Simpel bestellen, binnen de termijn geleverd en uitstekend product

Goed geholpen en een snelle levering. Goed verpakt en het ziet er allemaal goed uit.

super matras

vanaf het zoeken naar ons matras, het bestellen ervan. je word netjes op de hoogte gehouden en bij levering ook nog eens. wij slapen nu een paar dagen op het matras en zijn super tevreden! passen netjes in het bed , zware kwaliteit. medium is best wel hard ( voor mijn man dan) dus zoek je iets zachter, dan een soft bestellen. ik zou zeker matrasfabriek aanbevelen bij familie en vrienden.

Zeer fijne matrassen

Medium stevigheid. Bezorgservice was zeer behulpzaaam. Ik ben tot niet toe enorm tevreden over de matrassen. De prijs is ook erg eerlijk naar mijn mening.

een zeer goede matras

de matras licht goed zakt niet door vangt de onder rug goed op daar door liggen we weer plat op de rug zonder pijn in de onder rug dus zijn we weer beter uit ge rust als we wakker worden groetjes Henk en Michelle

prima service

matras precies op afspraak geleverd. mooie kwaliteit voor een goede prijs

Veel te recht, te hard

Met opzet een zachtere set van 2 koudschuim matrassen besteld. Zou de maximale zachtheidsgraad (volwassenen) zijn. Nou we liggen erOP. Erbovenop. Niets verwelkomends aan. Fris, dat is fijn, maar kneiter recht. De lattenbodem moet voor alle vering zorgen. Raar en onverwacht.

Fijne latex matras in mooie hoes.

Uitstekende matras, voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Keurig op tijd geleverd in goede conditie in aangegeven tijdsperiode.

Matras slaapt goed.

Het matras was even wennen, maar het slaapt nu goed.

Zeer tevreden over het matras, de webshop en het afleveren.

Helemaal tevreden

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop. Gekregen wat ik wilde stevige matrassen met lekker zachte topper. Ik merkte gelijk de verbetering. Ik heb slechte rug en matras bied goede ondersteuning. Kan veel beter uit mijn bed komen daar door.

Bestelling verliep vlekkeloos

De aflevering van het matras was op het afgesproken tijdstip. Keurig verpakt en tot aan de deur geleverd.

Fijne topper, prijs / kwaliteit klopt. Ik zal jullie zeker verder aanbevelen

Goed matras

Altijd moeilijk zoiets via een internet winkel te kopen. Maar de matrassen zien er goed uit. En je slaapt er prima op. Een nadeel ze nemen de oude niet mee retour.

Nette levering,goed matras

De door mij gewenste matras is geweldig ik kon er meteen zonder probleem op slapen.

de matras is stevig en toch zacht. sluit zich soepel in elke houding aan mijn lichaam,

Superservice en kwaliteit

Niets als positieve ervaring! Ga zo door!

heerlijk liggend en mooie tijk

nu week in huis eerste nacht was wennen aan matras.Maar de nachten daarna heerlijk en ontspannend geslapen . en herrlijk uitgerust opstaan zonder rugpijn . Raad de matrasfabriek aan voor ziijn kwaliteits matrassen . en nette en acurate bezorging

Een beter matras dan mijn vorige matras

Vorig matras was van lage kwaliteit. Dit nieuwe matras is al een stuk beter

Prima, totaal plaatje, alles klopte

Volgende keer weer bestellen bij matrasfabriek.

Een heerlijk matras

Het matras werd keurig op de afgesproken tijd bezorgd. Ik slaap er nu een week op en het matras ligt geweldig.

een top van een topper!

Prima service, keurig geleverd op afgesproken datum. Moesten eerst even wennen aan de topper, maar nu helemaal gewend, zijn zeer tevreden.

Prima, overzichtelijke site, snelle levering.

Super lekker matras! Snel geleverd.

Telefonisch duidelijk advies en uitleg over de verschillende matrassen. Snel geleverd.

snel geleverd, uitstekend matras

snel geleverd, uitstekend matras

Prima, niets op aan te merken.

Eerst een goede keuze kunnen maken met de informatie op de site. Nog even gebeld, twijfelende tussen soft en medium. Latex matras besteld. Goed op de hoogte gehouden. Matras geleverd volgens afspraak. Hij ligt prima. Gewoon zoals het zou moeten gaan.

Over MatrasFabriek

Wij maken matrassen en leveren deze kwaliteits-matrassen rechtstreeks aan u als consument. Doordat wij rechtstreeks aan aan u kunnen leveren, zijn wij goedkoper dan andere partijen. Echter is de prijs niet onze grootste kernwaarde; Kwaliteit en een eerlijk product staat bij ons voorop!