Rapide et efficace

Efficace comme à chaque fois que j’ai commandé

De box is degelijk maar weegt meer dan het eten dat er in moet.

Om een maaltijd een uurtje of twee warm te houden voldoet het aan de verwachtingen - en de mogelijkheid om met borden en schaaltjes te werken is wel hygiënisch en welkom. Er is een belofte van 2,5 uren aan 65 graden maar dat is nipt en daarna gaat het zeer snel naar beneden. De afsluitingen van de respectievelijke potjes is niet volledig hermetisch met het gevolg dat vocht uit de respectievelijke potjes kan. De openingen zijn aan de lipjes waar je de potjes opent. De container is wel zwaar - maar ik vermoed dat dat een voorwaarde is voor de stevigheid en de warmte te behouden. De kleur van de container is echt wel lelijk - we hebben het genomen omdat er geen keuze was maar vrolijke kleuren had toch meer aangesproken. Verschillende kleuren zou ook helpen om verschillende types maaltijd uit elkaar te houden.

Super kwaliteit en snelle levering

Super kwaliteit, heel erg blij met onze nieuwe thermo boxen.

Top aankoop!

Na wat zoeken uitgekomen bij Hofland Grootkeuken. Thermobox voldoet aan álle verwachtingen. Licht in gewicht en voor een dagje weg kan er genoeg mee voor een heel gezin. Flessen kunnen gewoon rechtop staan. Alles blijft goed koud!! En binnen 1 dag geleverd!!

Makkelijk en snel

De Thermoboxen waren snel bij mij. Goede webshop!

Voor de bezorging van onze maaltijden had ik snel een rugtas nodig. De volgende dag was de tas al bij mij, top!