vlotte en propere levering

alles was optijd en netjes afgeleverd!!

Betaalbare goede kwaliteit en snelle levering

Een topper

Snelle levering en betaalbare prijzen

Supersnel geleverd

Hondenfietsmand ziet er goed uit goede prijs goede kwaliteit

Super snel

Fijn bedrijf en snel!

Puppy is gek op de speeltjes.

Voor 30 euro aan speelgoed besteld. 6 dingetjes. Het goedkoopste prul van 3 euro is uiteraard altijd het leukste ...

Vandaag besteld, morgen in huis. Met track en trace prima geregeld. Alleen maar goede ervaring met dit bedrijf.

Producten naar wens en supersnelle levering!

Ruime keuze aan o.a. graanvrije, biologische voerproducten. Ook bestelde ik twee verzorgingshanschoenen die elders lastig te vinden waren. Deze bestelling had ik de volgende dag al in huis!

Alles prima,netjes op tijd bezorgd

Zeer snelle levering en goede communicatie ondanks voorraadtekort

Ondanks het ontbreken van een besteld artikel in stock werd er toch correct gecommuniceerd en een alternatief aangeboden.

Supersnelle levering!

Product is naar wens en supersnel geleverd.

Volgende dag bezorgd en tweede deel van de bestelling 2 dagen later. Steeds op de hoogte gehouden via de mail met een track en trace code, zodat je weet wanneer het precies wordt geleverd, echt heel fijn.

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding

De website is goed overzichtelijk en bestellen is dus zeer gemakkelijk en de produkten werden snel geleverd zaten goed verpakt en zeer goede kwaliteit vd produkten

Aanrader! Spullen zijn snel binnengekomen. Er was iets kapot binnen gekomen, maar super vriendelijk geholpen en het nogmaals toegestuurd gekregen. Top!

alles snel geregeld

bestelling geplaatst voor voerbakjes de volgende dag konden onze katten vriendjes al van hun maaltje genieten uit de nieuwe voerbakjes wij zijn zeer tevreden

Kwaliteit aan betaalbare prijs

Zeer tevreden met snelle levering

Heel vriendelijk , er wordt snel gereageerd, producten waren goed verpakt

mooie producten

Zijn mooie producten voor de kat!

Fijn dat ze producten specifiek voor fretten hebben! Hele snelle levering. Overal, goeie ervaring.

Zeer correct

Onze bestelling was niet volledig geleverd , bepaalde zaken waren niet op stock, maar dit werd professioneel opgevolgd, voor mij super ok, Zal hier in de toekomst nog meer bestellen.

Super mooie producten en de katten zijn er dol op! Perfect voor elke kat met zijn eigen behoeftes.

Geweldige service en producten

Een aantal producten mogen ontvangen, deze waren leuk verpakt en de kat is er blij mee.

Kwaliteit is goed

Veel verscheidenheid aan producten en goede kwaliteit.

Betrouwbaar bedrijf met goede producten

Ik heb een hele fijne samenwerking gehad met Tom and Terry. Zij hebben mij producten van goede kwaliteit geleverd om een winactie te organiseren. Het is een betrouwbaar bedrijf dat snel handelt, uitstekend bereikbaar is en snel reageert. Mijn kat is dol op haar snacks die ze gekregen heeft. Kortom: goede service en kwaliteit!

Leuke producten, snelle service!

Wij zijn ontzettend blij met de leuke producten die Tom & Terry aanbiedt op hun website. De service is vriendelijk en snel. We bestellen snel nog eens iets! Ook de social media kanalen zien er tip top uit. :) En handig dat er een app is!