Laden reviews...
Laden reviews...
184 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Over het algemeen wijzen de beoordelingen op snelle levering en goede kwaliteit van de producten. Veel klanten noemen behulpzame en responsieve klantenservice, hoewel sommigen melding maken van vertragingen of beschadigde artikelen die meestal snel opgelost worden. De belangrijkste thema's zijn betrouwbare levering, degelijke prijs-kwaliteit en vriendelijke service, met ruimte voor verbetering in communicatie en ordertracking.
Product niet geleverd binnen de aangegeven termijn. Zou op voorraad zijn, expliciet navraag naar gedaan. Daarna pas recensies gaan lezen, en op basis daarvan de bestelling geannuleerd. Maar ook hierop geen reactie en met geen mogelijkheid contact te krijgen met ze. Voorlopig nog geen geld terug en geen product. Producten staan nog steeds op de site en geven nog steeds aan dat er voorraad is.
Beveelt niet aan
26 June 2026
Tijmen
Oosterbeek
Vorige week een dikke bestelling gedaan. Niks ontvangen, maar het bedrijf is ook niet bereikbaar! Ik sta al ruim 2 uur in de wacht, was eindelijk 1e in de wachtrij, maar vervolgens niks!!! Ook niet via mail, ook niet via whatsapp!! Ik ga hier noooooooit meer wat bestellen. Slechtste bedrijf/klantenservice ooit!
Beveelt niet aan
26 June 2026
Bette Catshoek
Heinenoord
I placed an order with Evolar and never received my package. I have tried to contact them multiple times via email and phone without any success; calls are either disconnected or I am left waiting for hours with no one answering. It is extremely disappointing that a company promising 24-hour delivery fails to deliver and completely ignores its customers. I feel ****med and have been forced to initiate a dispute through my payment provider to get my money back. I do not recommend this shop under any circumstances.
Beveelt niet aan
26 June 2026
Amanda Torres Curbelo
Venlo
Ik heb via verschillende wegen geprobeerd contact op te nemen, maar het bedrijf is onbereikbaar. Op een verzoek tot annulering en terugbetaling wordt niet gereageerd. Je krijgt enkel nutteloze, automatische AI-antwoorden. Dat het druk is vanwege de hittegolf is geen excuus om klanten met kluitjes in het riet te sturen. Erg slordig en onprofessioneel. Ik raad aan om hier NIETS te bestellen!
Beveelt niet aan
26 June 2026
A.N.
Barendrecht
Op de site staat duidelijk, voor 21:30 besteld zelfde dag verzonden, maar na 3 dagen nog steeds geen verzending, bij het bellen is de wachtrij zo erg lang dat de telefoon kosten duurder zijn dan de bestelling. Er is ook geen mail met escuses dat de bestelling niet op tijd de duur uit kan en wat de verwachting dan is. Als je iets snel nodig hebt is mijn advies dit bij een andere bedrijf te bestellen.
Beveelt niet aan
26 June 2026
Najef
Nijmegen
Geven aan snelle levering maar helaas product besteld en daarna niks meer gehoord/ontvangen. Krijg geen mail, track en trace niet niks. Via app geprobeerd ook daar wordt je niet wijzer van. Via hun eigen site geprobeerd ai assistent alles doorgezet voor een mailreactie ook daar niks van gehoord. Ben blij dat ik niet vooraf heb betaald
Beveelt niet aan
26 June 2026
Adrienne
Eindhoven
Mobiele split airco besteld omdat ze nog voorraad hadden en dag nadien leveren (beweerden ze) Dus ik had er geen probleem mee om wat meer te betalen voor deze service. Echter dag na levering niemand te zien, track&trace dan pas geupdate en ging dag later geleverd worden, ok tis druk, kan ik mee leven, dus extra dag thuisgebleven dan wat al gepland was. Komt er opnieuw niemand opdagen. Ondertussen reeds een mail gestuurd en via whatsapp vragen gesteld, geen reactie op gekregen. Dag nadien een mail gestuurd naar de leverdienst, zij konden wel binnen 5 minuten antwoorden, dus dikke proficiat aan deze leverdienst om wel communicatie te voorzien, zij konden mij bevestigen dat de levering op deze dag ging geleverd worden en was ook effectief zo. Het toestel zelf werkt wel goed en koelt super en ben daar dus wel tevreden over, dus bestel hier enkel als je het niet onmiddelijk nodig hebt want hun leveringstijden kloppen niet, wat ik bij drukte perfect kan verstaan, MAAR COMMUNICEER HIER DAN OVER! Dan zal er niemand komen klagen als er wat vertraging op zit en ga je ook niet slechte reviews krijgen.
