Laden reviews...
Laden reviews...
184 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Over het algemeen wijzen de beoordelingen op snelle levering en goede kwaliteit van de producten. Veel klanten noemen behulpzame en responsieve klantenservice, hoewel sommigen melding maken van vertragingen of beschadigde artikelen die meestal snel opgelost worden. De belangrijkste thema's zijn betrouwbare levering, degelijke prijs-kwaliteit en vriendelijke service, met ruimte voor verbetering in communicatie en ordertracking.
Ik heb onlangs een bestelling geplaatst bij dit bedrijf en betaalde direct. Veel onduidelijkheid en slechte communicatie. Helaas kreeg ik geen inhoudelijk antwoord op mijn vragen. In plaats daarvan ontving ik een standaardreactie die volledig voorbijging aan mijn verzoek om informatie over mijn bestelling en de verwachte levering. Wat mij vooral stoort, is het gebrek aan transparante communicatie. Ik begrijp dat het momenteel druk kan zijn door de grote vraag naar airco's, maar dat is geen excuus om klanten geen duidelijke informatie te geven over hun bestelling. Ik heb inmiddels verzocht om annulering van mijn bestelling en terugbetaling van het betaalde bedrag. Ik ben benieuwd of meer mensen vergelijkbare ervaringen hebben gehad met dit bedrijf, bijvoorbeeld op het gebied van levertijden, communicatie, annuleringen of terugbetalingen. Mocht blijken dat er sprake is van een structureel patroon, dan overweeg ik om deze ervaringen te bundelen en onder de aandacht te brengen van consumentenprogramma's zoals BOOS. Deel gerust je ervaring hieronder, zodat er een eerlijk beeld ontstaat van hoe dit bedrijf met zijn klanten omgaat. Nogmaals mits het nodig is. Ik kan begrijpen dat het druk is, maar communiceren is essentieel. Daarbij gooien ze de prijzen omhoog.
Beveelt niet aan
23 June 2026
Adam
Groningen
Arico's besteld. Waar bij bestelling stond "voor 20:00 besteld morgen geleverd". Dit is dus niet het geval. geen track en trace, geen reacties op mails. Chatbot werkt niet en telefonische blijvend u bent wachtende ..... Als er nou een bericht wordt gedaan, we zijn bezig i.p.v. geen enkel mogelijke manier een reactie te krijgen.
Beveelt niet aan
23 June 2026
Stefan
Harfsen
gisterenochtend een airco besteld, die toen nog op voorraad stond. gisterenavond stond deze ineens op tijdelijk niet meer leverbaar en ik had geen mailtje gehad dat de airco de volgende dag geleverd zou gaan worden (voor 20:00 uur besteld vandaag verzonden). Dus ik proberen contact te leggen met de klantenservice, eerst via mail maar daar krijg je als antwoord Je kunt altijd even op de website kijken; daar kun je ook bestellen en de prijzen die daar staan zijn correct. Bedankt voor je geduld en een fijne dag gewenst! Waar ik vervolgens antwoorde dat ik ale besteld had, maar wilde weten of de bestelling vertraging op ging lopen, ik heb geen antwoord meer gehad. Vervolgens proberen te bellen, maar er zijn 26 wachtende voor u. Dan maar via whatsapp, waar ik steeds dezelfde vraag krijg: heb je verder nog vragen waar ik je mee kan helpen. Na een paar keer dezelfde vraag stellen, krijg ik als antwoord dat verbonden wordt met een medewerker. Dit is dus ook niet gebeurd. Ik begrijp dat het met dit warme weer druk is, maar geef geen vage antwoorden, of reageer gewoon helemaal niet meer.
Beveelt niet aan
23 June 2026
Antoon
Veghel
Op de website staat bij de artikelen "vóór 20.00h besteld, dezelfde dag verzonden"............. niet dus!! Telefonisch contact geprobeerd,........ 24e in de wachtrij, wachttijd 15 minuten. Via chat contact opgenomen met "Louis", kom je ook niet verder mee. Kort-om, een zéér slechte gang van zaken binnen deze organisatie. Als je het artikel elders kunt kopen zou ik dat zeker doen.
Beveelt niet aan
23 June 2026
Eddy
Ede
Ik wil mijn bestelling retourneren, ik krijg niemand te pakken via mail, whatsapp of telefonisch. Bij de retourmelding krijg ik een foutmelding waardoor ik deze niet kan aanmelden… Zeer slechte service
Beveelt niet aan
22 June 2026
Sandra
Hellevoetsluis
Gerät funktioniert nicht, geliefert im Feb. 26. 1x Ausprobiert geht gar nichts. Meldet sich auf keinem möglichen Kontakt Kanal Größter Fehler gewesen und viel Geld versenkt. Das ist Betrug. Wenn ich keine Rückmeldung bekomme werde ich eine Betrugs Anzeige tätigen
Beveelt aan
22 June 2026
Thomas Stauter
Saarbrücken
Ik schrijf niet vaak een review en al helemaal geen negatieve, maar de maat is nu wel vol. Ik probeer al weken om een retour aan te melden, maar nul respons via mail/chat/whatsapp.
Beveelt niet aan
12 June 2026
Jan
Zeewolde
Word heel goed geholpen
Beveelt aan
9 June 2026
Ronald
Almere
Bij het bestelproces werd aangegeven 1-2 dagen levertijd. Afspraken gemaakt met klanten en dan na 10 dagen maar eens geïnformeerd waar de bestelling bleef. Ja, begin volgende week denkelijk. Uiteindelijk na een paar dagen maar gemaild dat ik het toch echt aan het eind van de week nodig had en 1 dag voordat ik het nodig had werd het geleverd. Uiteindelijk bijna 21 dagen geduurd zonder dat ik hierover geïnformeerd werd. Jammer dat ik er zelf achteraan moest mailen. Dit is helaas niet de eerste keer dat dit zo gaat.
