Goeie en snelle aflevering

Zeer snel geleverd. Mooi product.

Alles is goed maar de levering van de bodemplaat is erg lang Met de aankoop was het voorradig

mooi artikel maar te goed ingepakt.

Te goed ingepakt lijkt een vreemde opmerking. Maar alles zat zo vast geplakt dat we een aardig tijdje bezig zijn geweest om hem uit te pakken. Ondanks dat zat er bovenin toch een deukje naar buiten en op een hoek een heel klein beschadigingetje. Ik weet dat aluminium niet roest maar is er toch iets waarmee we dat kunnen aanstippen? Of is dat niet nodig? We hebben hem meteen opgehangen en het ziet er allemaal keurig uit. Dank ook voor de snelle levering. Enige tijd geleden hebben we er ook een besteld bij jullie. Die keer van hout. Bovenop ging het bladderen na korte tijd, dus dat heb ik nu gebeitst, 3 lagen. Het ziet er weer keurig uit. Had ik misschien meteen moeten doen. Maar daarom nu de tweede van aluminium.

Goede kwaliteit

Goede producten die mijn airco installatie compleet hebben gemaakt en vlot geleverd zijn.

van geluidsreductie is geen sprake

Ik heb een Evolar Evo Cover Small omkasting voor mijn airco buitenunit gekocht met achterplaat en geluidsreductie set. Deze omkasting is geinstalleerd. De geluidsreductie set van 238 euro blijkt in het geheel niet werken en is schandalig duur in verhouding tot wat je krijgt geleverd. De set bestaat uit slechts uit twee kunststof platen, de ene plaat moet aan de binnenkant van de kast tegen de bovenplaat aan worden geplakt, de andere aan de muur vastgezet, wat dus alleen maar geschikt is voor muurmontage van de kast en niet met een achterplaat. Binnen een dag had de binnenisolatie losgelaten en moest opnieuw met kit aan de bovenplaat van de kast worden bevestigd. Van geluidsreductie is in het geheel geen sprake, ondanks de publicatie van Evolar dat enige dB’s geluid wordt gereduceerd. De meegeleverde stalen parkers heb ik moeten vervangen door RVS parkers omdat na de tweede montage van de platen de gaten te groot waren geworden om de parkers aan te halen. Het zou mooi zijn als Evolar een reductie realiseert in geld in plaats van dB’s, want dit is een echte miskoop.

Goede kwaliteit

professioneel

Bestelling niet compleet geleverd maar naar een telefoontje werd de volgende dag de resterende netjes geleverd

mooie ombouw, effect isolatiepakket vind ik tegenvallen

Bestelling snel geleverd, ombouw ziet er ook mooi uit. Complete isolatiepakket gekocht, effect hiervan vind ik tegenvallen. isolatiepakket is ook kleiner dan de ombouw, anders dan de handleiding en maatvoering op de website doet vermoeden. Ik had meer van de geluidsreductie verwacht. Als je een mooie ombouw wilt, dan zou ik het aanbevelen. Qua geluidsreductie kan je je honderden euro's besparen.

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Ruime keuze en snelle levering

Ruime keuze en snelle levering. Volgende dag netjes bezorgd.

Slechte service

Mobiele airco gekocht van om en nabij de 1000 euro, maar helaas is deze na 2 jaar kapot gegaan. Het water kan niet meer bijgevuld worden, waardoor deze onbruikbaar is geworden. Contact opgenomen met de klantenservice of het mogelijk is om deze te laten repareren, waarop je slechts een reactie krijgt dat de garantietermijn een kleine 2 maanden geleden is verlopen en er dus geen mogelijkheid meer bestaat om de airco te laten maken...

Goede service, slecht product

De geluidsreducerende omkasting was letterlijk een metalen kast met gleuven erin en een beetje delingsmateriaal op de bovenplaat, verder niks. Ik ben muzikant en ik bouw studios en ik kan je een ding vertellen, dat gaat geen geluidsreductie opleveren. Fijn dat ze het product wel terugnamen, alleen jammer dat ik zelf de 140 verzendkosten moest betalen (behoorlijk hoog bedrag). Service was verder prima.

Goed materiaal gestuurd, heldere website, toen ik airco buizen moest omruilen kreeg ik telefonisch direct een medewerkster aan de lijn, die goede instructies gaf hoe dit te doen. Daarna binnen korte tijd een nieuwe buis ontvangen.