Beveelt niet aan
26 June 2026
Bert
Ingelmunster
Ze zetten op de website dat iets leverbaar is maar het klopt niet. Eens een aantal mensen hebben betaald zetten ze het artikel op niet leverbaar en maken ze hetzelfde artikel opnieuw aan met een nieuwe code waar ze "-1" aan toevoegen, bijvoorbeeld "Artikel BLABLA" maken ze opnieuw aan als "Artikel BLABLA-1". Mensen kunnen dan hetzelfde nieuw artikel (met de -1) opnieuw bestellen en betalen en de mensen die het originele hebben besteld krijgen het gewoon niet. Hun klantenservice is ****. Ze gebruiken verschillende vaste antwoorden, doet er niet toe wat je vraagt, eerst zal je het volgende antwoord krijgen per mail: "Kun je aangeven of het om een zakelijke bestelling gaat en of je meer dan 10 stuks hebt besteld?" Als je daarop een antwoord zal geven zal je het volgende antwoord krijgen: "Vanwege de grote drukte proberen we zo snel mogelijk te reageren. Je kunt altijd op de website terecht om te bestellen; de prijzen die daar vermeld staan zijn correct. Bedankt voor je geduld en een fijne dag gewenst!" Meerdere keren uitgetest en het zijn deze 2 auto antwoorden die ik kreeg.
Beveelt niet aan
26 June 2026
Gregory B.
Otegem
Na het lezen van de reviews snel de order voor een Airco geprobeerd te annuleren door te reageren op de ontvangen order bevestiging. Vervolgens krijg ik de vraag of het om een zakelijke bestelling gaat en hoeveel stuks ik had besteld, terwijl order nummer en aantallen duidelijk te lezen zijn in de order bevestiging. Na nogmaals te reageren op de ontvangen mail. Volgt er nog 1 reactie dat men niet kan reageren door drukte..... Ik vertrouw dit voor geen meter.... Dus blijf proberen dit zo snel mogelijk te laten annuleren.
Beveelt niet aan
26 June 2026
Frank
Den Haag
Geen gehoor na meerdere pogingen! Ik begrijp als het druk is dat het product langer duurt voor het leveren, maar dat is geen rede na betaling van het product de mensen zonder informatie te laten zitten. Meerdere malen gevraagd om een medewerker te spreken om het aan mij uit te leggen. Niets gehoord echt een verschrikkelijke ervaring. Het product geannuleerd nu zeker wachten tot het geld terug wordt gestort!!
Beveelt niet aan
26 June 2026
Dave
Sassenheim
Aan andere gedupeerden: in mijn geval bleef niet alleen de levering uit, maar bleek het ook vrijwel onmogelijk om inhoudelijk contact te krijgen over de status van de bestelling, levering, ontbinding of terugbetaling. Via telefoon, WhatsApp, e-mail en chat kreeg ik geen duidelijke reactie of update. Als je met hetzelfde te maken hebt, dien dan in ieder geval een melding in bij de ACM/ConsuWijzer en een klacht in bij Mollie als zij de betaling hebben verwerkt. Hoe meer meldingen er binnenkomen, hoe duidelijker zichtbaar wordt dat het mogelijk niet om een incident gaat maar om een structureel patroon. Zodra de redelijke termijn voor levering of terugbetaling is verstreken en er nog steeds geen oplossing of inhoudelijke reactie volgt, raad ik daarnaast aan ook melding te maken bij de ******helpdesk en aangifte te doen bij de politie.
Beveelt niet aan
25 June 2026
Nick
Zuid Holland
Gewoon een ********, niks kopen hier . Geen contact mogelijk, reageren niet. Zonde van je tijd , energie en geld. Zoals beschreven lang aan de lijn met alleen n muziekje , maar je krijgt niemand te spreken. Kreeg vandaag een update dat de airco geleverd zou worden, maar is niet met de koerier meegegeven.
