Volgende dag bezorgd en tweede deel van de bestelling 2 dagen later. Steeds op de hoogte gehouden via de mail met een track en trace code, zodat je weet wanneer het precies wordt geleverd, echt heel fijn.

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding

De website is goed overzichtelijk en bestellen is dus zeer gemakkelijk en de produkten werden snel geleverd zaten goed verpakt en zeer goede kwaliteit vd produkten

Aanrader! Spullen zijn snel binnengekomen. Er was iets kapot binnen gekomen, maar super vriendelijk geholpen en het nogmaals toegestuurd gekregen. Top!

alles snel geregeld

bestelling geplaatst voor voerbakjes de volgende dag konden onze katten vriendjes al van hun maaltje genieten uit de nieuwe voerbakjes wij zijn zeer tevreden

Kwaliteit aan betaalbare prijs

Zeer tevreden met snelle levering

Heel vriendelijk , er wordt snel gereageerd, producten waren goed verpakt

mooie producten

Zijn mooie producten voor de kat!

Fijn dat ze producten specifiek voor fretten hebben! Hele snelle levering. Overal, goeie ervaring.

Zeer correct

Onze bestelling was niet volledig geleverd , bepaalde zaken waren niet op stock, maar dit werd professioneel opgevolgd, voor mij super ok, Zal hier in de toekomst nog meer bestellen.

Super mooie producten en de katten zijn er dol op! Perfect voor elke kat met zijn eigen behoeftes.

Geweldige service en producten

Een aantal producten mogen ontvangen, deze waren leuk verpakt en de kat is er blij mee.

Kwaliteit is goed

Veel verscheidenheid aan producten en goede kwaliteit.

Betrouwbaar bedrijf met goede producten

Ik heb een hele fijne samenwerking gehad met Tom and Terry. Zij hebben mij producten van goede kwaliteit geleverd om een winactie te organiseren. Het is een betrouwbaar bedrijf dat snel handelt, uitstekend bereikbaar is en snel reageert. Mijn kat is dol op haar snacks die ze gekregen heeft. Kortom: goede service en kwaliteit!

Leuke producten, snelle service!

Wij zijn ontzettend blij met de leuke producten die Tom & Terry aanbiedt op hun website. De service is vriendelijk en snel. We bestellen snel nog eens iets! Ook de social media kanalen zien er tip top uit. :) En handig dat er een app is!

Heel goed verpakt

Heb het pakket goed ontvangen Goede service

Ik kreeg een pakket van Tom and Terry mooi pakket , toegepast op mijn hond Mijn Elvis Presley is er erg blij mee En vind het vlees en de brokken erg lekker

Toppers

Ze komen hun afspraken na en ook zeer snel

Snel & aardig

Deed mee aan een actie, goed contact en kado is snel aangekomen.

Hele leuk actie! En snelle reactie. De cavia’s zijn er blij mee

Goeie service :)

Goeie service producten snel ontvangen via gratis actie mn golden is er erg blij mee

Ze leveren goede service. En verkopen leuke producten

Binnen 1 dag me bestelling binnen

Top service!! Ze staan je goed te woord en de levering is erg snel ik ga hier zeker vaker bestellen..

Fijne service! En fijne actie’s!

Na een leuke actie hebben mijn cavia’s een zeer leuk pakket gekregen. Ben er enorm blij mee! Ga er zeker vaker mee doen!

Geweldig, alles voor je huisdier op een één website

Heerlijk zo’n website waar je alles kan vinden voor je huisdier. Kwalitatieve producten en snelle levering. Wat wil je nog meer.

Top services & prima producten

De services was snel en erg goed ! Ruime keuze aan producten. Alles A kwaliteit. Wij zijn erg tevreden en zou er nogmaals wat bestellen ! Alleen maar lof !