Prima service prima matras!

Ik had jaren geleden enkele matrassen gekocht en kon deze niet meer vinden. Na een belletje en het doorgeven van het type destijds kreeg ik een gelijkwaardig alternatief aangeboden waar ik prima mee geholpen ben d.w.z. het is een gelijkwaardig alternatief. Groet Walter.

Matras is zoals beschreven. Levering zelfs eerder dan verwacht. Slaap en ligcomfort voorruit gegaan.

Tevreden met de service.

Mijn topdekmatras had ik online besteld. 3 dagen later had ik het in huis. Goede aflevering. Ik ben tevreden met dit product.

Prettig dat ook afgehaald kan worden.

snelle levering, prima product

heb stevig koudschuim matras besteld. Deze is snel geleverd binnen de gecommuniceerde termijn, en hij ligt erg goed

We slapen als God in Frankrijk op jullie matras

Zie boven

Bestellen ging gemakkelijk en afleverdatum was zoals gewenst.

Gezocht op internet naar matrassenleveranciers. Kwam bij jullie terecht. Ik heb daarbij mijn gewenste matrassen aangegeven en de afleverdatum vastgelegd. Ze kwamen op het gewenste moment aan. Goed verpakt en afgeleverd door de transporteur.

Slecht kwaliteit matras - slechte contructie

Enkele jaren geleden (4) een zogenaamd kwaliteitsmatras (koudschuim) gekocht, 20 dik met een luxe ThermoCool tijk eromheen. Afmetingen 140x200x20, medium hardheid. SG50. Dat zou voor Nederlandse begrippen zowat het summum moeten zijn. Echter, tussen de 40 en 50 cm van het matras is vastgeplakt aan de rest v.h. matras. En dat vastgeplakte gedeelte is nu zachter geworden dan de andere helft. Je raad het al, als je op dat harde (grotere) deel ligt dan rol je naar het midden toe. Op het andere deel heb je daar geen last van want je zakt er stabiel in, als het ware. Keren e.d. heeft allemaal geen zin. Het is duidelijk dat 1/3e deel veel zachter is. En dat was dan de €800! Absoluut ontoelaatbare kwaliteit. Jammer dat het nu pas opduikt. Nieuwe tijk wordt binnenkort vervangen (is onderweg) maar het kern zelf is nog in absoluut perfecte staat (behalve dan dit mankement). Ik zal het aan Matrasfabriek doorgeven, hoewel ik niet veel kan verwachten. Ik meld het wel als ik me vergis. Maar dit is zwaar teleurstellend. Edit (aanpassing review): Matrasfabriek gecontacteerd. Ze waren vooral kwaad omdat ik eerst deze review heb geschreven. Professionaliteit ging overboord en normaal communiceren ging niet meer met ze, ondanks dat ik toe heb gegeven laat te hebben gereageerd. Maar het kwaad was al geschied. Netto resultaat: dure flutmatras en matrasfabriek heeft een excuus om dat te negeren (of gewoon te ontkennen). Lesje geleerd. Opvallend dat niet één slecht review te zien is hier. Nieuwe matras en lattenbodem is reeds besteld elders. Voor mij is het klaar.Nogmaals, ik erken mijn fout maar matrasfabriek heeft zich laten kennen.

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw review. Wij vinden het wel bijzonder dat u eerst de review schrijft en daarna pas contact met ons zoekt wat betreft uw klacht. U geeft aan dat de tijk binnenkort vervangen wordt maar dit is bij ons verder onbekend. Na vier en een half jaar is het matras nu (ineens) zwaar teleurstellend… Het kan, sterker nog in de beleving van de klant heeft de klant bij ons altijd gelijk, alleen in dit geval kunnen wij daar helaas niets aan veranderen. Met vriendelijke groet, MS

Goed matras en snelle levering

Moeten nog wennen aan het matras maar ik slaap al wel beter als voorheen

Goed matras, goede communicatie!

Simpel bestellen, binnen de termijn geleverd en uitstekend product

Goed geholpen en een snelle levering. Goed verpakt en het ziet er allemaal goed uit.

super matras

vanaf het zoeken naar ons matras, het bestellen ervan. je word netjes op de hoogte gehouden en bij levering ook nog eens. wij slapen nu een paar dagen op het matras en zijn super tevreden! passen netjes in het bed , zware kwaliteit. medium is best wel hard ( voor mijn man dan) dus zoek je iets zachter, dan een soft bestellen. ik zou zeker matrasfabriek aanbevelen bij familie en vrienden.

Zeer fijne matrassen

Medium stevigheid. Bezorgservice was zeer behulpzaaam. Ik ben tot niet toe enorm tevreden over de matrassen. De prijs is ook erg eerlijk naar mijn mening.

een zeer goede matras

de matras licht goed zakt niet door vangt de onder rug goed op daar door liggen we weer plat op de rug zonder pijn in de onder rug dus zijn we weer beter uit ge rust als we wakker worden groetjes Henk en Michelle

prima service

matras precies op afspraak geleverd. mooie kwaliteit voor een goede prijs

Veel te recht, te hard

Met opzet een zachtere set van 2 koudschuim matrassen besteld. Zou de maximale zachtheidsgraad (volwassenen) zijn. Nou we liggen erOP. Erbovenop. Niets verwelkomends aan. Fris, dat is fijn, maar kneiter recht. De lattenbodem moet voor alle vering zorgen. Raar en onverwacht.

Fijne latex matras in mooie hoes.

Uitstekende matras, voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Keurig op tijd geleverd in goede conditie in aangegeven tijdsperiode.

Matras slaapt goed.

Het matras was even wennen, maar het slaapt nu goed.

Zeer tevreden over het matras, de webshop en het afleveren.

Helemaal tevreden

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop. Gekregen wat ik wilde stevige matrassen met lekker zachte topper. Ik merkte gelijk de verbetering. Ik heb slechte rug en matras bied goede ondersteuning. Kan veel beter uit mijn bed komen daar door.

Bestelling verliep vlekkeloos

De aflevering van het matras was op het afgesproken tijdstip. Keurig verpakt en tot aan de deur geleverd.

Fijne topper, prijs / kwaliteit klopt. Ik zal jullie zeker verder aanbevelen

Goed matras

Altijd moeilijk zoiets via een internet winkel te kopen. Maar de matrassen zien er goed uit. En je slaapt er prima op. Een nadeel ze nemen de oude niet mee retour.

Nette levering,goed matras

De door mij gewenste matras is geweldig ik kon er meteen zonder probleem op slapen.

de matras is stevig en toch zacht. sluit zich soepel in elke houding aan mijn lichaam,

Businesspark Friesland-West 7

8447 SL Heerenveen

Over MatrasFabriek

Wij maken matrassen en leveren deze kwaliteits-matrassen rechtstreeks aan u als consument. Doordat wij rechtstreeks aan aan u kunnen leveren, zijn wij goedkoper dan andere partijen. Echter is de prijs niet onze grootste kernwaarde; Kwaliteit en een eerlijk product staat bij ons voorop!