Beveelt niet aan
25 June 2026
Anita
Alblasserdam
Maandag airco besteld.....voor 20u00 besteld, volgende dag geleverd. Ondertussen zijn we donderdag. De volgende dag stonden de airco's percelen 300€ duurder. De hulpstukken die ik nodig had ze wel kunnen verzenden....raar. Ik denk dat ze gewoon geld roken en de "goedkopere" bestelling nu in de wacht zetten. Ik snap dat de druk dit weer is, maar ze zijn op geen enkele manier te bereiken. Via Whatsapp gecontacteerd....NIET GELUKT! Via telefoon conventionele.....na 45 min verbinding verbroken. Dan maar mail maar ook niks! Zelfs 1ster verdienen ze niet!!
Beveelt niet aan
25 June 2026
freya michiel
hoboken
Afgelopen maandag een bestelling geplaatst. Eerst nog geinformeerd bij de chatbot of het wel op voorraad zou zijn. Er zouden 315 stuks op voorraad zijn, ruim voldoende voor mijn bestelling van 1 stuks zou je zeggen. Na de order bevestiging bleef het oorverdovend stil. Nu 3 dagen verder en nog steeds geen levering of update. Klantenservice is totaal onbereikbaar. Reageren niet op de mail of whatsapp. Na 1 uur in de wacht te hebben gestaan verbreekt de computer de verbinding. Het regent klachten over leveringen die uitblijven maar je kan ondertussen nog gewoon bestellen. Nou 1 tip: Doe het niet! Dit schrijven ze hier op deze pagina zelf onder het kopje 'over Evolar': Over Evolar Evolar is een flexibel bedrijf dat gespecialiseerd is in de (online) verkoop van klimaatbeheersingsproducten. Evolar biedt een eigen assortiment producten aan, waardoor je meteen bij de fabrikant besteld, zonder omweg. Door steeds op zoek te gaan naar unieke producten met de nieuwste technologie kunnen wij voor u specialistische klimaatbeheersingsproducten en accessoires aanbieden. Evolar heeft een groot magazijn en al haar producten op voorraad waardoor wij u binnen 24 uur het gewenste product te leveren. Die laatste zin klopt dus gewoon niet!
Beveelt niet aan
25 June 2026
TV
Waspik
"voor 16u00 besteld, morgen bezorgd" staat er op de website. Dit is zeker niet het geval. Ondertussen ben ik al 5 dagen aan het wachten op mijn levering. Telefonisch onbereikbaar. Via whatsapp een AI assistent die naast de kwestie antwoordt en waar ik niets mee ben.
Beveelt niet aan
25 June 2026
Karen
Rebecq
- Levertijden kloppen helemaal niet - reageren niet op berichten - alle communicatie is via AI chatbots, werkt voor geen meter - zie de rest van de reviews!! HIER NIKS KOPEN!
Beveelt niet aan
25 June 2026
Bert
Bergeijk
Komen leveringsbelofte niet na . Klantenservice niet bereikbaar . Whats app standaard computerantwoorden. E mail ook standaard computerantwoorden .
Beveelt niet aan
24 June 2026
Henny van Vliet
Zevenhuizen
Drie dagen later nog steeds niks bezorgd terwijl het de volgende dag had moeten zijn. Geen reactie, geen klantenservice, enkel ai bots.
Beveelt niet aan
24 June 2026
Matthijs Van Kooten
NIJMEGEN
Voor 20:00 besteld zelfde dag verzonden zijn hun woorden. Zit verdomme 2 en half uur aan de lijn en gewoon geen antwoord of me te woord staan
Beveelt niet aan
24 June 2026
Nick Van Bakel
Aalsmeer
Ook Bol,com lukt het niet om contact te krijgen. Bellen niet zoals beloofd voor de bezorgafspraak. Reageren niet op whatsapp en mail. Aankoop nu geannuleerd via Bol.com mag hopen dat ze niet al failliet zijn. Maar ik begrijp niet hoe ze aan die 7,1 hier of die 7,2 bij Bol.com aan reviews kunnen komen anders dan manipulatie / gekocht.
Beveelt niet aan
24 June 2026
Caroline
Kootwijk
Bestelling geplaatst en factuur onmiddellijk ontvangenen betaald. Ik probeer contact op te nemen met de firma ivm de levering omdat gisteren het product (Midea Portasplit) leverbaar stond en vandaag blijkbaar niet meer, Heb teveel betaald, maar indien zij snel kunnen leveren, maal ik daar niet om. Dat is de premie die ik vrijwillig betaal, maar ik wil dan ook service. Het gebouw in de Mercuriusstraat,foto 2025 bevat firma's die november 2025 failliet verklaard zijn. Factuur gaat uit van Jagba BV, met dikke villa te Bemmel, met enkele onderliggende firma's, waarvan ook een op mercuriuslaan. Ik wacht af wat de komende dagen betreft, maar denk toch dat ik mij advocaat reeds contacteer om zijn verlofregeling te kennen... Zal mij hem vragen om zich rechtstreeks tot JAGBA BV te richten.
