Superservice en kwaliteit

Niets als positieve ervaring! Ga zo door!

heerlijk liggend en mooie tijk

nu week in huis eerste nacht was wennen aan matras.Maar de nachten daarna heerlijk en ontspannend geslapen . en herrlijk uitgerust opstaan zonder rugpijn . Raad de matrasfabriek aan voor ziijn kwaliteits matrassen . en nette en acurate bezorging

Een beter matras dan mijn vorige matras

Vorig matras was van lage kwaliteit. Dit nieuwe matras is al een stuk beter

Prima, totaal plaatje, alles klopte

Volgende keer weer bestellen bij matrasfabriek.

Een heerlijk matras

Het matras werd keurig op de afgesproken tijd bezorgd. Ik slaap er nu een week op en het matras ligt geweldig.

een top van een topper!

Prima service, keurig geleverd op afgesproken datum. Moesten eerst even wennen aan de topper, maar nu helemaal gewend, zijn zeer tevreden.

Prima, overzichtelijke site, snelle levering.

Super lekker matras! Snel geleverd.

Telefonisch duidelijk advies en uitleg over de verschillende matrassen. Snel geleverd.

snel geleverd, uitstekend matras

snel geleverd, uitstekend matras

Prima, niets op aan te merken.

Eerst een goede keuze kunnen maken met de informatie op de site. Nog even gebeld, twijfelende tussen soft en medium. Latex matras besteld. Goed op de hoogte gehouden. Matras geleverd volgens afspraak. Hij ligt prima. Gewoon zoals het zou moeten gaan.

Duurde even voor het matras kwam (2 weken) maar dan heb je ook wat Was het wachten waard Slaapt heerlijk

Duidelijke webpagina’s, en zorgvuldig verzonden.

Niet mijn eerste matras van de matrasfabriek. Had er al goede ervaringen mee.

Goed in Nederland gemaakt produkt. Prima levering

Onze indruk is dat de prijs-kwaliteitsverhouding goed is. In Nederland gemaakt volgens Nederlandse richtlijnen, dat vinden wij belangrijk. Levering keurig volgens afspraak. Matrassen worden niet opgerold, ook heel fijn.

Precies zoals beloofd

2 x Pocketvering matras EXCELLENT 70 x 200. Ik kan voor nu alleen maar iets concreets zeggen over het contact en levering, en dat was uitstekend. De matrassen zijn voor in onze caravan die nog in de stalling staat. De matrassen zien er goed uit. Hoe ze werkelijk liggen zal later moeten blijken maar voor nu het lijkt dat goed.

Prima service niets op aan te merken

Prima service correcte handelswijze

Prima webwinkel

Volop keuze en informatie op de website. Ook de prijzen zijn goed te doen. Alles is duidelijk en geen verrassingen achteraf, wel zo fijn dat je weet waar je aan toe bent. Kan makkelijk zelf een leverdatum uitkiezen. Krijgt meerdere meldingen, de bezorgdatum kan dan evt. nog gewijzigd worden. Op de dag zelf nog een SMS ontvangen. Erg makkelijk. Matras zelf is prima! Zoals omschreven. Ik moet alleen zelf nog even wennen.

Matrasfabriek, de beste ligging!

goede voorlichting aan de telefoon en ook vriendelijk Beschikbare datum van bezorging inzichtelijk en er wordt aan gehouden. Bezorging netjes.

Makkelijk bestellen en snelle levering

Al eerder wat besteld. Uitstekende ervaring. Alles klopt. Zelf een leverdatum gekozen.

Prima kwaliteit en prijs verhouding.

We zochten een nieuw matras voor het bed van onze zoon. Na een aantal verwoede pogingen bij anderen kwamen we terecht op de site van de Matras fabriek een aanrader. We zoeken een volgende keer eerst hier!

een zeer goed produkt en gemaakte afspraken worden nagekomen

Voor de corona hebben wij op advies in de zaak 2 matrassen + bedbodems gekocht. Toen we weer een matras nodig hadden was er corona. Het ging dus via internet en op de afgesproken dag werd de matras afgeleverd.

Op tijd geleverd, fijn matras

Goede topper

Goede topper bestelling kwam ook binnen de tijd, hier al eerder een matras besteld die is ook perfect.

materiaal goed,

materiaal is goed alleen de maatvoering beetje slordig als je 140x200 besteld ga je der van uit dat je dat ook krijgt en geen 138x200 die 2cm is wel zichtbaar en dat voor een bedrijf die ze zelf op maat maakt denk zelf dat het koud schuim misschien wel 140x200 is alleen door de (hoes er om wat kleiner/strakker is daarom misschien wel het verlies van 2 cm hebt) maar ja voor de rest wel redelijk kan er mee leven mvg, frans

Prettig, voldoende tijd en aandacht!

We kregen alle tijd om de matrassen te proberen, een vriendelijke bejegening en een vlotte levering. Met name de bezorging verliep heel plezierig! Er is echter een maar: we komen nu niet zo gauw uit bed!

Goed geregeld

Al na 1 nacht slapen tevreden Heb er nog 2 besteld.

Businesspark Friesland-West 7

8447 SL Heerenveen

Over MatrasFabriek

Wij maken matrassen en leveren deze kwaliteits-matrassen rechtstreeks aan u als consument. Doordat wij rechtstreeks aan aan u kunnen leveren, zijn wij goedkoper dan andere partijen. Echter is de prijs niet onze grootste kernwaarde; Kwaliteit en een eerlijk product staat bij ons voorop!