen na plas-pauze’s s-nachts en meer uren slaap. Het altijd dromen s-nachts is ook weer terug. Dus het niet werken van de Card, had meer te maken, denk ik, met mijn lichamelijke en geestelijke gesteldheid. Dat de Card dat niet op kan vangen lijkt mij logisch… immers anders was het een wondermiddel en zou heel de wereld ermee rondlopen… :) Het draaien van de zijde van de card geeft bij mij nog niet veel verschil ervaar ik. Dus houd ik de vertrouwde rustgevende zijde op mijn huid. Ik blijf mijn 2 EMF-cards dus stug gebruiken (in mijn kleding en in onze slaapkamer), en kijk uit naar de werking van de Slimming-Coin, in verband met het afvallen waar ik mee bezig ben, en daarbij helaas soms extra drang naar zoet en zout. Wordt vervolgd .....

perfekt

Ik ben stralings vergifitgd (covid)geweest,door dect/emf straling . na 14 dagen snakte/hapte ik steeds naar lucht na een kleine inspanning, met de card een halve dag en hele nacht (goed geslapen) merkte ik dat ik niet meer naar lucht hapte en energieker was. het helpt om goed ziek te zijn om de werking van de card goed op te merken. bij een verzwakte toestand merk ik zelfs wifi op.

Ik draag ‘m veel bij me

Heel subtiel .. is mijn gevoel. Vannacht legde ik de card voor ‘t eerst (kalmerende zijde omhoog) onder m’n kussen en mijn slaap was verrassend prettig. Ik ging slapen met wat keelpijn en hoest maar had in de nacht geen klachten. Dit ga ik vannacht weer doen om te ervaren. Gedurende de dag neem ik ‘m mee, steek ‘m vaak in mijn broekband. Ik ervaar .. meer kalmte? Meer gecentreerd? Ik onderzoek nog steeds en mijn eerste ervaringen zijn positief.

Über EMF Health Card

www.FEELYOUNG2.com Sinds 2007 is ons doel met FeelYoung2 om de vitaliteit van mensen te verhogen. FeelYoung2 geeft you bescherming, energie en harmonie. De FY2 producten veranderen elektrosmog oftewel straling in een natuurlijk sterk energieveld met als doel om jouw lichaam te versterken op belangrijke vitaliteitsgebieden. Het energieveld van de EMF HEALTH CARD creëert een sterke natuurlijke bescherming tegen Elektrosmog, altijd en overal. De EMF Health Card blokkeert niet de straling maar de Kaart herstelt jouw natuurlijk afweersysteem tegen straling. De SUPER-DJED geeft jouw gehele huis twaalf natuurlijk harmonische oer-frequenties. De energie in je huis zal zich aanvoelen alsof je in een bos woont. Jij en je gezin zullen extra energie, harmonie en rust voelen. De FEELGOOD COIN draagt bij aan het stoppen of afremmen van jouw verlangen naar suiker en zoetigheden. Met de Coin kun je nu stoppen na één koekje of je hebt geen vreetbuien. 100% natuurlijke materialen en ontwikkelt en geproduceerd in Nederland ZONDER RISICO PROBEREN MET DE 3 MAANDEN “NIET GOED, GELD TERUG” GARANTIE

Kiyoh Bewertungen