Ik had het snel binnen . De koekjes vond hij heerlijk . Ik heb het basis pakket besteld , maar ik denk niet dat het help . Ik heb het 3 dagen geleden gegeven ,maar vandaag toch nog een enkele vlo gezien bij onze hond (Skye). Ik had gehoopt dat ik er geen 1 meer zou vinden . Misschien moeten we dat andere pakket nemen .

Beste Annemiek, Wat vervelend om te horen dat ons pakket nog niet het gewenste resultaat heeft gehad. Een vlooienbesmetting is vaak erg hardnekkig, behalve dat deze beestjes op je hond zitten kunnen ze ook op kleding, meubels en (vloer)kleden zitten. Heb je de rest van jouw huis ook vrij van vlooien gemaakt? We denken graag met je mee voor een passende oplossing, we nemen hiervoor persoonlijk contact met je op.

Goed geregeld en wijzigingen voeren ze direct uit echt helemaal top

Ben pas begonnen heb eergisteren me eerste pakketje gehad wat al super leuk was ingepakt met inhoud vlooien en ontwormen helemaal top en voor de hond twee kluifjes dat was natuurlijk al helemaal top! En drie kaarten om te versturen kijk al uit naar het volgende pakketje je heb er totaal geen omkijken meer na en dat is heerlijk! Ik raad het iedereen aan! Bedankt namens mij! En een pootje van noa!

Raad het zeker aan!

Meneer is ontzettend klantvriendelijk geweest tegen mij en daarnaast kreeg ik de pakketjes snel geleverd, met koekjes voor de hondjes, waar ze van smulden. Duidelijk uitleg en makkelijk bereikbaar.

Goed opgelost.

Ik heb een pakket niet ontvangen. Vervolgens reply gestuurd en als nog op zaterdag ontvangen. Heb het.product de pipet gebruikt maar blijft matig last houden van het bijten en harken. Terwijl huis vlo vrij is. Verder maar even afwachten het is dag 3. Ps. Wel erg vervelend en heb een klacht ingediend bij Postnl voor vermist pakket.

handig & makkelijk; zo hup iedere maand het envelopje door brievenbus; product en agenda in 1!

heerlijk handig! normaal zit ik terug te bladeren in agenda hoe lang geleden was het ook alweer en moet ik terug naar de dierenarts voor nieuwe pipetjes. Het valt door de brievenbus en ik weet dat ik het in die week aanbreng. Super easy! Overigens fijn dit pipet; mijn hond vindt het best terwijl het pipet (Stronghold) van dierenarts haar helemaal in paniek deed rondrennen (prikte van de alcohol??) als ik dat pipet opende , vluchtte ze al de gang in.

Handig

Handig

Er is een klein min puntje of opmerking, Ik wilde het proefpakket terwaarde van €0,01 eerst uitproberen en ik zat gelijk vast aan een Premium pakket.....zet het er even bij. Dat was mijn minpuntje maar voor de rest nog geen andere dingen met ze meegemaakt. Mvg.Edwin

Beste Edwin, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat het niet duidelijk voor je was dat het om een abonnement gaat. Je zit niet aan het abonnement vast. Je kunt het abonnement op ieder moment via je eigen account opzeggen: https://www.elkehondgezond.nl/account/. Ook kan je het abonnement wijzigen van het premium pakket naar het basispakket. Ik hoop dat je hiermee bent geholpen. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Henry Elke hond gezond

Altijd op het juiste moment in mijn brievenbus

Door Elke hond gezond bescherm ik mijn hond als het er weer tijd voor is. Voorheen schoot het er wel eens bij in. Nu weet ik altijd dat hij beschermd is. Geeft me een rustig gevoel.

Helemaal goed

Ik heb het als heel goed ervaren

Super service!!

Heel fijn om iedere maand de juiste spullen te krijgen om mn hondjes gezond te houden!:)

Het pipet was in de post per ongeluk kapot gegaan. Tot mijn verbazing werd er persoonlijk een nieuwe bezorgd met de belofte dat ze bezig zijn met een stevigere verpakking. Nieuw bedrijf. Super gemotiveerd

Wat een fantastische oplossing voor allebei onze honden. Geen zorgen, geen aantekeningen meer in de agenda, twijfels of je die vervolgens hebt gemist. Je wilt voor je huisdieren het allerbeste en ze goed beschermen en daarvan zijn we nu verzekerd. Geen onduidelijkheden of verkooppraatjes en de service is top!

Ik ben nogal vergeetachtig dus heel handig

De service is heel goed,er was mij iets niet duidelijk. Deze vraag is direct beantwoord !

Goede service!

Goede service, reageren bij problemen snel en helpen je goed!

Super top

Ben super enthousiast over jullie Gizmo bleek een allergie te hebben voor een stofje werd gelijk naar oplossing gezocht en gekregen 50% korting op advantix premium zonder verdere uitleg echt super bedankt in cijfers een dikke 10 Mvg diana leeuwin

Easy

Hoe makkelijk! Altijd de juiste middelen op tijd geleverd!!

Helemaal gelukkig met het nieuwe basis pakket!

Ben super blij met het nieuwe basis pakket van elke hond gezond. Na aanmelding kreeg ik de spullen al snel binnen. Mijn hond is nu altijd goed en op tijd beschermd!! Ik hoef nergens meer aan te denken!

Erg handig!!

Erg handig!! Kreeg de producten netjes geleverd. Ik blij en mijn hond blij..... Win win!

Geweldige oplossing voor iets wat je snel vergeet

Makkelijk!! 1x aanmelden en de rest wordt geregeld!! Netjes verpakt en je vindt het in de brievenbus.

Super handig!

Ik heb het basispakket besteld. Omdat ik vaak vergeet mijn hond regelmatig te behandelen is dit abonnement perfect voor mij! Het ontwormingstablet heeft een vleessmaak. Heel handig, zo neemt hij het makkelijk in.

Handige service!

Ik kreeg de producten netjes geleverd. Fijn om te weten dat ik dit soort behandelingen nu niet meer vergeet.

Handig, doeltreffend en overzichtelijk

Ik hoef geen reminders meer in mijn agenda te zetten en het zijn de middelen die ik zelf ook aan zou schaffen. Helemaal goed!

Handige service

Zeer handig en snel, een uitkomst als je het druk hebt en niet altijd maar weer naar de winkel moet. En natuurlijk de automatische reminder dat je je hond weer moet behandelen. Kortom helemaal top!

Fijne service, goeie producten

Handige service want ik vergeet mijn hond weleens te behandelen.