Laptop na een paar weken gebruik al stuk

De laptop bij dit bedrijf gaf na een paar weken al de geest (was een refurbished exemplaar met 6 mnd garantie) Echter dit bedrijf is moeilijk te bereiken en na terug sturen laptop nu al 3 weken niets gehoord over de status van de reparatie. Er wordt niet terug gebeld, website met tickets werkt ook niet naar behoren en mails niet beantwoord. Wat een verschil met toen ik wilde kopen, toen ging alles wel vlot. Dus ik kan niet zeggen dat de service en nazorg geweldig is... hiervoor geef ik een dikke onvoldoende.

Snelheid geweldig

Ze werken de orders zo snel af dat er soms een kleinigheid vergeten word ,maar niet getreurd na een belletje naar hun en alles word in een dag opgelost . Ik zeg als je een Laptop zoekt ben daar op het goede adres,

Snelle service en snelle bezorging

Ene dag besteld andere dag bezorgd toppie!!!

Focus-multimedia, reageerde vlot op mijn vragen en de bestelling volgende dag keurig verzorgd en geleverd.

Gewildige aflevering en service

Goeie afhandeling van mij bestelling. Upgrade was uitstekend en laptop werkt tot behoren. Betaling voorledig gelukt. Alles zonder pproblemen

Snelle levering en prima artikel

Zondag een refurbished laptop besteld. Bij Post.nl een dag blijven liggen, anders had ik hem dinsdag al in huis gehad. Keurige laptop en de gebruiksspoortjes waren keurig in de advertentie aangegeven. Kortom, een prima en betrouwbaar bedrijf om zaken mee te doen; een aanrader.

Super en zeer persoonlijk

Top Bedrijf

Laptop gekocht op de site stond alles duidelijk uitgelegd. Bepaalde dingen uitgekozen maar iets kon de laptop niet aan dus ik werd netjes gebeld dat dat niet kon. Uitstekend geholpen dus

Goede service via chat, vragen goed beantwoord snelle bezorging, heel tevreden

Goede en snelle service en niet duur.

Twee keer achter elkaar een laptop gekozen die nèt verkocht bleek te zijn. Direct een mail met excuses gekregen en het aanbod om, in overleg, een andere te kiezen. Uiteindelijk een nieuwere, betere versie van de oorspronkelijke laptop met korting gekregen. Helemaal prima!

goede en snelle service

Nette en goede service gekregen. Erg blij met het eindresultaat.

Snelle en goede service

Een mooie snelle laptop binnengekregen voor een goede prijs!

Top service!

Vriendelijk te woord gestaan. Goed advies, snelle levering en service.

Over Focus-multimedia.nl

Focus Multimedia is de one stop-shop voor alles op het gebied van multimedia, met meer dan 1650 producten op voorraad! Wij zijn meer dan alleen een webshop en bieden u naast een ruim assortiment aan producten ook diverse diensten, zoals advies, reparatie, onderhoud en inkoop.