Werkt na elk jaar slechter

Na een 1,5 jaar roest in de airco en moet elke dag 2 x leeg gemaakt worden

Teleurstellend

Helaas teleurstellend. Beslissing genomen een tweedekans Aircounit aan te schaffen, uiteraard wetende en van uitgaand dat het een tweedekans betreft. Airco in ondegelijke verpakking ontvangen, tevens was de airco voorzien van stickers (warehouse opslag?) die niet normaal te verwijderen zijn zonder sporen achter te laten, op zich nog steeds geen probleem. De aansluitingsmaterieel zat helaas niet bij de airco (slang etc., afstandbediening) zoals op de website bij aanschaf vermeldt. Dit telefonisch gemeld, netjes tewoord gestaand met de melding dat de accessoires verzonden zouden worden, voor de afstandsbediening zou navraag gedaan worden of die nog mogelijk na te bestellen was.... Aangegeven dat ik mij de mogelijkheid wil voorbehouden de overeenkomst te herroepen indien deze niet geleverd kon worden (daar schaf ik immers deze model airco voor aan) Gelijk beantwoordt dat een soortgelijke afstandsbediening toegezonden zou worden (van een ander model maar werkend op mijn model airco) Vier werkdagen gewacht, helaas niets ontvangen, dit via mail gemeldt, helaas wederom geen antwoord, een werkdag later maar herroepingsrecht aangesproken.... Benieuwd hoe lang dat gaat duren voordat daar een antwoord op volgt....... Week gewacht zonder antwoord,

Heerlijk

Prima statief ventilator koelt heerlijk in ons warme goed geïsoleerde huis. Snel geleverd en makkelijk in elkaar te zetten.

Top producten

Hele goeie service..

Ik kreeg mijn ventilator binnen waar bovenin een gat zat, later bleek dat de knop waarmee je hem kan laten draaien weg was.. Vervolgens het bedrijf gebeld, hele vriendelijke en meedenkende mensen, de volgende dag had ik de nieuwe ventilator al in huis.. Mijn complimenten voor deze top service...

correct en snelle levering

correct en snelle levering

Schnelle Lieferung, Gute Qualität

Wir haben eine Klimageräteabdeckung aus Metall bestellt. Montagmittag bestellt, Donnerstag in Deutschland mit Hermes angekommen. Leider kam eine Versandbestätigung durch telefonisches nachfragen in der Zentrale in Niederlande. In Kleve war 2 Tage während der Öffnungszeiten niemand telefonisch erreichbar. Positiv: schnelle Lieferung, Die Abdeckung macht einen soliden Eindruck, es war Schutzfolie gegen Lackkratzer aufgebracht. Negativ: keine Versandbestätigung, für die notwendigen Eckwinkel fehlen 8 vorgebohrte Löcher. Die anderen Löcher für die Deckplatte sind vorgebohrt.

Er staat niets over rechts= of links-draaiend bij de afvoerslangen.

Daardoor past de bestelde afvoerslang niet op mijn airco. Het hangt nu van knutselwerk aan elkaar.

De prijs zouden scherper mogen weinig marge te halen te duur aan inkoop

Keurig bedrijf; komt afspraken na en reageert snel op vragen

Sehr Gut

Sehr gut

Zie onderstaande

Dienst verlening is prima Het product kan ik nog niet beoordelen. Zal het naar een langere periode moeten waarmaken ( heb nog twijvels)

Prima en snel

Goede site, makkelijk besteld, mooi zwaar materiaal.

Zeer snelle levering

Prachtige kast ontvangen, helaas was er een kleine beschadiging. Via app gemeld en direct voorstel omruilen of een korting. Gekozen voor korting. Dag er na al op de rekening. Prima bedrijf

Redelijk

Keilbouten van flut kwaliteit en achterplaten zijn andere kleur

Ziet er keurig uit. Wordt geplaatst op 11-06-2024

Na montage geef ik een eind beoordeling.

Te lawaaierig

Omslachtig met vullen. Digitaal scherm zit scheef Maakt te veeeeeel lawaai

moeilijk om product heel af te leveren

Tot 2x toe een omkasting besteld en beide keren kwam deze met een gekromde hoek aan. Ook klopte de levertijd op de site niet, waar alleen reactief over gecommuniceerd werd. Verder alles wat je van een omkasting mag verwachten.

Duidelijk en netjes

Mooie aircoomkasting en vriendelijke bezorger

Slechte kwaliteit.

De ombouw voor de buiten unit van de airco ziet er in eerste instantie mooi uit. Vond wel het hout van slechte kwaliteit voor buiten. Na een paar weken al barstjes in het hout, stukjes verf er af. Voor die prijs moet dat niet mogen!! Zelf alles maar geschuurd en 2 lagen buiten beits er op geschilderd. Nu hopelijk beter bestand tegen regen e.d. Benieuwd hoe lang het mee gaat…

Zeer snelle bezorging

Gisteren besteld vandaag in huis

Levering zoals afgesproken

Bij bestelling werd aangegeven dat de levering nog flink aantal weken op zich zou laten wachten. De ombouw voor de airco is vervolgens precies zoals aangegeven door Evolar geleverd.

Mooi product.

Het was even uitvogelen hoe alles gemonteerd moest worden, maar het is gelukt en het xiet er fantastisch uit. We hebben de pootjes op elkaar bevestigd om optisch 20 cm te overbruggen. De kast hangt, maar lijkt op pootjes te staan. Ziet er top en hélemaal af uit! Walnoot bruin. Duur, maar wel mooi onderhoudsvrij!

Great product but poor communication

We have been searching for a long time for such a product and we were happy to discover Evolar's products as they were meeting our needs. The heat pump cover is esthetic, has the right size & color and really corresponds to our expectations. The only thing we regret and that is tarnishing the picture is the lack of communication with the clients. We have not been informed that a piece was missing in the first delivery package. We had to connect with Evolar's to know why it was missing and when it could be sent. The missing piece has not been delivered as scheduled the second time but we have not been informed that the shipment would be postponed. The missing piece arrived finally this week but Evolar did not inform about the shipment so that nobody was there to receive the parcel.

Mercuriusstraat 5 A

6541 BM Nijmegen

Over Evolar

Evolar is een flexibel bedrijf dat gespecialiseerd is in de (online) verkoop van klimaatbeheersingsproducten. Evolar biedt een eigen assortiment producten aan, waardoor je meteen bij de fabrikant besteld, zonder omweg. Door steeds op zoek te gaan naar unieke producten met de nieuwste technologie kunnen wij voor u specialistische klimaatbeheersingsproducten en accessoires aanbieden. Evolar heeft een groot magazijn en al haar producten op voorraad waardoor wij u binnen 24 uur het gewenste product te leveren.