Excellent resolution of the problems

I received less kg than I paid. After contact with the company, immediately they offered a good solution and solved it very well and fast. It's a great costumer service.

Slang waterblazer

Wat mij werd geleverd is niet wat op de afbeelding stond, ik ontving enkel de slang zonder koppelstukken. Deze moet ik overzetten van de oude, gelukkig kon ik deze nog uit de vuilnisbak redden

Bedankt voor de review. Vervelend dat u een andere verwachting bij het product had, echter staat er in de tekst duidelijk omschreven dat het enkel de slang betreft. De slang wordt zonder koppelstukken geleverd. Er wordt in de tekst ook nog op geattendeerd dat de koppelstukken of andere onderdelen los besteld kunnen worden. Graag verzoek ik u om de review te herzien. Mocht u nog onderdelen nodig hebben, dan hoor ik het graag. Groeten, Bianca

Gewoon goed

Het product wat ik besteld had was ook wat ik binnen kreeg. Het kwam wel 4 dagen later dan gewend maar dat kwam door de bezorger. Ik werd netjes via mail op de hoogte gehouden waardoor ik wist dat AnimalCribs wel op tijd verstuurd had. Blij met de goede brokken!

Prima levering

Het bestelde artikel was niet meer voorradig. Voorstel was een alternatief. Dat wilde ik wel proberen maar ik had de vorige voorraad al betaald. Was geen probleem. Ik heb het alternatief gekregen en het teveel betaalde bedrag teruggestort gekregen. Kortom er wordt meegedacht. En het terugstorten van het (teveel) betaalde bedrag wordt absoluut niet moeilijk over gedaan.

Alles perfect.

Het is mijn eerste keer dar ik hier iets besteld heb. Ben zeer tevreden alles snel en goed afgeleverd. Ga zo door

zeer goed

goede en snelle levering

Goede prijs / snelle levering

Ben zeer tevreden Ga er vaker bestellen

Linda Moler kattenbakvulling is een top product, te koop bij topbedrijf Animal Cribs

Geweldig product, gemakkelijk te bestellen, goede info over de leertijd en prompt op tijd geleverd door een vriendelijke bezorger.

Makkelijk bestellen, snelle levering

Snelle levering en spullen goed verpakt.

De spullen zijn snel verzonden en bij aankomst waren ze netjes ingepakt.

Prettig contact met deskundig medewerkster

Ik had een waterblower besteld en die was ergens een tijdje zoek bij de post. Nadat ik tel. contact had gezocht met Bianca en het probleem had voorgelegd, heeft zij de moeite gedaan om uit te vinden waar het pakket was. Ik vroeg haar of ik een juiste keuze had gemaakt voor mijn water blower en zij gaf aan, dat als ik haar eerst gebeld zou hebben, dat ze me een andere zou hebben geadviseerd. Ik vroeg of ik dan nog mijn bestelling nog kon omruilen, mocht deze alsnog bezorgd worden. Dit was geen probleem. Bianca zou meteen een andere naar mij toesturen. En ze gaf aan dat het prijsverschil teruggestort zou worden op mijn rekening. Nadat mijn oorspronkelijke bestelling toch nog door de post werd bezorgd, heb ik deze meteen geretourneerd. Ik vertrouw erop dat de financiële afhandeling ook correct zal verlopen.

Snelle levering, netjes verpakt.

Op tijd bezorg

Aanrader!

Hele fijne communicatie en als er vragen zijn worden deze snel beantwoord. Wij hebben de Toobster föhn en zijn hier heel tevreden over. Aanrader dus!

Als altijd; goed !

Weer als altijd;; goede producten, prima prijs, snelle levering, perfecte klanten-service

Snelle service Uitstekend

Uitstekend bedrijf

Verzenden slecht

Jullie geven aan dat het pakje is verzonden maar na 3 dagen heeft postnl het nog steeds niet in handen

Alles goed gegaan.

Ik ben altijd tevreden klant.

Prima blazer alleen erg veel lawaai.

Gebruiksvriendelijk, compact, de blaaskracht is heel iets sterker als de doodlebooster. Merk niet veel verschil. De blazer maakt erg veel lawaai. Meer dan de doodlebooster.

Zeer krachtige waterblazer

Ik ben een trimster met 20 jaar een eigen salon. De toobster heb ik nu ruim een week in mijn salon. Hij is heerlijk compact en makkelijk schoon te maken. Heeft een heel fijn systeem voor het vast zetten van de slang en het wisselen van de verschillende mond stukken. De blazer is heel simpel in gebruik alleen door de kracht van de motor wordt de blazer heel snel heet, zeker met ontwollen waarbij je de luchtstroom langer op een plek zet vind ik hem te heet worden wat ik wel een nadeel vind. Raad ik dit product aan? Ja zeker ik vind het een goeie waterblazer en ook qua prijs

Superservice

Prettig en vlot contact gehad met Bianca via app. Ik had mijn bestelling supersnel binnen en ben heel blij met mijn nieuwe blazer en Toobster-borstel!

Altijd correct en vriendelijke en behulpzaam

Als ik een mail stuur krijg ik binnen korte tijd een vriendelijk antwoord. De levering is snel. Deze firma is een aanraden.

Snelle verzending en stevig verpakt!

Mooie aanbieding voor het voer van ons hondje, wij gaan hier vaker bestellen!

Zondag besteld en al op dinsdag in huis, netjes binnen 3 dagen

Westzijdeweg 6 2391JG Hazerswoude-dorp