Fantastische service

Dank voor het goede advies bij de aanpassingen van onze koelcel. Deskundig, vriendelijk en zonder uitsluitend gericht te zijn op het maken van maximale omzet

Correct bedrijf

De service is goed Zeer vriendelijk en behulpzaam

Topervaring

Na contact via email hebben ze mij het juiste vervangstuk kunnen bezorgen dat al meer dan 25 jaar oud was. Topservice!

Zeer klantvriendelijk en oplossingsgericht

Probleem snel en gericht opgelost

Beste Hein, Bedankt voor het compliment! Team Pool Bedrijfskoeling Marjolein en Danny

Snelle levering!

Snelle levering van mijn ijskastventilator.

Dank u wel! Team Pool Bedrijfskoeling Marjolein en Danny

Alles correct geregeld.

Alles goed verlopen.

Fijn en bedankt voor uw reactie! Team Pool Bedrijfskoeling Danny en Marjolein

Zeer goed en snel ga is kijken wat ze nog meer voor onder delen hebben voor koelkasten en vrieskasten top dank u wel

Een goede, vlotte en correcte afhandeling van de bestelling.

Top !!

super goed en snel

ga zo door

Beste Edwin, Bedankt voor je review en je ervaring met ons! Alvast een fijne jaarwisseling. Team Pool Bedrijfskoeling

Zeer snelle levering

Een goede aanrader voor iedereen

Beste Henk, Bedankt voor je reactie! Hier doen we het voor. Alvast een goede jaarwisseling en wellicht tot volgend jaar. Team Pool Bedrijfskoeling

Gemakkelijk en snel

Goede prijs en snel geleverd

Beste, Bedankt voor de reactie! We doen ons best om dit realiseren samen met ons hele team. Team Pool Bedrijfskoeling

g

g

alles prima

snel in huis goed verpakt

Geleverd volgens bestelling, Oke!

Oke

Juiste informatie en snelle verzending

Ik trof op de site het artikel waar ik naar zocht, en de informatie klopte ook.

Goed en vlot

Na enkele telefonisch contact en foto’s door gestuurd het onderdeel vlot ontvangen. Dank hier voor. KV Bep. Dik Bouman

Snel en correct geleverd.

Snel en correct geleverd

matig met terugbellen over een levering

matig met terugbellen over een levering, voor maandag toegezegd waarna ik vrijdag maar zelf heb gebeld

Goedemiddag Wij hopen dat de levering zoals besproken binnen het afgesproken tijdsvak en in goede orde ontvangen is. Team Pool Bedrijfskoeling

Positieve ervaring

Ik was op zoek naar een Handvat voor een Elcold El61. Bij Pool Bedrijfskoeling was het mogelijk deze te bestellen. Eenvoudig bestelproces en betaalproces. Levering zoals aangegeven. Kortom tevreden klant!

Snelle levering en een keurige prijs.

Snelle levering en een keurige prijs.

Waardeloos

Ik werk in een grote organisatie dus als iets verkeerd afgeleverd wordt dan vind ik het niet snel terug. Ik geef een factuuradres op en een leveradres, helaas is daar niet naar gekeken en is het pakket naar het factuuradres gestuurd waardoor ik het pakket nu kwijt ben. Erg slecht!

Dag Walter Dat vinden we vervelend om te horen, onze excuses! We hopen dat het pakket ondertussen bij jullie is , zo niet dan horen wij dat graag zodat er een andere lamp afgestuurd kan worden. Team Pool Bedrijfskoeling.

nog niets gekregen

nog niets gekregen

Beste Marcel, Bedankt voor je bericht. Als het goed is heeft u een e-mail van ons ontvangen d.d. 4-10-2022 om 09:15 op het u bekende e-mail adres dat de afleverdatum 19 of 20 oktober zal zijn. Pakketdiensten hebben ons verteld dat niet altijd meer in 24 uur geleverd kan worden. Waarschijnlijk heeft u deze mail gemist. Wij vertrouwen u van dienst te zijn geweest, heeft u nog vragen dan horen wij dat graag. Team pool-bedrijfskoeling.nl

Perfecte service

Ik had bij een ander bedrijf deurscharnieren besteld. Zouden binnen dagen geleverd worden, maar werd 1 maand. Bij Pool kreeg ik ze wel binnen 2 dagen en 30% goedkoper

Snelle levering ondanks artikel niet op stock was en zeer vriendelijk mensen. Nog een extra dan aan Mvr. Marjolein voor haar vriendelijk omgang.

Beste Luftu, Bedankt voor je vriendelijke reactie en graag tot de volgende keer. Team pool-bedrijfskoeling.nl

Superduper

Producten snel geleverd

Topaasstraat 40

7554 TH Hengelo

Over Dokter Koel

Wij zijn een koeltechnisch bedrijf op het gebied van koelen en vriezen voor de professionele sector zoals horeca, bedrijfskantines, sportverenigingen, brouwerijen, drankengroothandel, wijnimporteurs, field marketing, ziekenhuizen, laboratoria, scholengemeenschappen, scheepvaart, interieur, supermarkt, ijssalons etc. Ons assortiment bestaat uit stekkerklare koelingen zoals glasdeurkoelkasten, vrieskisten, barkoelingen, laboratoria koelingen, koelcellen, vriescellen, koeltechnische onderdelen etc. Kortom elke koelvraag in de professionele branche, neem contact met ons op voor meer info en deskundig advies. Met vriendelijke groet, Team Dokter Koel, Marjolein en Danny