Makkelijk en prettig in gebruik

We gebruiken de kaart allemaal. Ook de hond en de kat vinden het prima dat de kaart bij hun mand in de buurt hangt. We zijn heel tevreden. Het is goed om bewust één bepaalde kant van de kaart tegen je aan te dragen, .. en het effect daarvan te ervaren op je lichaam.. en dan de andere kant ervaren. Ook merk ik op dat het "minder straling effect" door mobile telefoon gebruik, echt een positieve invloed heeft op mijn welbevinden en energie

Fitter en minder gewrichtspijnen

Sinds draadloos internet en verhoogde EMF via 5G heb ik chronische gewrichtspijnen en daardoor altijd moe Uiteraard ben ik door de medische molen gegaan. Hier kwam niets uit en werdt alle mogelijke andere uitkomst zoals EMF etc weggewuifd. Reductie van Wi-Fi in huis en apparaten en dragen van EMF anti stralingsproducten maakt dat ik bewuster de pijnen kan reguleren en soms zelfs pijnvrij ben

Het beste in de slechste tijd beleefd

Dit heeft het leven veranderd van mij, mn vriend en broertje en ben er heel blij mee dat dit in mn leven is gekomen

Beschermend in de wereld van Elektrosmog

elke ochtend doe ik een ademhalingssessie van 30 minuten met mijn ogen dicht waarbij ik de kaart per sessie omdraai als ik hem tussen mijn vingers vasthoudt. Als je dat doet voel je gewoon de energie stroom door je vingers gaan wat een warm tintelend gevoel geeft. Elektrosmog is onze grootste vijand wat betreft het zuurstof arm maken van je bloedlichaampjes , daarom het juist belangrijk is deze kaart kan bijdragen in het beter conditioneren van je innerlijke rust. Deze kleine investering in het optimaal bescherming bieden aan de destructieve elektrosmog wereld met beeldschermen, computer, smartphones, laptops, 5G is een grote stap voorwaarts in gezondheid !!

Helaas,ik merk niks

Kaart ligt naast mijn bed

Blij

Ik kan niet exact aangeven wat er anders is sinds ik de card heb,  maar wel dat mijn lijf (innerlijk) er heel blij van wordt :)!  Ik promoot ik je card bij vrienden en bekenden.  Brigitte

verrassend

Ik weet nog niet of het komt door de EMF Health Card alleen? Deze Card draag ik nu zo'n twee weken de hele dag hangend voor mijn hart. Vanaf de eerste dag lukt het mij om eindelijk door te kunnen 'slapen' ondanks mijn Tinnitus, (ook al is deze er niet minder door geworden...) Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het door een gelijktijdige verandering aan voedselpatroon ligt en of het dagelijkse beluisteren van 432/528hertz muziek? Misschien kan het ook wel liggen aan het geheel uitzetten van de wifi in de nacht? Zeg het maar... Hoe dan ook ben ik er erg blij mee, ook al zou het alleen maar een placebo effect hebben. Marcellino

Meer energie

Sinds ik de kaart gebruik, heb ik meer energie. Ook mijn hoofdpijn is verdwenen. Verder slaap ik beter en dieper, en ben s'morgens meer uitgerust dan zonder kaart. Ik ben dus heel erg blij met de kaart!

Ik kom veel makkelijker in slaap en word uitgerust wakker

Ik merkte al een tijd een soort onrust in mij en dan vooral in ruimtes waar veel computers staan met daarbij mobiele telefoons. Ik voelde me zelfs wel eens niet lekker worden. Onstabiel. Ergens is er een innerlijk weten dat ik last heb van straling. Deze kaart kwam voorbij en ik heb hem gelijk besteld. Al tijdens het uitpakken voelde ik een innerlijke rust over me heen komen. Ik heb de kaart overdag bij me en in de avond leg ik het naast me neer op het nachtkastje. Een aantal nachten was ik dit vergeten en merkte ik op dat ik minder goed in slaap viel. Mijn dochter merkte ook op dat zij rustig werd als ze de kaart vast heeft.

Het werkt, voelt goed!

