Ik gebruik m nu 2 dagen en direct al minder hoofdpijn en scherper. Ook mijn misselijkheid is weg. Ik slaap rustiger en wordt fitter wakker. En dat al na 2 dagen. Dat belooft wat voor de toekomst...

wat rustiger geworden

In het begin merkte ik eerst niets, nu 2 weken verder ben ik volgens mij...wat rustiger en maak mij minder druk

wat rustiger geworden

Fantastisch en dieren liegen niet.

Kreeg de card 4 dagen geleden. Was sceptisch, maar goed 2 maanden op proef. Toen ik hem tussen mijn vingers vasthield volgens aangegeven wijze gebeurde er helemaal niets . Op beide kanten niets. Ik had zoiets van; die gaat terug. In de avond probeerde ik het weer. Eerst een onrustig gevoel , hartkloppingen en toen ik de kaart omdraaide naar de lussen kreeg ik tintelingen in mijn vingers en handen. Ik heb veel electrosmogklachten. Vroeger alleen bij hoogspanningskabels. Later werd het erger. Nu overal . Vooral als ook nog WiFi bereik is. Zware hoofdpijn, misselijkheid, zelfs braken, spierpijn ( fibromyalgie)vermoeidheid, slecht slapen, soort tinititus,concentratiestoornissen, krampen en koude handen en voeten. Het lijstje werd steeds langer. Het gekke was, als we met vakantie waren of in de bossen waren de klachten minder. Midden in de natuur en weg van wifi ed. De wifi staat thuis max. 2 uur aan. Maar de straling komt ook door de muren. Nadat ik de prikkeling voelde, besloot ik de card die nacht op mijn nachtkastje te leggen en het hielp. Sliep veel beter en minder hoofdpijn en die tinititus of wat het ook is. Daarna 24 uur per dag gaan dragen op mijn lichaam met de lussen naar mijn huid. De klachten zijn nagenoeg verdwenen. Leg ik de card weg dan komen de klachten gewoon weer terug. Dieren liegen niet. Wij hebben een aantal poezen. Het is om te lachen en ook om te janken. Sinds de card heb ik ze allemaal om me heen. Ze voelen iets. Ze zijn rustiger. Ze zitten nu allemaal om me heen of op me schoot. Ze waren al super lief , maar nu zelfs ons traumatische kat blijft meer in huis ipv de tuin. Het is gewoon niet te geloven. Ik ben ik erg blij mee. Mijn leven is veel aangenamer en volgens mij zijn onze dieren ook veel gelukkiger. In ieder geval grotere knuffeldieren geworden. Ook mijn man voelt als hij de kaart beetpakken tintelingen en wil hem ook graag hebben. Zeker nu met 5G. Blije gebruiker.

Geen verbetering

Zowel mijn partner en ik merken niets van de kaart, niet van de ene noch de andere kant.

De EMF Health Card geeft me rust in mijn lijf en rust in mijn hoofd.

De EMF Health Card heb ik sinds een half jaar dag (in mijn broekzak) en nacht (naast mijn kussen) bij me. Daarvoor droeg ik ook een hanger tegen straling, maar het voelde alsof die niet genoeg deed. Sinds de EMF card ervaar ik 's nachts meer rust, val ik beter in slaap en slaap ook weer beter door nadat ik wakker ben geworden. Voordien lag ik regelmatig lange tijd wakker. Ook ben ik overdag rustiger, geduldiger en schiet minder snel uit mijn slof. Het kan natuurlijk ook aan iets anders liggen, maar frappant is het wel. Opvallend is ook dat ik de EMF-kaart niet aan iemand anders wil uitlenen om te proberen. De mijne houd ik bij me!

Brengt rust

Ik draag het altijd bij me en dat voelt goed

Eerst Sceptisch nu positief verrast!!

