Nog niets ontvangen

Geen communicatie omtrent de bezorging van mijn apparaat, ik wacht nog steeds

Zeer netjes

Afspraak is perfect!

deskundig advies en snelle service

Product (warmtepomp ombouwkast) ziet er prachtig uit. Snelle en goede levering. 2x met ze gebeld en 2x goed en deskunig advies gekregen.

mooie kast! ik plaats ze graag om airco´s!

aluminium kast, roest dus niet! super!

Zeer correct.

Bestelling ging vlot. De levering van de producten was zoals beloofd.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Geen antwoord op vragen

Ik krijg geen antwoord op redelijk verzoek aan de klantenservice

Prima snel geleverd

Luchtontvochtiger werkt prima

Product is helemaal niet zoals weergegeven op de website.

Het product in kwestie is een Evolar Tower in hout met 'hout' kleur Snel geleverd, maar daar stop het positieve ook. Het product is ver van wat wordt getoond op de website. Helaas kan ik hier geen foto toevoegen, maar bij deze een poging tot beschrijving: - hout heeft absoluut geen matte, naturel hout kleur/look - het hout heeft een blinkende look (glanzend) - is zeer intens oranje van kleur (niet naturel) - heeft een vreemde geur (hopelijk tijdelijk) - hout bevat beschadigingen - kwaliteit is ondermaats Dit product is ver van wat wordt getoond op foto. Zie google review voor foto.

Uitstekend product

Uitstekend product, prima te monteren, ziet er goed uit na plaatsing.

Tot nu toe goed.

Ik heb de omkasting nog niet kunnen plaatsen, mijn 1ste gezicht indruk is dat het goed zit. Wat ik heel goed vind is dat er een boor sjabloon is bijgevoegd wat het aftekenen vergemakkelijkt.

Mooie ombouw voor de buitenunit

Voor de buitenunit van onze warmtepomp hebben we een XL zwarte ombouw gekocht. De keilbouten waren lastig met de montage. Misschien denken aan de omgekeerde versie waar de bout aan de voorkant zit en geen moer. Eerst de bovenplaat monteren is niet een aanrader omdat je dan niet meer bij de moeren kunt komen om vast te draaien. Dus de bovenplaat hebben we later gemonteerd. Verder was de handleiding ok en alles makkelijk in elkaar te zetten. Materiaal voelt goed en stevig aan.

denken in oplossingen en niet in problemen

Klacht keurig opgelost

Kast ziet er goed uit. Handleiding is ondermaats.

Ik heb een small gekocht. Wanneer ik ze wilde monteren bleek de handleiding ondermaats: je kunt niet zien hoe je de twee driehoeken moet monteren. Het lukt me niet. Ik denk dat de tekening niet klopt.

Snelle bezorging, slechte schroeven

De ombouw van mijn warmtepomp met apart de pootjes werden snel geleverd. De lamellen waren wijder uit elkaar gezet dan ik had ingeschat vanaf de foto. De vooraf gemelde maten van de ombouw waren de buiten dus was de ombouw iets te krap, maar door de zijkanten te verwisselen met de voorkant hebben we hem toch kunnen gebruiken. De geleverde schroeven waren te zacht voor gebruik.

Ontevreden

Je krijgt iets anders thuisgestuurd dan dat er op de website staat. Vervolgens word je als onnozel behandeld via de mail. Na heel lang aandringen krijg je uiteindelijk te horen dat hun niet verantwoordelijk zijn voor wat er op de website staat. Jammer!

Redelijk maar niet geweldig

Een omkasting met isolatie gekocht. De omkasting is prima. Helaas is het verschil met de isolatie erin minimaal. Hier betaal je 250 euro voor... had er meer van verwacht. De artikelen die je moet plakken blijven niet goed zitten door het vochtige weer.

Mooi product

Too

Geluidreductie set is waardeloos

Buiten omkasting ziet er wel mooi uit maar is de prijs kwaliteit bij lange na niet waard. Maar wat mij het meest tegen valt is dat de set word aanbevolen omdat de set het geluid reduceert tot 5 decibel.. het is maar hoe je het leest he! Het zou geschreven moeten worden als " de set reduceert het geluid met maximaal 5 decibel, dit houd in dat de kast nu geen 65 decibel maakt maar tussen de 60 en 65 decibel" en dan is 250euro in 1 keer wel een heleboel geld voor een stukje schuimplaat welke je in je kast moet plakken. Pure oplichting waar jullie je eigelijk best wel een beetje voor zouden moeten schamen. Ik zal Evolar dan ook aan niemand meer aanraden. Sven ulders

Slechte klantenservice

De omkastingen die ik besteld had werden ineens later geleverd zonder dat ik daar bericht over had gehad, toen ik daarover belde met de klantenservice werd ik weg gezet als leugenaar omdat de dame aan de lijn 1000% zeker wist dat ik ongelijk had en daar zeer geïrriteerd over reageerde. Ik heb het er maar bij gelaten... Rare bedoeling en helaas de laatste keer dat ik bij jullie besteld heb...

goed en snel

snelle levering,

Snel geleverd. Werkt naar behoren.

Zie bovenstaande.

Goed en mooi product. Prijs/ kwaliteit verhouding is prima

slechte ervaring met Post NL

Ik kan nog niets zeggen over het product zelf maar ik hoop dat het beter is dan de samenwerking met Post NL. De zware doos stond gewoon op onze stoep, zonder meer. Wij waren niet thuis op het moment van levering en wisten dus van niets. Onze verbazing was groot toen we zomaar een pakket van 189 euro voor onze deur zagen staan dat iedereen had kunnen meenemen!

Over Evolar

Evolar is een flexibel bedrijf dat gespecialiseerd is in de (online) verkoop van klimaatbeheersingsproducten. Evolar biedt een eigen assortiment producten aan, waardoor je meteen bij de fabrikant besteld, zonder omweg. Door steeds op zoek te gaan naar unieke producten met de nieuwste technologie kunnen wij voor u specialistische klimaatbeheersingsproducten en accessoires aanbieden. Evolar heeft een groot magazijn en al haar producten op voorraad waardoor wij u binnen 24 uur het gewenste product te leveren.