Verkeerde indruk van product

Via de website een airco - omkasting besteld. Blijkt dat alleen de voorkant wordt bedoeld voor die prijs. Ik vind het onvoldoende duidelijk dat je als klant meerdere bestellingen moet plaatsen om een volledige kast te krijgen. Daarnaast is retourneren erg duur (€60,-) Dat mag ook vermeld worden. Contact met klantenservice was heel prettig.

Zeer onduidelijke gebruiksaanwijzing

Met de gebruiksaanwijzing kon ik niets. Aantallen schroeven bleken niet kloppend, geen voorgevormde gaten, dus onduidelijk hoe in elkaar te zetten. Bij de xs bestaat het voorgedeelte uit twee aparte delen die je zelf nog aan elkaar moet verbinden. Voor deze prijs valt dit erg tegen. Mijn volgende kast koop ik van een ander merk.

helemaal goed

op tijd geleverd ontvochtiger beter dan ik verwacht had werkt uitstekend schrok eigenlijk van de hoeveelheid vocht die r in de ruimte zat top ding

Slechte prijs/kwaliteit verhouding

Niet overal geschilderd. Dun hout. De bijgekochte ‘pootjes’ zijn gewoon houten 3-hoekjes. Geen verstelbaar voetje, wat je zou verwachten.

goed produkt en snel geleverd

Verpakkingsfolie van de bovenplaat was niet goed bevestigd waardoor paar krasjes zichtbaar waren. Van de doos was 1 hoek beschadigd.

Twee jaar later…

Na twee jaar laat het fineer los… Waardeloos en toch nogal prijzig. Wat jammer zeg

Snelle levering, betrouwbaar product.

Ben nog niet zo lang in bezit van Evolar producten, maar tot nu toe geen negatieve op of aanmerkingen. De airco heeft afgelopen zomer voldaan aan de verwachtingen, andere producten moeten nog uitgepakt worden.

Afrader

Jammer dat ik niet minder dan 1 ster kan geven. Een Eveolar Geluidsreducerende warmtepomp omkasting gekocht. Kosten enkel voor de omkasting 949,-. Daar moet je dan nog een achterwand bij kopen a 359,- en stelvoetjes a 31,95 Al met al een serieuze investering. Product werd keurig geleverd, daar was niets op aan te merken. Maar toen begon het al, volgens de bijgelverde instructie moest het geplaatst worden met de lamellen naar beneden. Volgens de instructie video met de lamellen naar boven. Contact met de klantenservice maakt je niets wijzer, gewoon doen wat je zelf mooier vindt is de reactie. Bij plaatsing blijkt dat je dwars door de omkasting heen kijkt. Absoluut onvoldoende dekking voor de vraagprijs. Daarnaast is de scheidingsplaat wit. De omkasting is antraciet en aangezien je dwars door de omkasting kijkt, kijk je tegen een witte plaat aan. Geen gezicht. Tot slot de bijgeleverde isolatie, deze is te klein en het montagemateriaal is een lachtertje. Het is dat wij het zelf goed in de gaten hielden, maar binnen enkele seconde werd de isolotie van de omkasting tegen de buitenunit aan gezogen. Het is een ontzettende aanfluiting en contact met de klantenservice heeft ons niets verder gebracht. Enige wat ik als reactie krijg is dat er niet gecompenseerd kan worden. Dat is ook niet wat ik heb gevraagd. Ik heb gevraagd om een oplossing, maar deze is tot op heden uitgebleven. Echt serieus teleurgesteld voor iets waar wij serieus geld in hebben gestopt.

Geen controle op wat er geleverd wordt

Ik had 1 warmtepomp ombouw besteld met geluid dempende set, er werden er 7 geleverd met 2 geluid dempende sets. Mijn hele huiskamer stond vol ondanks dat we aan de bezorger gemeld hadden dat het niet goed was. Hij is zo weer weg gegaan zonder het bedrijf te bellen. We hebben de volgende dag contact met jullie gezocht, jullie wisten van niks. Op marktplaats zou het mij ruim 1500 euro op geleverd hebben als het niet meer is. Een week later is het wel weer opgehaald. Ik moest dus 2 dagen vrij nemen wat wel erg jammer is. Positief, het product zelf ziet er uitstekend uit.

Snel en efficiënt

Vriendelijk te woord gestaan en goed advies gekregen. Gelijk besteld en snel geleverd.