Beveelt niet aan
24 June 2026
Filip
Regio Gent- Belgie
Eén week geleden de airco mini besteld en de dag later al geleverd, dus dat leek veelbelovend. Tot ik de doos opende, deze was al duidelijk meerdere malen geopend en met verschillende tapes terug dichtgeplakt. Het toestel zat slordig in de doos met beschadigde plastic eromheen. Toen ik het toestel uit de doos haalde, liep er een hoop condenswater uit en waren er duidelijk gebruikssporen te zien. In de filter zat stof en onderaan in de doos zaten een hele hoop haren. Klantendienst via mail en whatsapp gecontacteerd maar buiten een robot reactie kwam er geen gehoor. Dan toch maar het toestel getest en inderdaad, het lekt volop condenswater. Via de afvoerslang loopt er niks. Nogmaals de klantendienst gecontacteerd waar ik als reactie een doorverwijzing krijg naar de website om een toestel te kopen en dat daar de prijzen correct op vermeld staan??? Dit zijn prijzen voor nieuw en werkend toestel zou ik denken! Nooit geen Evolar meer voor mij.
Beveelt niet aan
24 June 2026
Danielle Van Eynde
Wuustwezel
Zeer slechte ervaring met Evolarshop. Bij bestelling van een mobiele airco werd op de website vermeld dat het product direct leverbaar was en dezelfde dag verzonden zou worden. Ik heb direct betaald via iDEAL, maar vervolgens bleef een verzendbevestiging uit en werd de beloofde levering niet nagekomen. De klantenservice is in mijn ervaring feitelijk onbereikbaar. Via WhatsApp, telefoon, e-mail en chat kreeg ik geen inhoudelijke reactie op mijn vragen over de status van de bestelling. De enige reactie bestond uit een AI-/chatbotbericht dat niet inging op mijn concrete vraag over levering. Zelfs op mijn ontbinding van de koopovereenkomst en verzoek tot terugbetaling is niet inhoudelijk gereageerd. Het gaat bovendien om een seizoensproduct dat tijdens warme dagen aanzienlijk duurder is. Juist dan is tijdige levering essentieel. Een late levering maakt het product grotendeels waardeloos, terwijl het volledige bedrag al vooruit is betaald. Ik raad daarom aan om zeer voorzichtig te zijn met vooraf betalen bij deze webshop zolang niet duidelijk is dat zij hun leveringsbeloftes daadwerkelijk nakomen en bereikbaar zijn wanneer er iets misgaat. Zelf heb ik al melding gedaan bij de ACM en zal hierna verder escaleren
Beveelt niet aan
24 June 2026
Nick
Oegstgeest
3 dagen lang na betaling onmogelijk om contact te krijgen met deze club. Ze houden zich niet aan de afspraak van verzending. Ik ben nu bezig met terugvordering van mijn betaling, maar verwacht daar ook niet al teveel van. Ik heb al melding gemaakt bij Ideal en ga nu ook aangifte bij de politie doen
Beveelt niet aan
24 June 2026
Bart
Oosterbeek
Website zegt Voor 20.00 uur besteld, vandaag verzonden, I ordered and got no information about delivery and impossible to reach someone. The chatbot doesn't help, waited for over 1 hour on hold to not speak with no one.
Beveelt niet aan
24 June 2026
P
Amsterdam
Evolar is een flexibel bedrijf dat gespecialiseerd is in de (online) verkoop van klimaatbeheersingsproducten. Evolar biedt een eigen assortiment producten aan, waardoor je meteen bij de fabrikant besteld, zonder omweg.
Door steeds op zoek te gaan naar unieke producten met de nieuwste technologie kunnen wij voor u specialistische klimaatbeheersingsproducten en accessoires aanbieden.
Evolar heeft een groot magazijn en al haar producten op voorraad waardoor wij u binnen 24 uur het gewenste product te leveren.
Mercuriusstraat 5 A
6541 BM Nijmegen
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops_aangepast