ok

Diet wat zij beloven

Niets op aan te merken

Zoals het hoort.

Precies zoals beschreven

Op tijd geleverd, prima product

super

Top service.

Gewoon een een zin goed en snel ontvangen bedankt !

Makkelijk te bestellen duidelijk en snel geleverd tot volgende keer

Bedankt voor het compliment! Team Dokter Koel

vlotte levering.

Klant vriendelijk en professionele bedrijf

Enorm goede service.

Ik had de verkeerde trappedaal voor een gram vrieskast besteld. Gebeld en kreeg gelijk de goede opgestuurd met een retour label voor de verkeerde. Top!

Bedankt voor het compliment! Team Dokter Koel

Snelle levering en goede prijs

Alles op voorraad en snel geleverd.

Nog niks ontvangen

Nog niks ontvangen

Beste Gerti, Dat klopt idd dat u nog niks hebt ontvangen. Het onderdeel hebben wij niet ontvangen van de fabrikant. We zijn hier achteraan geweest en deze wordt a.s. maandag verzonden naar ons. Deze komt volgende week bij ons binnen en verwachten dit onderdeel midden volgende week zo rond 17-8 bij u te hebben. Wij zijn vergeten om u op de hoogte te brengen van de verlengde levertijd. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Pool Bedrijfskoeling update 16-8-2023 Het onderdeel is binnen en wordt vandaag verzonden. U ontvangt dit naar alle waarschijnlijk morgen. Met vriendelijke groet, Team Pool Bedrijfskoeling Update 17-8-2023 Geachte, Het pakket is afgeleverd volgens onze track en trace code. Helaas heeft de levering idd teveel tijd in beslag genomen maar vertrouw er op dat het naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Team Pool Bedrijfskoeling

Geweldige service bij storing nieuwe diepvries kist. s'Morgens gebeld over storing, s'Middags omgeruild voor een nieuwe.

goede service

prima service

Had 3 dagen gewacht op schakelaar gebeld gelijk een ander opgestuurd volgende dag in huis zonder probleem

Bestelde artikel nog niet ontvangen.

Product nog niet ontvangen, maar ondertussen wel contact gehad.

Goedemiddag Dat vinden wij uiteraard vervelend om te horen. We hebben al even contact gehad ondertussen en uitgelegd dat door de enorme drukte bij Post.nl pakketten vertragingen oplopen en tijdelijk niet vindbaar zijn in het track en trace programma. Zoals afgesproken sturen we een nieuwe handgreep als dit pakket te lang "zoekt" blijft. Met vriendelijke groet Team Pool Bedrijfskoeling

Betrouwbaar en oplossingsgericht

Snelle en nette oplossing van slecht geleverd product waar Pool bedrijfskoeling overig zelf niets aan kon doen! Top klasse!!!

Correcte en snelle reactie op verzoeken

Als beginnend ondernemer dachten ze met me mee, en gaven me concreet en snel antwoord op mijn vragen.

Geweldige communicatie

Na een misser is het helemaal goedgekomen, prijs kwaliteit perfect

Beste Marc, Excuses voor het ongemak. Het onderdeeltje is per post verzonden zonder track en trace. Normaal gesproken gaat dat altijd goed. In dit geval helaas niet. Zonder track en trace kunnen wij dit niet controleren. We hebben een nieuwe schakelaar verzonden en nu wel met track en trace. Hiervan krijg je een e-mail vias PostNL. Voor de zekerheid zal ik je ook persoonlijk mailen met de track en trace code. Nogmaals excuses voor het ongemak. Team Pool Bedrijfskoeling.

snelle levering, perfecte passing

Ruim assortiment

Prima service en correct afgeleverd

Prima zoals het hoort

Zeer snel en correct

Bestellen en betalen was simpel en vlot, 2 dagen later alles ontvangen. Een aanrader

Duidelijke website, snelle levering en fijne communicatie.

Fantastische service

Dank voor het goede advies bij de aanpassingen van onze koelcel. Deskundig, vriendelijk en zonder uitsluitend gericht te zijn op het maken van maximale omzet

Correct bedrijf

De service is goed Zeer vriendelijk en behulpzaam

Topervaring

Na contact via email hebben ze mij het juiste vervangstuk kunnen bezorgen dat al meer dan 25 jaar oud was. Topservice!

Topaasstraat 40 7554 TH Hengelo

Over Dokter Koel

Wij zijn een koeltechnisch bedrijf op het gebied van koelen en vriezen voor de professionele sector zoals horeca, bedrijfskantines, sportverenigingen, brouwerijen, drankengroothandel, wijnimporteurs, field marketing, ziekenhuizen, laboratoria, scholengemeenschappen, scheepvaart, interieur, supermarkt, ijssalons etc. Ons assortiment bestaat uit stekkerklare koelingen zoals glasdeurkoelkasten, vrieskisten, barkoelingen, laboratoria koelingen, koelcellen, vriescellen, koeltechnische onderdelen etc. Kortom elke koelvraag in de professionele branche, neem contact met ons op voor meer info en deskundig advies. Met vriendelijke groet, Team Dokter Koel, Marjolein en Danny