Ik was eerst sceptisch over het kaartje, werkte het wellicht omdat ik dacht dat het wat zou doen? Bij ontvangst een enorme heftige reactie. Kon er niet mee slapen, lag uren wakker, en als ik sliep had ik onwijs heftige dromen. Het voelde niet goed om te kaart zo dicht bij me te hebben liggen. Vervolgens langzaam opgebouwd het advies van Marcel, totdat het wel goed voelde om 'm dicht bij te hebben. Uiteindelijk langzaam opgebouwd maar voelde neutraal. Ik had geen idee of het kaartje nou echt echt werkte..de heftige reactie was weg maar sliep ik ook echt beter? Het is lastig meetbaar. Totdat ik per ongeluk 2 dagen de kaart naast me vergeten ben neer te leggen in de slaapkamer. Ik sliep veel minder diep en hierna kwam ik er pas achter dat de kaart dus al 2 dagen beneden lag. Zou het dan toch aan de kaart liggen? Hoe dan ook, het voelt goed om 'm bij me te hebben! Vanaf nu ligt hij iedere avond weer naast me.

Ik leg hem naast mijn bed. Merk gelijk dat mijn ademhaling rustiger en dieper wordt. Ik slaap nu veel rustiger en wordt veel energieker wakker. Ook als ik overdag mij wat rusteloos voel draag ik hem in mijn bovenzakje, zodat het dicht bij mijn hart en longenstreek zit. Ik ben heel erg tevreden. Echt een aanrader.

Erg blij mee! Ik merk echt verschil.

Een tijdje geleden heb ik 3 EMH Health Cards aangeschaft. Mijn zoon (9 jaar) sliep slecht. Viel altijd laat in slaap (22.30 was geen uitzondering) en werd 's ochtends moe wakker. Sinds ik deze kaart naast zijn bed heb gezet valt hij eerder in slaap en wordt 's ochtends opgewekt wakker. Een heel verschil! Zelf heb ik ook de kaart ook naast mijn bed staan. Omdat ik hooggevoelig ben heb ik het eerst rustig opgebouwd. De dag dat ik de EMF Health Card per post kreeg hield ik hem in mijn handen en voelde ik vlak daarna een drukkend gevoel op mijn borst, dat heb ik nu niet meer. Ik heb zelf het gevoel dat ik dieper slaap. En ik draag hem overdag bij mij. Ik voel me rustiger en minder mistig in mijn hoofd. De 3e kaart heb ik aan mijn moeder uitgeleend. Zij heeft last van tinnitus en sliep slecht. Zij heeft het ook eerst rustig moeten opbouwen. De eerste 2 nachten sliep ze juist nog slechter. Ze moest de kaart echt in een andere kamer zetten. Nu zegt ze zelf dat ze 's nachts minder vaak wakker wordt en ook sneller weer in slaap valt. De tinnitus wordt niet minder, maar ze heeft er gelukkig nu minder last van doordat ze beter slaapt. Vlak na aanschaf heb ik ze een email gestuurd met advies voor gebruik bij hooggevoeligheid. Ik kreeg erg snel een email terug met uitleg. Ik ben nu aan het sparen om nog 3 kaarten aan te schaffen voor mijn 3 andere kinderen. Zodat ze allemaal een eigen kaart hebben.

super

Deze kaart draag ik dag en nacht op mijn borstkas. Ze geeft me een beschermend gevoel tegen straling, alsof in een aura /cocoon zit. Ik voel me veel rustiger, durf voor mezelf op te komen en te doen wat mijn intuïtie en gevoel me ingeven. Vroeger was ik een cameleon, dit wordt niet begrepen door mijn familie maar ik ga nu voor mijn eigen leven en niet dat van hen. Ik voel ook dat, hoe ten einde krachten ik ook ben, ik toch nog blijf doorzetten om tot de rust, waar ik mijn hele leven lang al naar verlang, te komen. Nu nog een paar maanden zwaar werken in het, hmhm instapklare huis dat een krot blijkt te zijn :( :( ,tot een knus nestje te maken. Ik slaap ook veel beter, sta veel positiever in het leven zelfs in zeer moeilijke momenten. Ik voel me heel dicht bij mezelf, bij wie ik in wezen ben ook al heeft mijn familie een heel ander en negatief beeld van mij. Vroeger zou ik daardoor vallen maar nu blijf ik rechtop staan en geloof heel sterk in dat wat groter is dan mij en de engelen die mij steunen