Ik heb 3 kaartjes aangeschaft en gebruik er zelf 1. Wat ik ervaar is, dat ik warme voeten heb, soms zelfs hete voeten. Dat ken ik niet, dus het werkt! Voelt goed. Mijn zusje heb ik er ook 1 gegeven en zij zegt dat ze zich rustiger voelt, super! Het laatste kaartje gaat naar een goede vriendin. Wat ik prettig vind, is dat het zo klein is, dat het gemakkelijk in een broekzak of tas meegenomen kan worden. Thuis heb ik al van allerlei maatregelen genomen, maar buiten in de stad worden we de hele dag bestraald en dus is zo’n klein, maar krachtig kaartje heel prettig. Dank je wel voor dit mooie product en ik zal jullie aanbevelen als iemand dit ook wil.

rust

Geeft me rust, ruimte in mijn hoofd. Droom veel meer. Slaap langer en dieper.

AMAZING

Ik ben super blij met deze kaart! Ik heb elektrosensitiviteit en had daardoor veel verschillende klachten. BInnen 5 minuten na aanraking met deze kaart voelde ik mij opeens veel beter! Ik kreeg veel meer energie, voelde mij lichter, gelukkiger en helderder. Normaal als ik een winkelcentrum in moet is dat voor mij vreselijk. Ik krijg dan vaak hoofdpijn en ik word vaak chagrijnig en moe. Na 1 uur winkelen moet ik vaak naar huis toe en op bed liggen. Met deze kaart is dat helemaal verdwenen! Ik voel mij beschermd wanneer ik de stad in moet of elektronica moet gebruiken. Ik ben nu ook niet meer bang voor 5g! Ik weet dat ik met deze kaart beschermd ben en mij geen zorgen meer hoef te maken. Super! bedankt voor het mooie product!

Top voel me beter

Gebruik de kaart nu enkele maanden, draag hem in mijn telefoon mapje ,dus altijd bij me. Ben beter gaan slapen minder hoofdpijn en rustiger gevoel in mijn lijf. ZEER tevreden en raad de kaart ook echt aan. Vr gr sandy

Ik heb de kaart 24/7 tegen me aan

Hier thuis(dorp) is het nog mild met de 5g, nog geen masten in de buurt, maar bij mijn ex wel. Als mijn zoons (10/11) hun kaart niet bij zich hebben, hebben ze na een weekend logeren flinke hoofdpijnen en diarree etc. Ze wisten niet van de kaarten/ hun werking. 1ste keer had ik de kaarten stiekem in hun tas meegegeven. Deze stonden 's nacht op hun kamer bij hun bed. Toen hadden ze geen last na het weekend. Nu nemen ze ze zelf mee. Mijn dochter was ook sceptisch (puber he,17) maar ze moet veel in Amsterdam zijn waar het een ware 5g magnetron is. Hoofpijn, misselijk, licht in het hoofd. Nu durft ze niet meer de deur uit zonder haar kaart. Ik heb mijne ook dag en nacht bij me, in mijn broekzak of soms in mijn topje tijdens sporten (Pilates instructeur dus soms geen broekzakken) ik slaap 100% beter en geen medicijnen meer nodig tegen de hoofdpijn als ik wel in 5g omgeving of Amsterdam geweest ben, wat eerst altijd wel moest. ik zweer bij de kaart!

Een magische kaart

Toch na wikken en wegen deze kaart aangeschaft. Uit nieuwsgierigheid of het me echt zou kunnen helpen. Ik ervaar meer energie, minder moe, ik ben weer creatiever dan ooit en voel me over het algemeen blijer. Ik heb de kaart bijna altijd bij me. Ik noem het magisch omdat ik het magisch vind wat een "kaartje" kan betekenen en doen. Ik ben erg blij dat ik de kaart heb aangeschaft.

