Goed geholpen

Door het goede advies de juiste serveerwagen gekozen! Bedankt!

alles perfect verlopen

levertijd gevraagd besteld alles klaar in drie dagen

top

zeer snelle levering, correct verpakt, prima product zoals omschreven

prima , ook duidelijk wanneer er geleverd gaat worden

prima, ook duidelijk wanneer de bezorging plaatsvindt en in ons geval ook melding dat er uitstel van bezorging was.

tevreden

Had iets nodig 5 winkels gebeld en via een winkel bij Hofland terecht gekomen die hadden precies wat ik nodig had Ben er blij met me aankoop en dat ze me konden helpen met wat ik nodig had

Toegankelijk en vriendelijk

Na mijn bestelling stond de order de andere dag klaar om op gehaald te worden.

TOP!!!

top en vlot bezorgd, bij problemen telefonisch goed geholpen

Perfecte snelle betrouwbare service

...

Service goed, sluiting van product mindere kwaliteit

Service is goed, product minder goed, slechte rommelige sluiting voor een Isoleerkan rvs. 0,75 Liter, prijs en kwaliteit niet in verhouding.

marmer is een materiaal! een steensoort!

de kaasplateaus zien er aardig uit, maar als ze te boek staan als marmer en slechts marmer-look hebben... dan voel ik me belazerd.

compleet assortiment, vlotte behandeling, laatst al binnen 24 uur. 1 punt van aandacht: ik gebruik ovenschalen met deksel. De vorige 2 keren zaten deze dozen aan elkaar bevestigd en zijn zo als 1 pakket geleverd. Laatste keer los van elkaar verzonden en daardoor niet gelijk aangekomen met allerlei uitstapjes naar postagentschap als gevolg. Blijft dat ik tevreden ben. Goede zaken en gezondheid in het nieuwe jaar. Groet, Roy Heine

Top, geregeld

succes voor 2021 toegewenst

Gewoon goed!

Goede kwaliteit, goed verpakt en snelle levering. Hartelijk bedankt.

Zeer goede service

erg klantvriendelijk.

Super service!

Snelle levering en super service. Erg blij mee

Fijne klantcontact

Ik zocht een speciaal afvalbakje en met behulp van een medewerker op het product uitgekomen.