Een steun in je rug als beginnend ondernemer

Na jaren toch de stap genomen om mijn eigen bedrijf op te gaan starten, maar waar alle startende ondernemers tegen aanhikken, waar begin je? Er zit immers zoveel in je hoofd! Ik heb de online cursus "Met passie een eigen bedrijf starten" van Chantal Nijhof gevolgd, deze gaven mij een concreet beeld waar ik uiteindelijk heen wil. De cursus is stap voor stap overzichtelijk ingedeeld en wordt op een begrijpelijke en prettige manier uitgelegd. Door het volgen van de cursus heb ik mijn hoofd kunnen ordenen en dit o.a uitgewerkt in mijn bedrijfsplan. Dit geeft mij inzicht en extra stimulans om mijn droom waar te gaan maken! Voor iedere startende ondernemer die zijn droom ook wil naleven is deze cursus zeker een aanrader om te volgen.

• Van welk product / dienst heb je gebruik gemaakt? Online Cursus | Van passie naar een eigen bedrijf

Op al je vragen een antwoord!

Ben jij startende ondernemer, of net als ik, al enige tijd als zelfstandige aan de slag? Met de online cursus “met passie een eigen bedrijf starten," vallen alle puzzelstukjes op z’n plek. De logica, overzichtelijke stappen in begrijpelijke taal en de werkbladen, maken dat je een helder beeld krijgt van jouw persoonlijke situatie en dat je alles op een rijtje krijgt voor het starten of uitbreiden van je plannen. Op al je vragen een antwoord, zodat je de stap als zelfstandig ondernemer goed doordacht kan maken. Deze cursus is ZO wat ik nodig had! In mijn situatie maakt dit “stap voor stap opfrismoment” het verschil. Mega inspiratie en een frisse blik. Een must voor elke (aankomende) zelfstandig ondernemer.

Frisse, vlotte eigentijdse Stijl, perfect uitgevoerd naar de wensen van de klant.

Huisstijl: Ik blijf het nog steeds een bijzondere ervaring vinden, dat mijn met potlood en kleurtjes gemaakte schets door Chantal tot leven is gebracht in een huisstijl exact zoals ik het bedoeld heb. Mijn logo, visitekaartjes, de website, en flyers, alles steeds perfect vormgegeven. Frisse, leuke eigentijdse ideeën in record tempo uitgevoerd. Chantal heeft aan een half woord genoeg om te begrijpen wat je bedoeld. Ik krijg vaak complimenten over de uitstraling van mijn huisstijl. Alle eer komt hiervoor aan Chantal toe!

• Van welk product / dienst heb je gebruik gemaakt? Branding, Webdesign

Persoonlijk, betrokken en professioneel

Starten als ondernemer is een spannende en onzekere uitdaging, Chantal heeft een persoonlijke en betrokken houding wat ik als zeer prettig heb ervaren, daarnaast neemt Chantal ook echt de tijd om te luisteren wat je als ondernemer wilt. Voor startende ondernemers zeer prettig en geruststellend! Daarnaast voelt zij heel goed aan wat je voor ogen hebt, en komt met passende en goede adviezen. Ik ben dan uiterst tevreden met de professionele uitstraling bij het eindresultaat van zowel de foto`s, website, flyer en visitekaartje. Ik kan Chantal Nijhof Studio zeker aanraden voor een ieder die wil gaan starten als ondernemer. Rachel Pierik Oude Keuken

• Van welk product / dienst heb je gebruik gemaakt? Branding, Fotografie, Webdesign

Over Chantal Nijhof Studio

Chantal Nijhof Studio Online Zichtbaarheid voor bedrijven Mijn doel is om startende ondernemers op weg te helpen met het neerzetten van hun eigen bedrijf, door de juiste uitstraling en presentatie.