Rust

Ik heb de kaart een paar weken uitegleend maar dat ik dacht dat het niet veel deed met mij. Afgelopen week heb ik hem snel terug gevraagd want ik was erg snel vermoeid. De afgelopen dagen weer goed geslapen en het middagdutje over kunnen slaan. Erg blij mee

Ik mis hem direkt.

Al bij de inwijding van de kaart, merkte ik dat de card bijzondere eigenschappen heeft. De card geeft rust of energie en dat op het juiste moment.

Ik ervaar niets bijzonders, en geloof tegelijk wel in dit concept.

Ik voel (nog ) geen duidelijk verschil sinds ik de kaart heb. Ik denk wel dat ik hem hou, want ik wil graag mijn lichaam ondersteunen wanneer we straks hoogstwaarschijnlijk veel meer te maken krijgen met 5G. Ik ga m zeker uitlenen aan een vriendin die veel last heeft van elektromagnetische stralingsvelden. Benieuwd wat t haar brengt !

Rust en balans

Zodra je de EMF card vastpakt voel je wat het doet.

geweldige ervaringen

ik heb de kaart zonder te vertellen wat het was mensen in handen gegeven om het te voelen en hun reactie was van ik voel het tintelen, of het brengt rust, anderen ook van ik voel dat ik wordt geaard.

Verbetert harmonie in mezelf en mijn omgeving.

Vanaf het moment dat ik de kaart heb ontvangen is deze niet van mijn zijde geweken. Zodra ik opsta draag ik hem in mijn zak en als ik naar bed ga ligt hij op mijn nachtkastje. De harmonie in mijn energieveld is veel stabieler sinds ik de kaart bij me draag. Het helpt me om bij mezelf te blijven en invloed van de omgeving te balanceren. Ik heb de kaart uitgeleend aan een collega die een slaapdienst had en maar niet tot rust kon komen. De volgende ochtend ze heeft direct de kaart zelf aangeschaft en vertelde een week later dat haar omgeving haar vroeg wat er met haar was gebeurd, ze was zoveel kalmer was geworden.

Doet het heel goed

Ik heb de kaart nu ongeveer ruim 3 weken, en merkte al heel snel verschil. Ik had in het verleden erge duizeligheid, met name ook ' s nachts als ik in bed lag dan leek het soms of ik in een carrousel zat. Om misselijk van te worden, maar ik wist niet waar het aan kon liggen en ik had ook geen andere onderliggende oorzaak. Ook had ik vaak een drukkend gevoel in mijn hoofd en was ik vaak heel moe en slaperig. Na de aanschaf van de kaart was dat binnen een week allemaal weg, ik ben de koning te rijk.. echt waar! Ik slaap nu ook veel beter en ben meer uitgerust. Ik neem de kaart overal mee naar toe en bemerk steeds meer positieve punten. Geen droge, tranende ogen meer als ik buiten ben, geen oorsuizen, en niet meer zo moe, en ik kan me weer beter concentreren. Ik had er eerst mijn twijfels bij, maar omdat je het mag proberen gaf ik het een kans. Ik had dit eerder moeten weten want de kaart werkt echt, en ik heb er veel baat bij. Voor sommigen kan het misschien even duren voordat ze iets merken, maar je moet het echt een kans geven want iedereen is anders. Ik kan de kaart aanraden!

Doet het heel goed

Response from the business owner

Fantastisch Patricia, Mooi om te lezen dat je de koning te rijk voelt. Veel mensen voelen zich niet optimaal, slapen slecht of hebben hoofdpijn terwijl ze net als jij geen idee hebben waarom dat zo is. In bed (liggend) ben je nog eens extra gevoelig voor straling. Het enige wat de EMF Health Card doet is de mogelijke nadelige effecten van straling ongedaan maken. Super bedankt voor het delen van je ervaringen.

