niet goed

the board was defect one of the plugs is burned

UPDATE. Good morning, We have had telephone contact and you will receive a new part (free of course!). We trust that everything has been carried out as desired. And see you next time. Yours sincerely, Team Doctor Koel UPDATE: Goedemorgen, We hebben telefonisch contact gehad en u ontvangt een nieuw onderdeel (gratis uiteraard!). Wij vertrouwen erop dat alles naar wens is uitgevoerd. En graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Dokter Koel Good morning, That is not nice to hear, my apologies for this.. But please contact us. We have sold a number of prints in the past 2 weeks and I cannot find out who you are. Of course you will receive a working circuit board. You can reach me on 074-8200090 or via email [email protected] Yours sincerely, Team Doctor Koel Goedemorgen, Dat is heel vervelend om te horen, mijn excuses hiervoor. Maar neemt u alstublieft contact met ons op. We hebben een aantal printen verkocht afgelopen 2 weken en ik kan zo niet ontdekken wie u bent. Uiteraard krijgt u een werkende printplaat. U kunt mij bereiken op 074-8200090 of via e-mail [email protected] Met vriendelijke groet, Team Dokter Koel

Goede prijs voor n product als ook de vlotte service

Vriezer werkte niet naar behoren, maar werd binnen 72 uur uitstekend opgelost met een nieuwe vriezer TOP GEREGELDD

Product naar verwachting en snel geleverd!

Tevreden over de prijs en snelle afhandeling & levering

Snel geleverd, goed verpakt

Goed product

Perfect geholpen bij juiste product te vinden

Beste Bianca, Bedankt voor je reactie! Graag tot de volgende keer, dan staan we je wederom graag te woord. Met vriendelijke groet, Team Dokter Koel

Duidelijk en snel

Vriendelijk en adequaat.

Past prima!

Past prima!

Ok

Ok

Duurde iets langer voor ik het binnen had,maar geen probleem.

Beste Patricia, Bedankt voor je reactie. Soms duurt het idd iets langer maar we doen altijd ons best om het besteld zo snel mogelijk bij je te krijgen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Dokter Koel

Zeer goed geregeld allemaal

Beste Jolanda, Hartelijk bedankt voor het mooie cijfer! Veel plezier van je aankoop en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Dokter Koel

De koelkast is op tijd geleverd.

Bestelling na 1 week nooch steeds niet geleverd

Na een week is de bestelling noch niet geleverd, we worden niet op hoogte gehouden, of er een vertraging of out of stock is. Via de chat krijg je geen antwoord, en na een telefoonje blijken de verantwoordelijke niet bereikbaar. Ze zouden terug bellen maar de lijn blijft stil.

Dat vinden wij erg vervelend om te horen! We hebben dan ook navraag gedaan en het blijkt dat het pakket verzonden is maar is blijven hangen bij de pakket dienst. Zoals reeds besproken sturen wij een nieuwe zending af als de eerste maandag of dinsdag nog niet geleverd is. Team Dokter Koel

Perfecte service

Ik had een onderdeel nodig waarvan niet zeker was of dat de oorzaak van het probleem was. Dat onderdeel kon ik bestellen, en retourneren indien het probleem niet opgelost zou zijn. Dat was wel opgelost, maar toch een goede service!

Toppers!!

Fantastisch. Zeer behulpzaam en professioneel!!

Prima Service

Reageren snel op aanvragen en komen na wat ze afspreken.

ok

Diet wat zij beloven

Niets op aan te merken

Zoals het hoort.

Precies zoals beschreven

Op tijd geleverd, prima product

super

Top service.

Gewoon een een zin goed en snel ontvangen bedankt !

Makkelijk te bestellen duidelijk en snel geleverd tot volgende keer

vlotte levering.

Klant vriendelijk en professionele bedrijf

Enorm goede service.

Ik had de verkeerde trappedaal voor een gram vrieskast besteld. Gebeld en kreeg gelijk de goede opgestuurd met een retour label voor de verkeerde. Top!

Over Dokter Koel

Wij zijn een koeltechnisch bedrijf op het gebied van koelen en vriezen voor de professionele sector zoals horeca, bedrijfskantines, sportverenigingen, brouwerijen, drankengroothandel, wijnimporteurs, field marketing, ziekenhuizen, laboratoria, scholengemeenschappen, scheepvaart, interieur, supermarkt, ijssalons etc. Ons assortiment bestaat uit stekkerklare koelingen zoals glasdeurkoelkasten, vrieskisten, barkoelingen, laboratoria koelingen, koelcellen, vriescellen, koeltechnische onderdelen etc. Kortom elke koelvraag in de professionele branche, neem contact met ons op voor meer info en deskundig advies. Met vriendelijke groet, Team Dokter Koel, Marjolein en Danny

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.