Goede service goede producten

Heel blij met de hondenfohn en lotion

Perfect en supersnel geleverd

Ook nog de voordeligste op het moment. Erg tevreden

Snelle levering, nette afhandeling en goed advies.

Onderdeeltje stuk van waterblazer en vlot geadviseerd wat ik nodig had. Per ongeluk iets dubbel besteld en kon nog geannuleerd en heb geld snel terug gestort gekregen. Prima ervaring dus!

Lieverds en toppers

Toppers zijn het lief voor snow onze labradoodle en altijd tip top verzorgd door animal cribs wij krijgen altijd de complimenten over onze de verzorging van snow

snelle levering en goede kwaliteit

Onze hond smult van de Top Brok. De bestelling wordt de dag erna geleverd. Lekker snel en overzichtelijk

Altijd goed geregeld

Prima klantgericht, lief voor de hond en deskundig advies

Top service !

Super service en super snelle levering ! Ik koop hier de aller beste waterblazer voor mijn newfoundlanders !

Super bedrijf

Via een kennis hoorde ik van de hondenbadjasjes en heb deze ook voor onze honden besteld. De badjassen werken perfect, de prijs is zeer scherp en de levering was binnen 2 dagen. Zondag besteld dinsdag geleverd

vlot , en correcte prijs

vlot , en correcte prijs

Snelle levering, heel fijn!

Goede service, top brokken

De hond vind de top brok heerlijk. Toen ik ze den keer niet kon vinden op de site werd ik snel en kundig geholpen. Levering is steeds snel en goed

Gewoon goed en netjes en vlot geleverd.

Ik zal zeker weer bij U kopen als ik weer iets nodig ben. Vriendelijke groet Mulder.

zeer goed

altijd correct en snelle levering

Vlotte bestelling, vlotte levering

Overzichtelijke site, snel besteld en de bestelling al binnen 4 dagen aan de deur in België afgeleverd.

Prima service en produkt

Scherpe prijs, snelle verzending en uitstekende honden tuigje.

Goede en correcte afhandeling

Het bestelde netjes verpakt en keurig op tijd geleverd.

Vlotte bestelling online en perfecte levering.

Het was heel eenvoudig bestellen op jullie website en ik kreeg ook de juiste informatie over de levering.

Ik heb de hurricane waterblazer gekocht in eerste instantie voor mijn paard haar benen. Maar mijn honden vinden het ook helemaal geweldig en ze zijn heerlijk fluffy nadien. Al het losse haar verdwijnt! Kortom, fantastisch apparaat, snelle levering.

Mooie functionele borstels besteld voor doodles. Goede prijs kwaliteit verhouding

top

mooi product, zeer vlotte communicatie!

Snelle relevering, goeie service

Levering heel snel en correct

Excellent resolution of the problems

I received less kg than I paid. After contact with the company, immediately they offered a good solution and solved it very well and fast. It's a great costumer service.

Slang waterblazer

Wat mij werd geleverd is niet wat op de afbeelding stond, ik ontving enkel de slang zonder koppelstukken. Deze moet ik overzetten van de oude, gelukkig kon ik deze nog uit de vuilnisbak redden

Bedankt voor de review. Vervelend dat u een andere verwachting bij het product had, echter staat er in de tekst duidelijk omschreven dat het enkel de slang betreft. De slang wordt zonder koppelstukken geleverd. Er wordt in de tekst ook nog op geattendeerd dat de koppelstukken of andere onderdelen los besteld kunnen worden. Graag verzoek ik u om de review te herzien. Mocht u nog onderdelen nodig hebben, dan hoor ik het graag. Groeten, Bianca

Gewoon goed

Het product wat ik besteld had was ook wat ik binnen kreeg. Het kwam wel 4 dagen later dan gewend maar dat kwam door de bezorger. Ik werd netjes via mail op de hoogte gehouden waardoor ik wist dat AnimalCribs wel op tijd verstuurd had. Blij met de goede brokken!