Matras slaapt goed.

Het matras was even wennen, maar het slaapt nu goed.

Zeer tevreden over het matras, de webshop en het afleveren.

Helemaal tevreden

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop. Gekregen wat ik wilde stevige matrassen met lekker zachte topper. Ik merkte gelijk de verbetering. Ik heb slechte rug en matras bied goede ondersteuning. Kan veel beter uit mijn bed komen daar door.

Bestelling verliep vlekkeloos

De aflevering van het matras was op het afgesproken tijdstip. Keurig verpakt en tot aan de deur geleverd.

Fijne topper, prijs / kwaliteit klopt. Ik zal jullie zeker verder aanbevelen

Goed matras

Altijd moeilijk zoiets via een internet winkel te kopen. Maar de matrassen zien er goed uit. En je slaapt er prima op. Een nadeel ze nemen de oude niet mee retour.

Nette levering,goed matras

De door mij gewenste matras is geweldig ik kon er meteen zonder probleem op slapen.

de matras is stevig en toch zacht. sluit zich soepel in elke houding aan mijn lichaam,

Superservice en kwaliteit

Niets als positieve ervaring! Ga zo door!

heerlijk liggend en mooie tijk

nu week in huis eerste nacht was wennen aan matras.Maar de nachten daarna heerlijk en ontspannend geslapen . en herrlijk uitgerust opstaan zonder rugpijn . Raad de matrasfabriek aan voor ziijn kwaliteits matrassen . en nette en acurate bezorging

Een beter matras dan mijn vorige matras

Vorig matras was van lage kwaliteit. Dit nieuwe matras is al een stuk beter

Prima, totaal plaatje, alles klopte

Volgende keer weer bestellen bij matrasfabriek.

Een heerlijk matras

Het matras werd keurig op de afgesproken tijd bezorgd. Ik slaap er nu een week op en het matras ligt geweldig.

een top van een topper!

Prima service, keurig geleverd op afgesproken datum. Moesten eerst even wennen aan de topper, maar nu helemaal gewend, zijn zeer tevreden.

Prima, overzichtelijke site, snelle levering.

Super lekker matras! Snel geleverd.

Telefonisch duidelijk advies en uitleg over de verschillende matrassen. Snel geleverd.

snel geleverd, uitstekend matras

snel geleverd, uitstekend matras

Prima, niets op aan te merken.

Eerst een goede keuze kunnen maken met de informatie op de site. Nog even gebeld, twijfelende tussen soft en medium. Latex matras besteld. Goed op de hoogte gehouden. Matras geleverd volgens afspraak. Hij ligt prima. Gewoon zoals het zou moeten gaan.

Duurde even voor het matras kwam (2 weken) maar dan heb je ook wat Was het wachten waard Slaapt heerlijk

Duidelijke webpagina’s, en zorgvuldig verzonden.

Niet mijn eerste matras van de matrasfabriek. Had er al goede ervaringen mee.

Goed in Nederland gemaakt produkt. Prima levering

Onze indruk is dat de prijs-kwaliteitsverhouding goed is. In Nederland gemaakt volgens Nederlandse richtlijnen, dat vinden wij belangrijk. Levering keurig volgens afspraak. Matrassen worden niet opgerold, ook heel fijn.

Precies zoals beloofd

2 x Pocketvering matras EXCELLENT 70 x 200. Ik kan voor nu alleen maar iets concreets zeggen over het contact en levering, en dat was uitstekend. De matrassen zijn voor in onze caravan die nog in de stalling staat. De matrassen zien er goed uit. Hoe ze werkelijk liggen zal later moeten blijken maar voor nu het lijkt dat goed.

Prima service niets op aan te merken

Prima service correcte handelswijze

Prima webwinkel

Volop keuze en informatie op de website. Ook de prijzen zijn goed te doen. Alles is duidelijk en geen verrassingen achteraf, wel zo fijn dat je weet waar je aan toe bent. Kan makkelijk zelf een leverdatum uitkiezen. Krijgt meerdere meldingen, de bezorgdatum kan dan evt. nog gewijzigd worden. Op de dag zelf nog een SMS ontvangen. Erg makkelijk. Matras zelf is prima! Zoals omschreven. Ik moet alleen zelf nog even wennen.

Matrasfabriek, de beste ligging!

goede voorlichting aan de telefoon en ook vriendelijk Beschikbare datum van bezorging inzichtelijk en er wordt aan gehouden. Bezorging netjes.

Businesspark Friesland-West 7

8447 SL Heerenveen

Over MatrasFabriek

Wij maken matrassen en leveren deze kwaliteits-matrassen rechtstreeks aan u als consument. Doordat wij rechtstreeks aan aan u kunnen leveren, zijn wij goedkoper dan andere partijen. Echter is de prijs niet onze grootste kernwaarde; Kwaliteit en een eerlijk product staat bij ons voorop!