Bijzonder

Was ervan uitgegaan dat mijn opzegging verleden jaar goed was aangekomen bij VraagHugo maar dit bleek niet het geval, er werd 11 maart 2022 ongeveer € 180 euro afgeschreven die ik storneerde. Daarna via de e-mail contact opgenomen en dit geschreven, werd heel vriendelijk geholpen en we kwamen overeen dat na het betalen van 1 maand het abonnement was opgezegd. Zou een credit krijgen van ongeveer € 160. Als dat bedrag was bijgeschreven zou ik €180 overboeken naar VraagHugo. Tot zover keurig opgelost! Krijg ik in de avond van 11 maart 2022 een e-mail van de CEO ( zie onder) Beste Gerard, Ik heb van mijn collega begrepen dat jullie het VraagHugo abonnement willen opzeggen. We hanteren een opzegtermijn van een maand en hebben het restbedrag terug gestort en hier een credit nota voor gestuurd. Nu zie ik dat jullie de oorspronkelijke betaling gestorneerd hebben en het rekeningnummer gewijzigd hebben. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb zojuist het gestorneerde bedrag nog een keer afgeschreven en verzoek jullie vriendelijk voldoende saldo op de rekening te laten voor de betaling. Dan krijgen jullie netjes de € 136,58 terug en is de zaak afgehandeld. Alvast bedankt voor jullie medewerking. -- Best regards/Vriendelijke groeten, CEO docbldr

Super simpel, betaalbaar en Algemene Voorwaarden op maat binnen enkele minuten.

Super initiatief en opgezet door top juristen en advocaten. Zelf heb ik jarenlang als juridisch secretaresse voor SOLV advocaten gewerkt die de juridische documenten van VraagHugo mede hebben opgesteld en heb eveneens aan de zijlijn meegekeken toen VraagHugo werd opgericht. Nu ik zelf ga ondernemen was VraagHugo het eerste platform dat direct in mij opkwam wat betreft de juridische documenten die je nodig hebt als zelfstandig ondernemer. Super simpel, betaalbaar en Algemene Voorwaarden op maat binnen enkele minuten.

Werkt praktisch en gemakkelijk

We zochten een huurcontract en vonden precies wat we nodig hadden qua tekst. Invullen was uitstekend te doen.

Ik heb twee documenten gekocht. Blij dat ik de documenten ook in het Engels erbij kreeg. Alles keurig netjes.

Super makkelijk en professioneel

Voor mijn website én shop was ik bezig met mijn Algemene Voorwaarden en Privacybeleid. Maar deze zelf (her)schrijven, vond ik te veel moeite... Bij VraagHugo zijn de documenten zo opgesteld! Je hoeft alleen maar een aantal vragen te beantwoorden en klaar is kees! Ik zou VraagHugo aan iedereen aanbevelen.

Supermakkelijk

Voordelig en makkelijk. Toen ik een vraag had werd ik ook telefonisch snel geholpen. Super!

Prima brief

Makkelijk gevonden, opgesteld, betaald en ontvangen. Blij mee

Fijne toepassing werk eenvoudig, helder en duidelijk.

De uitdaging was om snel zonder secretariaat in het weekend twee leningsovereenkomsten te maken waarvan een achtergesteld op de bank en dat is prima gegaan.

Duidelijke gebruikersinterface en goed leesbare overeenkomst

Ik heb VraagHugo gebruikt voor het genereren van een geheimhoudingsverklaring. Dat ging snel en eenvoudig. Ik moest nog wel een paar kleine taalfoutjes fixen maar dat is geen probleem omdat het resultaat gewoon in Word beschikbaar is.

Snel en efficiënt

Ideaal als je snel een juridisch document nodig hebt. Goede ondersteuning en eerlijke prijzen.

Eerst je document zien en dan pas betalen voelt goed

Bij verschillende websites heb ik gekeken voor het opstellen van algemene voorwaarden. VraagHugo was de enige waar je eerst het resultaat door kon lezen en zien dat je in vriendelijke, begrijpelijke taal was, en dat het inderdaad voor diensten met pakketten (stuksprijs) kon ipv bij diensten alleen met uurprijs. Pas toen ik gezien had dat alles oké was, hoefde ik te betalen. Ik ben er blij mee.

Uitstekende ervaring!

Zeer deskundig, snel en duidelijk contact gehad.