Beveelt aan
5 June 2026
Rene
Sittard
Goeie. Airco (evolar) met echt stille motor.
Beveelt aan
5 June 2026
Simon
Boxmeer
De levering was snel en de airco werk prima. We kunnen nu koel slapen op de boot
Beveelt aan
5 June 2026
André
Geleen
Ventilatie niet krachtig genoeg. Koeling is goed.. daardoor blijven de lamellen nat !
Beveelt aan
5 June 2026
g
Rotterdam
Heel fijn apparaatje , simpel in gebruik groot genot
Beveelt aan
5 June 2026
Jelle
Emmen
Ik heb mijn bestelling ter waarde van €107 nooit ontvangen. Inmiddels heb ik drie keer contact opgenomen via e-mail om dit op te lossen, maar ik krijg helemaal geen reactie. Er wordt geen oplossing aangeboden en ik sta nu zonder pakket én zonder mijn geld. Op basis van mijn ervaring kan ik deze webshop helaas niet aanbevelen.
Beveelt niet aan
4 June 2026
destiny
Bussum
The advertisement claims up to 8 hours of cooling without a hose. I bought two units for a room of about 50m², and after cooling the water to the temperature indicated by the manufacturer, it only cools the room for 45 minutes. After that, the water in the reservoir has already reached 40 degrees Celsius and needs to be cooled or changed for the unit to continue working. We are trying to use in 17 degrees day in Amsterdam, so imagine when we reach 30 degrees! I definitely do not recommend it. 1800 euros wasted.
Beveelt niet aan
3 June 2026
Natara
Amsterdam
Het aangekochte goed volgen op de site is voor mij te moeilijk!
Beveelt niet aan
2 June 2026
joseph
Berlare
Contact gehad met klantenservice i.v.m. foutieve bestelling (mijn eigen schuld) en wordt niet teruggebeld. Ik heb bij de bestelling geen rekening gehouden met binnen maten. Heb omkasting s exs besteld, moet zijn xs en m. Waar wacht dit op, wat kan ik doen. De zending ligt nog bij de vervoeder.
Beveelt niet aan
2 June 2026
Ad
Valkendwaard
Contact met klantenservice van Evolar verliep soepel. Het plaatsen van een bestelling via de webshop ging makkelijk. Ik werd ook gebeld door de bezorgen dat hij onderweg is met mijn bestelling en binnen enkele minuten er zal zijn!
Beveelt aan
2 June 2026
Ammishaddai
Rijswijk
We ordered Aircondition on 20th May and it said that it will be delivered on 22nd May. We've been waiting until 28th but there was no any updates or information, only a receipt. So we asked when it's going to be delivered but they didn't give any clear answer. Only said it's high demand. So a few days later we asked for refund but they also don't give any clear answer only ask how many did we purchase and saying that there's high demand will get back later. It's been 10 days of not knowing anything clear. We don't recommend this website.
Beveelt niet aan
2 June 2026
Artit Markson
Belgium
De snelheid van het bedrijf is top. Producten zijn ook goed. Alleen het post bedrijf POST NL. DAT IS EEN RAMP. zou 2 dagen geleden al aan komen. Maar is al dagen verzet. Let daar bij op. Het ligt niet aan het bedrijf maar aan POST NL.
Beveelt aan
2 June 2026
Mmja
Oisterwijk
Unit was delivered quickly but that is the only positive comment I can offer. The item purchased was ~€1k and it cannot manage to cool a single bedroom or support any cooling effort beyond 2-3 hours. Contacted customer service to start a return and have received no response. Return policy is worded such that they can deny a return as they see fit. Not happy overall
Beveelt aan
2 June 2026
Jason
Haarlem
Goed gegaan
Beveelt aan
1 June 2026
Jolanda
Breda
Zogauw ik de info van levering krijg en toestel kan testen, kan ik ook feedback geven!
Beveelt aan
1 June 2026
Geert
Hasselt
Airco Midea split-unit voldoet aan mijn verwachting. Mooi strak design. Gemakkelijk verspreid betalen in 3 termijnen zonder rente. Met gratis luchtreiniger. Aanrader voor kopers.
Beveelt aan
1 June 2026
Antoni
Maastricht
Wat een vreemde wijze van mails te beantwoorden bij poging contact leggen om te bestelling annuleren. Mail wordt helaas beantwoord met onzinnige vragen, die in de vorige mail al beantwoord werden door mij in plaats van annuleren te bevestigen. Bevoorbeeld "Kun je aangeven of het om een zakelijke bestelling gaat en hoeveel stuks je wilde bestellen? Gaat het om meer dan 10 stuks?" Ja de vraag is al vreemd als je bestelnummer en factuur erbij stuurt.
Beveelt niet aan
1 June 2026
Marcel
Lobith
Evolar is een flexibel bedrijf dat gespecialiseerd is in de (online) verkoop van klimaatbeheersingsproducten. Evolar biedt een eigen assortiment producten aan, waardoor je meteen bij de fabrikant besteld, zonder omweg.
Door steeds op zoek te gaan naar unieke producten met de nieuwste technologie kunnen wij voor u specialistische klimaatbeheersingsproducten en accessoires aanbieden.
Evolar heeft een groot magazijn en al haar producten op voorraad waardoor wij u binnen 24 uur het gewenste product te leveren.
Mercuriusstraat 5 A
6541 BM Nijmegen
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops_aangepast