Makkelijk bestellen en snelle levering

Al eerder wat besteld. Uitstekende ervaring. Alles klopt. Zelf een leverdatum gekozen.

Prima kwaliteit en prijs verhouding.

We zochten een nieuw matras voor het bed van onze zoon. Na een aantal verwoede pogingen bij anderen kwamen we terecht op de site van de Matras fabriek een aanrader. We zoeken een volgende keer eerst hier!

een zeer goed produkt en gemaakte afspraken worden nagekomen

Voor de corona hebben wij op advies in de zaak 2 matrassen + bedbodems gekocht. Toen we weer een matras nodig hadden was er corona. Het ging dus via internet en op de afgesproken dag werd de matras afgeleverd.

Op tijd geleverd, fijn matras

Goede topper

Goede topper bestelling kwam ook binnen de tijd, hier al eerder een matras besteld die is ook perfect.

materiaal goed,

materiaal is goed alleen de maatvoering beetje slordig als je 140x200 besteld ga je der van uit dat je dat ook krijgt en geen 138x200 die 2cm is wel zichtbaar en dat voor een bedrijf die ze zelf op maat maakt denk zelf dat het koud schuim misschien wel 140x200 is alleen door de (hoes er om wat kleiner/strakker is daarom misschien wel het verlies van 2 cm hebt) maar ja voor de rest wel redelijk kan er mee leven mvg, frans

Prettig, voldoende tijd en aandacht!

We kregen alle tijd om de matrassen te proberen, een vriendelijke bejegening en een vlotte levering. Met name de bezorging verliep heel plezierig! Er is echter een maar: we komen nu niet zo gauw uit bed!

Goed geregeld

Al na 1 nacht slapen tevreden Heb er nog 2 besteld.

meedenken met de klant

ik had mijn keuze van een matras al van te voren bepaald. Maar te laat de informatie gelezen die op de website staat. Vervolgens heb ik verzocht om een andere matras aan de hand van de informatie. de medewerker heeft mij gevraagd om te bellen en te overleggen en toch een andere matras aangeraden. Mijn zoon is tevreden met zijn matras.

Snelle en nette levering

Prima matras met een goede prijs kwaliteit verhouding. De communnicatie verliep uitstekend en het matras werd netjes binnen de afgesproken tijdslot geleverd.

Juiste prijs kwaliteit verhouding

Juiste prijs kwaliteit verhouding. We hebben het matras gekocht voor onze 5 jarige, die is erg tevreden.

Geweldige matrastopper

Goede kwaliteit en lekker lage prijs Snelle levering

Ik ben erg ontevreden over mijn aankoop.

Twee pocketveermatrassen gekocht. Worden aangeprezen op website als Excellent en medium hardheid. De matrassen blijken echter heel hard en stug. Na een nacht slapen pijn in nek en schouders bij 3 gezinsleden. Gebeld met MatrasFabriek. Niets aan te doen was het antwoord. Geen enkele bereidheid om ons tegemoet te komen. We moesten maar een zachte topdekmatras aanschaffen om er bovenop te leggen, zoals in hotels ook gebeurt. Ik heb veel spijt van deze aankoop!

Beste heer/mevrouw Roosendaal, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw matrassen. Over het algemeen voelen pocktervering matrassen wat steviger aan ten opzichte van andere matrassen. Echter valt het Excellent pocketvering matras nog wel in de categorie Medium. Maar ligcomfort beleving is natuurlijk ook altijd nog persoonlijk. De ene persoon kan een medium matras te hard vinden terwijl de andere persoon ditzelfde matras weer te zacht vindt. U geeft aan dat u na 1 nacht slapen last van uw nek en schouders had. Dit is bij het wisselen naar een nieuw matras redelijk normaal. Uw lichaam is gewend aan uw vorige matras en moet nu aanpassen naar het ligcomfort van het nieuwe matras. Hier kunnen soms wel 1 á 2 weken overheen gaan. Heeft u na 2 weken nog steeds last dan kunt u de conclusie trekken dat dit matras inderdaad te hard voor u is. Dan is een topdekmatras voor het creëren van een zachtere toplaag nog een oplossing. Met vriendelijke groet, MS

Netjes en duidelijk gecommuniceerd.

Matras online besteld en ruim binnen de aangegeven levertijd geleverd. Duidelijke communicatie hoe,wat waneer het geleverd word.

De levering was iets vertraagd door de corona-perikelen.

Gemakkelijk

Duidelijke communicatie over de levering, professioneel gedaan. Product voldoet aan de verwachtingen

Heerlijke matrassen, snelle en nette levering

Ik heb twee SG40 matrassen (21 cm), Holiday Extra Plus besteld in Corona-tijd bij de Matrasfabriek. De matrassen werden keurig en snel geleverd (binnen 2 1/2 week), zonder overbodig verpakkingsmateriaal. Voor verzending werd netjes contact opgenomen wanneer het ons uitkwam. De matrassen liggen heerlijk, lekker stevig, precies zoals we willen. De zachte tijk eromheen is er gemakkelijk af te halen via een rits. De matrassen zijn schoon en zonder nare luchtjes afgeleverd en daarmee direct geschikt voor gebruik. Doordat we gebruik hebben gemaakt van de kortingsactie waren de matrassen ook nog eens veel goedkoper. Een aanrader dus.

Snelle levering, goed advies

Onze zoon had een nieuw matras nodig, niet zo'n dure. We dachten zelf medium hardheid, na te hebben gebeld bleek dat hij een soft moet hebben. Hij slaapt er een week op en vindt het lekker liggen. De tijk lijkt niet van katoen maar synthetisch te zijn. Dat kan wat zweten naar ons idee, nog niet ervaren.

Een matras gekocht via de website. Perfecte service, word snel op mails gereageerd en ben zeer tevreden met mijn matras!

Gewoon goed, het matras, de levering, de communicatie!

Goed product en snelle levering!

Het matras voldoet prima. Een prettige bijkomstigheid was dat het matras op ware grootte werd afgeleverd. Top! Ik heb niet gezien of het mogelijk is...maar aan beide zijkanten een lus/handvat dat het omkeren makkelijker maakt zou een adviespunt zijn.

Over MatrasFabriek

Wij maken matrassen en leveren deze kwaliteits-matrassen rechtstreeks aan u als consument. Doordat wij rechtstreeks aan aan u kunnen leveren, zijn wij goedkoper dan andere partijen. Echter is de prijs niet onze grootste kernwaarde; Kwaliteit en een eerlijk product staat bij ons voorop!