Snel en gebruiksvriendelijk

In een handomdraai een VOF overeenkomst gemaakt. Door simpele vragen te beantwoorden die iedereen begrijpt.

Prima hulpmiddel

Ik was op zoek naar een modelovereenkomst voor een converteerbare lening. Ik had een goed voorbeeld via VraagHugo

Goede ervaring maar mogen nog puntjes op de i

Lening akte en verpandingsakte gemaakt. In de lening akte komt geen keuzemogelijkheid voor artikel 1:88 naar voren, jammer want die kan belangrijk zijn. Daarnaast mis ik dat de pandgever de rang moet opgeven als hij de akte invult. Bij de "Partijen" zou het fijn zijn als je bij natuurlijke personen de geboortedatum mee kunt geven en bij bedrijven het kvk nummer, dit om problemen te voorkomen. Bij het in rekening brengen van de rente mis ik de startdatum en of het innen vooraf of achteraf gedaan wordt. Ik zou bij art. 3.1. ook de zin opnemen; "De rente gaat in op de datum van ondertekening van de leningovereenkomst". Artikel 8.1.a is erg summier met alleen bedrijfsmiddelen. In deze zou ik inventaris en voorraden ook toevoegen, of duidelijk uitleggen wat je met bedrijfsmiddelen bedoeld. Einde akte staan niet de debiteuren/leninggever(s), plus naam en datum benoemd, zo ook niet bij de leningnemer(s). In de voettekst zou ik paginanummering en paraaf leninggever en Leningnemer opnemen. Ook pandakte verdiend m.i. meer aandacht. Systeem werkt prettig en aanpassingen zijn goed te maken in Word.

Zeer gebruikersvriendelijke tool

Ik heb een sjabloon/contract besteld bij VraagHugo. Door middel van duidelijke vragen wordt het contract op maat gemaakt. Zeer gebruikersvriendelijke en goed doordachte website/tool. Mijn complimenten!

Duidelijke internet pagina

Op de pagina kan makkelijk gebruik gemaakt worden om een document samen te stellen.

Eenvoudig en proffessioneel

Ideaal en eenvoudig voor het opstellen voor juridische documenten. Vragen voor het opstellen zijn uitgebreid en in detail, waardoor het document niet super algemeen is. Als je vragen hebt, kan je eenvoudig en snel chatten met iemand van het team. Sommige vragen staan wel in moeilijke wettelijke taal, wat jip en janneke suggesties kunnen daarin verbeterd worden.

Vlot geregeld

Heldere en niet te lange overeenkomst, niet teveel keuzemogelijkheden, scherp geprijsd.

Eenvoudig en snel een volledig professioneel contract

Ik had snel een zakelijk contract nodig. Dit was via Hugo snel en efficiënt geregeld en goedkoper dan tussenkomst van een advocaat of notaris, maar voor zover ik dat kan beoordelen wel van gelijke kwaliteit.

Makkelijk, helder in gebruik en goed qua eind resultaat.

De stappen doorloop je simpel en de uitleg is helder. Stap voor stap word jouw overeenkomst opgebouwd en het eind resultaat is professioneel en goed. Dus Ik ben blij kennis te maken met jullie producten.

Wat een goede hulp bij het opstellen van contracten & overeenkomsten

Ik heb de tool gebruikt voor het opstellen van een leningovereenkomst en aandeelhoudersovereenkomst. De leningovereenkomst heb ik 1 op 1 kunnen gebruiken. De aandeelhoudersovereenkomst heb ik nog verder aangepast met Word. Dat is echt een voordeel van deze tool ten opzichte van een aantal andere die ik heb gezien.

Zekerheid en gemak

Vraaghugo geeft net dat gene wat er niet of nauwelijks is, gemak en zekerheid. Je kan zelf direct, snel en gemakkelijk een overeenkomst opstellen. En je weet dat hij correct, actueel en toereikend is. Natuurlijk zijn de meeste contracten wel ergens beschikbaar welke je dan kan aanpassen, dit kost je echter toch meer tijd dan gewenst en je twijfelt ook of deze nog wel actueel en toepasselijk is. Die vraag in het achterhoofd heb je met Vraaghugo niet meer.

Super snelle actie

Ik heb niet veel ervaring nog met VraagHugo maar ik weet wel dat ze zeer correct handelen en ze zien je ook als mens. Ga vooral zo door en ik zal vaker je raad nodig hebben

Services is perfect