Merk nog niks

Ik merk om eerlijk te zijn nog niks, draag hem keurig bij me. Echter sta ik momenteel door privé omstandigheden en de vreselijk onrechtvaardige wereld waarin wij nu leven ( great reset) onder zo veel stress dat ik bang ben dat momenteel niks helpt... Had wel hoop! Er zou bij " aanbevelen" een keuze 3 moeten zijn, " neutraal" ofzo

Response from the business owner

Beste Heidi, Bedankt voor jou eerlijke en correcte analyse. Mijn ervaring in een project met werknemers die enorme stress hadden is vergelijkbaar. Tot de positieve verbazing van de projectleider verbeterde bij 30% van de deelnemers hun wellbeing enorm. Ik was verbaasd dat dit slechts 30% was :). Probeer de kaart langere tijd uit en de komende 12 maanden mag je altijd gebruik maken van de niet goed geld terug regeling. We gaan ervan uit dat we een andere POSITIEVE great reset krijgen Marcel

Bijna te mooi om waar te zijn en toch is het waar!!

Voor wie dit leest, als je nog twijfelt, twijfel niet langer maar probeer het gewoon! Ik ben iemand die best sceptisch is en zeker niet zomaar €79 uitgeef, ik ga heel verantwoord met geld om, omdat ik ongewild, moet leven van een uitkering, vanwege mijn gezondheid, dus elk dubbeltje is er eentje! Maar ik had niets te verliezen, want er is een *niet goed, geld terug garantie*, en voor mij betekent dat dus, dat de ontwikkelaar van dit product gelooft in zijn product, daarom wilde ik het een kans geven! Wat ben ik blij dat ik DAT heb gedaan, want, vooral mijn nachtrust en mijn energielevel zijn zo ontzettend verbeterd sinds het gebruik van de EMF Health kaart! Een dikke aanrader dus! Met het gebruik van deze kaart kun je, naar mijn mening, alleen maar winnen, een betere nachtrust en meer energie en voor jou misschien nog wel andere dingen. Geef jezelf dit cadeau want het is echt een cadeau voor jezelf!

Soms moet je gebruik van de kaart opbouwen!

Intussen heb ik met hulp van emfhealtcard waar ik de kaart gekocht heb en ben ik er blij mee. Overdag draag ik de kaart in mijn broekzak en merk ik er niets van maar hoop dat hij mij beschermd. In het begin werd ik in de nacht elk uur wakker, dat is nu voorbij en slaap ik nog lekkerder dan voorheen. Vooral de eerst 4/5 uur dan even naar het toilet en slaap ik verder tot de ochtend. Bedankt voor de begeleiding hierin, het advies was rustig opbouwen, eerst in de huiskamer dan steeds iets dichterbij en nu in mijn slaapkamer op 1 meter van mij af.

Overdag merk ik er niets van, in de nacht wordt ik er heel vaak wakker.

Misschien zijn er wel positieve gevolgen in ons lichaam die men niet direct merkt. Dat is wat ik hoop. Ik twijfel nog of ik de kaart terug zal sturen. Ik neem de kaart niet meer mee naar de slaapkamer, 4 nachten ben ik bijna ieder uur wakker geworden. Voor iedereen zal het anders zijn, men moet zelf ervaring opdoen denk ik. Succes.

