Makkelijke website, fijne klantenservice

Had de aandeelhoudersovereenkomst graag uitgebreider gezien. Maar na ‘niet goed, geld terug’ garantie ben ik meteen vriendelijk en behulpzaam geholpen door de klantenservice.

Voor iedereen toegankelijk en betaalbaar

Zeer tevreden over de producten. De vragenlijsten helpen je om zelfstandig na te denken over de inhoud van je gekozen document, waarbij ook voldoende voorbeelden worden gegeven. Hierdoor wordt het toegankelijk om zelf de juiste keuzes te maken. Afgeronde adviezen en documenten zijn makkelijk te downloaden en klaar voor gebruik. De inhoud ziet er netjes qua opmaak en lay-out oogt professioneel, beschikbaar in zowel Nederlands als Engels (indien beschikbaar) Indien andere ondernemers mij vragen hoe ik mijn juridische documenten heb laten maken, VraagHugo! Het heeft mij heel wat uren gekost om de juiste aanbieder te vinden op basis van reviews. Uiteindelijk met plezier mijn documenten gemaakt. Ik raad aan om van tevoren eerst credits te kopen, zodat je korting krijgt op de documenten. Waarom geen 10? Ik heb naar mijn idee niet alle documenten gevonden die voor een zzp'er handig zijn. Denk aan bijvoorbeeld een Opdrachtovereenkomst, opdrachtbevestiging of een offerte. Dit staat weliswaar in de Algemene Voorwaarden hoe dit tot stand komt. Startende ondernemers zijn vooral opzoek naar handige tools in de opstartfase.

Dank voor je positieve beoordeling! Een tevreden reactie als die van jou is waar we het voor doen! Ook bedankt voor je opbouwende kritiek over ons aanbod. De opdrachtbevestiging en offerte worden veelal door boekhoudpakketten geboden, maar het is zeker een goed idee om deze documenten toe te voegen aan ons assortiment. De opdrachtovereenkomst bieden we wel al. Je vindt deze hier: https://www.vraaghugo.nl/modules/opdrachtovereenkomst

Handig en snel

Je hoeft er bijna niet meer over na te denken. Mijn eerste klant kwam sneller dan ik dacht, gelukkig had ik alles snel geregeld.

Beste Mark, fijn te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt met VraagHugo. En veel dank dat je de tijd genomen hebt om een review daarover te schrijven!

Simpel, professioneel, volledig

Ik heb de VraagHugo service gebruikt voor een converteerbare leningsovereenkomst en heb de wizzard om de overeenkomst te kunnen opstellen als bijzonder praktisch ervaren. Zeker een rede om VraagHugo op een later moment opnieuw te gebruiken!

Dank Viktor voor je positieve review!

goed als basis, maar best nakijken

Het geheimhoudingsdocument was goed om te gebruiken als basis. Op basis van andere vergelijkbare documenten van vorige werkgevers ed. waren er toch wel enkele belangrijke en minder belangrijke aanpassingen oa. het niet specifiëren van de rechtbank die me toch nodig leken.

Wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent. Neem svp contact met ons op via de chat op vraaghugo.nl dan lossen we dit graag met je op.

Snel, professioneel, goedkoop

Opbouw van mijn bedrijf gebeurt in de avonduren. En door VraagHugo werd ik niet gestopt in my tracks. Ik kon heerlijk doorwerken en had binnen een mum van tijd alles voor elkaar.

Kijk, daar doen we het dus voor! Dank voor het delen van je ervaring en succes met de verdere opbouw van je bedrijf 🚀

duidelijk en super handig!

Fijn dat jullie juridische documenten toegankelijk gemaakt hebben. En dat ik alleen hetgeen kon afnemen wat ik op dat moment nodig had. Een volgende keer zal ik zeker weer terug komen. Want als MKB heb ik niet zo heel vaak juridische documenten nodig maar is het wel heel fijn dat het dan op deze manier kan.

Fijn om te horen dat je tevreden bent en dank voor je feedback over de mogelijkheid om zonder abonnement een document te kunnen aanschaffen!

Fijn en snel geholpen

Fijn en snel geholpen

Dank voor het compliment!

Zeer gebruikersvriendelijk en compleet

Gemakkelijk in het gebruik en niet zo'n erg standaard contract van 1 a4-tje. Heb het gevoel dat ik een juridisch sterk contract heb en dat aan voldoende aspecten aandacht is besteed.

Dank voor het compliment Rolf!

Erg handig en waardevol platform

Erg fijn en gemakkelijk te gebruiken platform met alle laatste regelgeving. Supersnel in het samenstellen van alle benodigde juridische overeenkomsten.

Fijn te horen dat je tevreden bent Rick. Daar doen we het voor!

Super duidelijk en snel gemaakt

VraagHugo is perfect voor de standaard juridische documenten. Ze reageren snel op vragen en wanneer nodig checken ze dit ook met hun juridische adviseurs. Voor mij een goeie oplossing die snel en kosten effectief werkt.

Handige tool, welke feedback serieus neemt

Snel en gemakkelijk een AVA oproeping kunnen maken. Echter bleek er geen tijdstip in te staan en wanneer je geen documenten bij voegde stond er wel in het uiteindelijke document, "hieronder vindt u de bijgevoegde documenten". Wat natuurlijk verwarrend is. Toen handmatig alle 5 documenten weer aan moeten passen. Dit als feedback gegeven en ze hebben dit binnen korte tijd opgelost, en hier een compensatie voor verleend, dus uiteindelijk heel tevreden!

