Top serves

Levert goed werk beter kan niet

Zeer goede research gedaan voor mijn bmw 540i model 2020.

Top inzet van Daryl en Gerjan. Echte bijters met verstand van zaken!!

Ik kom zeker terug!

Geweldig assortiment aan onderdelen. Zeer snelle levering.

Onderdelen snel geleverd, top prijzen!

Zeer snelle levering, en hoge kwaliteit onderdelen. Prijzen zijn echt top, en snelle levering.

Perfect, zeer tevreden.

Helemaal tevreden, graag weer.

Duidelijke webshop

Ik kon snel vinden wat ik nodig had. Geen gedoe, lekker makkelijk. Hou ik van. Dankjulliewel

Professioneel personeel. Snel geleverd.

Mijn vragen werden direct en volledig beantwoord. Er werd actief meegedacht. Absolute aanrader. Spullen waren ook nog eens zeer snel geleverd. Dankjulliewel

Over DG Performance

Sportuitlaat kopen? Zoek niet verder. DG Performance is dé webshop in Nederland voor het leveren van high-end sportuitlaatsystemen van gerenommeerde merken. Denk hierbij aan Capristo, Novitec, Armytrix, Akrapovič, Milltek en FI Exhaust. Deze webshop is ontstaan uit liefde voor auto’s. Om specifieker te zijn: onze liefde om auto’s sneller en luider te maken. Door onze focus op high-end uitlaatsystemen zijn wij het adres geworden voor kwalitatieve uitlaatsystemen. Prachtige producten, goede prijzen en een de beste klantenservice maken één prachtig bedrijf: DG Performance.