Wonderlijke ondersteuning en betere focus

“De ‘wonderlijke’ creditcard”Mijn zoontje heeft vaak een ochtendhumeur. Na van alles te hebben geprobeerd heb ik de kaart in zijn handjes gelegd en toen werd hij pas rustig. De kinderen zijn in het algemeen meer positief uitgelaten, ikzelf ben fitter ook aan het einde van dag. Het gebruik van deze wonderlijke ‘creditcard’ voelt goed. Ik voel me sterker, vrolijker en stabieler. Yoni T. Maastricht

Ik ben super blij met de EMF health kaart

Ik ben super blij met deze kaart! Het maakt dat ik mijn telefoon en laptop weer wat makkelijker kan gebruiken zonder dat ik steeds vervelende schokjes door mijn lichaam voel. Sowieso draag ik mijn mobiel nooit op mijn lichaam, omdat ik dit als zeer onprettig ervaar. Ook brengt de kaart veel balans in mijn energetisch systeem. Slaap veel beter, voel mij helderder. Ik draag de kaart dagelijks bij mij. Ik kan met woorden niet zo goed uitleggen wat de kaart voor mij doet. Maar ik ben hier zeer blij mee. Ben je gevoel voor stralingen van wifi of andere apparaten dan is dit een fijne kaart om bij je te hebben!

Die Karte schützt mich vor Elektrosmog, aber auch bei Kopfschmerzen, Allergie und Schmerzen im Bauch

Eine Freundin hatte die Karte bei sich und ich fragte, ob es auch bei Elektrosmog hilft, dann hat sie mir die Karte in die Hand gedrückt und ich sagte, „das Ding muss ich haben“. Es hat mir bei meinen Verkrampfungen im Fuß geholfen, was ich aber noch bemerkt habe, man hat doch in dieser Jahreszeit im Frühling vermehrt Allergien. Wenn man die Karte vor die Nase hält, das habe ich auch schon ausprobiert, das wirkt gut. Ich kann es eigentlich gar nicht so genau sagen wo die Karte mir überall hilft. Ob es Kopfschmerzen sind, Allergie oder Schulterschmerzen, oder Schmerzen im Bauch, ich lege sie immer drauf und es hat immer geholfen. Es hat wohl seine Grenzen, denn die Schulterschmerzen kommen wieder, aber wenn ich sie auch los werden kann… Manches hat sich ja über Jahre aufgebaut und dann braucht es auch eine Weile bis es wieder geht. Ich habe, wenn ich unterwegs bin, immer eine Karte in meiner Tasche. So habe ich immer im 3m Radius einen Schutzschirm um mich.

Slaap dieper

Sinds de kaart op mijn nachtkastje ligt, slaap ik dieper. Ik droom meer.

Kwam weer tot rust

De EMF Card gaf me weer rust. Ook sliep ik ermee beter mee. Echt een aan rader.

Sleep like a baby

I sleep like a baby with the EMF Health Card by my bed. I take it with me to the desktop at work, in my bag when I drive, and generally have it by me. I feel more active and clear-minded when at work and the EMF Health Card is in front of me with the arrows side pointing towards me.

Love the product

I definitely feel more calm , less stressed and I keep it by my bed at night also . I noticed I sleep better .

Als hoogsensatief en stralings gevoelige dame is de EMF Health card een geschenk uit de hemel!

Sinds 2012 heb ik al veel last van de 4g straling en de wifi die je bijna niet kan ontwijken. En 5g is onderweg. Straling iszo ondragelijk dat ik weinig meer thuis ben in het centrum van Den haag. Al daar ben ik omringd met zichtbaar 4 volgehangen umts masten. Deze zijn nu nog duidelijk zichtbaar van uit mijn ramen woning in Den Haag. Mede daardoor heb ik besloten na een lang ziekbed een camper te kopen en veel natuurgebieden op te zoeken het gehele jaar door. Hier kom ik bij en mijn kat Minoes. Op 30 mei 2020 ontving ik een EMF Health card. Omdat ik hoogsensatief ben merkte ik binnen 5 minuten na ontvangst van de kaart al dat ik: (1) Meer lucht kreeg. (2) De jaren lange stampende hoofdpijn af nam in mijn oog kassen en achter in nek. (3) een rust kwam in mijn gehele lichaam. De tranen liepen over mijn wangen die dag van pijn verlichting en geluk. Uiteraard ben ik zeker wel een nuchtere nederlander dus ook sceptisch. Hoe kan dit zo snel met dat kaartje?! Dus ja,. Ik heb de site grondig bekeken en internet afgezocht wat de ingredienten van de kaart is en wat het doet. EMF Health card heeft zeker ten goede zin mijn leven veranderd. Sinds 30 mei 2020 (4) slaap ik als een os/ blok. En wordt ik niet meer wakker tussen door. (5) ik kan mijn smartphone nu langer vasthouden zonder dat na 5 minuten de tintelingen door mijn vingers en handen mijn armen in schieten tot in mijn schouders en nek. Met dat slapende handen symtoom tot gevolg is dus weg. Op 8 juni 2020 kwam ik er achter (6) dat mijn urine niet meer roestkleurig maar groene thee kleurig is sinds jaren. Ik deel deze informatie puur omdat ik weet dat 20% van de wereldbevolking hoog gevoellig is. En volgens mij bij de EMF Health Card veel symtomen vermindering kunnen ervaren. Dat is dus bij mij gebeurd. Inmiddels heb ik mijn hooggevoellige moeder die de ziekte van parkinson heeft ook uit mijn positieve ervaringen een EMF card gegeven. Ik ben benieuwd wat haar symtoom verminderingen zullen zijn. Namsté Digna