Response from the business owner

Beste Nellie, Bedankt voor je review. Je bent in ieder geval gevoelig voor het veld van de kaart. De kaart werkt nu nog niet positief voor je. Het kan zijn dat de kaart je teveel energie geeft of dat er teveel veranderingen optreden. Mijn advies is dan altijd; langzaam het gebruik van de EMF Health Card opbouwen. Als jij overdag geen verschil voelt; dan kun je hem overdag gewoon dicht bij je dragen. Intuïtief heb je de kaart al op een grote afstand gelegd tijdens het slapen. Dat is goed. Nu kun je de kaart om de 2 dagen 1 meter dichter bij leggen. Als je verandering voelt, wachten met het dichterbij leggen. Een kwestie van wennen aan de kaart. Daarom geven we ook 60 dagen niet geld terug. Uiteindelijk is 99,5% tevreden en heeft men de vooruitgang ervaren. Al je nog vragen hebt kun je me gerust contacteren. Marcel 06 222 08073

effect zelfs meetbaar

Graag wil ik mijn persoonlijke ervaring hier over de EMF Health Card delen. Ik weet dat ik gevoelig ben voor elektromagnetische straling, wateraders en 4G-straling, dus ik was al benieuwd hoe mijn lichaam op 5G straling zou reageren. 200 meter van waar ik woon zijn ze zo vriendelijk geweest 3! 5G masten te plaatsen. Hierdoor kwamen mijn stralingsklachten (een typische hoofdpijn en extreme vermoeidheid) weer terug, zodanig dat ik niet meer kon functioneren. Een goede vriend van me gaf me de EMF health card om uit te proberen en op die dag liep ik aan het einde van de dag over van energie. De nacht daarna sliep ik diep en vast, om s' morgens weer eens fit wakker te worden. De energie was zelfs meetbaar met mijn Garmin sporthorloge. Waar zonder de kaart de energie met moeite 50% bereikte, ging die met kaart na 1 nacht naar 100%. De hoofdpijn was verdwenen en ik voelde me energiek. Ik ben dus heel blij/gelukkig dat er een oplossing is voor de negatieve gezondheidsgevolgen van de 5G.

bijzonder!

Ik zou je mijn verhaal over het "missen" van de EMF op schrift zetten. Gistermiddag, onder het werken, werd ik plots moe en had behoefte om op de bank te gaan liggen. Ik ontdekte dat ik de "het witte zakje" niet bij me (in de buurt) had. Dat opgezocht, bij me gestoken en ben probleemloos de middag doorgekomen. Al eerder heb ik zulke ervaringen gehad. Ook als het 's nachts niet bij mij in de buurt ligt, in of naast bed, dan slaap ik onrustig en merk ik verschil bij het opstaan. Bedankt dat je mij deelgenoot gemaakt hebt van jouw ervaringen met de EMF Health Card en iets in mij hebt losgemaakt. Al met de kennismaking met "mijn" kaart voelde ik het verschil tussen de stimulerende en de rustgevende kant van de kaart. Was zo mooi!

About EMF Health Card

www.FEELYOUNG2.com Sinds 2007 is ons doel met FeelYoung2 om de vitaliteit van mensen te verhogen. FeelYoung2 geeft you bescherming, energie en harmonie. De FY2 producten veranderen elektrosmog oftewel straling in een natuurlijk sterk energieveld met als doel om jouw lichaam te versterken op belangrijke vitaliteitsgebieden. Het energieveld van de EMF HEALTH CARD creëert een sterke natuurlijke bescherming tegen Elektrosmog, altijd en overal. De EMF Health Card blokkeert niet de straling maar de Kaart herstelt jouw natuurlijk afweersysteem tegen straling. De SUPER-DJED geeft jouw gehele huis twaalf natuurlijk harmonische oer-frequenties. De energie in je huis zal zich aanvoelen alsof je in een bos woont. Jij en je gezin zullen extra energie, harmonie en rust voelen. De FEELGOOD COIN draagt bij aan het stoppen of afremmen van jouw verlangen naar suiker en zoetigheden. Met de Coin kun je nu stoppen na één koekje of je hebt geen vreetbuien. 100% natuurlijke materialen en ontwikkelt en geproduceerd in Nederland ZONDER RISICO PROBEREN MET DE 3 MAANDEN “NIET GOED, GELD TERUG” GARANTIE