Snelle nette levering van een stel topmatrassen en topper

Prima matras en volgens afspraak geleverd

We slapen er heerlijk op

Fijn matras, snelle levering, prima prijs

Een fijne set matrassen ontvangen van Matrasfabriek.nl. De matrassen liggen uitstekend en zijn in Nederland gemaakt. Slaapt lekker Hollands voor een mooi prijsje

Aandacht voor de klant

De site is overzichtelijk en maakt een keuze gemakkelijk, er is duidelijke communicatie voor het transport. En de bezorgers hadden aandacht voor het product en de klant. De matras werd geleverd in een dikke plastic verpakking. De bezorgers hadden gezien dat hier een veeg op zat en vroegen keurig om dit meteen te controleren en als het matras vies zou zijn, dat deze dan weer mee terug zou gaan.

Fantastisch bedrijf

Overzichtelijke site, goede prijs kwaliteit verhouding, snelle reactie en vriendelijke proactieve medewerkers. We zullen in de komende tijd nog een paar matrassen kopen en doen dat zeer zeker bij de matrasfabriek!

uitstekend

geen commentaar

2 matrassen besteld. Liggen heerlijk en goede kwaliteit.

Goede service en snelle levering

Levering was snel en netjes geregeld. Op de afgesproken tijd werd het matras netjes aan huis gelverd.

Levering op tijd zoals afgesproken

De bedden liggen perfect 20 cm binnenvering precies wat we bedoelde kan niet beter met andere woorden subliem

Gewoon goed.

Advies, bestellen en levering prima in orde

Matras volgens planning op korte termijn geleverd. Vriendelijke bezorging door een lokaal bedrijf.

Heerlijke matrassen, mooie prijs, fijn contact

Contact met Matrassenfabriek was goed en snel! Beschrijving bij matrassen was ook goed, daardoor hebben wij heerlijke matrassen gekocht voor een fijne prijs! Informatievoorziening bij verzending van matrassen was perfect

Voldoet aan verwachting

Top! Snelle levering en topper ligt heerlijk :-)

Top! Snelle levering en topper ligt heerlijk :-)

Prima service prima matras!

Ik had jaren geleden enkele matrassen gekocht en kon deze niet meer vinden. Na een belletje en het doorgeven van het type destijds kreeg ik een gelijkwaardig alternatief aangeboden waar ik prima mee geholpen ben d.w.z. het is een gelijkwaardig alternatief. Groet Walter.

Matras is zoals beschreven. Levering zelfs eerder dan verwacht. Slaap en ligcomfort voorruit gegaan.

Tevreden met de service.

Mijn topdekmatras had ik online besteld. 3 dagen later had ik het in huis. Goede aflevering. Ik ben tevreden met dit product.

Prettig dat ook afgehaald kan worden.

snelle levering, prima product

heb stevig koudschuim matras besteld. Deze is snel geleverd binnen de gecommuniceerde termijn, en hij ligt erg goed

We slapen als God in Frankrijk op jullie matras

Zie boven

Bestellen ging gemakkelijk en afleverdatum was zoals gewenst.

Gezocht op internet naar matrassenleveranciers. Kwam bij jullie terecht. Ik heb daarbij mijn gewenste matrassen aangegeven en de afleverdatum vastgelegd. Ze kwamen op het gewenste moment aan. Goed verpakt en afgeleverd door de transporteur.

Slecht kwaliteit matras - slechte contructie

Enkele jaren geleden (4) een zogenaamd kwaliteitsmatras (koudschuim) gekocht, 20 dik met een luxe ThermoCool tijk eromheen. Afmetingen 140x200x20, medium hardheid. SG50. Dat zou voor Nederlandse begrippen zowat het summum moeten zijn. Echter, tussen de 40 en 50 cm van het matras is vastgeplakt aan de rest v.h. matras. En dat vastgeplakte gedeelte is nu zachter geworden dan de andere helft. Je raad het al, als je op dat harde (grotere) deel ligt dan rol je naar het midden toe. Op het andere deel heb je daar geen last van want je zakt er stabiel in, als het ware. Keren e.d. heeft allemaal geen zin. Het is duidelijk dat 1/3e deel veel zachter is. En dat was dan de €800! Absoluut ontoelaatbare kwaliteit. Jammer dat het nu pas opduikt. Nieuwe tijk wordt binnenkort vervangen (is onderweg) maar het kern zelf is nog in absoluut perfecte staat (behalve dan dit mankement). Ik zal het aan Matrasfabriek doorgeven, hoewel ik niet veel kan verwachten. Ik meld het wel als ik me vergis. Maar dit is zwaar teleurstellend. Edit (aanpassing review): Matrasfabriek gecontacteerd. Ze waren vooral kwaad omdat ik eerst deze review heb geschreven. Professionaliteit ging overboord en normaal communiceren ging niet meer met ze, ondanks dat ik toe heb gegeven laat te hebben gereageerd. Maar het kwaad was al geschied. Netto resultaat: dure flutmatras en matrasfabriek heeft een excuus om dat te negeren (of gewoon te ontkennen). Lesje geleerd. Opvallend dat niet één slecht review te zien is hier. Nieuwe matras en lattenbodem is reeds besteld elders. Voor mij is het klaar.Nogmaals, ik erken mijn fout maar matrasfabriek heeft zich laten kennen.

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw review. Wij vinden het wel bijzonder dat u eerst de review schrijft en daarna pas contact met ons zoekt wat betreft uw klacht. U geeft aan dat de tijk binnenkort vervangen wordt maar dit is bij ons verder onbekend. Na vier en een half jaar is het matras nu (ineens) zwaar teleurstellend… Het kan, sterker nog in de beleving van de klant heeft de klant bij ons altijd gelijk, alleen in dit geval kunnen wij daar helaas niets aan veranderen. Met vriendelijke groet, MS

Goed matras en snelle levering

Moeten nog wennen aan het matras maar ik slaap al wel beter als voorheen

Goed matras, goede communicatie!

Simpel bestellen, binnen de termijn geleverd en uitstekend product

Goed geholpen en een snelle levering. Goed verpakt en het ziet er allemaal goed uit.

Over MatrasFabriek

Wij maken matrassen en leveren deze kwaliteits-matrassen rechtstreeks aan u als consument. Doordat wij rechtstreeks aan aan u kunnen leveren, zijn wij goedkoper dan andere partijen. Echter is de prijs niet onze grootste kernwaarde; Kwaliteit en een eerlijk product staat bij ons voorop!