Niet fijn

De Evolar Airco omkasting antraciet medium die werd geleverd kwam beschadigd aan. Kennelijk was dit de laatste en er werd mij een korting van 15% geboden. Echter deze was zo beschadigd dat dit geen optie was. De kleur die ik besteld had was pas weer leverbaar in week 44. Ook geen optie dus een witte besteld. Deze kwam goed aan. Bij het in elkaar zetten viel me op dat een van de gaten van de bevestigingsdriehoekjes die voorgeboord waren precies op de naad van de kans viel. Constructiefoutje. Dan is de bovenkant zo dun dat ze in het midden een strip hebben bevestigd voor de versteviging. Een van de bevestigingsboutjes was al afgebroken. Verder zie je aan de bovenkant van de deksel de bevestigingen van de strip zitten. Aan de achterkant zit geen strip dus daar zakt de bovenkant in het midden door. Constructiefoutje. Vervolgens wil je de kast aan de muur bevestigen. Daarvoor moet de deksel van de kast af anders kun je er niet bij. Maar zonder deksel is er totaal geen verband meer. Waarom niet een strip aan de achterzijde die de zijkanten op zijn plaats houden? Constructiefoutje? Kortom... Voor €460 inclusief stelpootjes is het op zijn Hollands gezegd 'Mickey Mouse' spul.

Zeer goed product

Zeer goede producten,ik heb gisteren een zolderventilator aanbevolen en deze zal zeker gekocht worden

Leuk op papier, matig in de praktijk

Aluminium omkasting prima, isolatie pakket zeer matig. Plakstrips blijven niet plakken aan bovenkant omkastig dus pinnen met isolatie vallen eraf. Klittenband constructie voor paneel voor, véél te zwak.

Mooie kasten , bevestigingsmateriaal 0 sterren Dat kan je gelijk weggooien

Goed product, snelle levering!

Afname evolar ombouw - goed product - snel geleverd.

Prima bedrijf

Geweldige service

Mijn omkasting voor de airco was na enkele maanden zeer beschadigd. Zonder problemen en zeer snel een nieuwe gekregen. Nu wel een onderhoudsarme aluminium omkasting gekocht met kleine bijbetaling Was echt verrast door deze “ ouderwetse “ goede service. Waar vind je dat nog?

Slechte service

Geen enkele compensatie nadat wij erachter kwamen dat er een beschadigde omkasting geleverd was door Evolar, dit hadden wij binnen 3 dagen moeten melden en nu jammer dan. Ook worden er geen ref. nr's mee geprint op de afleversticker, waardoor het een zoektocht word welke bestelling bij welke klant hoort. Voor ons als leverancier van airconditioning is het onmogelijk alle omkastingen binnen 3dagen te controleren (ze zijn ook niet dusdanig verpakt om dit grondig te onderzoeken bij afleveren), tevens kunnen wij dus geen voorraad opbouwen hiervan (en dit is nodig omdat de omkastingen lang niet altijd voorradig zijn). Als zakelijke klant geen fijn bedrijf.

Super product

Op zoek naar een afvoerbuis voor de mobiele airco bij Evolar uitgekomen. Een super product van stevig materiaal en produceert minder lawaai dan oude.

goede kwaliteit en snelle levering

goede kwaliteit en snelle levering

Slechte kwaliteit en daardoor veel te duur

Ik heb dit product zojuist in elkaar gezet. Hierbij viel mij op dat de twee voorste platen niet recht waren. Er zit nu dus boven en onder een kier tussen de platen, terwijl hij in het midden aansluit. Daarnaast is het hout slap en fragiel. Voelt zeker niet stevig aan. De verf beschadigt als een gek. Haal er één keer een schroevendraaier langs (niet eens hard..) en zit gelijk een streep door de grijze bovenlaag. Dat Evolar hier 349 euro voor durft te vragen noem ik op zijn zachtst gezegd 'lef hebben.' Prijs kwaliteit is verre van in verhouding. Het enige positieve is dat, ondanks de slechte kwaliteit en afwerking, het er toch beter uit ziet dan zo'n witte unit. Maar daar is wel alles mee gezegd. Ik zou de volgende keer een andere kiezen.

Beste Eric, Bedankt voor uw review. We vinden het jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met het geleverde product. U kunt hierover altijd contact opnemen met onze klantenservice via [email protected] zodat zij kunnen kijken of we een passende oplossing kunnen aanbieden. We horen graag van u! Team Evolar

Mercuriusstraat 5 6541 BM Nijmegen

Over Evolar

Evolar is een flexibel bedrijf dat gespecialiseerd is in de (online) verkoop van klimaatbeheersingsproducten. Evolar biedt een eigen assortiment producten aan, waardoor je meteen bij de fabrikant besteld, zonder omweg. Door steeds op zoek te gaan naar unieke producten met de nieuwste technologie kunnen wij voor u specialistische klimaatbeheersingsproducten en accessoires aanbieden. Evolar heeft een groot magazijn en al haar producten op voorraad waardoor wij u binnen 24 uur het gewenste product te leveren.