Goed advies en service

te late levering

helaas later geleverd als verwacht matige informatie hierover wel netjes te woord gestaan geleverd met lichte bedchadiging

Snelle levering. Goed verpakt.

Prima apparaat Evolar EVO-AP885 Air purifier. Werkt goed met de filters. Zacht geluid. Fijn met afstandsbediening. En lichtgewicht (daardoor wel opletten dat je hem goed neerzet).

Evolar heeft goede service en de klantenservice is vriendelijk

Ik heb een positieve ervaring met Evolar, bij problemen met bv de bestelling houden zij de klanten op de hoogte.

Zeer correcte firma

Materiaal op tijd geleverd

Goeie en snelle aflevering

Zeer snel geleverd. Mooi product.

Alles is goed maar de levering van de bodemplaat is erg lang Met de aankoop was het voorradig

mooi artikel maar te goed ingepakt.

Te goed ingepakt lijkt een vreemde opmerking. Maar alles zat zo vast geplakt dat we een aardig tijdje bezig zijn geweest om hem uit te pakken. Ondanks dat zat er bovenin toch een deukje naar buiten en op een hoek een heel klein beschadigingetje. Ik weet dat aluminium niet roest maar is er toch iets waarmee we dat kunnen aanstippen? Of is dat niet nodig? We hebben hem meteen opgehangen en het ziet er allemaal keurig uit. Dank ook voor de snelle levering. Enige tijd geleden hebben we er ook een besteld bij jullie. Die keer van hout. Bovenop ging het bladderen na korte tijd, dus dat heb ik nu gebeitst, 3 lagen. Het ziet er weer keurig uit. Had ik misschien meteen moeten doen. Maar daarom nu de tweede van aluminium.

Goede kwaliteit

Goede producten die mijn airco installatie compleet hebben gemaakt en vlot geleverd zijn.

van geluidsreductie is geen sprake

Ik heb een Evolar Evo Cover Small omkasting voor mijn airco buitenunit gekocht met achterplaat en geluidsreductie set. Deze omkasting is geinstalleerd. De geluidsreductie set van 238 euro blijkt in het geheel niet werken en is schandalig duur in verhouding tot wat je krijgt geleverd. De set bestaat uit slechts uit twee kunststof platen, de ene plaat moet aan de binnenkant van de kast tegen de bovenplaat aan worden geplakt, de andere aan de muur vastgezet, wat dus alleen maar geschikt is voor muurmontage van de kast en niet met een achterplaat. Binnen een dag had de binnenisolatie losgelaten en moest opnieuw met kit aan de bovenplaat van de kast worden bevestigd. Van geluidsreductie is in het geheel geen sprake, ondanks de publicatie van Evolar dat enige dB’s geluid wordt gereduceerd. De meegeleverde stalen parkers heb ik moeten vervangen door RVS parkers omdat na de tweede montage van de platen de gaten te groot waren geworden om de parkers aan te halen. Het zou mooi zijn als Evolar een reductie realiseert in geld in plaats van dB’s, want dit is een echte miskoop.

Goede kwaliteit

professioneel

Bestelling niet compleet geleverd maar naar een telefoontje werd de volgende dag de resterende netjes geleverd

mooie ombouw, effect isolatiepakket vind ik tegenvallen

Bestelling snel geleverd, ombouw ziet er ook mooi uit. Complete isolatiepakket gekocht, effect hiervan vind ik tegenvallen. isolatiepakket is ook kleiner dan de ombouw, anders dan de handleiding en maatvoering op de website doet vermoeden. Ik had meer van de geluidsreductie verwacht. Als je een mooie ombouw wilt, dan zou ik het aanbevelen. Qua geluidsreductie kan je je honderden euro's besparen.

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Over Evolar

Evolar is een flexibel bedrijf dat gespecialiseerd is in de (online) verkoop van klimaatbeheersingsproducten. Evolar biedt een eigen assortiment producten aan, waardoor je meteen bij de fabrikant besteld, zonder omweg. Door steeds op zoek te gaan naar unieke producten met de nieuwste technologie kunnen wij voor u specialistische klimaatbeheersingsproducten en accessoires aanbieden. Evolar heeft een groot magazijn en al haar producten op voorraad waardoor wij u binnen 24 uur het gewenste product te leveren.