Beste Martijn, dank voor je feedback. We gaan deze foutjes zo snel mogelijk oplossen en je krijgt van ons een couponcode ter waarde van 10 euro voor je volgende aankoop bij VraagHugo. Je ontvangt deze straks in je mail.

Snel gekregen waar ik voor kwam

Als het gaat om ‘smooth workflow’ dan is dit echt een aanrader. Snel geregeld en gekregen waar ik voor kwam.

Wat fijn dat het zo goed voor je gewerkt heeft. We helpen graag!

Uitstekende service na klacht

Wij zijn zojuist teruggebeld naar aanleiding van een klacht over de standaard bonusregeling. Ik ben zeer serieus genomen en zo is een klacht ineens het vertrekpunt voor een verbetertraject. Er is geluisterd, er wordt tegemoetgekomen en de regeling wordt verbeterd. Zo krijgen wij weer veel vertrouwen in VraagHugo en zullen zeker gebruik van de service blijven maken. Heel fijn.

Hartelijk dank voor het vertrouwen en de feedback. We gaan er mee aan de slag!

Bruikbare regeling maar heeft wel aanpassing nodig

In eerste instantie waren wij niet heel tevreden over de standaard bonusregeling maar VraagHugo heeft dat heel netjes opgepakt. Het document wordt aangepast en verbeterd. Heel fijn, wij voelen ons zeer serieus genomen.

Beste Andre, wat vervelend om te vernemen dat je ontevreden bent met de bonusregeling. We nemen contact met je op om dit met je op te lossen.

Ik ben goed geholpen door VraagHugo om zelfstandig mijn privacyregelement aan te vragen

Ik heb kort telefonisch contact gehad en mijn verdere vragen werden per chat binnen de aangegeven tijd beantwoord. Zo kon ik zelfstandig mijn privacy-regelement maken.

Goed en eenvoudig

Door een aantal voorgedefineerde vragen te bantwoorden krijg je snel een goed document. Verhoudingsgewijs vind ik het wel een beetje aan de dure kant. Zeker als je meerdere documenten nodig hebt. Verder goede service.

Gemakkelijk juridische documenten op maat

Eenvoudig in te vullen, geleverd in NL en EN met eigen input.

Snel en gemakkelijk

Het opstellen van officiële documenten wordt verrassend eenvoudig en betaalbaar met VraagHugo. Wel even goed doorlezen en waar nodig aanpassen naar de eigen situatie of 'tone of voice'.

In een paar simpele stappen een belangrijk juridisch document in mijn inbox. Fantastisch!

Tegen een vriendelijke prijs het document naar keuze direct in mijn inbox. Vol vertrouwen dat dit juridisch aan alle kanten klopt. En snel antwoord op mijn gestelde vraag. Mocht ik meer documenten nodig hebben, dan weet ik waar ik ze kan halen.

Gemakkelijk en duidelijk met de voorbeelden die erbij worden gegeven.

aanrader: eenvoudig te gebruiken en goed product

Zeer gebruikersvriendelijk, eindproduct was goed, te downloaden in Nederlands en Engels zonder extra kosten. Download files in pdf en Word, zodat je zelf er een laatste hand aan kan leggen. Enige negatieve was dat ik credits van mijn bank ontving om VraagHugo uit te proberen, maar bij afrekening moest ik toch betalen, ondanks over voldoende credits te beschikken. Dat was een beetje een domper.

Beste Rupert, neem svp even contact met ons op via de chat. Dan onderzoeken we wat er fout is gegaan en corrigeren we het!

Goede prijs-kwaliteit

Werkt prettig. Scherpe prijs. En zeer hulpzaam.

Wat is dit superhandig zeg!

Ik had als freelancer een opdrachtovereenkomst nodig en heb deze supersnel gemaakt. Ik had een vraag over IE werd heel goed en snel geholpen. Heel fijn!

Bijzonder

Was ervan uitgegaan dat mijn opzegging verleden jaar goed was aangekomen bij VraagHugo maar dit bleek niet het geval, er werd 11 maart 2022 ongeveer € 180 euro afgeschreven die ik storneerde. Daarna via de e-mail contact opgenomen en dit geschreven, werd heel vriendelijk geholpen en we kwamen overeen dat na het betalen van 1 maand het abonnement was opgezegd. Zou een credit krijgen van ongeveer € 160. Als dat bedrag was bijgeschreven zou ik €180 overboeken naar VraagHugo. Tot zover keurig opgelost! Krijg ik in de avond van 11 maart 2022 een e-mail van de CEO ( zie onder) Beste Gerard, Ik heb van mijn collega begrepen dat jullie het VraagHugo abonnement willen opzeggen. We hanteren een opzegtermijn van een maand en hebben het restbedrag terug gestort en hier een credit nota voor gestuurd. Nu zie ik dat jullie de oorspronkelijke betaling gestorneerd hebben en het rekeningnummer gewijzigd hebben. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb zojuist het gestorneerde bedrag nog een keer afgeschreven en verzoek jullie vriendelijk voldoende saldo op de rekening te laten voor de betaling. Dan krijgen jullie netjes de € 136,58 terug en is de zaak afgehandeld. Alvast bedankt voor jullie medewerking. -- Best regards/Vriendelijke groeten, CEO docbldr