Briljante innovatie om jezelf te beschermen tegen de schadelijke straling van draadloze communicatie

Straling je ziet en voelt het niet. Toch zijn er vele zeer hooggevoelige mensen, zoals ik, die aanvoelen of welke straling/ trillingsfrequentie goed of niet goed voor je is. Ik kan dan ook, normaal gesproken, geen mobiel in mijn hand of op mijn lijf dragen (dat moet je sowieso niet doen, want op elke telefoon staat een waarschuwing dat je een mobiel niet op je lijf moet dragen) en een laptop met wifi dichtbij verdragen. De EMF kaart biedt mij de mogelijkheid om wel gebruik te maken van een laptop en een mobiele telefoon (toch gebruik ik mijn mobiel altijd handsfree en draag hem zo min mogelijk op mijn lijf). Het geeft rust en dagelijkse bescherming. Ik kan het iedereen aanraden en ook al ben je niet gevoelig en merk je niets van straling en de harmonische straling van de kaart, het werkt zeker. Ik kan dat vanuit mijn eigen onderzoek en ervaring van mezelf en van anderen bevestigen.

Onmiddellijk verschil en erg tevreden

Sinds ik de EMF card bij me draag en 's-nachts op mijn nachtkastje heb liggen voel ik veel meer rust en slaap ik stukken beter en dieper. Ik heb overdag meer energie en merk met sporten (voetbal) meer uithoudingsvermogen. Ik ben een hoog sensitief persoon en had er nogal eens last van dat mensen energie bij me wegtrokken. Ook dat is verbeterd en heb ik feitelijk geen last meer van. Een aanrader voor iedereen vooral in deze tijd van toenemende EMF van steeds meer draadloze technologie binnen en buiten je huis.

Over EMF Health Card

www.FEELYOUNG2.com Sinds 2007 is ons doel met FeelYoung2 om de vitaliteit van mensen te verhogen. FeelYoung2 geeft you bescherming, energie en harmonie. De FY2 producten veranderen elektrosmog oftewel straling in een natuurlijk sterk energieveld met als doel om jouw lichaam te versterken op belangrijke vitaliteitsgebieden. Het energieveld van de EMF HEALTH CARD creëert een sterke natuurlijke bescherming tegen Elektrosmog, altijd en overal. De EMF Health Card blokkeert niet de straling maar de Kaart herstelt jouw natuurlijk afweersysteem tegen straling. De SUPER-DJED geeft jouw gehele huis twaalf natuurlijk harmonische oer-frequenties. De energie in je huis zal zich aanvoelen alsof je in een bos woont. Jij en je gezin zullen extra energie, harmonie en rust voelen. De FEELGOOD COIN draagt bij aan het stoppen of afremmen van jouw verlangen naar suiker en zoetigheden. Met de Coin kun je nu stoppen na één koekje of je hebt geen vreetbuien. 100% natuurlijke materialen en ontwikkelt en geproduceerd in Nederland ZONDER RISICO PROBEREN MET DE 3 MAANDEN “NIET GOED, GELD TERUG” GARANTIE